ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienia o przedłużeniu terminu składania ofert

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 29 października 2007r.


IR.IX-340/4/2007


Dotyczy postępowania przetargowego na wykonanie zadania pn.

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Osiecznica – budowa rurociągów tłocznych”


Zawiadomienie
o przedłużeniu terminu składania ofert


Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia wszystkich wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Osiecznica – budowa rurociągów tłocznych” o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 9 listopada 2007r. do godz. 12:00.
W związku powyższym Zamawiający dokonuje następujących zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w treści A / Instrukcja dla Oferentów, zmienia się:
a/ ust. 12. Termin związania z ofertą, punkt 12.1 otrzymuje brzmienie:
„Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. od dnia 9 listopada 2007 r. ;
d/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.1 otrzymuje brzmienie:
„ Ofertę w zapieczętowanej kopercie, opatrzonej napisami jak w pkt. 13.4.
niniejszej Specyfikacji, należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta
w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, – hol budynku „A” –
Biuro Obsługi Interesanta, do dnia 9 listopada 2007 roku do godz. 12:00.”
e/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.4 otrzymuje brzmienie:
„ Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu KOMISJI
PRZETARGOWEJ, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego,
w budynku „A” Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1
w Krośnie Odrzańskim, pokój Nr 5 – salka konferencyjna,
w dniu 9 listopada 2007 r. o godz. 12:30.”




Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-30 09:00:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-30 09:01:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20842 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiany do SIWZ - kanały tłoczne Osiecznica

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, dnia 29.10.2006r.


IR.IX-340/4 /2007

ZMIANY DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy : Zmian do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Osiecznica - budowa kanałów tłocznych”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:
1. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-59 – Roboty rozbiórkowe” łączy się pozycje kosztorysowe nr 1.9 + 1.10 i zmienia się podstawę: KNR 0404 1103 - 0400.
2. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-59 – Roboty ziemne” w pozycji kosztorysowej nr 2.3 zmienia się ilość na 1963,77 m2.
3. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-59 – Roboty ziemne” w pozycji kosztorysowej nr 2.5 zmienia się obmiar na 1186,64 m3.
4. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-59 – Roboty montażowe” zmienia się podstawę w pozycji kosztorysowej nr 3.3: KNNR 4 1010-09.
5. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-59 – Roboty montażowe” w pozycji kosztorysowej nr 3.6 dopisuje się informacje o treści - w istniejącej studzience kanalizacyjnej.
6. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-59 – Roboty montażowe” w pozycjach kosztorysowych nr 3.8 i 3.9 zmienia się średnicę studzienki z kręgów betonowych na 1500 mm.
7. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-59 – Roboty montażowe” dodaje się pozycję kosztorysową nr 3.10A o treści: KNNR 4 1427 - 01 Montaż przejść szczelnych PVC o śred. 20 mm w podstawie studzienki czyszczakowej. Obmiar: 4 szt.
8. Pozycja nr 3.16. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny RT-59 – Roboty montażowe” otrzymuje brzmienie: KNNR 4 1413-05 Studnie z kręgów betonowych o śred. 1500 mm do zespołu napow. - odpow. Obmiar 3,00.
9. Pozycja nr 3.17. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny RT-59 – Roboty montażowe” otrzymuje brzmienie: KNNR 4 1413 - 06 Studnie z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm do zespołu nap.-odpow. - za każde 0,5 m różnicy. Obmiar: - 6,0.
10. Pozycja nr 3.18. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny RT-59 – Roboty montażowe” otrzymuje brzmienie: KNNR 4 1427-01 Montaż przejść szczelnych PVC o śred. 200 mm w podstawie studzienki odpow.-napow. Obmiar: 6,00 szt.
11. Wykreśla się Pozycję nr 3.19 z przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny RT-59 – Roboty montażowe”.

W załączeniu do zmiany SIWZ dołączamy aktualizowany formularz cenowy.




Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-30 08:54:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-30 08:58:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20832 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

kanalizacja san. Osiecznica

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, 2007-10-15

IR.IX-340/4/2007


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 164, poz.1163 z 2006r. ze zmianami]

na wykonanie zadania pn:

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Osiecznica – budowa rurociągów tłocznych”


1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego :
66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl;
1.2. Nazwa, adresy i osoby do kontaktu:
Adres e-mail:
e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie aglomeracji Krosno Odrzańskie – kanalizacja sanitarna dla miejscowości Osiecznica – budowa rurociągów tłocznych.
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – gmina Krosno Odrzańskie, pomiędzy wioskami Marcinowice i Osiecznica.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia : wykonanie kanałów tłocznych kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 2 410,00 m, pomiędzy wioskami: Marcinowice, Osiecznica.
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - do 31 stycznia 2008 roku
4. Informacja na temat wadium – Nie jest wymagane zabezpieczenie oferty wadium.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 500,00 m.
b) kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi dot. sieci kanalizacyjnych i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów (należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów).
4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.
7) Wymagane jest wykazanie przynajmniej jednej osoby (kierownika robót), posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 6 listopada 2007 r. o godzinie 12:00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 6 listopada o godzinie 12: 30 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka konferencyjna, pok. Nr 5.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami
Jolanta Duziak, tel. (0-68) 383 50 17 wew. 313.



1. Rysunki 1
1. Rysunki 2
1. Rysunki 3
1. Rysunki 4

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-15 14:53:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-15 15:06:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20943 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul.Piastów nr 10ł w Krośnie Odrzańskim, na działce nr 628/19 o powierzchni 1923 m2 .
Nr lokalu
opis lokalu
udział w częściach
wspólnych
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
Piastów nr 10ł/2-parter
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
73,45 m2, piwnica o pow. 4,06 m2
35/1000 167.000,00 zł 16.700,00 zł
Piastów nr 10ł/2-parter
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
74,17 m2, piwnica o pow. 5,29 m2
36/1000 168.600,00 zł 16.860,00 zł
Piastów nr 10ł/12 - I piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
73,84 m2, piwnica o pow. 3,69 m2
35/1000 179.100,00 zł 17.910,00 zł
Piastów nr 10ł/13-I piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
73,84 m2, piwnica o pow. 3,27 m2
35/1000 179.100,00 zł 17.910,00 zł
Piastów nr 10ł/22-II piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
73,454m2, piwnica o pow. 3,31 m2
35/1000 172.500,00 zł 17.250,00 zł
Piastów nr 10ł/23-II piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
73,28 m2, piwnica o pow. 2,10 m2
35/1000 172.800,00 zł 17.280,00 zł
Piastów nr 10ł/32-poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
46,01 m2, piwnica o pow. 3,20 m2
22/1000 109.800,00 zł 10.980,00 zł
Piastów nr 10ł/33-poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
45,07 m2, piwnica o pow. 2,18 m2
21/1000 107.600,00 zł 10.760,00 zł
Piastów nr 10ł/34-poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
53,97 m2, piwnica o pow. 3,24 m2
26/1000 128.800,00 zł 12.880,00 zł
Piastów nr 10ł/35-poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
36,26 m2, piwnica o pow. 3,31 m2
18/1000 86.580,00 zł 8.660,00 zł
Piastów nr 10ł/38-poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp. o pow. użyt.
36,08 m2, piwnica o pow. 3,72 m2
18/1000 86.150,00 zł 8.620,00 zł

Przetarg odbędzie się w dniu 6 listopada 2007 r. o godzinie 9.00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Parkowej nr 1.
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 30 października 2007 r.Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu.Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia.
Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Niedotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
Do ceny zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 7 % ceny wylicytowanej i koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 300,00,-zł,.
Niezgłoszenie się do zawarcia aktu notarialnego w kancelarii notarialnej powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Lokale można oglądać 26 października 2007 r. od godziny 10.00 do 11.00.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz.,blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Worgan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Worgan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-26 12:15:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-26 13:59:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20953 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

1. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy ul. Józefa Bojarskiego. 664,5 m2 podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grub. warstwy 18 cm; nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej standard II, warstwa wiążąca grub. 4 cm 584,5 m2; nawierzchnie zjazdów z kostki betonowej czerwonej o gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. 1:4, gr. 5 cm, wzór cegiełka 80 m2. Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 30 listopada 2007 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej – co najmniej 500 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 500 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: PODBUDOWY, NAWIERZCHNI ULICY I ZJAZDÓW . 8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
8. Informację na temat wadium Nie dotyczy
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
10. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 8 października 2007 roku , o godz. 10.00.
11. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-17 10:24:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-17 10:24:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21077 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na oddanie w użytkowanie wieczyste działki budowlanej pod budowę parkingu położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Szosa Poznańska.
 


nr działki
pow. w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium

752/10
3059
29.340,00 zł 2.950,00 zł


 

Przetarg odbędzie się w dniu 12 października 2007 r. o godz. 9.40 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 5 października 2007r.Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

Termin uiszczenia pierwszej opłaty rocznej stanowiącej 20% wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Natomiast opłata roczna wynosi 3% ceny wylicytowanej + należny podatek VAT.

Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości700,00 zł.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-10 09:49:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-10 09:49:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21133 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na oddanie w użytkowanie wieczyste działek budowlanych pod budowę jednorodzinnych domów mieszkalnych położonych w Krośnie Odrzańskim przy ul. Mieszka I
 


nr działki
pow. w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
44/86
842
28.090,00 zł 2.850,00 zł
44/87
863
28.790,00 zł 2.900,00 zł
44/88
877
29.260,00 zł 2.950,00 zł
44/89
809
26.990,00 zł 2.700,00 zł
44/90
832
27.760,00 zł 2.800,00 zł
44/113
1304
50.240,00 zł 5.050,00 zł
44/114
1093
31.270,00 zł 3.200,00 zł


 

Przetarg odbędzie się w dniu 12 października 2007 r. o godz. 10 00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 5 października 2007r.Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
Termin uiszczenia pierwszej opłaty rocznej wynoszącej 15% i wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Natomiast opłata roczna wynosi 1% a wylicytowanej + należny podatek VAT.
Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-10 09:46:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-10 09:46:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21157 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem użytkowym, położonej w Krośnie Odrz. przy ul. Kopernika.
 


Nr działki
pow. w m2
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
673/3 i 675/4
1230
51.100,00 zł 5.200,00 zł


 

Przetarg odbędzie się w dniu 12 października 2007 r. o godz. 9.00 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 5 października 2007r.Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-10 09:38:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-10 09:38:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21069 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowej, położonej w Krośnie Odrzańskim przeznaczonej na cele mieszkalne.
 


Położenie i opis
nieruchomości
działka nr
pow. w m2
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
ul. Piastów nr 6/6
składająca się z 1 pokoju,
aneksu kuchen., łazienki z wc
i pp. o pow. użytko. 21,90 m2
606
426
31/1000
18.790,00 zł 1.900,00 zł


 

Przetarg odbędzie się w dniu 12 października 2007 r. o godzinie 9.20 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Parkowej nr 1.
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 5 października 2007 r.Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu.Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia.
Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Niedotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 244,00,-zł,.
Niezgłoszenie się do zawarcia aktu notarialnego w kancelarii notarialnej powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Lokal można oglądać 4 października 2007 r. 10.00 do 11.00.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz.,blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-10 09:22:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-10 09:23:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21061 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Kultura fizyczna

Akapit nr 1 - brak tytułu


OGŁOSZENIE
 o otwartym konkursie ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego, w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu
Na podstawie art. 11 ust. 1 i 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. Nr 96, poz. 873 oraz z 2004 r. z późn. zm) Gmina Krosna Odrzańskiego ogłasza otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu upowszechniania wśród dzieci, młodzieży i dorosłych kultury fizycznej i sportu na terenie Gminy Krosno Odrzańskie
 1. Zakres realizacji zadania z upowszechniania kultury fizycznej i sportu obejmuje: a) udział jednosekcyjnego klubu sportowego „TRAMP – KARP” w Osiecznicy w rozgrywkach klasy „Okręgowej” Wysokość środków publicznych przeznaczonych na łączną realizację zadania to 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wysokość środków publicznych przekazanych na realizację tego typu zadań w 2006 roku wyniosła 230.000,00 zł.
2. Zastrzega się zmiany wysokości dotacji w stosunku do złożonej oferty. Kwota dotacji może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia, że zadania można zrealizować mniejszym kosztem, lub zaistnieje konieczność zmniejszenia budżetu w części przeznaczonej na realizację zadania z ważnych przyczyn, niemożliwych do przewidzenia w dniu ogłaszania konkursu.
 3. W otwartym konkursie ofert mogą uczestniczyć podmioty określone w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które spełnią łącznie następujące warunki:
a) zamierzają realizować zadania na rzecz mieszkańców Gminy Krosno Odrzańskie,
 b) prowadzą działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem,
 c) dysponują odpowiednio wyszkoloną kadrą, zdolną do realizacji zadań,
 d) posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji zadań będących przedmiotem konkursu, w szczególności w zakresie organizacji szkolenia sportowego i przeprowadzania rozgrywek ligowych,
e) dysponują odpowiednim lokalem, zapleczem socjalnym lub dostępem do bazy sportowej umożliwiającym realizację zadań,
 f) przedstawią poprawnie sporządzoną ofertę na stosownym formularzu wraz z wymaganymi załącznikami:
  raportem z działalności w roku poprzednim (nie dotyczy organizacji nowopowstałych),
  sprawozdaniem finansowym za ubiegły rok (nie dotyczy organizacji nowopowstałych),
  dokumentami określającymi status prawny organizacji i organy upoważnione do jej reprezentowania – aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,
 obowiązującym statutem organizacji podpisanym przez osoby reprezentujące organizację,
 zaświadczeniem lub oświadczeniem oferenta o niezaleganiu z płatnościami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego (ważny 3 miesiące od daty wystawienia),
  deklaracją oferenta o zobowiązaniu się do otwarcia wyodrębnionego rachunku bankowego w przypadku wyboru oferty do realizacji zadania publicznego,
 Podmioty nie muszą posiadać statusu organizacji pożytku publicznego.
4. Postępowanie konkursowe odbywać się będzie z uwzględnieniem zasad określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie .
 5. Termin i warunki realizacji zadania. a) zadania winny być wykonane do 31.12.2007 r., a sprawozdanie z realizacji zadania zleconego przedłożone w terminie 30 dni od wykonania zadania. b) pozostałe warunki realizacji zadania zostaną ujęte w wiążącej strony umowie.
6. Termin składania ofert Oferty należy składać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1 – Biuro Obsługi Interesanta (bud. A) w godzinach pracy Urzędu w terminie do dnia 5 października 2007r., z dopiskiem „Konkurs ofert – Sport” Oferta powinna być przygotowana w oparciu o wzór zawarty w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.12.2005r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 254, poz. 2207). Wzór oferty dostępny jest w Urzędzie Miasta – Biuro Obsługi Interesanta oraz na stronie www.krosnoodrzanskie.pl
7. Oferty złożone na innych drukach, niekompletne, lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych .
8. Oferty rozpatrzone będą przez zespół konsultacyjny powołany przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego, przy zachowaniu następujących kryteriów :
 a) merytoryczna wartość oferty,
 b) możliwość realizacji oferty przez podmiot ubiegający się o dotację,
c) jakość działania i kwalifikacje osób przy udziale których podmiot zamierza realizować zadanie,
 d) ocena kalkulacji kosztów realizacji zadania w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
e) zakres finansowania zadania z innych źródeł niż budżet gminy i posiadane środki własne,
f) zaangażowanie wolontariuszy w realizację projektu,
g) dotychczasowa współpraca z lokalnym samorządem,
 h) zgodność zadań przedstawionych w ofercie z celami statutowymi podmiotu
 i) zgodność projektu z priorytetami ustalonymi w rocznym programie współpracy,
 j) efekty realizacji zadania,
 k) perspektywy kontynuacji projektu,
 l) doświadczenie w realizacji projektów,
 9. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w ciągu 7 dni od dnia zakończenia obrad Komisji Konkursowej. Organizacje, które otrzymają wsparcie na realizację zdania – zostaną o tym powiadomione pisemnie. Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie opublikowana na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
10. Przyznanie dotacji nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Gminą Krosno Odrzańskie a wybranym podmiotem. W razie nieprzewidzianej zmiany budżetu wysokość przyznanej dotacji może być niższa, niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferent może negocjować zmniejszenie zakresu rzeczowego zadania lub wycofać ofertę.
 11. Postępowanie konkursowe unieważnia się w przypadku gdy :
a) nie wpłynęła żadna oferta,
 b) wpłynęła jedna oferta nie spełniająca warunków konkursu,
 c) żadna z ofert nie spełnia warunków konkursu,
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, uniemożliwiająca zawarcie umowy, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Kolus
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kolus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-04 13:16:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-04 13:16:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21087 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji