ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

termin składanie ofert SUW Wężyska

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 8 stycznia 2008r.




IR.IX-340/6/2007


Dotyczy postępowania przetargowego na wykonanie zadania pn.
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna”


Zawiadomienie
o przedłużeniu terminu składania ofert


Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia wszystkich wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna”
o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 5 lutego 2008r. do godz. 12:00.
w związku z dokonaniem poprawek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: tomie 1- informacja dla oferentów i w tomie 2 - formularzu cenowym.
Aktualne załączniki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
SIWZ - tom 1 - Informacja dla oferentów
SIWZ - tom 2 - Formularz cenowy
zostaną umieszczone na stronie internetowej do dnia 16 stycznia 2008 roku.


Przewodniczący
Komisji Przetargowej



Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-08 11:07:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-08 11:08:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19821 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert - wodociąg Czetowice

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 2 stycznia 2008r.


IR.IX-340/7/2007


Dotyczy postępowania przetargowego na wykonanie zadania pn.

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice”


Zawiadomienie
o przedłużeniu terminu składania ofert


Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia wszystkich wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice”
o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 17 stycznia 2008r. do godz. 12:00.
w związku z dokonaniem poprawek w SIWZ - tomie II - formularzu cenowym.

W związku powyższym Zamawiający dokonuje następujących zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w treści A / Instrukcja dla Oferentów, zmienia się:
a/ ust. 12. Termin związania z ofertą, punkt 12.1 otrzymuje brzmienie:
„Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. od dnia 17 stycznia 2008 r. ;
d/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.1 otrzymuje brzmienie:
„ Ofertę w zapieczętowanej kopercie, opatrzonej napisami jak w pkt. 13.4.
niniejszej Specyfikacji, należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta
w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, – hol budynku „A” –
Biuro Obsługi Interesanta, do dnia 17 stycznia 2008 roku do godz. 12:00.”
e/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.4 otrzymuje brzmienie:
„ Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu KOMISJI
PRZETARGOWEJ, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego,
w budynku „A” Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1
w Krośnie Odrzańskim, pokój Nr 5 – salka konferencyjna,
w dniu 17 stycznia 2008 r. o godz. 12:30.”



Przewodniczący
Komisji Przetargowej



W załączeniu poprawiony załącznik:
SIWZ - tom II - Formularz cenowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-03 13:23:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-03 13:33:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19788 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Unieważnienie postepowania nr sprawy 4/D/XII/2007

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 03.01.2008 r.


ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


Szanowni Państwo !

W związku z prowadzeniem przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów, Zamawiający zgodnie z art. 93. ust. 1 pkt.7, unieważnił postępowanie z powodu obarczenia postępowania wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. W zaoferowanej jedynej złożonej ofercie przez Wykonawcę cena przewyższa wartość zamówienia określonego przez Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych po przekroczeniu progu 137.000 euro powinien przekazać ogłoszenie Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.






DYREKTOR

Waldemar Rojek



Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-03 10:04:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-03 10:07:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19823 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, 2007-12-28 IR.IX-340/6/2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 223, poz.1655 z 2007r.]
na wykonanie zadania pn:
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna”
1. ZAMAWIAJĄCY GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE Siedziba Zamawiającego: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22, 1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego: http:// www.krosnoodrzanskie.pl; e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Chojna.
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – m. Wężyska, m. Chojna, gmina Krosno Odrzańskie.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia :
a/ rozbudowa SUW w Wężyskach o wydajności 46,30 m3/h, polegająca na:
- remoncie i adaptacji istniejącego budynku SUW dla potrzeb nowej instalacji technologicznej, - remoncie istniejących zbiorników wyrównawczych, - przebudowie istniejącej studni głębinowej, - montaż nowej instalacji technologicznej SUW, - budowie zbiornika popłuczyn i bezodpływowego zbiornika na ścieki, - budowie rurociągów między obiektowych.
b/ budowa sieci wodociągowej w miejscowości Chojna od istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach, o długości łącznej L = 3.370,50 m, z rur PE o średnicy zewnętrznej 200 mm, 110 mm i 90 mm, z przyłączeniem 13 posesji w m. Chojna.
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45.23.13.00-8, 45.23.21.50-8, 45-23-24-30-5.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - do 30 czerwca 2008 roku
4. Informacja na temat wadium – wymagane wadium w wysokości 30.000,00 zł.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu : Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykaże, że dysponuje wykwalifikowana kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, to jest - w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie w zakresie budowy sieci wodociągowej o długości minimum 1000,00 m oraz posiada doświadczenie w budowie lub przebudowie SUW o wydajności min. 30 m3/h. 3) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.
7) Wymagane jest wskazanie osoby - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli zakres uprawnień budowlanych osoby wskazanej na funkcję kierownika robót nie obejmuje całości robót, należy wskazać kierowników robót.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Polisa O.C. Wykonawcy
10) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z placem budowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.
11) Oświadczenie Wykonawcy, o zakresie robót, które wykonawca wykona własnymi siłami i o zakresie robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
12) Oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu ciągłości dostawy wody pitnej do istniejącej sieci w trakcie wykonywania robót.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert upływa dnia 25 stycznia 2008 r. o godzinie 12:00. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi : dnia 25 stycznia 2008 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka konferencyjna, pok. Nr 5.
7.4. Termin związania z ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami Jolanta Duziak, tel.(0-68) 3835017 wew. 313.


Załączniki:

1. SIWZ tom 3
2. SIWZ tom 4
3. SIWZ tom 5
4. SIWZ tom 6

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-31 10:52:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-31 10:52:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19830 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, nr sprawy 1/D/XII/2007

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,27.12.2007 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W związku z prowadzeniem przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w celu jego zagospodarowania lub utylizacji
Zamawiający informuje:
a) Wybór najkorzystniejszej oferty, którą złożyła firma:
„AWA” P.P.H.U., Wawrzyniak Andrzej
58-506 Jelenia Góra, ul. Noskowskiego 4/194
z ceną końcową brutto: 58,85zł

- Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty:

„AWA” P.P.H.U. Wawrzyniak Andrzej
58-506 Jelenia Góra, ul. Noskowskiego 4/194

- Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
Punktacja łączna:
1. Firma „AWA”P.P.H.U. Wawrzyniak Anrzej – 100 pkt.
- Oferty odrzucone:
Zamawiający odrzucił 0 (zero) ofert.





DYREKTOR

Waldemar ROJEK







Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-27 12:11:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-27 12:12:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20582 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyjaśnienia do SIWZ nr sprawy 4/D/XII/2007

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 27.12.2007r.


WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia na wykonanie zadania „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do SIWZ w/w zadania:

TREŚĆ ZAPYTANIA

W związku z Państwa ogłoszeniem o przetargu w trybie nieograniczonym na dostawę w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów prosimy o zajęcie oficjalnego stanowiska w sprawie ewentualnych dopuszczeń dotyczących istotnych warunków zamówienia zawartych w Państwa specyfikacji (SIWZ).


PYTANIE 1: dot. Załącznika nr 4 do SIWZ
W związku z zapisami we wzorze umowy leasingu uniemożliwiającymi leasingodawcy możliwość przystąpienia do przedmiotowego przetargu wnosimy zapytanie czy Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania także umowy leasingu według wzoru przedstawionego przez stronę oferującą leasing ?





WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTAŃ

Dotyczy zapytania nr 1

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w projekcie umowy zawartej w SIWZ, dokonanych przez stronę oferująca leasing.





DYREKTOR
Waldemar Rojek

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-27 11:26:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-27 11:26:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20277 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,24.12.2007 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W związku z prowadzeniem przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę gazu płynnego propan –butan w butlach 11 kg,
Zamawiający informuje:
a) Wybór najkorzystniejszej oferty, którą złożyła firma:
BAŁTYKGAZ Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 5, 84-230 Rumia
z ceną końcową brutto: 35,56 zł.

Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty:

BAŁTYKGAZ Sp. z o.o.
ul. Sobieskiego 5
84-230 Rumia

ORLEN GAZ Sp. zo.o.
ul. Zglenickiego 46A
09-411 Płock

Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
Punktacja łączna:
1.Firma „BAŁTYKGAZ” – 100 pkt.
Oferty odrzucone:
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę ORLEN GAZ Sp. z o.o.
z Płocka, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt.8 /Pzp/ i rozdziałem XIV ust. 7 SIWZ z powodu dostarczenia kopii pełnomocnictwa bez potwierdzenia notarialnego. Wymienione pełnomocnictwo nie jest zgodne z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.





DYREKTOR

Waldemar ROJEK


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-24 13:14:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-24 13:14:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20276 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

rozstrzygnięcie wniesionego protestu z firmy KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o. dotyczącego postępowania nr.4/D/XII/2007.

Akapit nr 1 - brak tytułu

dotyczy: rozstrzygnięcie wniesionego protestu z firmy KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o.
dotyczącego postępowania nr.4/D/XII/2007.

Zamawiający – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zgodnie z art. 183 ust.4 /Pzp/ po analizie Państwa protestu złożonego w dniu 21.12.2007r na postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia odrzuca Państwa protest.
Uzasadnienie odrzucenia:
Zamawiający podtrzymuje swoje parametry w SIWZ, posiadając wiedzę iż na rynku europejskich producentów sprzętu komunalnego, rozwiązania zarzucane przez Państwa w przedmiotowym proteście są standartem w firmach produkujących tego typu urządzenia.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia posiadał nowoczesne rozwiązania i o wysokiej jakości zgodne z normami europejskimi.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 184. ust. 1 /Pzp/ nie przysługuje Państwu wniesienie odwołania na rozstrzygnięcie protestu.







DYREKTOR


Waldemar ROJEK


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-24 10:47:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-24 10:47:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20170 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protest na postanowienia SIWZ "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrz.21.12.2007




Adresaci wg rozdzielnika



dotyczy: wniesienia protestu do zamawiającego.

W dniu 21.12.2007 roku Firma KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o. z Kostrzyna Wlkp. wniosła do Zamawiającego protest na postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którego kopia znajduje się w Załączniku nr 1.
Zamawiający wzywa wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesionego protestu.
Zamawiający informuje, że uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu stają się wykonawcy, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron i którzy przystąpili do postępowania do upływu terminów o których mowa w art. 180 ust.3. /Pzp./.
Zamawiający zgodnie z art. 180. ust. 5 /Pzp/ przedłuża terminy:
termin składania ofert: do dn. 28.12.2007 do godz. 12:00
termin otwarcie ofert – w dn. 28.12.2007 o godz. 12:30
Proszę niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu zgodnie z art. 27 ust.2 /Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych – Dz. U. z 14.09.2006r. Nr. 164 poz. 1163 z późn. zm./

Załączników nr 2:
Zał. nr 1 – kopia protestu - jawny – 2 str. a/a
Zał. nr 2 – rozdzielnik - jawny – 1 str. a/a




DYREKTOR


Waldemar ROJEK




Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-21 12:36:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-21 13:05:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20161 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sieć wodociągowa Czetowice

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, 2007-12-19

IR.IX-340/7/2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 223, poz.1655 z 2007r. ]
na wykonanie zadania pn:
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice”

1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,

1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl; e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie aglomeracji Krosno Odrzańskie – budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice.
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – m. Czetowice, gmina Krosno Odrzańskie.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia : wykonanie nowej sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice od istniejącej Stacji Uzdatniania Wody, o długości łącznej L = 2.620,00 m, z rur PE o średnicy zewnętrznej 110 mm i 90 mm, z przyłączeniem 42 sztuk posesji do nowej sieci.
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45.23.13.00-8, 45.23.21.50-8.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - do 31 maja 2008 roku
4. Informacja na temat wadium – Nie jest wymagane zabezpieczenie oferty wadium.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie w zakresie budowy sieci wodociągowej o długości minimum 500,00 m.
b) kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi dot. sieci wodociągowej i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów (należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów).
4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.
7) Wymagane jest wykazanie przynajmniej jednej osoby (kierownika robót), posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Polisa O.C. Wykonawcy
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 11 stycznia 2008 r. o godzinie 12:00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.

7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 11 stycznia 2008 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka konferencyjna, pok. Nr 5.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami - Jolanta Duziak, tel.(0-68) 3835017 wew. 313.

1. Rysunki

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-20 14:49:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-20 14:49:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20188 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji