ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Ogłoszenie o przetargu - „BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY ZESPOLE EDUKACYJNYM W OSIECZNICY”

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-341-11/2009

OGŁOSZENIE O PRZETARGU - roboty budowlane


o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)

Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY ZESPOLE EDUKACYJNYM W OSIECZNICY”

Nomenklatura CPV: 45.21.22.21-1, 45.31.10.00-0, 45.31.71.00-3, 45.31.74.00-6, 45.33.20.00-5
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- budowę boiska piłkarskiego na terenie działki 520/2. Boisko posiadać ma jednostronne pochylenie poprzeczne, wielkości 1% oraz podłużne 0,365%. Wymiary pola gry 100x65m, wymiary murawy płyty boiska 104x70m.
- lokalną niwelację terenu, wykonanie profilowania płaszczyzny płyty boiska
- wykonanie podłoża urodzajnego z żyznej gleby pod nawierzchnię
- wykonanie nawierzchni boiska z trawy w rolkach, dedykowanej do piłkarskich nawierzchni sportowych
- wykonanie instalacji systemu nawadniania płyty boiska wraz z zasilaniem i sterowaniem elektrycznym
- wykonanie piłkochwytów o wysokości 6m.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 października 2009 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Termin składania ofert upływa dnia 13 lipca 2009 r. o godzinie 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 13 lipca 2009 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 11 budynku B (budynek biblioteki).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.

Krosno Odrzańskie, 2009-06-19
 

Zatwierdzam
BURMISTRZ
 
Andrzej Chinalski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-19 11:02:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-19 11:06:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:41:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18590 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu - „BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY ZESPOLE EDUKACYJNYM W OSIECZNICY”

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-341-10/2009

OGŁOSZENIE O PRZETARGU - roboty budowlane


o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)

Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W WĘŻYSKACH”

Nomenklatura CPV: 45.21.22.21-1, 45.31.10.00-0, 45.31.71.00-3, 45.31.74.00-6, 45.33.20.00-5
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- budowę boiska piłkarskiego na terenie działkek 28/36 i 28/13. Boisko posiadać ma jednostronne pochylenie poprzeczne, wielkości 0,5% oraz podłużne 0,7%. Wymiary pola gry 100x65m, wymiary murawy płyty boiska 106x71m.
- usunięcie istniejących krzaków i drzew
- lokalną niwelację terenu, wykonanie profilowania płaszczyzny płyty boiska
- wykonanie podłoża urodzajnego z żyznej gleby pod nawierzchnię
- wykonanie nawierzchni boiska z trawy w rolkach, dedykowanej do piłkarskich nawierzchni sportowych
- wykonanie instalacji systemu nawadniania płyty boiska wraz z zasilaniem i sterowaniem elektrycznym
- wykonanie piłkochwytów o wysokości 6m.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 października 2009 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Termin składania ofert upływa dnia 13 lipca 2009 r. o godzinie 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 13 lipca 2009 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 11 budynku B (budynek biblioteki).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.

Krosno Odrzańskie, 2009-06-19
 

Zatwierdzam
 
BURMISTRZ
Andrzej Chinalski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-19 10:55:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-19 11:00:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:41:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18574 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyjaśnienia i zmiany do SIWZ - „Remont Kościoła Filialnego pw. Matki Boskiej Bolesnej w Czetowicach w gminie Krosno Odrzańskie”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie 18.06.2009r.


IR.VIII-340/4/09


Wyjaśnienia i zmiany do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym na realizację zadania inwestycyjnego pn.:


„Remont Kościoła Filialnego pw. Matki Boskiej Bolesnej w Czetowicach w gminie Krosno Odrzańskie”


Zamawiający informuje, że wprowadza następujące zmiany do załącznika do SIWZ: przedmiar robót budowlanych elewacji

I. W poz. 1 należy wpisać - zamiast istniejącego opisu i ilości - następującą treść:
KNR 19-01
0801-01
Uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. III z zaprawy wapiennej lub cementowo – wapiennej do 1 m2 w jednym miejscu – NAPRAWA TYNKU ELEWACJI POLEGAJĄCA NA SKUCIU TYNKU ODPARZONEGO, USUNIĘCIU WARSTWY NAKRAPIANKI I PRZETARCIU CAŁOŚCI DLA WYRÓWNANIA POWIERZCHNI POD MALOWANIE
Ilość: zamiast 297,6 m2 należy wpisać 207,6 m2
Krotność = 0,4 tzn. robociznę, materiał i sprzęt należy pomnożyć przez 0,4.

II.Poniżej pozycji 1 należy wpisać trzy następujące pozycje dodatkowe:
Poz. 1a
KNR 0-40
0209-01
Przygotowanie podłoża pod tynki – warstwa sczepna; wykonanie obrzutki ręcznie, nakładanie zaprawy kryjąco – PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA POD TYNK RENOWACYJNY
Ilość: 90,0 m2

Poz. 1b
KNR 0-40
0210-01
Tynki renowacyjne jednowarstwowe o gr. 1 cm wykonywane ręcznie – POŁOŻENIE NARZUTU TYNKU RENOWACYJNEGO
Ilość: 90,0 m2

Poz. 1c
KNR 0-40
0212-01
Wykończenie powierzchni – wykonanie warstwy nawierzchniowej – szpachlowanie – WARSTWA WYGŁADZAJĄCA TYNKU RENOWACYJNEGO
Ilość: 90,0 m2

Zamawiający wprowadza następującą zmianę do zapisu p. 4.2 SIWZ określającego opis przedmiotu zamówienia – elewacji.
Zamiast treści:
- usunięcie istniejącego tynku z elewacji
- wykonanie tynku zewnętrznego mineralnego kat. III pod malowania
winno być:
- naprawa tynku elewacji polegająca na skuciu tynku odparzonego, uzupełnieniu
tynków zewnętrznych kat. III i przetarciu całości dla wyrównania powierzchni
pod malowanie.

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu przetargowym wpłynęło zapytanie o następującej treści:
Prosimy o wyjaśnienie, czy wykonanie remontu budynku niesakralnego wpisanego do rejestru zabytków spełnia warunek z punktu 7.1.b SIWZ Instrukcji dla oferentów.

Odpowiedź:
Zamawiający zmienia zapis p. 7.1b) SIWZ określający warunki udziału w postępowaniu na następujący: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych o porównywanym zakresie i wartości z przedmiotem zamówienia, a w szczególności udokumentują, że jako wykonawca zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej 1 zadanie o porównywalnym zakresie robót z przedmiotem zamówienia, tzn. remont kościoła lub innego obiektu wpisanego do rejestru zabytków.


UWAGA! Niniejsze wyjaśnienia należy zamieścić jako załącznik do oferty.

Przewodniczący
Komisji Przetargowej
Ryszard Słupski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-19 09:16:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-19 09:17:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:41:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18580 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

wyjaśnienia do treści SIWZ - „Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Krośnie Odrzańskim przy ul. Pułaskiego 3”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2009-06-09

IR.IV-341-06/1/2009

WYJAŚNIENIA

Dotyczy: wyjaśnienia do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym na realizację zadania pn.:

„Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 3
w Krośnie Odrzańskim przy ul. Pułaskiego 3”

Zamawiający, Gmina Krosno Odrzańskie, informuje, że w dniu 08-06-2009 r. wpłynęły zapytania następującej treści:

Pytanie 1
W przedmiarze robót jest mowa o montażu skrzydeł drzwiowych zewnętrznych w segmencie „C” opisanych jako 120(90+50)x200 – 1 szt. i 120(90+50)x200 – 2 szt. oraz skrzydeł 140x200(90+50)x200 – 2szt. Patrząc na schemat załączony do SIWZ to drzwi 140x200 (stołówka – korytarz oraz świetlica – korytarz) i drzwi 120x200 (sala konferencyjna – korytarz oraz sekretariat – korytarz są wewnętrzne. Jedynie drzwi 120x200 1 szt. na parterze w segmencie „C” mogą być drzwiami zewnętrznymi. Proszę określić czy faktycznie wszystkie drzwi mają być zewnętrzne, czy może wewnętrzne (skrzydła wykonane z płyty wiórowej z ościeżnicą MDF jako dwuskrzydłowe), ponieważ w przedmiarze jest również mowa o montażu ościeżnic drewnianych regulowanych z listwami opaskowymi. Przy drzwiach zewnętrznych nie ma możliwości zastosowania ościeżnic regulowanych, poza tym jeśli ościeżnica jest regulowana nie ma możliwości zastosowania opasek maskujących, są one tylko montowane na jedna stronę dla ościeżnic o stałej szerokości. Proszę o dokładny opis dla tych drzwi.

Wyjaśnienie:
Dokładny opis drzwi:
*drzwi z korytarza kuchni do przedsionka wejściowego
drzwi opisane jako 120(90+50)x200 – 1 szt ……….. powinno być 120(90+30)x200 – 1 szt
*drzwi sekretariat – korytarz i sala konferencyjna – korytarz
drzwi opisane jako 120(90+50)x200 – 2 szt ……….. powinno być 120(90+30)x200 – 2 szt
*drzwi stołówka – korytarz i świetlica - korytarz
drzwi opisane jako 140(90+50)x200 – 2 szt
Wszystkie te drzwi są drzwiami wewnętrznymi, należy je wyceniać jako drzwi wewnętrzne, stosując zamiennie w pozycji „materiały” dla podanej pozycji przedmiaru.


Pytanie 2
W specyfikacji technicznej opisane są drzwi zewnętrzne Aluminiowe, dla których nie stawia się wymagań o izolacji termicznej. Proszę określić czy mają to być drzwi aluminiowe „zimne”, czy też może „ciepłe”.

Wyjaśnienie:
W odniesieniu do drzwi aluminiowych między segmentami B i C punkt 5.1 specyfikacji mówi: „nie stawia się wymagań izolacyjności termicznej”.
Są to drzwi wewnętrzne i wykonane mają być jako „zimne”.


Pytanie 3
W specyfikacji opisane są również drzwi zewnętrzne PCV, opisane jest również, że kolor drzwi ustalić z Dyrektor SP3. Drzwi Aluminiowe są malowane proszkowo z palety RAL kolor jest dowolny, natomiast w przypadku drzwi PCV standardowy kolor to biały i można je wykonać tylko w okleinie jednostronnej lub dwustronnej w kolorze np. Złoty dąb, mahoń, orzech, ciemny dąb (dotyczy się to również panela). Proszę określić jakiego koloru mają być dzrwi.

Wyjaśnienie:
Drzwi do klasy nr 10 maja być wykonane z profili PCV w okleinie jasnego drewna, szczegółowa kolorystyka ustalona będzie z przedstawicielem Inwestora – Dyrektorem SP 3 (dobrana do kolorystyki pozostałych drzwi)


Uwaga!
Niniejsze wyjaśnienia należy zamieścić jako załącznik do oferty.


Przewodniczący
Komisji Przetargowej
Ryszard Słupski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-09 11:43:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-09 11:44:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:41:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18611 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009-06-04
O g ł o s z e n i e

            Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż działki budowlanej pod budowę jednorodzinnego domu mieszkalnego, położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Winnica
nr działki
pow. w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
999/1
795
49.400,00zł
5.000,00zł
 
        Przetarg odbędzie się w dniu 14 lipca 2009 r. o godz. 9:50 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
        Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 7 lipca 2009 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
        Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania aktu. Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty sporządzenia dokumentacji formalno-prawnej w kwocie 500,00 zł. Zawiadomienie o dacie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
         Nieruchomość gruntowa nie jest obciążona na rzecz osób trzecich. Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.
 Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
         Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-08 13:29:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-08 13:29:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:41:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18793 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009-06-04
O g ł o s z e n i e

       Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż działki budowlanej pod budowę garażu w zabudowie szeregowej, położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. 1 Maja
nr działki
pow. w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
627/64
18
1.290,00zł
500,00zł

        Przetarg odbędzie się w dniu 14 lipca 2009 r. o godz. 9:25 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
        Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 7 lipca 2009 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
        Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania aktu. Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty sporządzenia dokumentacji formalno-prawnej w kwocie 500,00 zł. Zawiadomienie o dacie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. 
        Nieruchomość gruntowa nie jest obciążona na rzecz osób trzecich. Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-08 13:21:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-08 13:29:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:41:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18790 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009-06-04

O g ł o s z e n i e

         Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż działki budowlanej pod budowę pawilonu handlowo-usługowego, położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Srebrna Góra
nr działki
pow. w m2.
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
1043
470
37.160,00 zł.
4.000,00 zł.
 
      Przetarg odbędzie się w dniu 14 lipca 2009 r. o godz. 9:00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
      Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 7 lipca 2009 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
      Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania aktu. Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty sporządzenia dokumentacji formalno-prawnej w kwocie 500,00 zł. Zawiadomienie o dacie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
       Nieruchomość gruntowa nie jest obciążona na rzecz osób trzecich. Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
      Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-08 13:16:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-08 13:29:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:41:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18807 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o zamówieniu - „Remont Kościoła Filialnego pw. Matki Boskiej Bolesnej w Czetowicach w gminie Krosno Odrzańskie”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 5.06.2009r.

IR.VIII-340/4/09


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
I. ZAMAWIAJĄCY

I.1 Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zamawiającym jest:
Rzymsko – Katolicka Parafia p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła, Osiecznica ul. Ks. Emila Wilguckiego 1, 66-600 Krosno Odrzańskie
Tel/fax 068-3837010

Zgodnie z art. 15 ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania przetargowego:

Gminie Krosno Odrzańskie
Ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie
www.krosnoodrzanskie.pl
e-mail:

II.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Remont Kościoła Filialnego pw. Matki Boskiej Bolesnej w Czetowicach w gminie Krosno Odrzańskie”

II.1.2 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano- montażowych związanych z realizacją zadania pn.: „Remont Kościoła Filialnego pw. Matki Boskiej Bolesnej w Czetowicach”.
Obiekt powstał w XVI wieku i jest wpisany do rejestru zabytków od dnia 20.05.1963r. pod numerem 464.

Podstawowe dane techniczne obiektu
- podstawowe wymiary rzutu nawy 10,83 x 17,95 m
- wysokość nawy do gzymsu wieńczącego H1 = 6,50 m
- wysokość nawy w kalenicy dachu H2 = 13,50 m
- wysokość korony wieży Hw = 16,50 m
- powierzchnia użytkowa Pu = 137,30 m2
- powierzchnia zabudowy Pz = 206,90 m2
- kubatura obiektu V = 2088,0 m3

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Remont dachu w następującym zakresie:
– rozebranie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki podwójnej,
– wymianę ołacenia dachu,
– roboty odgrzybieniowe elementów konstrukcji dachu,
– założenie folii dachowej pod dachówkę,
– pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w łuskę,
– uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy z cynku,
– wykonanie nowych rynien i rur spustowych,
– pokrycie hełmu wieży blachą miedzianą,
– wywiezienie dachówki rozbiórkowej,
– wymianę instalacji odgromowej na dachu i ścianach.

2. Remont elewacji w następującym zakresie:
- czyszczenie, konserwacja i malowanie stolarki okiennej i drzwiowej,
- usunięcie istniejącego tynku z elewacji,
- wykonanie tynku renowacyjnego na murach od strony zewnętrznej do wys. 1,0 m,
- wykonanie tynku zewnętrznego mineralnego kat. III pod malowania,
- malowanie elewacji wg projektowanej kolorystyki

3. Usunięcie opaski betonowej wokół kościoła i wykonanie obsypki żwirowej.


Zamówienie obejmuje ponadto następujące prace, które powinny być uwzględnione w cenie ofertowej:
a) wszystkie prace geodezyjne związane z wytyczaniem, pomiarami powykonawczymi i dokumentacją powykonawczą całości realizowanego zadania,
b) zabezpieczenie robót pod względem BHP,
c) prace przygotowawcze i porządkowe w trakcie i po realizacji robót,
d) koszt energii elektrycznej i wody.

Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45.00.00.00-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej; Nie
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

II.2. Termin wykonania zamówienia: 30 październik 2009r.
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1 WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacje na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5 tys. zł
III.2 WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a) Spełniają warunki określone a art.22 ust.1ustawy pzp. Spełnianie warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty .
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r.).
c) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych o porównywanym zakresie z przedmiotem zamówienia, a w szczególności udokumentują, że jako wykonawca w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zadanie o porównywalnym zakresie robót z przedmiotem zamówienia, tzn. remont kościoła lub innego obiektu sakralnego wpisanego do rejestru zabytków.
d) wykażą, że dysponują wykwalifikowaną kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
e) złożą ofertę zgodną z wymaganiami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przepisami Prawa zamówień publicznych;
f) Ocena spełniania wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia: „ spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Dowód wniesienia Wadium
2. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy.
3. Wykonawca, oprócz n/w dokumentów, jest zobowiązany do złożenia podstawowych informacji o sobie, zgodnie z załączonym wzorem.
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zaakceptowany wzór umowy – Formularz wzoru umowy.
6. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót [w układzie miesięcznym] - stanowiący załącznik do umowy.
7. Formularz cenowy – wypełniony (kosztorys uproszczony).
8. Kosztorys szczegółowy.
9. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:

a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

b) Aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.

c) Aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę

d) Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

e) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.

f) Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.


W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:


a) doświadczenie zawodowe. Zamawiający wymaga sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie (referencje od zamawiających). Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zadanie o porównywalnym zakresie robót z przedmiotem zamówienia, tzn. remont kościoła lub innego obiektu sakralnego wpisanego do rejestru zabytków.
b) Potencjał kadrowy: Wymagane jest wykazanie kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia, należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego

c) Zamawiający wymaga aby Oferent przedstawił dokument stwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i przedstawił polisę lub inny dokument ubezpieczenia.


IV. PROCEDURA

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie: Najniższa cena

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie

IV.3 INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.krosnoodrzanskie.pl/bip/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
Wydział Rozwoju, Inwestycji Planowania Przestrzennego
Ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VI.3.4. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Urząd Miasta Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa1, 66-600 Krosno Odrzańskie
Biuro Obsługi Interesanta, Budynek A Urzędu Miasta
do dnia 29.06.2009 r. do godz. 12:00

Otwarcie ofert nastąpi 29.06.2009 o godz. 13.00
w siedzibie Zamawiającego: Sala 1000 – lecia ( parter budynku A Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim )

Termin związania ofertą:
okres 30 dni (licząc od terminu składania ofert)

Ogłoszenie o przetargu umieszczono na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 5.06.2009r. Numer ogłoszenia: 179736-2009
Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.3.13 Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu ze środków UE

Nie dotyczy.


Burmistrz
Andrzej Chinalski
 
Załącznik - Projekt Budowlany(Rysunki)- Pobierz [ZIP:90MB]

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-05 09:58:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-05 10:19:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:41:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18658 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu - „WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3”

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-341-06/2009


OGŁOSZENIE O PRZETARGU - roboty budowlane


o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)

Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3”

Nomenklatura CPV: 45110000-1, 45453100-8, 45410000-4, 4542100-4, 45421130-4, 45442100-8
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż elementów stolarki drzwiowej,
2) wykucia,
3) wykonanie nowego otworu drzwiowego,
4) przymurowanie i uzupełnienie ubytków, wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych na ościeżach,
5) montaż stolarki otworowej:
- montaż drzwi aluminiowych kompletnych oszklonych w otworze drzwiowym między segmentami "B" i "C"
- montaż drzwi PCV kompletnych pełnych w otworze drzwiowym do klasy nr 10 (matematyka)
- montaż ościeżnic drewnianych
- montaż ościeżnic stalowych
- montaż skrzydeł drzwiowych pełnych drewnianych
6) wykonanie tynków ościeży i powierzchni posadzek – naprawa stanu po montażu stolarki
7) malowanie wewnętrznych tynków gładkich
8) wywiezienie gruzu i starej stolarki.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 24 sierpnia 2009 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Termin składania ofert upływa dnia 26 czerwca 2009 r. o godzinie 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 czerwca 2009 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 11 budynku B (budynek biblioteki).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.

Krosno Odrzańskie, 2009-06-04
 
BURMISTRZ
Andrzej Chinalski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-04 15:23:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-04 15:28:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:41:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18623 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu - „WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3”

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-341-05/2009

OGŁOSZENIE O PRZETARGU - roboty budowlane


o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)

Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3”

Nomenklatura CPV: 45310000-3, 45312310-3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej,
- wykonanie tablic elektrycznych i ich zasilania,
- wykonanie oświetlenia elektrycznego,
- wykonanie instalacji gniazd 1-fazowych i trójfazowych wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi,
- kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania podanych wyżej prac,
- wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża,
- ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną,
- wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich elementów wyznaczonych w dokumentacji,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań potwierdzonych protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji elektrycznej.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 24 sierpnia 2009 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Termin składania ofert upływa dnia 26 czerwca 2009 r. o godzinie 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 czerwca 2009 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 11 budynku B (budynek biblioteki).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.

Krosno Odrzańskie, 2009-06-04
BURMISTRZ
Andrzej Chinalski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-04 15:15:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-04 15:21:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:41:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18748 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji