ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wyjaśnienia 15-05-2008

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 15.05.2008r.

IR.IX-340/3 /2008


WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie
zadania „Uzbrojenie terenu osiedla Chrobry w Krośnie Odrzańskim”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:
1/. W pozycji nr 22. przedmiaru robót Formularza cenowego „Budowa sieci wodociągowej na os. Chrobry II w Krośnie Odrzańskim” roboty montażowe - podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNR 2-18 0902-02.
2/. W pozycji nr 23. przedmiaru robót Formularza cenowego „Budowa sieci wodociągowej na os. Chrobry II w Krośnie Odrzańskim” roboty montażowe - podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNR 2-18 0902-02.



Przewodniczący

Komisji Przetargowej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-15 13:49:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-15 13:49:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18879 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia
 Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej
 www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi we wsi Łochowice – 83 m2 wjazdów z kostki bet. gr. 8 cm, 399 m2 podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25 cm, 1761 m2 nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej standard II. grubość warstwy 6 cm Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Termin wykonania zamówienia 25 lipca 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych nawierzchni drogowych z masy mineralno asfaltowych – co najmniej 1500 m2 każde zamówienie b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 1500 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA NAWIERZCHNI DROGI . 8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
9. Informację na temat wadium
Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 6 czerwca 2008 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

  • (RAR, 7.7 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-15 10:11:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-15 10:11:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18969 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

wyjaśnienie p Jola

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 13.05.2008r.

IR.IX-340/3 /2008


WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie
zadania „Uzbrojenie terenu osiedla Chrobry w Krośnie Odrzańskim”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:
1/. W pozycji nr 14. przedmiaru robót Formularza cenowego „Budowa kanalizacji sanitarnej na os. Chrobry II w Krośnie Odrzańskim” roboty montażowe - podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNNR 4 1417-02-01.
2/. W pozycji nr 14. przedmiaru robót Formularza cenowego „Budowa sieci wodociągowej na os. Chrobry II w Krośnie Odrzańskim” roboty montażowe - podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNNR 4 1112-02.
3/. W pozycji nr 22. przedmiaru robót Formularza cenowego „Budowa sieci wodociągowej na os. Chrobry II w Krośnie Odrzańskim” roboty montażowe - podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNR 2-16 0902-02.
4/. W pozycji nr 23. przedmiaru robót Formularza cenowego „Budowa sieci wodociągowej na os. Chrobry II w Krośnie Odrzańskim” roboty montażowe - podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNR 2-16 0902-02.
5/ W pozycji nr 25. przedmiaru robót Formularza cenowego „Budowa kanalizacji deszczowej na os. Chrobry II w Krośnie Odrzańskim” roboty montażowe - ilość jednostek obmiaru wynosi - 0,00 m.
6/ W pozycji nr 26. przedmiaru robót Formularza cenowego „Budowa kanalizacji deszczowej na os. Chrobry II w Krośnie Odrzańskim” roboty montażowe - ilość jednostek obmiaru wynosi - 0,00 m.

7/ Zamawiający dokonuje zamian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w Tomie 1 z zakresie dotyczący Formularza wzoru umowy - w załączeniu.

8/ Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

Pytanie 1
W jakich drogach pod względem nawierzchni (drogi gruntowe, asfaltowe, itd.), będzie przebiegać sieć?
Odpowiedź 1
Sieci będą przebiegać wzdłuż terenów pasów drogowych o dragach istniejących i wydzielonych w terenie drogach projektowanych. W jakich fragmentach dróg na realizowanych sieciach należy odtworzyć istniejący rodzaj nawierzchni, Wykonawca winien określić a trakcie wizji na terenie budowy.
Pytanie 2

Prosimy o sprecyzowanie pozycji kosztorysowej pt. Odtworzenie nawierzchni drogowych” tzn. w jaki sposób należy odtworzyć drogi po procesach montażowych?
Odpowiedź nr 2
Nawierzchnie drogowe w miejscu wykonywania robót - odtworzyć / przywrócić do stanu pierwotnego. W jakich fragmentach dróg na realizowanych sieciach należy odtworzyć istniejący rodzaj nawierzchni, Wykonawca winien określić a trakcie wizji na terenie budowy. Zamawiający nie będzie precyzował tej pozycji. Obowiązek kalkulacji pozostawia Wykonawcom, po dokonani wizji w terenie budowy.




Przewodniczący
Komisji Przetargowej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-13 15:22:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-13 15:23:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18892 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego
 Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia
 Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej
 www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
 Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic Bojarskiego i Młyńskiej w Krośnie Odrzańskim – 354 m2 chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm oraz 1039 m2 warstwy ścieralnej z Zanszan, ki mineralno-asfaltowej standard II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia
15 lipca 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych nawierzchni drogowych z masy mineralno asfaltowych – co najmniej 10000 m2 każde zamówienie b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach
Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 1000 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA NAWIERZCHNI ULICY . 8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
9. Informację na temat wadium
Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 3 czerwca 2008 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-12 11:09:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-12 11:10:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18904 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gimnazjum elektryka

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-341/14/08


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:


„REMONT W BUDYNKU GIMNAZJUM W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
PRZY UL. PUŁASKIEGO 3 – WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ”


Nomenklatura CPV: : 45311100-1, 45312311-3, 45315100-9, 45315700-3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej,
2)wykonanie tablic elektrycznych i ich zasilania,
3)wykonanie instalacji gniazd 1-fazowych i trójfazowych wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi,
4)kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania podanych wyżej prac,
5)wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża,
6)ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną,
7)wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich elementów wyznaczonych w dokumentacji,
8)przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji elektrycznej,
9)wykonanie obróbek murarsko-tynkarskich oraz malarskich w miejscach uszkodzeń ścian,
10)wywóz i utylizacja odpadów.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 29 sierpień 2008 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.

Termin składania ofert upływa dnia 19 maja 2008 r. o godzinie 11:30.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 19 maja 2008 r. o godzinie 12:00 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 11 budynku B (budynek biblioteki).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 18 czerwca 2008 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.


Krosno Odrzańskie, 2008-04-28

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-28 15:23:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-28 15:38:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19202 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ogłoszenie os. Chrobry

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, 2008-04-25

IR.IX-340/3/2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwot określonych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 223, poz.1655 z 2007r.]
na wykonanie zadania pn:

„Uzbrojenie terenu osiedla Chrobry w Krośnie Odrzańskim”

1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl; e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Uzbrojenie terenu osiedla Chrobry w Krośnie Odrzańskim.
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlano - montażowe
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – m. Krosno Odrzańskie, ulice osiedlowe: Bolesława Śmiałego, Kazimierza Odnowiciela, Łokietka, Kazimierza Wielkiego i nowo projektowane, usytuowane pomiędzy ulicami Krzywoustego i Bolesława Śmiałego.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia :
1) budowy sieci wodociągowej z rur polietylenowych( PE, PEHD):
- o średnicy 110 mm i długości L = 669,85 m,
- o średnicy 80 mm i długości L = 19,50 m,
2) budowy sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicach 200 i 160 mm,
o długości łącznej L = 943,20 m,
3) budowy sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy 160, 200 mm,
o długości łącznej L= 659,15m,
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - 3 miesiące od daty zawarcia umowy
4. Informacja na temat wadium – wymagane wadium w wysokości 11 000,00 zł.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykaże, że dysponuje wykwalifikowana kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, to jest - w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie w zakresie budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej o długości minimum [po] 500,00 m.
3) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.

7) Wymagane jest wskazanie osoby - kierownika robót, posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli zakres uprawnień budowlanych osoby wskazanej na funkcję kierownika robót nie obejmuje całości robót, należy wskazać pozostałych kierowników robót.

8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Polisa O.C. Wykonawcy
10) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z placem budowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.
11) Oświadczenie Wykonawcy, o zakresie robót, które wykonawca wykona własnymi siłami i o zakresie robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 19 maja 2008 r. o godzinie 12:00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 19 maja 2008 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – Sala 1000-lecia.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami
Jolanta Duziak, tel.(0-68) 3835017 wew. 313.


Załączniki:
Rysunki

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-28 15:15:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-28 15:25:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19264 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

wyjaśnienie 28-04-2008

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

Krosno Odrzańskie, dnia 25.04.2008r.

IR.IX-340/2-2 /2008



WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa w miejscowości Chojna”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w terminie składania wadium zawartego w punkcie 11. ust.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

11.1. Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem składania Ofert, t.j. do dnia 29 kwietnia 2008 roku do godz. 12:00 do wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie : trzydzieści tysięcy złotych) .





Przewodniczący
Komisji Przetargowej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-28 08:51:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-28 08:51:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19245 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie , dnia 22-04-2008 r.

IR.VI-2231-1/2008
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy : Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „BUDOWA REMIZY OSP w Wężyskach – III etap : I. Roboty sanitarne , II. Roboty elektryczne , III. Roboty ogólnobudowlane”
 
Na podstawie przepisów art.38 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ww. zadania : „ W SIWZ pkt 13.1 Opis obliczenia ceny oferty podano : - Na podstawie kosztorysu ofertowego – załącznika nr 1 a i nr 1b i podanych w nim przedmiarów oferent sporządzi kosztorys ofertowy , który stanowić będzie załącznik do oferty (do załącznika nr 1). - W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarami zawartymi w załącznikach nr 1a i 1b, a projektem budowlanym – obowiązuje projekt budowlany , według którego Wykonawca zrealizuje zamówienie traktując przedmiar podany przez Zamawiającego jako pomocniczy do ustalenia ceny ofertowej” W związku z powyższym zapisem wystosowano zapytanie
1 : „W jaki sposób w świetle powyższych zapisów wprowadzić brakujące elementy ?, na przykład :
 a) brak tynków wewnętrznych wieży, malowania tych tynków oraz rusztowania wewnątrz wieży;
b) brak demontażu i ponownego montażu blachy dachówkowej wokół wieży ;
 c) brak wykonania balustrady stalowej chodów żelbetowych ;
d) brak cokolików w garażach ;
 e) brak zbrojenia schodów ;- oraz zapytanie
 2 : „Czy dodanie pozycji lub zwiększenie ilości w przedmiarach nie spowoduje odrzucenia oferty ?” W odpowiedzi na zapytanie 1 i 2 Zamawiający do załącznika nr 1a KSIĄŻKI PRZEDMIARÓW poz. 2 ROBOTY BUDOWLANE wprowadza następujące uzupełniające przedmiary :
- odnośnie a) lp. 42 KNR -W 2-02 0803-03 Tynki wewnętrzne zwykłe kat.III wykonywane ręcznie na ścianach i słupach ;- przedmiar robót z ilości 710,170m² zwiększa się + tynk wewnętrzny ścian wieży o 157,46m² = 867,63 m² ;- lp. 98 (osobna pozycja w kalkulacji) Rusztowanie wewnętrzne w wieży o wysokości do 15 m – przedmiar – 157,46m²
 - odnośnie b) lp. 73 Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 5 cm (wieża) ;- przedmiar 95,74m² należy doliczyć lp. 73a Demontaż i ponowny montaż blachodachówki wokół wieży – przedmiar – Wykonawca przyjmie 1 komplet blach niezbędnych do demontażu celem wykonania docieplenia styropianem ścian wieży wraz z elewacją , a następnie ich ponownego montażu ;
- odnośnie c) i e) lp. 57 KNR 2-02 218-1,2,6,7 Schody żelbetowe proste na płycie grubości 15 cm – zbrojone stalą AIII według rys. K-5 (stal inwestora) – przedmiar robót – 14,055m² (betonu B-20 = 3,198 m³);- patrz w załączeniu ZESTAWIENIE STALI KONSTRUKCYJNEJ AIII , zgodnie z tym zestawieniem :
 1)prętów nr 32 Ø 6mm o dł. 118 cm x 50 szt. = 59,00 m x 0,222kg/m = 13,098 kg
2)prętów nr 29 Ø 10mm o dł. 155 cm x 74 szt = 114,70 m x 0,667kg/m = 76,50 kg
3)prętów nr 30 Ø 10mm o dł. 391 cm x 27 szt = 105,57 m x 0,667kg/m = 70,41 kg
4)prętów nr 28 Ø 16mm o dł. 540 cm x 7 szt = 37,80 m x 1,580kg/m = 59,72 kg
5)prętów nr 27 Ø 16mm o dł. 525 cm x 8 szt = 40,00 m x 1,580kg/m = 63,20 kg
6)prętów nr 26 Ø 16mm o dł. 566 cm x 7 szt = 39,62 m x 1,580kg/m = 62,60 kg
7)prętów nr 25 Ø 16mm o dł. 626 cm x 8 szt = 50,08 m x 1,580kg/m = 79,13 kg
8)prętów nr 31 Ø 18mm o dł. 403 cm x 3 szt. = 12,09 m x 2,000kg/m = 24,18 kg
Ø 18mm o dł. 395 cm x 2 szt = 7,90 m x 2,000kg/m = 15,80 kg
Ø 18mm o dł. 391 cm x 3 szt = 11,73 m x 2,000kg/m = 23,46 kg na schody żelbetowe ciężar stali ogółem : 488,09 kg.
 Zamawiający posiada ww. ilość stali konstrukcyjnej, stąd w kalkulacji tej pozycji obowiązują : szalunki schodów , przygotowanie (ukształtowanie i montaż zbrojenia) , a następnie wypełnienie szalunków masą betonową (betonu B-20) . Wykonawca pod lp.57a skalkuluje wykonanie stalowej balustrady schodowej – do kalkulacji obowiązuje ilość jednostek przedmiaru – 7,00 m .
Stal spawalną na wykonanie balustrady należy ująć w kalkulacji tej pozycji kosztorysowej.
odnośnie d) wprowadzić dodatkowo pozycję lp.69a na wykonanie cokolików z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 40x40 cm na zaprawie klejowej mrozoodpornej w pomieszczeniach garaży – do kalkulacji obowiązuje ilość jednostek przedmiaru – 56,00 m.
 Wprowadzenie pozycji kosztorysowych zgodnie z wyżej podanym zapisem i zwiększenie ilości w przedmiarach robót nie spowoduje odrzucenia oferty .
 Przewodniczący Komisji Przetargowej
(Ryszard Słupski)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Kolus
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kolus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-23 13:54:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-23 13:54:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
23187 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                Krosno Odrzańskie, 21 kwietnia 2008 r.

                                                     O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza przetarg na składanie pisemnych ofert na sprzedaż
lokali  mieszkalnych położonych w budynku przy ul.Piastów nr 10ł w Krośnie Odrzańskim,
na działce nr 628/19 o powierzchni 1923 m2 .

nr lokalu                             udział w częściach      wartość nierucho.       wadium     
opis lokalu                               wspólnych              cena wywoławcza

1) Piastów nr 10ł/2- parter              35/1000                     141.950,00               14.200,00    
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp.o pow.użyt. 
73,45 m2,piwnica o pow.4,06m2
2) Piastów nr 10ł/3 -parter              36/1000                     143.310,00               14.400,00
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt.
74,17 m2,piwnica o pow.5,29 m2

3) Piastów nr 10ł/12- I piętro          35/1000                     152.235,00                15.300,00
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp. o pow. użyt.
73,84 m2,piwnica o pow.3,69 m2

4) Piastów nr 10ł/13-I piętro           35/1000                     152.235,00                15.300,00
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt.
73,84 m2,piwnica o pow.3,27 m2

5) Piastów nr 10ł/23-II piętro          35/1000                    146.880,00                 14.700,00
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt.
73,58 m2,piwnica o pow.2,10 m2

6) Piastów nr 10ł/32-poddasze        22/1000                       93.330,00                  9.400,00
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka z wc,i pp.o pow.użyt.
46,01 m2,piwnica o pow.3,20 m2

7) Piastów nr 10ł/33 – poddasze     21/1000                       91.460,00                   9.200,00
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka z wc i pp.o pow.użyt.
45,07 m2,piwnica o pow.2,18 m2

8) Piastów nr 10ł/34 – poddasze     26/1000                      109.480,00                 11.000,00
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka z wc i pp. o pow. użyt.
53,97 m2, piwnica o pow.3,24 m2

9) Piastów nr 10ł/35- poddasze      18/1000                         73.593,00                  7.500,00
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka z wc i pp.o pow. użyt.
36,26 m2,piwnica o pow.3,31 m2

Ustala się następujące kryteria do składania pisemnych ofert.
- pierwsza wpłata za nieruchomość minimum 50 % ceny wywoławczej,
- pozostałą należność można rozłożyć na 5 rat rocznych,
- oprocentowanie pozostałej należności 3 % w stosunku rocznym,
- raty oraz oprocentowanie, o którym mowa wyżej są płatne z góry w terminie do 31 marca każdego roku, od dnia zawarcia umowy notarialnej.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem oferta na nabycie lokalu mieszkalnego w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim w Wydziale Organizacyjnym, budynek A Biurze Obsługi Interesanta .Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 26 maja 2008 r. o godzinie 1000. Do koperty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium.
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 19 maja 2008 r.Wadium wpłacone przez uczestnika, którego oferta zostanie przyjęta, zalicza się na poczet ceny nabycia.
Termin uiszczenia pierwszej wpłaty za nieruchomość pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Niedotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
Do pierwszej wpłaty oraz rat rocznych zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 7 % oraz koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 300,00,-zł,.
Niezgłoszenie się do zawarcia aktu notarialnego w kancelarii notarialnej powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Lokale można oglądać 16 maja 2008 r. od godziny 10.00 do 11.00.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz.,blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.




Załączniki:

1. Zdjęcia wnętrz mieszkań


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Węglik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Węglik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-21 15:53:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-22 07:57:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
23080 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

wyjaśnienia 17-04-2008

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

Krosno Odrzańskie, dnia 17.04.2008r.

IR.IX-340/2-1 /2008



WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa w miejscowości Chojna”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

Pytanie 1
Czy posiadanie w dorobku firmy udokumentowanego doświadczenia w wykonywaniu robót polegających na wybudowaniu budynku pompowni próżniowo - tłocznej 18 dm3/s wraz z wyposażeniem oraz infrastruktura techniczną zostanie uznane przez Zamawiającego jako spełnienie warunku posiadania doświadczenia w budowie lub przebudowie SUW o wydajności min. 30 m3/h?

Odpowiedź 1
Doświadczenie firmy w wykonywaniu robót polegających na wybudowaniu budynku pompowni próżniowo - tłocznej 18 dm3/s wraz z wyposażeniem oraz infrastruktura techniczną nie spełnia warunku posiadania doświadczenia w budowie lub przebudowie Stacji Uzdatniania Wody o wydajności min. 30 m3/h.
Zamawiający zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia żąda spełnienia przez Wykonawców warunku posiadania doświadczenia w budowie lub przebudowie Stacji Uzdatniania Wody o wydajności min. 30 m3/h.

Przewodniczący
Komisji Przetargowej


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-18 10:24:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-18 10:24:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22930 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji