ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Przedzkole 4 - okna

Akapit nr 1 - brak tytułu



IR.IV-341/17/07


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 164, poz. 1163 z 2006 r. z późn. zm.)


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 164 poz.1163 z 2006 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„REMONT W BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 4 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
PRZY UL. B. CHROBREGO 33 – WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ”


Nomenklatura CPV: : 25.23.41.00-1, 28.81.57.00-5, 45.42.11.25-6
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 września 2007 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.

Termin składania ofert upływa dnia 21 sierpnia 2007 r. o godzinie 11:00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 21 sierpnia 2007 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 5 w budynku A (salka konferencyjna).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 20 września 2007 r.

Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.

Krosno Odrzańskie, 2007-07-31

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-31 13:49:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-31 13:57:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21226 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

sprzedaż działki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 26 lipca 2007 r.

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości lokalowej do adaptacji położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Bol. Chrobrego nr 11/ 7, z równoczesną sprzedażą ułamkowej części gruntu.


L/p opis nieruchomości          działka nr, pow. w m2       wartość nieruchomości         wadium
                                                                                     cena wywoławcza
 
składający się z jednego             1092/1, 1675 m2,             12.500,00,-                  1.250,00,-
pomieszczenia                                  91/1000                
o pow. użytkowej 52,30 m2                                    

Przetarg odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2007 r. o godzinie 10.30 w sali 1000-lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 22 sierpnia 2007 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet nabycia.

Wylicytowaną cenę za nieruchomość lokalową należy uiścić w terminie 21 dni, od dnia przetargu.
Do ceny wylicytowanej za nieruchomość lokalową zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 405,00,-zł,-.

Niezgłoszenie się do zawarcia aktu notarialnego w kancelarii notarialnej powoduje przepadek wadium,
a przetarg czyni niebyłym.

Lokal można oglądać 20 sierpnia 2007 r. od godziny 10.00 do 11.00 .

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz., blok B pokój 17, tel.0683835017 wew.317.





Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Węglik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Węglik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-30 12:55:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-30 13:12:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21218 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ogłoszenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2007.07.25
 

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na oddanie w użytkowanie wieczyste działek budowlanych pod budowę jednorodzinnych domów mieszkalnych położonych w Krośnie Odrz. przy ul. Mieszka I.

Nr działki, pow. w m2                 Wartość działki                    wadium
44/91
1083                                           36.130,00 zł.                   3.620,00 zł.
44/92
1009                                           33.660,00 zł.                   3.370,00 zł.
44/93
1032                                           34.430,00 zł                    3.450,00 zł.
44/94
1034                                           34.490,00 zł                    3.450,00 zł.
44/95
1036                                           34.560,00 zł.                   3.460,00 zł
44/96
1060                                           35.360,00 zł.                   3.540,00 zł.
44/97
1021                                           34.060,00 zł.                   3.410,00 zł.
44/98
751                                             28.940,00 zł                    2.900,00 zł.
44/99
744                                             28.670,00 zł.                   2.870,00 zł.

Przetarg odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2007 r. o godz. 9.00 w sali 1000-lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 22 sierpnia 2007 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
Termin uiszczenia pierwszej opłaty rocznej wynoszącej 15% wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Natomiast opłata roczna wynosi 1% ceny wylicytowanej + należny podatek VAT.
Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17, tel. 3835110 wew. 317

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Węglik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Węglik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-26 11:02:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-26 11:11:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21214 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

SPROSTOWANIE DO SIWZ NA ZADANIE - BUDOWA CHODNIKA WE WSI CZARNOWO - II ETAP

Akapit nr 1 - brak tytułu

W formularzu kosztorysu ofertowego nastąpiła zmiana polegająca na wprowadzeniu dodatkowej pozycji. Pozycja ta będzie również wprowadzona do zakresu robót w umowie z Wykonawcą. Każdy oferent powinien załączyc do swojej oferty nowy pioprawiony formularz kosztorysu ofertowego.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-25 09:57:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-25 10:03:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21219 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Remonty w budynku Gimnazjum w Krośnie Odrzańskim przy ul. Pułaskiego 3 - remont sanitariatów

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-341/16/07


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 164, poz. 1163 z 2006 r. z późn. zm.)


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 164 poz.1163 z 2006 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„REMONTY W BUDYNKU GIMNAZJUM W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3 – REMONT SANITARIATÓW”

Nomenklatura CPV: : 45.33.0000-9, 45.40.0000-1, 45.31.1000-0
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 listopada 2007 r.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.

Termin składania ofert upływa dnia 14 sierpnia 2007 r. o godzinie 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14 sierpnia 2007 r. o godzinie 11:30 w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5 w budynku A (salka konferencyjna).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 13 września 2007 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 7:30-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.


Krosno Odrzańskie, 2007-07-24
 

WYJAŚNIENIE
dotyczące ogłoszenia o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Remonty w budynku Gimnazjum w Krośnie Odrzańskim przy ul. Pułaskiego 3 – remont sanitariatów”
W przedmiarze robót nastąpiły zmiany:
1) dodano pozycje:
64 – izolacja jednowarstwowa rurociągów otulinami z wełny mineralnej, o grubości: 30 mm – przy śr. zewn. rurociągów 27-38 mm 11,393 m²
78 – montaż zaworów kątowych do spłuczek – metalowe śr. 15 mm 31,000 szt
2) W poz.75 nastąpiła zmiana ilości 35,000 kpl
 Pozycje te będą wprowadzone do zakresu robót w umowie z Wykonawcą.
 
Jednocześnie Zamawiający, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia, że zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 164 poz.1163 z 2006 r.), w związku z koniecznością wprowadzenia zmian przedłuża termin składania ofert do dnia 17 sierpnia 2007 r. do godziny 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17 sierpnia 2007 r. o godzinie 11:30 w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5 w budynku A (salka konferencyjna).
 
Krosno Odrzańskie, 2007-08-09

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-24 13:16:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-24 13:25:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21422 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa ul. Młyńskiej - I etap

Akapit nr 1 - brak tytułu


OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy ul. Młyńskiej. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm, grub. warstwy 18cm. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wiążąca grub. 4 cm pow. 485 m2. Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej czerwonej o grub.8cm, układanej na podsypce cementowo - piaskowej 1:4, gr.5cm, wzór cegiełka pow. 88m2. Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 15 października 2007 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej – co najmniej 400 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 400 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: NAWIERZCHNI ULICY, CHODNIKA I ZJAZDÓW .
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 13 sierpnia 2007 roku , o godz. 10.00. 12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Załącznik

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-18 15:00:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-18 15:01:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20950 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa chodnika we wsi czarnowo II etap

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest II etap budowy chodnika we wsi Czarnowo. Nawierzchnie na wjazdach do posesji z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem 446 m2. Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, szarej, układane na podsypce piaskowej spoiny wypełniane piaskiem 679 m2. Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 28 września 2007 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania nawierzchni z kostki betonowej – co najmniej 1000 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 1000 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: NAWIERZCHNI CHODNIKA I ZJAZDÓW .
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 6 sierpnia 2007 roku , o godz. 10.00. 12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Załącznik

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-17 12:41:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-17 12:43:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20941 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa ul. Paderewskiego - III etap

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest III etap budowy ul. Paderewskiego. 13502 nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej standard II, warstwa ścieralna grubości 4 cm; 273 m2 nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej o grub. 8 cm układanej na podsypce cem.-pisak. 1:4, grub. 8 cm, wzór cegiełka; 27 m2 nawierzchni zjazdów z kostki betonowej czerwonej o grub. 8 cm układanej na podsypce cem.-pisak. 1:4, grub. 3 cm. . Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 14 września 2007 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej – co najmniej 1300 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 1300 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: NAWIERZCHNI ULICY, CHODNIKA I ZJAZDÓW.
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 3 sierpnia 2007 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Załącznik

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-11 08:01:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-11 08:02:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20691 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

,,DOWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI Z TERENU GMINY KROSNO ODRZAŃSKIE W ROKU SZKOLNYM 2007/2008 W TERMINIE OD 01.09.2007 DO 30.06.2008

Akapit nr 1 - brak tytułu

OK.IX/4317D/19/2007                                                                               Krosno Odrzańskie, 2007.07.10

                                             OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
o wartości nie przekraczającej kwot wyrażonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (Dz. U. z 2006 r. NR 164, poz. 1163 z późn. zm.)
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel. /068/ 3835017, fax. /068/ 3835122, email: , http://www.krosnoodrzanskie.pl, działając na podstawie art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, o g ł a s z a p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y na realizację zadania
 
pn.: ,,DOWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI Z TERENU GMINY KROSNO ODRZAŃSKIE W ROKU SZKOLNYM 2007/2008 W TERMINIE OD 01.09.2007 DO 30.06.2008” Termin realizacji zamówienia: 01.09.2007 – 30.06.2008r. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
 
 Kryterium wyboru ofert i jego znaczenie: cena 100% Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu (budynek A, pok. nr 25) – egzemplarz SIWZ bezpłatny. Uprawniona osoba do kontaktów z oferentami: Dębicki Jerzy – Naczelnik Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miasta , tel. /068/383 5017, wew.125, pok. nr 25, w godz. 8:00-15:30. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych tj. przewozy dzieci i młodzieży szkolnej w Gminie Krosno Odrzańskie do szkół, przedszkoli i z powrotem w okresie od 01.09.2007 do 30.06.2008, na utworzonych przez oferenta liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu), wg harmonogramu przedstawionego w niniejszej specyfikacji. Usługa obejmuje przejazdy na podstawie biletów miesięcznych pomiędzy miejscowościami: Krosno Odrzańskie, Morsko, Łochowice, Strumienno, Stary Raduszec, Nowy Raduszec, Brzózka, Retno, Czarnowo, Bielów, Czetowice, Gostchorze, Osiecznica, Radnica, Radnica Szklarka, Chojna, Marcinowice, Wężyska, Sarbia. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek A, Biuro Obsługi Interesanta.
   Termin składania ofert upływa dnia 25.07.2007 r. o godzinie 10.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.07.2007 r. o godzinie 10.30 w siedzibie zamawiającego, pok. nr 25. Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert. W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Kolus
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kolus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-10 10:35:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-10 10:49:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20671 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Remiza OSP Wężyska

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.VI-2231-2/2007


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W art.11 ust.8 u.p.z.p.

Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel.:0-68/ 383 50 17, fax: 0-68/ 383 51 22, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl, działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 164, poz.1163 z 2006 r. t.j. ze zmianami) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„Budowa Remizy OSP w Wężyskach"

Nomenklatura CPV: 45216121 – 8

Położonej na terenie Gminy Krosno Odrzańskie w/n wymienionym zakresie:

• Wymurowanie ścian wieży alarmowej, ścian szczytowych oraz oddzielających klatkę schodową (poddasze) z ułożeniem i obmurowaniem nadproży żelbetowych
• Wykonanie drewnianej konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem dachu blachą dachówkopodobną;
• Wykonanie na wymiar okien PVC trzykomorowych uchylno-rozwieranych z parapetami wewnętrznymi;
• Montaż drzwi jednioskrzydłowych zewnętrznych, pełnych;
• Montaż drzwi jednoskrzydłowych wewnętrznych, pełnych;
• Izolacja termiczna stropów nad parterem; płytami styropianowymi podposadzkowymi;
• wykonanie podkładu betonowego o grubości 5 cm pod posadzkę z zatarciem na gładko;
• Wykonanie ław fundamentowych żelbetowych oraz ścianki fundamentowej z cegły ceramicznej pełnej;
• Wymurowanie ścianek działowych ;
• Wykonanie podkładu z betonu na gruncie pod posadzki w przyziemiu:
• Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, poziomej, podposadzkowej;
• Wykonanie izolacji termicznej podposadzkowej z płyt styropianowych podposadzkowych;
• Wykonanie podkładu betonowego pod posadzkę o grubości 5 cm, wzmocnionego matami drucianymi;
• Wykonanie posadzki cementowej w garażach , korytarzu z hallem, szatni;

Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych

Termin wykonania zamówienia: do dnia 15 grudnia 2007 r.

Warunki udziału w postępowaniu:

o Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności [art.22ust.1 pkt1; aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
o Oferent przedłoży aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego, Oddziału ZUS, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, w opłatach oraz składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; -lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu;- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
o Dysponuje potencjałem technicznym (transportem) i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia .
o Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego.
o Zaakceptuje treść umowy według wzoru przy SIWZ.

Wadium - nie jest wymagane wniesienie wadium.

Kryterium oceny ofert: cena 100%

Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie;- w budynku głównym – w BIURZE OBSŁUGI INTERESANTA do dnia: 24-07-2007 r. do godz.1200. Otwarcie ofert dnia: 24-07-2007 r. o godz.1300 w siedzibie zamawiającego, w budynku głównym – sala konferencyjna nr 5.

Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. od dnia 24 lipca 2007r.

Uprawniona do kontaktów z oferentami: Ryszard Wziętek – inspektor w wydziale IR Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie;- tel.(068)383 5017 wew.514 lub fax.383 5122.

SIWZ bezpłatną można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego, budynku administracyjnym bocznym – w pokoju nr 10 lub po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania na adres: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie;- albo pobrać ją drogą elektroniczną ze strony internetowej Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie: www.krosnoodrzankie.pl; informując o tym zamawiającego.



Krosno Odrzańskie, 2007-06-29


Załącznik - Projekt

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Kolus
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kolus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-29 10:41:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-02 12:06:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20968 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji