ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

WYJASNIENIA DO SIWZ O NR 4/D/XII/2007

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 19.12.2007r.




WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do SIWZ w/w zadania:

TREŚĆ ZAPYTANIA:

W związku z Państwa ogłoszeniem o przetargu w trybie nieograniczonym na dostawę w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów prosimy o zajęcie oficjalnego stanowiska w sprawie ewentualnych dopuszczeń dotyczących istotnych warunków zamówienia zawartych w państwa specyfikacji(SIWZ).

Opis przedmiotu zamówienia

PYTANIE 1:
ZABUDOWA Czy zamawiający dopuszcza automatyczną regulację prędkości załadunku w urządzeniu załadowczym?.

PYTANIE 2:
KOLORYSTYKA POJAZDU Czy zamawiający dopuszcza aby podwozie (rama) było koloru ciemno szarego?.


WYJAŚNIENIA DO TREŚCI ZAPYTAŃ

Dotyczy zapytania nr 1
Zamawiający dopuszcza automatyczną regulację prędkości załadunku w urządzeniu załadowczym.

Dotyczy zapytania nr 2
Zamawiający nie dopuszcza innego koloru podwozia (ramy) niż określony w punkcie III SIWZ – Wymagania. Kolorystyka pojazdu „ podwozie - czarne”.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-19 09:25:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-19 09:26:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20159 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

WYJASNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 18.12.2007r.


WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia na wykonanie zadania „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do SIWZ w/w zadania:

1) w SIWZ w punkcie III w „Opisie przedmiotu zamówienia” w podpunkcie „Wymagania
dotyczące zabudowy” Zamawiający podaje:
- „prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy”

Czy Zamawiający dopuszcza umieszczenie prowadnic na środku podłogi płyty wypychowej?

Korzyści: zwiększa pojemność zbiornika i rozkłada odpady równomiernie na prawą i lewą stronę, łatwiejszy dostęp serwisowy.

2) w SIWZ w punkcie III w „Opisie przedmiotu zamówienia” w podpunkcie „Wymagania dotyczące zabudowy” Zamawiający podaje:
- „dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka”

Czy Zamawiający dopuszcza dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka?

Korzyści: brak otworów na ścianach bocznych zasypu nie osłabia konstrukcji; brak możliwości wydostania się śmieci poza odwłok przez szczelinę dla siłowników zewnętrznych; niepotrzebne są dodatkowe osłony zewnętrzne siłowników oraz codzienne oczyszczanie ze śmieci przestrzeni dla siłowników.

3) Jaki jest dokładny termin dostawy zamówienia?

4) w SIWZ w punkcie III w „Opisie przedmiotu zamówienia” w podpunkcie „Wymagania dotyczące zabudowy” Zamawiający podaje:
- „podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach”

Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu śmieciarki z płaską podłogą skrzyni ładunkowej?


WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTAŃ

Dotyczy zapytania nr 1
Zamawiający nie dopuszcza umieszczenia prowadnic w inny sposób niż określony w punkcie III SIWZ – Wymagania dotyczące zabudowy „prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy”.

Dotyczy zapytania nr 2
Zamawiający nie dopuszcza umieszczenia dwóch siłowników prasy zgniatającej w inny sposób niż określony w punkcie III SIWZ - Wymagania dotyczące zabudowy „dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka”.

Dotyczy zapytania nr 3
Zgodnie z punktem VI SIWZ - „ Zamówienie należy zrealizować w terminie 14 tygodni od daty zawarcia umowy”.
Dotyczy zapytania nr 4
Zamawiający nie dopuszcza zakupu śmieciarki z inną podłogą skrzyni ładunkowej niż określona w punkcie III SIWZ – Wymagania dotyczące zabudowy „podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach”.


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-18 08:48:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-18 08:53:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20141 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

„ Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów ”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów
Numer ogłoszenia: 250672 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835185, fax 068 3835185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Zakład budżetowy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania. Dotyczące zabudowy: zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, fabrycznie nowa, skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach, zabudowa połączona z podwoziem elastycznie, mocowana na dzielonej ramie pośredniej, pojemność skrzyni ładunkowej od 22 m3 do 24 m3, objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, mechanizm zgniatania liniowo-płytowy (szufladowy), stopień zagęszczania odpadów min.5:1, możliwość zmiany stopnia zagęszczenia w układzie hydraulicznym na mniejszą, możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, możliwość wysunięcia płyty wypychającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni, możliwość sterowania płytą wypychającą ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy, uszczelka zamontowana dookoła płyty zgniatającej, sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, możliwość uwalniania zakleszczonych przedmiotów, otwierana tylna klapa kosza zasypowego, urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami 80,110,120,240,1100 litrów (w opcji także z kontenerami KP7) z możliwością regulacji prędkości załadunku, dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, rura odpływowa ze zbiornikiem na bioodcieki (w najniższym punkcie dna skrzyni ładunkowej), kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy, zabudowa wielokrotnie gruntowa i lakierowana reflektor roboczy z tyłu zabudowy światło alarmowe (kogut) z tyłu pojazdu, dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznymi informującymi kierowcę o zajęciu stopnia oraz dający możliwość: ograniczenia prędkości do 30 km/h, uniemożliwienia cofania pojazdu, rozłączenia układu zgniatania. możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia, opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące pracę obsługi, dno zbiornika wykonane ze stali wysokogatunkowej, automatyczne urządzenie do otrzepywania pojemników, zabudowa odpowiadająca naj nowszym wytycznym CE, zbiornik na wodę ze spustem do higieny rąk, pojemność 10-20 litrów. Podwozie samochodu ciężarowego: podwozie trzyosiowe; dopuszczalna masa całkowita 26000 kg: silnik musi spełniać normę emisji spalin EURO 4; minimalna moc silnika 300 KM; skrzynia biegów manualna; silnik czterosuwowy, wysokoprężny, chłodzony wodą; kabina kierowcy 3 osobowa; radio wraz z instalacją radiową tachograf elektroniczny; układ hamulcowy z systemem ABS. układ wydechu skierowany do góry za kabiną. Wyposażenie dodatkowe: koło zapasowe gaśnica apteczka trójkąt ostrzegawczy przewód do pompowania kół klin pod koła klucz do kół podnośnik hydrauliczny min. 12 ton Kolorystyka pojazdu: kabina - biała nadwozie - pomarańczowe, podwozie - czarne Leasing: Okres leasingu: 48 miesięcy Opłata wstępna 5% Wykup samochodu - za wartość nieprzekraczającą 10% wartości zamówienia Leasing w walucie: PLN

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3, 66.14.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1.Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp); Uwaga: Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako terminu uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty określone poniżej, a potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - /załącznik nr 2/; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku. Jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, do oferty musi być dołączony oryginał lub kopia pełnomocnictwa sporządzona i zawierająca informacje, określone w dziale XIV pkt. 7 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie - w sekretariacie, pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  • SIWZ Dostawa w formie leasingu.. (DOC, 179 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13 | SIWZ Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-14 12:18:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-14 12:29:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20120 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie: DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH
Numer ogłoszenia: 249043 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835185, fax 068 3835185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Zakład budżetowy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia obejmuje : Dostawę paliw płynnych w następujących ilościach i asortymentach: 1) Etylina Pb 95 7000 litrów 2) Olej napędowy letni 45000 litrów 3) Olej napędowy zimowy 30500 litrów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7, 23.11.13.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1.Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp);
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty określone poniżej, a potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie - (w sekretariacie, pokój nr 18).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-13 09:12:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-13 09:22:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20113 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835185, fax 068 3835185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Zakład budżetowy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w celu jego zagospodarowania lub utylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje odbioru ustabilizowanego osadu ściekowego, w ilości około 1600 ton rocznie, przez okres trwania umowy (1rok), własnym transportem przez Wykonawcę. Osad jest poddany procesowi higienizacji. Parametry osadu poda Zamawiający. Załadunek osadu będzie odbywał się z terenu oczyszczalni ścieków w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 10 przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy odbioru osadu w terminach uzgodnionych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą ( minimum 3 razy w tygodniu), a także zastrzega sobie prawo zamówienia dodatkowego transportu odbioru osadu ponad ustalone terminy (telefonicznie) , jak również prawo ważenia samochodów zarówno przed i po załadunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku stosowania osadu w celach rolniczych lub rekultywacji gruntów Wykonawca zobowiązany jest: - przedstawić wymagania zgodnie z Ustawą o odpadach, Dz. U. 01.62.628 art. 43 - wykonać na własny koszt i przedstawić zamawiającemu wyniki badań gruntu na, którym będzie zagospodarowany osad i informacji o dawkach osadów ściekowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U.nr 134 poz.1140). Zamawiający natomiast będzie przedstawiał Wykonawcy (raz na kwartał) aktualne wyniki analizy chemicznej i biologicznej osadu. Wyniki ostatniej analizy komunalnego osadu ściekowego zostają załączone do niniejszej specyfikacji.- załącznik nr 6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.68.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ UL. WIEJSKA 23 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23 66-600 Krosno Odrzańskie - w sekretariacie, pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  • SIWZ (DOC, 268 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-11 12:45:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-11 12:46:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21284 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835185, fax 068 3835185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Zakład budżetowy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazu płynnego propan-butan w butlach 11 kg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje dostawy 5500 szt. gazu płynnego propan -butan w butlach ( opakowanie jednostkowe 11 kg ) o wartości opałowej nie mniejszej niż 45 900 KJ/kg w terminach uzgodnionych w umowie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą potwierdzonej każdorazowo dołączanym świadectwem jakości.. Zamawiający posiada własne butle gazowe jako opakowanie na wymianę bez dodatkowych opłat na rzecz wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.21.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - /załącznik nr 2/; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ UL. WIEJSKA 23 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23 66-600 Krosno Odrzańskie - w sekretariacie, pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  • SIWZ (DOC, 166.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-11 12:41:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-11 12:43:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21394 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Piastów nr 10ł w Krośnie Odrzańskim, na działce nr 628/19 o powierzchni
1923 m2 .

Lp.nr lokalu
opis lokalu
udział w częściach
wspólnych
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
1.Piastów nr 10ł/2 - parter
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
73,45 m2, piwnica o pow. 4,06 m2
35/1000141.950,0014.200,00
2.Piastów nr 10ł/3 - parter
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
74,17 m2, piwnica o pow. 5,29 m2
36/1000143.310,0014.400,00
3.Piastów nr 10ł/12 - I piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
73,84 m2, piwnica o pow. 3,69 m2
35/1000152.235,0015.300,00
4.Piastów nr 10ł/13 - I piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
73,84 m2, piwnica o pow. 3,27 m2
35/1000152.235,0015.300,00
5.Piastów nr 10ł/22 - II piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
73,44 m2, piwnica o pow. 3,31 m2
35/1000146.625,0014.700,00
6.Piastów nr 10ł/23 - II piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
73,58 m2, piwnica o pow. 2,10 m2
35/1000146.880,0014.700,00
7.Piastów nr 10ł/32 - poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
46,01 m2, piwnica o pow. 3,20 m2
22/100093.330,009.400,00
8.Piastów nr 10ł/33 - poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
45,07 m2, piwnica o pow. 2,18 m2
21/100091.460,009.200,00
9.Piastów nr 10ł/34 - poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
53,97 m2, piwnica o pow. 3,24 m2
26/1000109.480,0011.000,00
10.Piastów nr 10ł/35 - poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
36,26 m2, piwnica o pow. 3,31 m2
18/100073.593,007.500,00
11.Piastów nr 10ł/38 - poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
36,08 m2, piwnica o pow. 3,72 m2
18/100073.228,007.500,00



Przetarg odbędzie się w dniu 8 stycznia 2008 r. o godzinie 9.15 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Parkowej nr 1.
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 2 stycznia 2008 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu.Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia.
Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Niedotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
Do ceny zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 7 % ceny wylicytowanej i koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 300,00,-zł,.
Niezgłoszenie się do zawarcia aktu notarialnego w kancelarii notarialnej powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Lokale można oglądać 28 grudnia 2007 r. od godziny 10.00 do 11.00.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz.,blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Worgan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Worgan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-07 08:01:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-07 08:36:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21366 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyjaśnienia i zmiany bielów czetowice

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, dnia 06.12.2007r.


IR.IX-340/5/2007


WYJAŚNIENIA I ZMIANY
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy: Wyjaśnienia i zmiany do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla wsi Bielów i Czetowice – budowa rurociągów tłocznych”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

1.Pytanie : dotyczy udzielonej odpowiedzi na pytanie nr 2- umieszczonej w Wyjaśnieniach do SIWZ z dnia 27.11.2007r. W związku z ukazaniem się na Państwa stronie internetowej Wyjaśnień dio SIWZ prosimy o wprowadzenie dodatkowego zapisu do projektu umowy o treści” w przypadku urzędowej zmiany w okresie trwania umowy wysokości wskaźnika podatku VAT - zostanie on zmieniony”. Zapis ten jest podyktowany tym, iż wykonawca nie może przewidzieć urzędowej zmiany ustawy o podatku od towarów i usług VAT, oraz nie może być odpowiedzialny za konsekwencje wynikające ze zmiany w/w ustawy.
Odpowiedź :
Zamawiający podtrzymuje swoje stanowisko zawarte w wyjaśnieniach z dnia 27.11.2007 r.

i dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

2. W uzupełnieniu do informacji zawartej w SIWZ w punkcie 4.4., podaję procentowy udział zarządców dróg publiczny w ciągu przebiegu rurociągu tłocznego:
a/ drogi gminne - 10 %,
b/ drogi powiatowe - 90 %.
3. W przedmiarze robót Formularza cenowego „2. Rurociąg tłoczny z DPS2/B i DPS1/B w Bielowie”– poz. 2.3 Roboty montażowe wykreśla się pozycje kosztorysowe nr 2.3.7 i 2.3.8 - dotyczące przecisku rura stalową fi 159 mm [16,00m] i przeciągania rury PE DN75 mm przez rurę przeciskową [16,00 m].
4. Pozycja nr 2.3.7-8 przedmiaru robót Formularza cenowego „Rurociąg tłoczny z DPS2/B i DPS1/B w Bielowie – Roboty montażowe otrzymuje brzmienie:
Kalkulacja własna
Przecisk sterowany rurą PE o średnicy 160 mm, o długości 50 m pod rzeką Białą w e wsi Bielów, wraz z kosztem rury PE fi 160 mm i przeciąganiem rurociągu tłocznego z rury PE o średnicy 75 mm przez rurę przeciskową.
Obmiar : 50,00 m
.

5. W pozycji nr 3.3.17. przedmiaru robót Formularza cenowego „3. Rurociąg tłoczny RT-49 Bielów - Czetowice – 3.3. Roboty montażowe” zmienia się obmiar pozycji kosztorysowej:
poz. 3.3.17 Obmiar : 17,00 m.

6. W pozycji nr 3.3.18. przedmiaru robót Formularza cenowego „3. Rurociąg tłoczny RT-49 Bielów - Czetowice – 3.3. Roboty montażowe” zmienia się opis i obmiar pozycji kosztorysowej:
poz. 3.3.18.
Przeciąganie rury PE DN 110 przez rurę przeciskową DN 219 (wraz z rurą PE DN 110 manszeta typu N 100x200-8szt.; płozy typu 100-B-34-26szt.)
Obmiar : 17,00 m.

7. Wprowadza się dodatkową pozycję kosztorysową nr 3.3.18A w przedmiarze robót Formularza cenowego 3. Rurociąg tłoczny RT-49 Bielów - Czetowice – 3.3. Roboty montażowe” w brzmieniu:
Kalkulacja własna
Przecisk sterowany rurą PE o średnicy 200 mm, o długości 50 m pod rzeką Białą we wsi Bielów, wraz z kosztem rury PE fi 200 mm i przeciąganiem rurociągu tłocznego z rury PE o średnicy 110 mm przez rurę przeciskową.
Obmiar : 50,00 m.

W załączeniu do publikacji SIWZ dołączamy aktualizowany formularz cenowy.



Przewodniczący
Komisji Przetargowej



Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-06 12:53:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-06 12:56:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21378 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowej, położonej w Krośnie Odrzańskim przeznaczonej na cele mieszkalne.


Lp.położenie i opis
nieruchomości
działka nr
pow. m2
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
1.ul. Piastów nr 6/6
składający się
z 1 pokoju, aneksu kuchennego,
łazienki z wc
i pp. o pow. użytko. 21,90 m2
606
426
31/1000
18.790,001.900,00


Przetarg odbędzie się w dniu 8 stycznia 2008 r. o godzinie 9.00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 2 stycznia 2008 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu.Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia.

Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Niedotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 244,00,-zł.

Niezgłoszenie się do zawarcia aktu notarialnego w kancelarii notarialnej powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Lokal można oglądać 28 grudnia 2007 r. 11.15 do 12.15.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz.,blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Worgan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Worgan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-06 09:42:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-06 09:43:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21487 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

zmiana terminu, bielów czetowice

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 4 grudnia 2007r.


IR.IX-340/5/2007


Dotyczy postępowania przetargowego na wykonanie zadania pn.:

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla wsi Bielów i Czetowice – budowa rurociągów tłocznych”


Zawiadomienie
o przedłużeniu terminu składania ofert


Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia wszystkich wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla wsi Bielów i Czetowice – budowa rurociągów tłocznych” o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 11 grudnia 2007r. do godz. 12:00.
W związku powyższym Zamawiający dokonuje następujących zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w treści A / Instrukcja dla Oferentów, zmienia się:
a/ ust. 12. Termin związania z ofertą, punkt 12.1 otrzymuje brzmienie:
„Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. od dnia 11 grudnia 2007 r. ;
d/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.1 otrzymuje brzmienie:
„ Ofertę w zapieczętowanej kopercie, opatrzonej napisami jak w pkt. 13.4.
niniejszej Specyfikacji, należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta
w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, – hol budynku „A” –
Biuro Obsługi Interesanta, do dnia 11 grudnia 2007 roku do godz. 12:00.”
e/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.4 otrzymuje brzmienie:
„ Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu KOMISJI
PRZETARGOWEJ, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego,
w budynku „A” Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1
w Krośnie Odrzańskim, pokój Nr 5 – salka konferencyjna,
w dniu 11 grudnia 2007 r. o godz. 12:30.”




Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-04 10:56:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-04 10:57:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21353 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji