Plan zamówień
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
termin składanie ofert SUW Wężyska
Akapit nr 1 - brak tytułu
Krosno Odrzańskie, dnia 8 stycznia 2008r.
IR.IX-340/6/2007
Dotyczy postępowania przetargowego na wykonanie zadania pn.
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna”
Zawiadomienie
o przedłużeniu terminu składania ofert
Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia wszystkich wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna”
o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 5 lutego 2008r. do godz. 12:00.
w związku z dokonaniem poprawek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: tomie 1- informacja dla oferentów i w tomie 2 - formularzu cenowym.
Aktualne załączniki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
SIWZ - tom 1 - Informacja dla oferentów
SIWZ - tom 2 - Formularz cenowy
zostaną umieszczone na stronie internetowej do dnia 16 stycznia 2008 roku.
Przewodniczący
Komisji Przetargowej
Pobierz dane XML termin składanie ofert SUW Wężyska Drukuj informację termin składanie ofert SUW Wężyska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Duziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-01-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Duziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-01-08 11:07:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-01-08 11:08:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 19821 raz(y) |
Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert - wodociąg Czetowice
Akapit nr 1 - brak tytułu
Krosno Odrzańskie, dnia 2 stycznia 2008r.
IR.IX-340/7/2007
Dotyczy postępowania przetargowego na wykonanie zadania pn.
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice”
Zawiadomienie
o przedłużeniu terminu składania ofert
Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia wszystkich wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice”
o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 17 stycznia 2008r. do godz. 12:00.
w związku z dokonaniem poprawek w SIWZ - tomie II - formularzu cenowym.
W związku powyższym Zamawiający dokonuje następujących zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w treści A / Instrukcja dla Oferentów, zmienia się:
a/ ust. 12. Termin związania z ofertą, punkt 12.1 otrzymuje brzmienie:
„Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. od dnia 17 stycznia 2008 r. ;
d/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.1 otrzymuje brzmienie:
„ Ofertę w zapieczętowanej kopercie, opatrzonej napisami jak w pkt. 13.4.
niniejszej Specyfikacji, należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta
w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, – hol budynku „A” –
Biuro Obsługi Interesanta, do dnia 17 stycznia 2008 roku do godz. 12:00.”
e/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.4 otrzymuje brzmienie:
„ Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu KOMISJI
PRZETARGOWEJ, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego,
w budynku „A” Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1
w Krośnie Odrzańskim, pokój Nr 5 – salka konferencyjna,
w dniu 17 stycznia 2008 r. o godz. 12:30.”
Przewodniczący
Komisji Przetargowej
W załączeniu poprawiony załącznik:
SIWZ - tom II - Formularz cenowy
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert - wodociąg Czetowice Drukuj informację Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert - wodociąg Czetowice
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Duziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Duziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-01-03 13:23:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-01-03 13:33:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 19788 raz(y) |
Unieważnienie postepowania nr sprawy 4/D/XII/2007
Akapit nr 1 - brak tytułu
Krosno Odrzańskie, 03.01.2008 r.ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Szanowni Państwo !
W związku z prowadzeniem przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów, Zamawiający zgodnie z art. 93. ust. 1 pkt.7, unieważnił postępowanie z powodu obarczenia postępowania wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. W zaoferowanej jedynej złożonej ofercie przez Wykonawcę cena przewyższa wartość zamówienia określonego przez Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych po przekroczeniu progu 137.000 euro powinien przekazać ogłoszenie Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
DYREKTOR
Waldemar Rojek
Pobierz dane XML Unieważnienie postepowania nr sprawy 4/D/XII/2007 Drukuj informację Unieważnienie postepowania nr sprawy 4/D/XII/2007
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Damian Miech |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Damian Miech |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-01-03 10:04:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-01-03 10:07:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 19823 raz(y) |
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna
Akapit nr 1 - brak tytułu
Krosno Odrzańskie, 2007-12-28 IR.IX-340/6/2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 223, poz.1655 z 2007r.]
na wykonanie zadania pn:
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna”
1. ZAMAWIAJĄCY GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE Siedziba Zamawiającego: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22, 1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego: http:// www.krosnoodrzanskie.pl; e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Chojna.
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – m. Wężyska, m. Chojna, gmina Krosno Odrzańskie.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia :
a/ rozbudowa SUW w Wężyskach o wydajności 46,30 m3/h, polegająca na:
- remoncie i adaptacji istniejącego budynku SUW dla potrzeb nowej instalacji technologicznej, - remoncie istniejących zbiorników wyrównawczych, - przebudowie istniejącej studni głębinowej, - montaż nowej instalacji technologicznej SUW, - budowie zbiornika popłuczyn i bezodpływowego zbiornika na ścieki, - budowie rurociągów między obiektowych.
b/ budowa sieci wodociągowej w miejscowości Chojna od istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach, o długości łącznej L = 3.370,50 m, z rur PE o średnicy zewnętrznej 200 mm, 110 mm i 90 mm, z przyłączeniem 13 posesji w m. Chojna.
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45.23.13.00-8, 45.23.21.50-8, 45-23-24-30-5.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - do 30 czerwca 2008 roku
4. Informacja na temat wadium – wymagane wadium w wysokości 30.000,00 zł.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu : Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykaże, że dysponuje wykwalifikowana kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, to jest - w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie w zakresie budowy sieci wodociągowej o długości minimum 1000,00 m oraz posiada doświadczenie w budowie lub przebudowie SUW o wydajności min. 30 m3/h. 3) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.
7) Wymagane jest wskazanie osoby - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli zakres uprawnień budowlanych osoby wskazanej na funkcję kierownika robót nie obejmuje całości robót, należy wskazać kierowników robót.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Polisa O.C. Wykonawcy
10) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z placem budowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.
11) Oświadczenie Wykonawcy, o zakresie robót, które wykonawca wykona własnymi siłami i o zakresie robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
12) Oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu ciągłości dostawy wody pitnej do istniejącej sieci w trakcie wykonywania robót.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert upływa dnia 25 stycznia 2008 r. o godzinie 12:00. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi : dnia 25 stycznia 2008 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka konferencyjna, pok. Nr 5.
7.4. Termin związania z ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami Jolanta Duziak, tel.(0-68) 3835017 wew. 313.
Załączniki:
1. SIWZ tom 3
2. SIWZ tom 4
3. SIWZ tom 5
4. SIWZ tom 6
Załączniki
Pobierz dane XML Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna Drukuj informację Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie – rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Chojna
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Duziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-12-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Duziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-12-31 10:52:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-12-31 10:52:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 19830 raz(y) |
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, nr sprawy 1/D/XII/2007
Akapit nr 1 - brak tytułu
Krosno Odrzańskie,27.12.2007 r.INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W związku z prowadzeniem przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w celu jego zagospodarowania lub utylizacji
Zamawiający informuje:
a) Wybór najkorzystniejszej oferty, którą złożyła firma:
„AWA” P.P.H.U., Wawrzyniak Andrzej
58-506 Jelenia Góra, ul. Noskowskiego 4/194
z ceną końcową brutto: 58,85zł
- Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty:
„AWA” P.P.H.U. Wawrzyniak Andrzej
58-506 Jelenia Góra, ul. Noskowskiego 4/194
- Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
Punktacja łączna:
1. Firma „AWA”P.P.H.U. Wawrzyniak Anrzej – 100 pkt.
- Oferty odrzucone:
Zamawiający odrzucił 0 (zero) ofert.
DYREKTOR
Waldemar ROJEK
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, nr sprawy 1/D/XII/2007 Drukuj informację INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, nr sprawy 1/D/XII/2007
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Damian Miech |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-12-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Damian Miech |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-12-27 12:11:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-12-27 12:12:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 20582 raz(y) |
Wyjaśnienia do SIWZ nr sprawy 4/D/XII/2007
Akapit nr 1 - brak tytułu
Krosno Odrzańskie, dnia 27.12.2007r.WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia na wykonanie zadania „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów”
Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do SIWZ w/w zadania:
TREŚĆ ZAPYTANIA
W związku z Państwa ogłoszeniem o przetargu w trybie nieograniczonym na dostawę w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów prosimy o zajęcie oficjalnego stanowiska w sprawie ewentualnych dopuszczeń dotyczących istotnych warunków zamówienia zawartych w Państwa specyfikacji (SIWZ).
PYTANIE 1: dot. Załącznika nr 4 do SIWZ
W związku z zapisami we wzorze umowy leasingu uniemożliwiającymi leasingodawcy możliwość przystąpienia do przedmiotowego przetargu wnosimy zapytanie czy Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania także umowy leasingu według wzoru przedstawionego przez stronę oferującą leasing ?
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTAŃ
Dotyczy zapytania nr 1
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w projekcie umowy zawartej w SIWZ, dokonanych przez stronę oferująca leasing.
DYREKTOR
Waldemar Rojek
Pobierz dane XML Wyjaśnienia do SIWZ nr sprawy 4/D/XII/2007 Drukuj informację Wyjaśnienia do SIWZ nr sprawy 4/D/XII/2007
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Damian Miech |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-12-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Damian Miech |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-12-27 11:26:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-12-27 11:26:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 20277 raz(y) |
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Akapit nr 1 - brak tytułu
Krosno Odrzańskie,24.12.2007 r.INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W związku z prowadzeniem przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę gazu płynnego propan –butan w butlach 11 kg,
Zamawiający informuje:
a) Wybór najkorzystniejszej oferty, którą złożyła firma:
BAŁTYKGAZ Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 5, 84-230 Rumia
z ceną końcową brutto: 35,56 zł.
Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty:
BAŁTYKGAZ Sp. z o.o.
ul. Sobieskiego 5
84-230 Rumia
ORLEN GAZ Sp. zo.o.
ul. Zglenickiego 46A
09-411 Płock
Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
Punktacja łączna:
1.Firma „BAŁTYKGAZ” – 100 pkt.
Oferty odrzucone:
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę ORLEN GAZ Sp. z o.o.
z Płocka, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt.8 /Pzp/ i rozdziałem XIV ust. 7 SIWZ z powodu dostarczenia kopii pełnomocnictwa bez potwierdzenia notarialnego. Wymienione pełnomocnictwo nie jest zgodne z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
DYREKTOR
Waldemar ROJEK
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Drukuj informację INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Damian Miech |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-12-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Damian Miech |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-12-24 13:14:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-12-24 13:14:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 20276 raz(y) |
rozstrzygnięcie wniesionego protestu z firmy KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o. dotyczącego postępowania nr.4/D/XII/2007.
Akapit nr 1 - brak tytułu
dotyczy: rozstrzygnięcie wniesionego protestu z firmy KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o.dotyczącego postępowania nr.4/D/XII/2007.
Zamawiający – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zgodnie z art. 183 ust.4 /Pzp/ po analizie Państwa protestu złożonego w dniu 21.12.2007r na postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia odrzuca Państwa protest.
Uzasadnienie odrzucenia:
Zamawiający podtrzymuje swoje parametry w SIWZ, posiadając wiedzę iż na rynku europejskich producentów sprzętu komunalnego, rozwiązania zarzucane przez Państwa w przedmiotowym proteście są standartem w firmach produkujących tego typu urządzenia.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia posiadał nowoczesne rozwiązania i o wysokiej jakości zgodne z normami europejskimi.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 184. ust. 1 /Pzp/ nie przysługuje Państwu wniesienie odwołania na rozstrzygnięcie protestu.
DYREKTOR
Waldemar ROJEK
Pobierz dane XML rozstrzygnięcie wniesionego protestu z firmy KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o. dotyczącego postępowania nr.4/D/XII/2007. Drukuj informację rozstrzygnięcie wniesionego protestu z firmy KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o. dotyczącego postępowania nr.4/D/XII/2007.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Damian Miech |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-12-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Damian Miech |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-12-24 10:47:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-12-24 10:47:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 20170 raz(y) |
Protest na postanowienia SIWZ "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Krosno Odrz.21.12.2007Adresaci wg rozdzielnika
dotyczy: wniesienia protestu do zamawiającego.
W dniu 21.12.2007 roku Firma KOMUNAL PARTNER Sp. z o.o. z Kostrzyna Wlkp. wniosła do Zamawiającego protest na postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którego kopia znajduje się w Załączniku nr 1.
Zamawiający wzywa wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesionego protestu.
Zamawiający informuje, że uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu stają się wykonawcy, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron i którzy przystąpili do postępowania do upływu terminów o których mowa w art. 180 ust.3. /Pzp./.
Zamawiający zgodnie z art. 180. ust. 5 /Pzp/ przedłuża terminy:
termin składania ofert: do dn. 28.12.2007 do godz. 12:00
termin otwarcie ofert – w dn. 28.12.2007 o godz. 12:30
Proszę niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu zgodnie z art. 27 ust.2 /Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych – Dz. U. z 14.09.2006r. Nr. 164 poz. 1163 z późn. zm./
Załączników nr 2:
Zał. nr 1 – kopia protestu - jawny – 2 str. a/a
Zał. nr 2 – rozdzielnik - jawny – 1 str. a/a
DYREKTOR
Waldemar ROJEK
Załączniki
Pobierz dane XML Protest na postanowienia SIWZ "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów" Drukuj informację Protest na postanowienia SIWZ "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Damian Miech |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-12-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Damian Miech |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-12-21 12:36:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-12-21 13:05:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 20161 raz(y) |
Sieć wodociągowa Czetowice
Akapit nr 1 - brak tytułu
Krosno Odrzańskie, 2007-12-19
IR.IX-340/7/2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 223, poz.1655 z 2007r. ]
na wykonanie zadania pn:
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice”
1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl; e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie aglomeracji Krosno Odrzańskie – budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice.
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – m. Czetowice, gmina Krosno Odrzańskie.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia : wykonanie nowej sieci wodociągowej w miejscowości Czetowice od istniejącej Stacji Uzdatniania Wody, o długości łącznej L = 2.620,00 m, z rur PE o średnicy zewnętrznej 110 mm i 90 mm, z przyłączeniem 42 sztuk posesji do nowej sieci.
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45.23.13.00-8, 45.23.21.50-8.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - do 31 maja 2008 roku
4. Informacja na temat wadium – Nie jest wymagane zabezpieczenie oferty wadium.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie w zakresie budowy sieci wodociągowej o długości minimum 500,00 m.
b) kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi dot. sieci wodociągowej i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów (należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów).
4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.
7) Wymagane jest wykazanie przynajmniej jednej osoby (kierownika robót), posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Polisa O.C. Wykonawcy
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 11 stycznia 2008 r. o godzinie 12:00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 11 stycznia 2008 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka konferencyjna, pok. Nr 5.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami - Jolanta Duziak, tel.(0-68) 3835017 wew. 313.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Duziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-12-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Duziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-12-20 14:49:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-12-20 14:49:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:44:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 20188 raz(y) |