ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2008.06.26


O g ł o s z e n i e
 

          Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na oddanie w użytkowanie wieczyste działki budowlanej przeznaczonej na parking położonej w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Wiejskiej.

nr działki
pow. w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
793/1
3103
82.912,00 zł
8.300,00 zł




          Przetarg odbędzie się w dniu 29 lipca 2008 r. o godz. 910 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 22 lipca 2008 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

          Termin uiszczenia pierwszej opłaty rocznej wynoszącej 20% wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Termin podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Natomiast opłata roczna wynosi 3% ceny wylicytowanej + należny podatek VAT. Opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego może być aktualizowana co rok, płatna z góry do 31 marca każdego roku bez wezwania.

           Nieruchomość nie jest obciążona na rzecz osób trzecich.

           Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł.

           Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

           Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-06-26 09:55:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-06-26 09:56:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18957 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Burmistrz Krosna Odrzańskiego

stosownie do art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 – jednolity tekst z późn. zm.) informuje,że w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul.Parkowa nr 1 na tablicach ogłoszeń został wywieszony wykaz nr 12/08 nieruchomości stanowiących własność Gminy Krosno Odrzańskie, przeznaczonych do sprzedaży objętych zarządzeniem nr 110/08 z dnia 11 czerwca 2008 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Worgan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Worgan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-06-13 14:20:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-06-13 14:20:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19030 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.VII-7041/16/08
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej
www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ul. WOP w Krośnie Odrzańskim. Zakres robót: Przełożenie istniejącego chodnika z betonowej kostki brukowej na szer. 1 m =90m2, rozebranie podbudowy z z brukowca grub. 10 cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. 5 km, rozebranie podbudowy z betonu grub. 15 cm cementem wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. 5 km, rozebranie podbudowy z mieszanek mineralno - asfaltowych grub. 5 cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. 5 km, rozebranie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grub. 8 cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. 5 km, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej grub. 5 cm =124m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej grub. 5 cm =53m2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia
10 września 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych z kostki betonowej – co najmniej 200 m2 każde zamówienie b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 200 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA NAWIERZCHNI ULICY . 8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
9. Informację na temat wadium
Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 2 lipca 2008 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-06-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-06-06 07:38:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-06-06 07:38:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18842 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu


GN.VII-341/1/08
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych dojazdowych do pól w wsiach Radnica - Szklarka Radnicka- dz. nr 299/1, 301/3, 300/1 o długości 0,8 km i Strumienno - dz. nr 154/1, 171 o długości 1,05 km. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 30 lipca 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 1 roku gwarancji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 1000 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – 7.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do s.i.w.z
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 13 czerwca 2008 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-06-02 12:12:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-06-02 12:13:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18976 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie 2008-05-29
GN-IV-7070/10/2008
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa
 
o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwot określonych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. nr 223, poz.1655 z 2007r.)
na wykonanie zadania pn:
„Zagospodarowanie terenów położonych w gminie Krosno Odrzańskie
 (ul. Bobrowa-Prusa, wsie Szklarka Radnicka, Gostchorze, Sarbia, Marcinowice, Wężyska, Osiecznica i Brzózka) poprzez dostawę i montaż elementów małej architektury”
 
1. ZAMAWIAJĄCY 
    GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
    Siedziba Zamawiającego: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
    tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://www.krosnoodrzanskie.pl; e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
       Dostawa i montaż urządzeń małej architektury w gminie Krosno Odrzańskie.
2.2. Rodzaj zamówienia - dostawa
2.3. Lokalizacja dostawy – gmina Krosno Odrzańskie (ul. Bobrowa-Prusa, wsie Szklarka Radnicka, Gostchorze, Sarbia, Marcinowice, Wężyska, Osiecznica i Brzózka).
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia :
      1) huśtawka podwójna – 9 szt.,
      2) huśtawka pojedyncza – 1 szt.
      3) urządzenie na sprężynie – 16 szt.
      4) huśtawka wagowa – 9 szt.,
      5) karuzela krzesełkowa – 1 szt.,
      6) karuzela – 4 szt.
      7) piaskownica czteroboczna – bok 2500 mm – 8 szt.
      8) zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią – 1 szt.,
      9) tablica informacyjna (regulamin placu zabaw) – 2 szt,
 
1. Huśtawka podwójna z siedziskami z gumy – Konstrukcja (słupy) wykonane
z palisady o średnicy 100 mm, belka wykonana z palisady 120 mm. Siedziska wykonane z metali lekkich, zabezpieczonych zewnętrznie osłoną gumową, montowane do konstrukcji przy pomocy łańcuchów i krętlików ocynkowanych ogniowo. Posadowienie na stopach stalowych ocynkowanych, zakotwionych za pomocą stóp betonowych . Jedno z siedzisk winno być wykonane jako siedzisko kubełkowe.
2. Huśtawka pojedyncza z siedziskiem z gumy – Konstrukcja wykonana z palisady o średnicy 100 mm, belka górna o średnicy 120 mm. Siedziska wykonane z metali lekkich, zabezpieczonych zewnętrznie osłoną gumową, montowane do konstrukcji przy pomocy łańcuchów i krętlików ocynkowanych ogniowo
3. Piaskownica czteroboczna – Konstrukcja wykonana z palisady o średnicy 100mm, montowana poziomo, o wysokości 0,3 m. Długość boku 2500 mm
4. Urządzenie na sprężynie (możliwość zastosowania różnych wzorów znajdujących się w ofercie producenta) – Korpus wykonany z (wodoodpornej sklejki laminowanej obustronnie), posadowiony na sprężynie o średnicy zewnętrznej fi 200 mm i wysokości 400 mm zakotwionej w ziemi za pomocą prefabrykowanego bloczka betonowego.
5. Huśtawka wagowa – Konstrukcja nóg wykonana z palisady impregnowanej o średnicy 100 mm, belka górna o średnicy 120 mm. Siedziska wykonane z laminowanej wodoodpornej sklejki o grubości 18 mm. Słupy podstawy zakotwione w gruncie za pomocą stóp betonowych.
6. Karuzela krzesełkowa z oparciem – konstrukcja rurowa łożyskowana tocznie, siedziska z oparciem, malowana proszkowo.
7. Zestaw ze zjeżdżalnią - składający się z:
    - 2 wież kwadratowych jednopoziomowej z dachem dwupłaszczyznowym o wysokości podestu h=1500mm
    - wieży kwadratowej bez daszku o wysokości podestu h=1200 mm z rurką strażacką
    - ślizgu z blachy kwasoodpornej montowanego do podestu h=1500 mm
    - pomostu ruchomego z barierkami na wysokości h = 1500 mm
    - pomostu stałego z barierkami o wysokości h = 1500 mm
    - ścianki wspinaczkowa lub gimnastycznej
 
Elementy konstrukcyjne wież i podestów wykonane z palisady rdzeniowej o średnicy 100mm, podłogi z pólpalisady lub deski ryflowanej. Ślizg wykonany z blachy kwasoodpornej o grubości 2mm. Konstrukcja trapów stałych oparta na palisadzie rdzeniowej o średnicy 100 mm i ryflowanym poszyciu deski lub półpalisadzie. Zestaw posiada dwa wejścia. Łańcuchy techniczne, ogniwowe o oczkach
z maksymalnym prześwitem 8mm w jednym kierunku z ocynkowanego drutu 6mm. Łączenie za pomocą przeważnie ocynkowanych śrub z podsadzanym grzybkowym łbem. Nakrętki zabezpieczone przed odkręceniem za pomocą plastikowych zaślepek.
8. karuzela – tarcza karuzeli wykonana z aluminiowej blachy ryflowanej, beztrzpieniowa, łożyskowana tocznie, konstrukcji rurowej, malowana proszkowo.
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 36535200-2
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Data zakończenia - 8 lipca 2008 r.
4. Informacja na temat wadium – nie dotyczy.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
      Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego dostawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
      1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności (art. 22 ust.1)
      2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie związane z realizacją przedmiotu zamówienia, to jest - w okresie ostatnich 3 lat dostarczył co najmniej 2 zamówienia w zakresie dostawy urządzeń małej architektury (wyposażenie placów zabaw).
      3) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
     1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
     2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
     3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    4) sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
    5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert upływa dnia 09 czerwca 2008 r. o godzinie 10:00. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi : dnia 09 czerwca 2008 r. o godzinie 1030 w siedzibie Zamawiającego budynek „B” – pokój nr 20.
7.4. Termin związania z ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami Robert Węglik, tel.(0-68) 3835017 wew. 319.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Węglik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Węglik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-30 11:56:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-30 11:56:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18895 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

SPROSTOWANIE DO OGŁOSZENIA O PRZETARGU

Akapit nr 1 - brak tytułu


ZAMAWIAJĄCY Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.

informuje, że w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu na "Budowę ulic Bojarskiego i Młyńskiej w Krosnie Odrzańskim" wprowadz się do poprawiony załącznik nr 2" Załącznik ten należy dołączyć do oferty.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-21 14:02:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-21 14:03:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18866 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

czarnowo

Akapit nr 1 - brak tytułu



IR.VI–2231-8/2008
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE

o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
(j.t. Dz.U. Nr 223 , poz. 1655 z 2007 r.)

Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie , ul.Parkowa 1; tel.(068) 383 5017 ,
fax (068) 383 5122;- e – mail:
strona internetowa:http: // www.krosnoodrzankie.pl
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego
na realizację zadania pod nazwą :


„WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIOWEJ, GNIAZD WTYKOWYCH I OGRZEWANIA ELEKTRYCZNEGO NA PODDASZU BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W CZARNOWIE – Gmina Krosno Odrzańskie”

Nomenklatura CPV : 45300000-3 , 45312310-3 .

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych , wariantowych .

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE zgodnie z KSIĄŻKĄ PRZEDMIARU ROBÓT pozycje 1-27 (załącznikiem nr 2 do SIWZ) :
1.Demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej oraz istniejącego osprzętu elektrycznego na poddaszu
2.Wnęka w ścianie z cegły ceramicznej – 0,200 m³ i montaż tablicy elektrycznej z zasilaniem dla wykonania instalacji elektrycznej na poddaszu – 1 szt.
3.Wykucie bruzd w cegle pod linię zasilającą – 18 m
4.Przebicie otworów w ścianach z cegły o grubości 1½ c. - 15 szt
5.Wykucie bruzd w cegle dla przewodów wtynkowych oraz ich zaprawienie – 365 m
6.Ułożenie przewodów wtynkowych YDYp 3x1,5mm² = 234m i YDYp 3x2,5mm² = 286 m
7.Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany przez przykręcenie do konsolek osadzonych w podłożu (ślepe otwory w podłożu ceglanym) z montażem puszek instalacyjnych – 32 szt
8.Montaż łączników natynkowo-wtynkowych w puszce szczękowej – 12 szt
9.Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe końcowe o obciążalności do 10A i przekroju przewodów do 2,5mm² - 12 szt
10.Montaż opraw oświetleniowych przykręcanych (zwykłych)- świetlówkowych 2x36W – 16 kpl oraz opraw oświetleniowych przykręcanych (zwykłych) – 12 kpl
11.Montaż opraw oświetleniowych przykręcanych (zwykłych) żarowych 100W – 6 kpl
12.Montaż : pieców akumulacyjnych dynamicznych : 2,0 KW – 2 szt , 3,0 KW – 2 szt , 4,0KW – 1szt , 1,2KW – 1 szt, grzejnika konwektorowego 1,2KW – 1 szt
13.Montaż regulatora temperatury – 1 szt
14.Pomiary elektryczne :
a) rezystancji izolacji instalacji elektrycznej – obwód 3- fazowy – 1 pomiar
b) rezystancji izolacji instalacji elektrycznej – obwód 1-fazowy (każdy następny pomiar) – 15 pomiarów
c) sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (następna próba) – 21 prób
d) pomiary rozdzielnic prądu zmiennego lub stałego niskiego napięcia do 20 pól - 1 szt. .

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA : do dnia 14 sierpnia 2008 r.




W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – SIWZ .

Wadium nie jest wymagane .

Kryteria oceny ofert : cena brutto 100% .

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta – budynek
administracyjny „A” - ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim.

Termin składania ofert upływa dnia 10 czerwca 2008 r. o godz. 1200 .
Otwarcie ofert nastąpi dnia 10 czerwca 2008 r. o godz. 1230 w siedzibie zamawiającego w budynku „B” - pokój nr 13 .

Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 10 lipca 2008 r. .

Uprawnionym do kontaktu z oferentami : Ryszard Wziętek , tel.(068) 383 50 17 lub 383 5080; wewnętrzny 313 ;- pokój nr 13 w budynku „B” Urzędu Miasta , w godz. 800 – 1530 .

SIWZ bezpłatną można odebrać w siedzibie zamawiającego w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek boczny – pokój nr 13), po uprzednim
pisemnym złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania .

Krosno Odrzańskie , dnia 19 maja 2008 r.


Burmistrz
Krosna Odrzańskiego
(Andrzej Chinalski)

A/a.
R.W.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-21 13:33:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-21 13:45:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18869 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 19.05.2008r.


OGŁOSZENIE




Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem użytkowym w trakcie budowy położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kopernika .

Opis lokalu
 udział w nieruch.
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
lokal składa się z: 1 pokoju, kuchni, lazienki z wc i przedpokoju o pow. 33,20 m2, położony na parterze udział w użytkowaniu wieczystym i częściach wspólnych budynku wynosi 38/1000
45.185,00 zł4.600,00 zł


Przetarg odbędzie się w dniu 23 czerwca 2008 r. o godz. 9:00 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 16 czerwca 2008r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.


Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 360,00 zł.
Lokal można oglądać 13 czerwca 2008 r. w godz. 10:00 - 11:00
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-20 09:51:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-20 09:54:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18978 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 19.05.2008r.


OGŁOSZENIE




Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na oddanie w użytkowanie wieczyste działki budowlanej pod budowę jednorodzinnego domu mieszkalnego położonej w Brzózce.

nr działki pow. w m2
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
50/4 
949
3.456,00 zł350,00 zł


Przetarg odbędzie się w dniu 23 czerwca 2008 r. o godz. 9:15 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 16 czerwca 2008 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
Termin uiszczenia pierwszej opłaty rocznej wynoszącej 15% wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Natomiast opłata roczna wynosi 1% ceny wylicytowanej + należny podatek VAT.
Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-20 09:37:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-20 09:54:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18937 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 19.05.2008r.


OGŁOSZENIE




Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem użytkowym w trakcie budowy położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kopernika .

nr działki pow. w m2
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
673/4 i 675/3
1230
29.536,00 zł3.000,00 zł


Przetarg odbędzie się w dniu 23 czerwca 2008 r. o godz. 9:30 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 16 czerwca 2008r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.


Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-20 09:00:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-20 09:54:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18962 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji