ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

I ETAP BUDOWY SCHODÓW OD UL. WIDOK DO UL. ŚWIERCZEWSKIEGO

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy schodów od ul. Widok do ul. Świerczewskiego w Krośnie Odrzańskim. Długość: 27 mb, 57 m2 spoczników z kostki betonowej, 20 m2 schodów z kostki betonowej, 52 mb cieków betonowych.
Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 16 czerwca 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy schodów b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami budowlanymI dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM MOŻNA POWIERZYĆ: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu.
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 27 LUTEGO 2007 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-02-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-02-05 08:29:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-02-05 08:39:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20020 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dodatkowa informacja

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja do przetargu " BUDOWA REMIZY OSP w Wężyskach III etap"
sprawa nr IR VI-2231-1/2008

Ust. 11 pkt 11.5. SIWZ  otrzymuje nowe brzmienie:

Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu komisji przetargowej, która odbędzie się w siedzibie zamawiającego, w budynku administracyjnym B Urzędu Miasta pok. 11 przy ul.Parkowej 1 66-600 Krosno Odrzańskie w dniu 26 lutego 2008r. o godz. 13.oo.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Kolus
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-02-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kolus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-02-04 11:30:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-02-04 11:31:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20009 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

sprostowanie p. Jola

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 30 stycznia 2008r.


IR.IX-340/6/2007


Dotyczy postępowania przetargowego na wykonanie zadania pn.
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna”


Zawiadomienie
o przedłużeniu terminu składania ofert


Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia wszystkich wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania:

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna”

o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 22 lutego 2008r.
do godz. 12:00, w związku z dokonaniem poprawek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: informacja dla oferentów, bioz, dokumentacji projektowej - rysunki.

Aktualne załączniki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
• SIWZ - tom 1 - Informacja dla oferentów
• SIWZ - tom 7 - Informacja do planu BIOZ
• Rysunki dotyczące instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych
SUW w Wężyskach
stanowią załączniki do niniejszego zawiadomienia.


Załącznik:
1. Rysunki instalacji elektrycznej SUW

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-30 13:33:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-30 13:34:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20022 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.VI-2231-1/2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH w art. 11 ust.8 u.p.z.p.

Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie,ul. Parkowa 1; tel.:(068) 383 5017
fax: (068) 383 5122, e-mail: , adres strony internetowej:
http://www.krosnoodrzanskie.pl ;- działając na podstawie art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655; tekst jednolity z późniejszymi zmianami) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczo- nego na realizację zadania pod nazwą :

„BUDOWA REMIZY OSP w Wężyskach – III etap :

I. Roboty sanitarne, II. Roboty elektryczne, III. Roboty ogólnobudowlane”
Nomenklatura CPV : I. - 45232460-4 , II. - 45310000-3 , III. - 45216121 – 8
położonej na terenie Gminy Krosno Odrzańskie w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 1a i 1 b do SIWZ .
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia : do dnia 30 września 2008 r. .
Warunki udziału w postępowaniu :
oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności [art.22 ust.1 pkt 1]; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;-
oferent przedłoży aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, oddziału ZUS, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, w opłatach oraz składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ; lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu ; wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;-
dysponuje potencjałem technicznym (transportem) i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia;-
oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;-
współpracuje z uprawnionymi podwykonawcami branży sanitarnej i elektrycznej za których działania poniesie pełną odpowiedzialność ;-
zaakceptuje treść umowy według wzoru załączonego przy SIWZ.
Wadium – nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert : cena 100%.
Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie„spełnia – nie spełnia”.
Uprawniony do kontaktu z oferentami : Ryszard Wziętek – inspektor w wydziale IR Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie;- tel.(068) 383 5017 wewnętrzny 313 lub fax (068) 383 5122.
SIWZ bezpłatną można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego, budynku administra- cyjnym bocznym – w pokoju nr 13 ; I piętro ; lub po uprzednim złożeniu pisemnego za – potrzebowania na adres: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrz.; albo pobrać ją drogą elektroniczną ze strony internetowej Urzędu Miasta Krosno Odrz. : www.krosnoodrzanskie.pl , informując o tym zamawiającego.


Załączniki:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2. Załącznik nr 1a
3. Załącznik nr 1b
4. Załącznik nr 6
5. Załącznik nr 7a
6. Załącznik nr 7b

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ryszard Wziętek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Wziętek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-30 13:14:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-30 13:14:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20266 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

WYJAŚNIENIA DO SIWZ, nr sprawy 1/D/I/2008

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-29 10:18:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-29 10:22:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19801 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów

Akapit nr 1 - brak tytułu

23/01/2008    S15    Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
I. II. III. IV. VI.
PL-Krosno Odrzańskie: Pojazdy do zbierania odpadów
2008/S 15-018784
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, Kontakt Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, pokój nr 8, 66-600 Krosno Odrzańskie, Do wiadomości Damian Miech, PL-66-600 Krosno Odrzańskie. Tel.  (48-68) 383 51 85. E-mail . Faks  (48-68) 383 51 85.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, Kontakt Sekretariat, pokój nr 18, PL-66-600 Krosno Odrzańskie. Tel.  (48-68) 383 51 85.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Inne: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego (zakład budżetowy). Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy. Leasing. Główne miejsce realizacji dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, Polska.
Kod NUTS: PL432 .
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów”. Wymagania. Dotyczące zabudowy: - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, fabrycznie nowa, - skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, - podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach, - zabudowa połączona z podwoziem elastycznie, mocowana na dzielonej ramie pośredniej, - pojemność skrzyni ładunkowej od 22 m3 do 24 m3, - objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, - króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, - mechanizm zgniatania liniowo-płytowy (szufladowy), - stopień zagęszczania odpadów min.5:1, - możliwość zmiany stopnia zagęszczenia w układzie hydraulicznym na mniejszą, - możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, - możliwość wysunięcia płyty wypychającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni, - możliwość sterowania płytą wypychającą ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, - prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy, - uszczelka zamontowana dookoła płyty zgniatającej, - sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, - możliwość uwalniania zakleszczonych przedmiotów, - otwierana tylna klapa kosza zasypowego, - urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami 80,110,120,240,1100 litrów, kontenerami KP7 z automatyczną możliwością regulacji prędkości załadunku, - dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, - rura odpływowa ze zbiornikiem na bioodcieki (w najniższym punkcie dna skrzyni ładunkowej), - kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy, - zabudowa wielokrotnie gruntowa i lakierowana - reflektor roboczy z tyłu zabudowy - światło alarmowe "kogut" z tyłu pojazdu, - dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznymi informującymi kierowcę o zajęciu stopnia oraz dający możliwość: ograniczenia prędkości do 30 km/h, uniemożliwienia cofania pojazdu, rozłączenia układu zgniatania. - możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia, opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące pracę obsługi, - dno zbiornika wykonane ze stali wysokogatunkowej, - automatyczne urządzenie do otrzepywania pojemników, - zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE, - zbiornik na wodę ze spustem do higieny rąk, pojemność 10-20 litrów. Podwozie samochodu ciężarowego: - podwozie trzyosiowe; - dopuszczalna masa całkowita 26000 kg: - silnik musi spełniać normę emisji spalin EURO 4; - minimalna moc silnika 300 KM; - skrzynia biegów manualna; - silnik czterosuwowy, wysokoprężny, chłodzony wodą; - kabina kierowcy 3 osobowa; - radio wraz z instalacją radiową - tachograf elektroniczny; - układ hamulcowy z systemem ABS. - układ wydechu skierowany do góry za kabiną. Leasing: - Okres leasingu: 48 miesięcy - Opłata wstępna 5 % - Wykup samochodu - za wartość nieprzekraczającą 10 % wartości zamówienia - Leasing w walucie: PLN.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34144511, 66140000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Dostawa jednego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu do zbierania i transportu odpadów.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zmówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 405,00 zł (sześć tysięcy czterysta pięć złotych).
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Raty leasingowe płatne będą miesięcznie po wystawieniu przez Wykonawcę faktury VAT Okres leasingu 48 miesięcy.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O zamówienie mogą ubiegać sie wykonawcy którzy złoża: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 – 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
III.2.3) Zdolność techniczna:
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
1/D/I/2008.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
6.3.2008 - 09:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 6.3.2008 - 10:00. Miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, pok nr 8, 66-600 Krosno Odrzańskie. Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak. Pan Damian Miech, Zbigniew Jakubczak, Tadeusz Stochaj, Pani Mariola Bortnowska.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Urząd Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. Tel.  (48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl.
VI.4.2) Składanie odwołań:
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. Tel.  (48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
18.1.2008.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-23 11:13:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-23 11:14:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19951 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyjaśnienia z dnia 15.01.08 - wodociąg Czetowice

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 15.01.2008r.
IR.IX-340/7-1 /2007
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice”
Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:
Pytanie 1. Prosimy o jednoznaczną informację , czy w formularzu cenowym - przedmiar robót, wyceny: a/ - 1.2.1 (KNNR 1020-08 czy podany jest prawidłowy numer pozycji); b/ - 2.3.16 (KNNR 4 0132-06 czy prawidłowa jest średnica zasuwy 90/232); c/ - 3.3.3., 3.3.4. (KNNR 4 1411-04, KNNR 4 1009-03 czy jedna z pozycji nie jest zdublowana); d/ - 3.3..13. (KNNR 4 0132-06 czy podana jest prawidłowa średnica 10/32 mm); są prawidłowe? Odpowiedź 1: Ad a/ W pozycji nr 1.2.1 przedmiaru robót Formularza cenowego „rurociąg tłoczny W-4” podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNNR 1 0202-08. Ad. b/ W pozycji nr 2.3.16. przedmiaru robót Formularza cenowego prawidłowa średnica zasuwy 90/32 mm Ad c/ W pozycji nr 3.3.3. przedmiaru robót Formularza cenowego podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNNR 4 1009-04. Wykreśla się pozycję kosztorysową nr 3.3.4 , zgodnie z wyjaśnieniami z dnia 10.01.2008r. Ad d/ W pozycji nr 3.3.13. przedmiaru robót Formularza cenowego - prawidłowa średnica 110/32 mm.
Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania: 1/. W pozycji nr 1.2.7. przedmiaru robót Formularza cenowego: obmiar prawidłowy - 242,50 .
W załączeniu - poprawiony formularz cenowy
Przewodniczący
Komisji Przetargowej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-15 13:38:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-15 13:39:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19893 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

wyjaśnienia wod. Czetowice

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 15.01.2008r.

IR.IX-340/7-1 /2007


WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

Pytanie 1. Prosimy o jednoznaczną informację , czy w formularzu cenowym - przedmiar robót, wyceny:
a/ - 1.2.1 (KNNR 1020-08 czy podany jest prawidłowy numer pozycji);
b/ - 2.3.16 (KNNR 4 0132-06 czy prawidłowa jest średnica zasuwy 90/232);
c/ - 3.3.3., 3.3.4. (KNNR 4 1411-04, KNNR 4 1009-03 czy jedna z pozycji nie jest zdublowana);
d/ - 3.3..13. (KNNR 4 0132-06 czy podana jest prawidłowa średnica 10/32 mm);
są prawidłowe?

Odpowiedź 1:
Ad a/
W pozycji nr 1.2.1 przedmiaru robót Formularza cenowego „rurociąg tłoczny W-4” podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNNR 1 0202-08.
Ad. b/
W pozycji nr 2.3.16. przedmiaru robót Formularza cenowego prawidłowa średnica zasuwy 90/32 mm
Ad c/
W pozycji nr 3.3.3. przedmiaru robót Formularza cenowego podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNNR 4 1009-04.
Wykreśla się pozycję kosztorysową nr 3.3.4 , zgodnie z wyjaśnieniami z dnia 10.01.2008r.
Ad d/
W pozycji nr 3.3.13. przedmiaru robót Formularza cenowego - prawidłowa średnica 110/32 mm.

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:
1/. W pozycji nr 1.2.7. przedmiaru robót Formularza cenowego: obmiar prawidłowy - 242,50 .

W załączeniu - poprawiony formularz cenowy


Przewodniczący
Komisji Przetargowej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-15 10:53:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-15 10:55:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19766 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyjaśnienia sieś wodociągowa Czetowice

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 10.01.2008r.

IR.IX-340/7 /2007

WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

Pytanie 1. Prosimy o podanie jednoznacznego zakresu robót objętych postępowaniem przetargowym z uwagi na rozbieżności w ilościach podanych w przedmiarze zamówienia a przedmiarem robót i Umowa, ponieważ projekt budowlany realizowany jest tylko w części w jakiejś części9 i to ze zmzmianami0, to Wykonawca sam nie określi właściwego zakresu robót przewidzianego przez Zamawiającego do realizacji.

Odpowiedź 1:
We wzorze Formularza Umowy załączonym do tomu I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zaistniały błędy, powstałe przy sporządzaniu dokumentu. Dokonuje się zmiany w treści formularza Umowy w zakresie długości łącznej L = 2620 m. W załączeniu - poprawiony formularz Umowy.


Pytanie 2. Prosimy o wyjaśnienie czy Gmina będzie pobierała opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na własnej inwestycji ? Jeżeli tak to prosimy o podanie wielkości opłat za zaęcie pasa drogowego, oraz o podanie, jaki procent dróg stanowią pozostałe drogi z podziałem zarządców dróg, celem właściwego naliczenia opłat.

Odpowiedź 2:
Gmina będzie pobierała opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych pod budowę sieci wodociągowej w Czetowicach. Inwestycja zlokalizowana jest obrębie pasów drogowych :
1/ dróg gminnych - na długości około1335 m,
2/ dróg powiatowych - na długości około 1213 m.
Za zajęcie powierzchni jezdni pasa drogowego dróg gminnych stawka opłat za każdy dzień zajęcia 1 m2 wynosi:
a/ przy zajęciu pobocza jezdni - w wysokości 1 zł,
b/ przy zajęciu do 50 % szerokości jezdni - w wysokości 3 zł,
c/ przy zajęciu powyżej 50 % szerokości jezdni - w wysokości 7 zł.


Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

1/. W pozycji nr 3.3.3. przedmiaru robót Formularza cenowego „rurociąg tłoczny W-4” podstawa wyceny otrzymuje brzmienie: KNNR 4 1009-04.

2/. W przedmiarze robót Formularza cenowego „rurociąg tłoczny W-4” Roboty montażowe wykreśla się pozycję kosztorysową nr 3.3.4

W załączeniu - poprawiony formularz Umowy.



Przewodniczący
Komisji Przetargowej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-10 13:20:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-10 13:23:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19812 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                          Krosno Odrzańskie, 2008.01.07
GN.II.7230-1/08

                                                          OGŁOSZENIE
                                       O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122, www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail: ,

zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na:
„Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową:
-działki pod budowę jednorodzinnego domu mieszkalnego,
-działki na powiększenie już posiadanej nieruchomości,
-działki pod garażem wybudowanym z własnych środków,
-działki pod kioskiem, butikiem, pawilonem handlowy wybudowanym z
własnych środków,
-nieruchomości zabudowanej jednorodzinnym domem mieszkalnym,
-nieruchomości zabudowanej jednorodzinnym domem mieszkalnym wraz
przynależnością /budynek gospodarczy, garaż/,
-wycena lokalu mieszkalnego wraz z udziałem w gruncie,
-wycena lokalu użytkowego i udziału w gruncie,
-wycena lokalu mieszkalnego z przynależnością/grunt, piwnica, strych itp./,
-wycena lokalu mieszkalnego z inwentaryzacją budynku/lokal + cena za 1
lokal inwentaryzowany dodatkowo/,
-sprzedaż prawa własności dla użytkownika wieczystego,
-zamiana użytkowania wieczystego w prawo własności,
-wycena działki rolnej,
- wycena lasu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, budynek B pok. nr 17, lub pocztą po przesłaniu faksem zainteresowania udziałem w przetargu oraz pobranie pocztę elektroniczną bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie.

Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości .

1. Nie przewiduje się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Wadium – nie dotyczy


4. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena (koszt) - 100%
5. Termin składania ofert upływa dnia 25 stycznia 2008 r. o godzinie 10:00. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek A, Biuro Obsługi Interesanta,
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 stycznia 2008 r. o godzinie 12.00 w siedzibie zamawiającego budynek B, pok.17 .
6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
7. Uprawniony do kontaktów z oferentami –Pani Danuta Masłowska i Pani Teresa Worgan
tel. (0-68) 3835017 wew. 317, fax.: (068) 383 5122,

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Węglik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Węglik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-09 09:08:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-09 09:12:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19907 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji