ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

wyjaśnienia z dnia 17-04-2008

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 17.04.2008r.

IR.IX-340/1 /2008


WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Morsko”



Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:
Pytanie nr 1
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia , Dokumentacja projektowa oraz projekt umowy określa wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm o długości łącznej 321,50 m z przyłączami 8 posesji o długości L=84,00 m; natomiast w formularzu cenowym występują pozycje:
a/ poz. 3.3. Rurociągi z PCV łączone na wcisk o średnicy 200 mm - w ilości - 303,00 m,
b/ poz. 6.3 Rurociągi z PCV łączone na wcisk o średnicy 160 mm - w ilości - 82.3 m.
W związku z powyższym prosimy o skorygowanie Formularza cenowego w w/w pozycjach na prawidłowe ilości, celem właściwego obliczenia ceny ofertowej.
Odpowiedź nr 1
Wszystkie dane zawarte w SIWZ, dokumentacji projektowej i formularzu cenowym są prawidłowe. Na długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej składa się długość rurociągu kolektora sanitarnego i średnice poszczególnych studzienek kanalizacyjnych.

Pytanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest budowa komory pomp DN 2,00 m- studni zapuszczanej wylewanej z betonu. Prosimy o wyjaśnienie, czy w/w komorę można wykonać z gotowych elementów prefabrykowanych, zachowując wszystkie wymagane właściwości komory wylewanej na placu budowy?
Odpowiedź nr 2
Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie komory pomp DN 200 mm z gotowych elementów prefabrykowanych spełniających wymogi szczelności tak jak przy komorze wylewanej z betonu - np. zbiornik wykonany z gotowych elementów polimero - betonowych.


Przewodniczący
Komisji Przetargowej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-17 14:49:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-17 14:50:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22901 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

BUDOWA REMIZY OSP w Wężyskach – III etap : I. Roboty sanitarne, II. Roboty elektryczne, III. Roboty ogólnobudowlane

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.VI-2231-1/2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH
w art. 11 ust.8 u.p.z.p.
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie,ul. Parkowa 1; tel.:(068) 383 5017 fax: (068) 383 5122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl ;- działając na podstawie art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655; tekst jednolity z późniejszymi zmianami) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczo- nego na realizację zadania pod nazwą :
„BUDOWA REMIZY OSP w Wężyskach – III etap : I. Roboty sanitarne, II. Roboty elektryczne, III. Roboty ogólnobudowlane”
Nomenklatura CPV : I. - 45232460-4 , II. - 45310000-3 , III. - 45216121 – 8
położonej na terenie Gminy Krosno Odrzańskie w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 1a i 1 b do SIWZ . Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia : do dnia 31 października 2008 r. . Warunki udziału w postępowaniu : oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności [art.22 ust.1 pkt 1]; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;- oferent przedłoży aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, oddziału ZUS, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, w opłatach oraz składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ; lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu ; wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;- dysponuje potencjałem technicznym (transportem) i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia;- oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;- współpracuje z uprawnionymi podwykonawcami branży sanitarnej i elektrycznej za których działania poniesie pełną odpowiedzialność ;- zaakceptuje treść umowy według wzoru załączonego przy SIWZ. Wadium – nie jest wymagane wniesienie wadium. Kryterium oceny ofert : cena 100%. Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie„spełnia – nie spełnia”. Uprawniony do kontaktu z oferentami : Ryszard Wziętek – inspektor w wydziale IR Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie;- tel.(068) 383 5017 wewnętrzny 313 lub fax (068) 383 5122. SIWZ bezpłatną można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego, budynku administra- cyjnym bocznym – w pokoju nr 13 ; I piętro ; lub po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania na adres: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrz.; albo pobrać ją drogą elektroniczną ze strony internetowej Urzędu Miasta Krosno Odrz. : www.krosnoodrzanskie.pl , informując o tym zamawiającego. Krosno Odrzańskie, 11 kwietnia 2008 r. 
Ofertę w zapieczętowanej kopercie , opatrzonej napisami, jak w ust. 10 SIWZ, należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa nr 1 ;- w budynku głównym – w Biurze Obsługi Interesanta do dnia 5 maja 2008 r. , do godz. 12:30 .
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu komisji przetargowej, które odbędzie się w siedzibie zamawiającego, w budynku bocznym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim przy ul. Parkowej 1 ( pokój nr 13 - piętro) w dniu 5 maja 2008 r. o godz. 13:00. Wyniki przetargu obowiązują po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki.
 
BURMISTRZ
 Andrzej Chinalski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ryszard Wziętek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Wziętek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-11 10:15:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-11 11:56:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
24057 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAKUP z DOSTAWĄ i MONTAŻEM OKIEN DACHOWYCH

Akapit nr 1 - brak tytułu

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH w art.11 ust. 8 u.p.z.p. Gmina Krosno Odrzańskie,
 66-600 Krosno Odrzańskie ,
 ul. Parkowa nr 1 ,
 tel. (068) 383 5080 lub (068) 383 5017 wewn. 319 fax (068) 383 5122 ,
 e-mail : htpp://www.krosnoodrzanskie.pl ;
- działając na podstawie art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ;- tj.);- ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. :
 „ZAKUP z DOSTAWĄ i MONTAŻEM OKIEN DACHOWYCH w ilości 10 szt. z kołnierzami uszczelniającymi i roletami przeciwsłonecznymi w budynku świetlicy wiejskiej w Czarnowie” ;
- CPV 28122100-4 do 45421135-9 .
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych lub częściowych . Termin realizacji zamówienia : do dnia 30 czerwca 2008 r. Wadium – nie dotyczy . Kryterium oceny ofert : najniższa cena brutto 100% . Warunki udziału w postępowaniu :
a) wykonawcą może być osoba fizyczna , osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego ;-
b) o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – SIWZ ;-
c) postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim ;
d) wszystkie załączniki do ni9niejszej SIWZ stanowią jej integralną część;-
e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1i2 i spełniający wymagania art.22 ust.1 pkt 1,2,3,4 .
 
Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń ; na zasadzie „spełnia – nie spełnia” . Uprawniony do kontaktu z oferentami : Ryszard Wziętek – inspektor w wydziale IR Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie;- tel. (068) 383 5017 wew. 313 lub fax (068) 383 5122. SIWZ bezpłatną można otrzymać osobiście w siedzibie zamawiającego (budynek administracyjny boczny – pokój nr 13; I piętro);- lub po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania na adres: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1 ; 66-600 Krosno Odrzańskie;- pobrać ją drogą elektroniczną ze strony internetowej Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie : www.krosnoodrzanskie.pl . O fakcie pobrania SIWZ drogą elektroniczną należy powiadomić zamawiającego. Krosno Odrzańskie, 7 kwietnia 2008 r.
 
BURMISTRZ
Andrzej Chinalski


Załącznik

1. Rysunek - rzut poddasza

Załączniki

  • SIWZ (DOC, 180 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ryszrd Wziętek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszrd Wziętek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-10 14:28:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-10 14:44:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22870 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

przedłużenie terminu p Jola

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 9 kwietnia 2008r.



IR.IX-340/1/2008


Dotyczy postępowania przetargowego na wykonanie zadania pn.

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Morsko”


Zawiadomienie
o przedłużeniu terminu składania ofert


Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia wszystkich wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania pn: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Morsko” o przedłużeniu terminu składania ofert
do dnia 21 kwietnia 2008r. do godz. 12:00.
w związku z udzieleniem wyjaśnień do SIWZ.

W związku powyższym Zamawiający dokonuje następujących zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w treści A / Instrukcja dla Oferentów, zmienia się:
a/ ust. 12. Termin związania z ofertą, punkt 12.1 otrzymuje brzmienie:
„Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. od dnia 21 kwietnia 2008 r. ;
d/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.1 otrzymuje brzmienie:
„ Ofertę w zapieczętowanej kopercie, opatrzonej napisami jak w pkt. 13.4.
niniejszej Specyfikacji, należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta
w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, – budynku „A” –
Biuro Obsługi Interesanta, do dnia 21 kwietnia 2008 roku do godz. 12:00.”
e/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.4 otrzymuje brzmienie:
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu KOMISJI
PRZETARGOWEJ, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego,
w budynku B Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1
w Krośnie Odrzańskim, pokój Nr 11, I piętro,
w dniu 21 kwietnia 2008 r. o godz. 12:30
.”



Przewodniczący
Komisji Przetargowej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-10 08:40:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-10 08:41:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22881 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

SUW Wężyska II

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, 2008-04-08

IR.IX-340/2/2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
o udzielenie zamówienia publicznego

w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwot określonych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
[t.j. Dz.U. nr 223, poz.1655 z 2007r.]
na wykonanie zadania pn:

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna”


1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl; e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Chojna.
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – m. Wężyska, m. Chojna, gmina Krosno Odrzańskie.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia :
a/ rozbudowa SUW w Wężyskach o wydajności 46,30 m3/h, polegająca na:
- remoncie i adaptacji istniejącego budynku SUW dla potrzeb nowej instalacji technologicznej,
- remoncie istniejących zbiorników wyrównawczych,
- przebudowa istniejącej studni głębinowej,
- montaż nowej instalacji technologicznej SUW,
- budowa zbiornika popłuczyn i bezodpływowego zbiornika na ścieki,
- budowa rurociągów między obiektowych.
b/ budowa sieci wodociągowej w miejscowości Chojna od istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach, o długości łącznej L = 3.370,50 m, z rur PE o średnicy zewnętrznej 200 mm, 110 mm i 90 mm, z przyłączeniem 13 posesji w m. Chojna.
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45.23.13.00-8, 45.23.21.50-8, 45-23-24-30-5.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - do 31 sierpnia 2008 roku
4. Informacja na temat wadium – wymagane wadium w wysokości 30.000,00 zł.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykaże, że dysponuje wykwalifikowana kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, to jest - w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie w zakresie budowy sieci wodociągowej o długości minimum 1000,00 m oraz posiada doświadczenie w budowie lub przebudowie SUW o wydajności min. 30 m3/h.
3) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.

7) Wymagane jest wskazanie osoby - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli zakres uprawnień budowlanych osoby wskazanej na funkcję kierownika robót nie obejmuje całości robót, należy wskazać kierowników robót..

8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Polisa O.C. Wykonawcy
10) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z placem budowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.
11) Oświadczenie Wykonawcy, o zakresie robót, które wykonawca wykona własnymi siłami i o zakresie robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
12) Oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu ciągłości dostawy wody pitnej do istniejącej sieci w trakcie wykonywania robót.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 29 kwietnia 2008 r. o godzinie 12:00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 29 kwietnia 2008 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – Sala 1000-lecia
.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami
Jolanta Duziak, tel.(0-68) 3835017 wew. 313.




Załącznik

1. Opis techniczny II SUW Wężyska

2. Rysunki SIWZ II - SUW Wężyska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-08 14:39:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-08 14:47:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22962 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyjaśnienie-kanaliza Morsko

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 07.04.2008r.

IR.IX-340/1 /2008



WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Morsko”



Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

1/. W pozycji nr 3.10. przedmiaru robót Formularza cenowego „Morsko - kolektory: KS-34, KS-34.1, KS-34.2” roboty montażowe podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNNR 4 1322-3.
2/. W pozycji nr 3.11. przedmiaru robót Formularza cenowego „Morsko - kolektory: KS-34, KS-34.1, KS-34.2” roboty montażowe podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNNR 4 1322-2.
3/. W pozycji nr 4.7. przedmiaru robót Formularza cenowego „Morsko - przykanaliki do KS-34, KS-34.1, KS-34.2” roboty ro9zbiórkowe i odtworzeniowe podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNR 4-01 0108-14.
4/. W pozycji nr 4.8. przedmiaru robót Formularza cenowego „Morsko - przykanaliki do KS-34, KS-34.1, KS-34.2” roboty ro9zbiórkowe i odtworzeniowe podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNR 4-01 0108-16.



Przewodniczący
Komisji Przetargowej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-07 12:48:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-07 12:50:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22855 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

SP3 sanitariaty

Akapit nr 1 - brak tytułu


IR.IV-341/11/08


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„REMONT W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3 – REMONT SANITARIATÓW”

Nomenklatura CPV: : 45450000-6, 45453000-7, 45330000-9, 45332400-7, 45310000-3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) rozebranie ścianek działowych,
2) odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach i pilastrach 166 m2
3) wymiana stolarki 10 szt.
4) rozebranie posadzki z płytek, zerwanie posadzki cementowej 59,631 m2
5) wykucie z muru kratek wentylacyjnych i drzwiczek oraz obsadzenie nowych 19 szt.
6) demontaż urządzeń sanitarnych i montaż nowych (9szt. umywalek, 13 szt. ustępów z miską fajansową, 4szt. pisuarów)
7) demontaż podejść odpływowych szt. 34 oraz rurociągów 104 m i montaż nowych,
8) demontaż przewodów 185 m, puszek 9 szt., gniazd podtynkowych 1 szt., łączników instalacyjnych 9 szt. i opraw żarowych 17 szt. oraz montaż nowych,
9) wykucie bruzd poziomych i pionowych, ułożenie rurociągów instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
10) uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych 177,34 m2,
11) licowanie ścian wewnętrznych płytkami 172 m2, wyłożenie parapetów wewnętrznych płytkami,
12) wymurowanie ścianki działowej gr. 12,00 cm z betonu komórkowego,
13) wykonanie podkładu betonowego, ułożenie warstwy wyrównawczej i płytek na posadzkach 59,631 m2,
14) nałożenie tynków wewnętrznych gipsowych na stropach i ścianach 177,336 m2,
15) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną 360,599 m2,
16) montaż kabin systemowych 9 szt.,
17) obsadzenie w ścianach drobnych elementów tj. dozowników papieru toaletowego 9 szt., ręczników 5 szt. i mydła 5 szt. oraz przyklejenie luster 9 szt.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 29 sierpień 2008 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.

Termin składania ofert upływa dnia 25 kwietnia 2008 r. o godzinie 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 kwietnia 2008 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, w budynku A (Sala Tysiąclecia).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 25 maja 2008 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.


Krosno Odrzańskie, 2008-04-04

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-04 12:15:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-04 14:25:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22886 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Osiecznica sanitariaty

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-341/10/08


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:


„REMONT W BUDYNKU ZESPOŁU EDUKACYJNEGO W OSIECZNICY
PRZY UL. SZKOLNEJ 15 – REMONT SANITARIATÓW”


Nomenklatura CPV: : 45450000-6, 45453000-7, 45330000-9, 45332400-7, 45310000-3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

I. Sanitariaty na parterze i I piętrze, WC i przysznic przy sali gimnastycznej oraz WC przy kotłowni
1) rozebranie ścianek działowych 12,085 m2,
2) odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach i pilastrach 246,768 m2,
3) wymiana stolarki 4 szt.,
4) rozebranie posadzki z płytek, zerwanie posadzki cementowej 83,579 m2,
5) wykucie z muru kratek wentylacyjnych 13 szt. i drzwiczek oraz obsadzenie nowych,
6) demontaż urządzeń sanitarnych (umywalki 13 kpl., ustęp z miską fajansową 14 kpl., pisuar 4 kpl.) i montaż nowych,
7) demontaż podejść odpływowych oraz rurociągów i montaż nowych,
8) demontaż puszek 15 szt., łączników instalacyjnych 12 szt. oraz montaż nowych,
9) uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych 246,768 m2,
10) licowanie ścian wewnętrznych płytkami 246,768 m2,
11) wykonanie podkładu betonowego, ułożenie warstwy wyrównawczej i płytek na posadzkach 83,579 m2,
12) nałożenie tynków wewnętrznych gipsowych na stropach i ścianach 246,297 m2,
13) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną 246,297 m2,
14) montaż kabin systemowych 10 szt.,
15) obsadzenie w ścianach drobnych elementów tj. dozowników papieru toaletowego 12 szt., ręczników 9 szt., mydła 9 szt., przyklejenie luster 13 szt.;
II. WC w przedszkolu
16) rozebranie ścianek działowych 6,5 m2,
17) odbicie tynków wewnętzrnych na ścianach, filarach i pilastrach 24,88 m2,
18) wymiana stolarki drzwiowej 1 szt,
19) remont podłogi 8,933 m2– technologia wg przedmiaru robót,
20) wykucie z muru kratek wentylacyjnych 1 szt,
21) demontaż urządzeń sanitarnych (umywalki 3 kpl., ustęp z miską fajansową 3 kpl.) i montaż nowych,
22) demontaż podejść odpływowych oraz rurociągów i montaż nowych,
23) demontaż puszek 2 szt., łączników instalacyjnych 1 szt., i montaż nowych,
24) licowanie ścian wewnętrznych płytkami 24,88 m2,
25) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną 33,437 m2,
26) montaż kabin systemowych 2 szt.,
27) obsadzenie w ścianach drobnych elementów tj. dozowników papieru toaletowego 2 szt., ręczników 1 szt., mydła 1 szt., przyklejenie luster szt. 3.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 29 sierpień 2008 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.

Termin składania ofert upływa dnia 25 kwietnia 2008 r. o godzinie 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 kwietnia 2008 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego, w budynku A (Sala Tysiąclecia).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 25 maja 2008 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.




Krosno Odrzańskie, 2008-04-04

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-04 11:52:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-04 12:08:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19160 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy schodów od ul. Widok do ul. Świerczewskiego w Krośnie Odrzańskim. Zakres robót określono w załączniku do ogłoszenia. Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 29 sierpnia 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy schodów b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami budowlanymI dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM MOŻNA POWIERZYĆ: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu.
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 23 kwietnia 2008 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta.


Załącznik

1. Projekt SST SIWZ ZAKRES

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-02 14:08:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-02 14:08:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19133 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika przy ul. Świerczewskiego w Krośnie Odrzańskim. Zakres robót: 401 m2 chodnika z kostki betonowej wraz z przełożeniem 160 mb krawężnika kamiennego.
Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 15 lipca 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych z kostki betonowej lub kamiennej – co najmniej 400 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 400 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: UŁOŻENIA KRAWEŻNIKÓW, NAWIERZCHNI CHODNIKA . 8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 22 kwietnia 2008 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta


Załącznik

1. Projekt SST SIWZ

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-03-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-03-28 10:25:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-03-28 10:27:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19139 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji