ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2009.03.18

O g ł o s z e n i e

     Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż działek budowlanych pod budowę garaży w zabudowie szeregowej , położonych w Krośnie Odrzańskim przy ul. 1 Maja.

nr działki
pow. w m2.
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
627/59
18
1.290,00 zł.
500,00 zł.
627/61
18
1.290,00 zł.
500,00 zł.
627/71
18
1.290,00 zł.
500,00 zł.
627/72
18
1.290,00 zł.
500,00 zł.
627/73
18
1.290,00 zł.
500,00 zł.
627/74
18
1.290,00 zł.
500,00 zł.
627/76
18
1.290,00 zł.
500,00 zł.
627/77
18
1.290,00 zł.
500,00 zł.


Przetarg odbędzie się w dniu 20 kwietnia 2009 r. o godz. 9:00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 14 kwietnia 2009r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży. Nieruchomość nie jest obciążona na rzecz osób trzecich. Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat.Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych a zakończenie budowy stan surowy zamknięty

Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania aktu notarialnego .O terminie zawarcia aktu zawiadomienie nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Do ceny wylicytowanej doliczone zostaną koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 500,00 zł.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-18 08:13:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-18 08:14:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18877 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009-03-09

O g ł o s z e n i e


       Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej na działce nr 612/8 o pow. 294 m2 w Krośnie Odrz.. przy ulicy 1 Maja nr 28/10, przeznaczonej na cele mieszkalne.
Opis lokalu
udział w nieruch.
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
lokal składa się z: 1 pokoju,
kuchni, łazienki z wc i przedpokoju
o pow. 24,70 m2, położony na III piętrze udział w użytkowaniu wieczystym i częściach wspólnych budynku wynosi 23/1000
37.100,00 zł.
4.000,00 zł.
 
         Przetarg odbędzie się w dniu 9 kwietnia 2009 r. o godz. 900 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
        Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 2 kwietnia 2009r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży. Nieruchomość nie jest obciążona na rzecz osób trzecich. Nabywca zobowiązany jest do ponoszenia na rzecz jednostki sprawującej zarząd budynkiem kosztów eksploatacji oraz remontów bieżących i kapitalnych.
       Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium powinna być na koncie Urzędu najpóźniej w dniu podpisania aktu notarialnego. Pierwsza opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego wynosi 15 % ceny wylicytowanej a opłaty roczne wynoszą 1% ceny działki, którą należy uiszczać do 31 marca każdego roku bez wezwania. Opłaty z tytułu użytkowania wieczystego mogą być aktualizowane na skutek zmiany wartości gruntu w okresach nie krótszych niż 1 rok. O terminie zawarcia aktu nabywca zostanie poinformowany w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
        Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 350,00 zł.
Lokal można oglądać 1 kwietnia 2009 r. w godz. 10:00 - 11:00
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
       Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-09 09:18:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-09 09:19:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18842 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

BUDOWA UL. K. WIELKIEGO

Akapit nr 2 - brak tytułu

Ogłoszenie o przetargu - Remont drogi gminnej Nowy Raduszec – Stary Raduszec 3237,5 m2 nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej standard II

Akapit nr 2 - brak tytułu

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie w BZP 24 558 - 2009 o zmianie ogłoszenia w BZP 28965 - 2009
 
 O G Ł O S Z E N I E

Stosownie do art. 12a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 , poz. 1655; - z późn.zm.), Zamawiający: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIEul. Parkowa 166-600 Krosno OdrzańskieTEL. (0-68) 383 50 80FAX (0-68) 383 51 22e-mail: Przedłuża termin składania ofert dla zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego do 19 lutego 2009r. znak sprawy : IR.III-731–01/2009
Przedmiot zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ul. Bolesława Śmiałego, Metalowców i Działkowca w obrębie Krosno Odrzańskie i na części obszaru położonego w obrębie Marcinowice
1. Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul.Parkowa 1 ( hol budynku A ) lub przesłać na adres zamawiającego w terminie upływającym 19 lutego 2008r. o godzinie 12:00.
2. Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej kopercie (paczce) w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez widocznych skutków oraz zamieścić na zewnątrz pełną nazwę (firmę) i adres (siedzibę) wykonawcy/wykonawców oraz opis wg wzoru: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE ul. Parkowa 1 66-600 Krosno Odrzańskie opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego NIE OTWIERAĆ PRZED 19.02.2008r. godz. 12:30.
3. Jawne otwarcie ofert nastąpi w SALI TYSIĄCLECIA Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1 (I piętro budynku A) w dniu 19 lutego 2008r. o godz. 12:30.
 
W związku z wniesionymi uwagami zamawiający wprowadza zmiany w SIWZ w następujący sposób:
 
Tekst, który należy zmienić w CZĘŚCI I SIWZ :
 
1. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 3.5 lit. c ppkt d. SIWZ:
W treści WZORU UMOWY jest: wizualizację zespołu urbanistycznego z pokazaniem przykładowych budynków, zieleni i pozostałego zagospodarowania terenu w wersji papierowej i elektronicznej. W treści WZORU UMOWY powinno być: wizualizację w 3D zespołu urbanistycznego z pokazaniem przykładowych budynków, zieleni i pozostałego zagospodarowania terenu w wersji papierowej i elektronicznej.
 
2. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 3.5 lit. d ppkt d. SIWZ:
W treści WZORU UMOWY jest: stwierdzenie o zgodności planu z ustaleniami studium. W treści WZORU UMOWY powinno być: projekt uchwały stwierdzającego zgodność planu ze studium.
 
3. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 3.5 lit. d ppkt e. SIWZ:
W treści WZORU UMOWY jest: wizualizację zespołu urbanistycznego z pokazaniem przykładowych budynków, zieleni i pozostałego zagospodarowania terenu w wersji papierowej i elektronicznej. W treści WZORU UMOWY powinno być: wizualizację w 3D zespołu urbanistycznego z pokazaniem przykładowych budynków, zieleni i pozostałego zagospodarowania terenu w wersji papierowej i elektronicznej.
 
 
 
Tekst, który należy zmienić w CZĘŚCI II SIWZ w treści WZORU UMOWY:
 
1. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 4-5 wiersz treści WZORU UMOWY:
W treści WZORU UMOWY jest: przy kontrasygnacie p.o. Naczelnika Wydziału Finansowego działającego z upoważnienia Skarbnika Gminy – Teresy Krukowskiej . W treści WZORU UMOWY powinno być: przy kontrasygnacie Naczelnika Wydziału Finansowego działającego z upoważnienia Skarbnika Gminy – Iwony Walczak .
 
2. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 15-16 wiersz treści WZORU UMOWY: W treści WZORU UMOWY jest: w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W treści WZORU UMOWY powinno być: w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
 
3. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: §2 ust. 1, 2 wiersz treści WZORU UMOWY: W treści WZORU UMOWY jest: sporządzenia obu miejscowych planów. W treści WZORU UMOWY powinno być: sporządzenia miejscowego planu.
 
4. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: §2 ust. 1, lit. i) WZORU UMOWY:
W treści WZORU UMOWY jest: wykonanie na rzecz zamawiającego wizualizacji zespołu urbanistycznego z pokazaniem przykładowych budynków, zieleni i pozostałego zagospodarowania terenu w wersji papierowej i elektronicznej. W treści WZORU UMOWY powinno być: wykonanie na rzecz zamawiającego wizualizacji w 3D Zespołu urbanistycznego z pokazaniem przykładowych budynków, zieleni i pozostałego zagospodarowania terenu w wersji papierowej i elektronicznej.
 
5. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: §3 ust.1, lit. b) ppkt b treści WZORU UMOWY: W treści WZORU UMOWY jest: projekt planu (rysunki projektów obu planów w formie barwnej w skali 1:1000). W treści WZORU UMOWY powinno być: projekt planu (rysunek projektu planu w formie barwnej w skali 1:1000).
 
6. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: §3 ust. 1, lit. c) ppkt d treści WZORU UMOWY: W treści WZORU UMOWY jest: wizualizację zespołu urbanistycznego z pokazaniem przykładowych budynków, zieleni i pozostałego zagospodarowania terenu w wersji papierowej i elektronicznej. W treści WZORU UMOWY powinno być: wizualizację w 3D zespołu urbanistycznego z pokazaniem przykładowych budynków, zieleni i pozostałego zagospodarowania terenu w wersji papierowej i elektronicznej.
 
7. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: §3 ust. 1, lit. d) ppkt d treści WZORU UMOWY:
W treści WZORU UMOWY jest: stwierdzenie o zgodności planu z ustaleniami studium. W treści WZORU UMOWY powinno być: projekt uchwały stwierdzającego zgodność planu ze studium.
 
8. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: §3 ust. 1, lit. e) treści WZORU UMOWY:
W treści WZORU UMOWY jest: na etapie po uchwaleniu obu planów. W treści WZORU UMOWY powinno być: na etapie po uchwaleniu obu planów.
 
 
Tekst, który należy dodać w CZĘŚCI I SIWZ :
 
1. Miejsce, w którym dodaje się tekst: pkt 3.1.6 SIWZ: przygotowanie projektu uchwały stwierdzającego zgodność planu ze studium.
 
2. Miejsce, w którym dodaje się tekst: pkt 3.3 lit. o) SIWZ: przygotowanie projektu uchwały stwierdzającej zgodność planu ze studium.
 
3. Miejsce, w którym dodaje się tekst: pkt 3.6 lit. g) SIWZ: przygotowanie projektu uchwały stwierdzającego zgodność planu ze studium.
 
 
Tekst, który należy dodać w CZĘŚCI II SIWZ w treści WZORU UMOWY:
 
1. Miejsce, w którym dodaje się tekst: § 2 ust.1 lit.o) treści WZORU UMOWY : przygotowanie projektu uchwały stwierdzającej zgodność planu ze studium.
 
2. Miejsce, w którym dodaje się tekst: § 4 ust.1 lit.g) treści WZORU UMOWY : wypis z rejestru gruntów Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim.
 
 
 
Tekst, który należy dodać w CZĘŚCI II SIWZ w treści WZORU UMOWY:
 
Miejsce, w którym znajduje się skreślony tekst : §10 ust.1 treści WZORU UMOWY .
 
Miejsce, w którym znajduje się skreślony tekst : §15 treści WZORU UMOWY .
 
Jednocześnie zamawiający informuje, że przekazane uwagi zostały rozpatrzone pozytywnie , natomiast uwaga dotycząca treści WZORU UMOWY CZĘŚCI II SIWZ :

[ §12 i 13 stanowi o umowie niekorzystnej dla wykonawcy przez to, że warunki ustalone w tej umowie są niesymetryczne dla stron i uwzględniają okoliczności mogące działać niekorzystnie na realizację umowy, spowodowane wyłącznie przez Wykonawcę. Umowa nie określa okoliczności zależnych od Zamawiającego w zakresie czasu trwania Jego czynności określonych umową a związanych z procedurą planu, oraz terminów czynności Rady, co niewątpliwie ma związek z realizacją umowy w określonym terminie. Dodatkowo, umowa nie przewiduje mogących wystąpić okoliczności i wpływu czynników niezależnych od stron umowy, takich jak na przykład: brak pozytywnego uzgodnienia projektu w wyniku nieznanych w czasie postępowania przetargowego lub wstępnych prac projektowych okoliczności, protesty społeczne, ekologiczne, zamierzenia inwestycyjne infrastrukturalne i inne okoliczności. Wyżej wskazana problematyka winna posiadać właściwe ustalenia w projekcie umowy.]
 
zostaje rozpatrzona negatywnie.
 
Wyjaśnienie organu:
 
Zdaniem organu zarzut ustawienia „niesymetrycznie warunków umownych dla stron w umowie jest chybiony. Każda ze stron ma inne obowiązki określone w umowie. Obowiązki zamawiającego zostały określone w § 4 umowy , a z § 5 ust.5 jednoznacznie wynika, że jeżeli zamawiający nie dotrzyma terminu przekazania materiałów określonych w § 4 lub terminów określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, wykonawca może żądać przedłużenia terminu wykonawca przedmiotu zamówienia o termin nie dłuższy niż powstałe opóźnienie. Niezależnie od powyższego wykonawca z mocy prawa, a w szczególności z mocy art.144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) może żądać zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Wykonawca opracowując plan miejscowy winien jednakże sporządzić go w taki sposób, by nie budził on kontrowersji społecznych i był zgodny z przepisami. Podkreślić należy, że załącznik nr 2 do umowy w pkt 5 zawiera warianty przewidujące terminy wykonania przez Wykonawcę od uwag i protestów społecznych i terminów ich rozpatrzenia.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aleksandra Węgrzyn-Przybylska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Węgrzyn-Przybylska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-11 12:33:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-11 12:41:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18665 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 4 lutego 2009 r.
GN.III.7230-1/09

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122, www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail: ,

zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na:
„Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową:
-działki pod budowę jednorodzinnego domu mieszkalnego,
-działki na powiększenie już posiadanej nieruchomości,
-działki pod garażem wybudowanym z własnych środków,
-działki pod kioskiem, butikiem, pawilonem handlowy wybudowanym z
własnych środków,
-nieruchomości zabudowanej jednorodzinnym domem mieszkalnym,
-nieruchomości zabudowanej jednorodzinnym domem mieszkalnym wraz
przynależnością /budynek gospodarczy, garaż/,
-wycena lokalu mieszkalnego wraz z udziałem w gruncie,
-wycena lokalu użytkowego i udziału w gruncie,
-wycena lokalu mieszkalnego z przynależnością/grunt, piwnica, strych itp./,
-wycena lokalu mieszkalnego z inwentaryzacją budynku/lokal + cena za 1
lokal inwentaryzowany dodatkowo/,
-sprzedaż prawa własności dla użytkownika wieczystego,
-zamiana użytkowania wieczystego w prawo własności,
-wycena działki rolnej,
- wycena lasu.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, budynek B pok. nr 17, lub pocztą po przesłaniu faksem zainteresowania udziałem w przetargu oraz pobranie pocztę elektroniczną bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie.

Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości .
  1. Nie przewiduje się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
  2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  3. Wadium – nie dotyczy
  4. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena (koszt) - 100%
  5. Termin składania ofert upływa dnia 16 lutego 2009 r. o godzinie 10:00. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek A, Biuro Obsługi Interesanta,
    Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 lutego 2009 r. o godzinie 12.00 w siedzibie zamawiającego budynek B, pok.17 .
  6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  7. Uprawniony do kontaktów z oferentami –Pani Teresa Worgan i Pani Danuta Masłowska
    tel. (0-68) 3835017 wew. 317, fax.: (068) 383 5122,

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Worgan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Worgan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-09 08:41:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-09 08:44:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18756 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OPRACOWANIE PLANU MIEJSCOWEGO

Akapit nr 1 - brak tytułu


Nr ogłoszenia w BZP 28965 – 2009 z dnia 27.01.2009 r.
Krosno Odrzańskie: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ul. Bolesława Śmiałego, Metalowców i Działkowca w obrębie Krosno Odrzańskie i na części obszaru położonego w obrębie Marcinowice OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ul. Bolesława Śmiałego, Metalowców i Działkowca w obrębie Krosno Odrzańskie i na części obszaru położonego w obrębie Marcinowice. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1.1.1 sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w skali 1:1000 w rejonie ul. Bolesława Śmiałego, Metalowców i Działkowca w obrębie Krosno Odrzańskie i na części obszaru położonego w obrębie Marcinowice o powierzchni ok.21 ha obejmującego teren ograniczony: 1) od północy terenami Pracowniczych Ogrodów Działkowych w obrębie Krosno Odrz. oraz napowietrzną linia energetyczną średniego napięcia SN w obrębie Marcinowice; 2) od zachodu terenami rolniczymi wyłączonymi z zabudowy , terenami leśnymi i Energetyczną Rozdzielnią Stacyjną RS oraz terenami rolniczymi przeznaczonymi pod zabudowę w obrębie Marcinowice; 3) od południa terenem zabudowy mieszkalnej jednorodzinnej przy ul. Bolesława Śmiałego oraz ulicą Metalowców w obrębie Krosno Odrz; 4) od wschodu ulicą Działkowca w obrębie Krosno Odrz. 1.1.2 sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko , 1.1.3 sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu, 1.1.4 sporządzenie wizualizacji zespołu urbanistycznego z pokazaniem przykładowych budynków, zieleni i pozostałego zagospodarowania terenu, 1.1.5 udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu. Przedmiotem planu będzie przeznaczenie terenów pod zabudowę mieszkalną jednorodzinną, wielorodzinną, usługowo-handlową, rekreacyjno - sportową, zieleń urządzoną, infrastrukturę techniczną i komunikacyjną. 1.2 Przedmiot ustaleń planu , o którym mowa w pkt 1. określa uchwała nr XXIV/177/2008 Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim z dnia 30 października 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Bolesława Śmiałego, Metalowców i Działkowca w obrębie Krosno Odrzańskie i na części obszaru położonego w obrębie Marcinowice. Szczegółowe granice obszaru objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określa mapa stanowiąca załącznik graficzny do w/w uchwały..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. a) wykonali z należytą starannością (tzn. rozpoczęli i zakończyli), w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 plany miejscowe, które zostały opublikowane w dzienniku urzędowym, b) dysponują urbanistą będącym członkiem właściwej Izby Urbanistów, który będzie pełnił funkcję głównego projektanta oraz Architektem, będącym członkiem właściwej Izby Architektów, c) posiadają stosowne referencje od Organów Samorządowych, dla których opracowali plany, 1.1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły - spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2 Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 1.3 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.4 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 1.5 Aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 1.6 Aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 1.7 Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego , że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 1.8 Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego , że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.9 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.10 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 1.11 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Urbanistów i do właściwej Izby Architektów, 1.12 Dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.13 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 1.14 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV:
PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl, bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta. Miejsce otwarcia ofert: SALA TYSIĄCLECIA Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1 (I piętro budynku A) w dniu 12 lutego 2008r. o godz. 12:30. IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami:  Aleksandra Węgrzyn-Przybylska – Architekt Miejski, tel. 383 50 80, pok. nr 312.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aleksandra Węgrzyn-Przybylska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Węgrzyn-Przybylska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-27 15:06:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-27 15:08:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18594 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Numer ogłoszenia w BZP 25623-2009, ogłoszenie z dnia 22.01.2009
IR.VII-7041/4/09
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej
www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej przy ul. Działkowca w Krośnie Odrzańskim 656 m2 podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 do 20 cm, 656 m2 nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8 cm TYP BEHATON Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.a Zamawiający nie przewiduje zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4. PZP
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia
1 czerwca 2009 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki :
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia.
2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych z kostki betonowej – co najmniej 600 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów)
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji i okresu rękojmi.
W przypadku składania oferty wspólnej wymienione wyżej warunki zamawiający uzna za spełnione, jeżeli oferenci przedstawią dowody, że łącznie spełniają lub przekraczają warunki minimalne. Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Oferent poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego podmiotu. Wymogi kwalifikacyjne odnoszące się do kierownika robót dotyczą również podwykonawców. Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty i oświadczenia w tym zakresie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji :
  1. formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.)
  2. kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z )
  3. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z )
  4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
  5. wypełnić druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 600 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z )
  6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
  7. wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA NAWIERZCHNI ULICY
  8. podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
9. Informację na temat wadium
Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 16 lutego 2009 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje: zamiaru zawarcia umowy ramowej, zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-22 13:40:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-22 13:40:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18605 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009-01-16

O g ł o s z e n i e

       Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej na działce nr 601/2 o pow. 3237 m2 w Krośnie Odrz. przy PCK nr 1B/10, przeznaczonej cele mieszkalne.

Opis lokalu udział w nieruch.
wartość nieruchomości cena wywoławcza
wadium
lokal składa się z: 3 pokoi, kuchni, łazienki , wc i przedpokoju
o pow. 49,50 m2, położony na IV piętrze i piwnicy o pow. 6,0 m2 187/10000
73.120,00 zł.
7.350,00 zł.


  
           Przetarg odbędzie się w dniu 17 lutego 2009 r. o godz. 9:00 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

          Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 10 lutego 2009r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

         Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej.. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu Uchylanie od podpisania aktu notarialnego powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Nieruchomość nie jest obciążona na rzecz osób trzecich. Nabywca zobowiązany jest do ponoszenia na rzecz jednostki sprawującej zarząd budynkiem kosztów eksploatacji oraz remontów bieżących i kapitalnych .

         Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 350,00 zł.

Lokal można oglądać 9 lutego 2009 r. w godz. 10:00 - 11:00

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.


         Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-20 13:27:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-20 13:27:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18702 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Numer ogłoszenia w BZP 16817-2009, ogłoszenie z dnia 15.01.2009
IR.VII-7041/2/09
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej
www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej we wsi Łochowice – 560 m2 wjazdów z kostki bet. gr. 8 cm, 2988 m2 podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25 cm, 6545 m2 nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej standard II. grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.a Zamawiający nie przewiduje zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4. PZP
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 31 lipca 2009 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki : 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia.
2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych z masy mineralno asfaltowych – co najmniej 6000 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów)
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji i okresu rękojmi.
W przypadku składania oferty wspólnej wymienione wyżej warunki zamawiający uzna za spełnione, jeżeli oferenci przedstawią dowody, że łącznie spełniają lub przekraczają warunki minimalne. Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Oferent poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego podmiotu. Wymogi kwalifikacyjne odnoszące się do kierownika robót dotyczą również podwykonawców. Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty i oświadczenia w tym zakresie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji :
1. formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.)
2. kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z )
3. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z )
4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
5. wypełnić druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 6000 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z )
6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
7. wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA NAWIERZCHNI ULICY
8. podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
9. Informację na temat wadium
Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 10 lutego 2009 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą
 Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-15 11:04:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-15 11:04:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18657 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji