ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Oświetlenie drogowe

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 164, poz. 1163 z 2006 r. z późn. zm.) na realizacje zadania inwestycyjnego:


„Budowa oświetlenia drogowego w Krośnie Odrzańskim ul. Kazimierza Odnowiciela, Władysława Łokietka, Fryderyka Chopina i Józefa Bojarskiego"
 


I. ZAMAWIAJĄCY

NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-000 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa oświetlenia drogowego ul. Kazimierza Odnowiciela, Władysława Łokietka, Fryderyka Chopina
i Józefa Bojarskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Zakres robót ul. Kazimierza Odnowiciela i Władysława Łokietka

1) stawianie słupów oświetleniowych SO9/PR-F (h-9m) stalowych rurowych ocynkowanych posadawianych na fundament B-120 lub słup równoważny, z wnęką dla zamontowania złącza bezpiecznikowego IZK – 11szt.
2) montaż wysięgników W9/1oc/1500 KR16 lub równoważnych – 4szt + W9/1oc/1000 KR16 lub równoważny – 7szt.
3) montaż na wysięgniku słupa opraw JET 2 150W IP 65 CL.I /lub równoważnej z lampą sodową HPS-T 150W lub SON-T PIA Plus 150W lub innej równoważnej – 11szt.)
4) układanie kabla YAKY 4 x 35mm2 zasilającego słupy oświetleniowe – 397m
5) uziemienie słupów końcowych oświetleniowych
2. Zakres robót ul. Józefa Bojarskiego

1) stawianie słupów oświetleniowych SO8/Noc (h-8m) stalowych ocynkowanych profilowanych posadawianych na fundament B-120/lub słup równoważny, z wnęką dla zamontowania złącza bezpiecznikowego IZK – 4szt
2) montaż wysięgników W6/1oc/1500 KR12 /lub równoważnych – 4szt
3) montaż na wysięgniku słupa opraw JET 2 100W IP 65 CL.I /lub równoważnej z lampą sodową HPS-T 100W lub SON-T PIA Plus 100W lub innej równoważnej
4) układanie kabla YAKY 4x25mm2 zasilającego słupy oświetleniowe – 144m
5) podmostkowanie kabla zasilającego oświetlenie do istniejącej linii napowietrznej oświetlenia
6) uziemienie słupa końcowego oświetleniowego i słupa ŻN/P-10

3. Zakres robót ul. Fryderyka Chopina

1) stawianie słupów oświetleniowych SO8/Noc {h-8m} stalowych ocynkowanych profilowanych posadawianych na fundament B-120 / lub słup równoważny,
z wnęką dla zamontowania złącza bezpiecznikowego IZK – 7szt
2) montaż wysięgników W6/1oc/1500 KR12 /lub równoważnych – 7szt
3) montaż na wysięgniku słupa opraw JET 2 100W IP 65 CL.I /lub równoważnej z lampą sodową HPS-T 100W lub SON-T PIA Plus 100W lub innej równoważnej
4) układanie kabla YAKY 4x25mm2 zasilającego słupy oświetleniowe – 265 m
5) podmostkowanie kabla zasilającego oświetlenie do istniejącej linii napowietrznej oświetlenia
6) uziemienie słupów końcowych oświetleniowych i słupa ŻN/P-10

4. Zamówienie obejmuje ponadto następujące elementy i prace, które oprócz elementów zawartych w przedmiarze powinny być uwzględnione w cenie ofertowej

1) wszystkie prace geodezyjne związane z wytyczaniem, pomiarami powykonawczymi i dokumentacją powykonawczą realizowanego zadania,
2) zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót pod względem BHP,
3) prace przygotowawcze i porządkowe w trakcie i po realizacji robót,
4) koszty związane z zajęciem pasa drogowego drogi krajowej (ul. Obrońców Stalingradu).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

• Informacja na temat wadium: nie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
a w szczególności wymagania minimalne dla Wykonawców:

1) w zakresie dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże że dysponuje kadrą posiadającą uprawnienia budowlane
w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót o zakresie i wartości porównywalnej
z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje, że zrealizował jako Wykonawcy w okresie 5 lat trzy zadania o wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analiz złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia) – (nie spełnia).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
A. W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Wykonawca składa następujące dokumenty:
A.1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr do SIWZ,
A.2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego
w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
A.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu
A.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
A.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty.
B.1. Wykaz robót potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia, wykonywanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
B.2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz załączonymi uprawnieniami zawodowymi i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego
w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42
z późn. zm.)
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć oświadczenie finansowe wg wzoru załączonego do SIWZ.
D. Inne dokumenty, które wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
1) Zaakceptowaną przez Wykonawcę – poprzez parafowanie przez osoby uprawnioną – Wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ
2) Kosztorysy

IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, pokój nr 19, budynek B lub pobrać ze strony internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19 lipca 2007 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, budynek A, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.3. Otwarcie ofert: nastąpi dnia 19 lipca 2007 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pokój nr 20

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.5) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Węglik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Węglik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-29 11:30:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-29 11:54:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20728 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowych, położonych w Krośnie Odrzańskim przeznaczonych na cele mieszkalne.


Lp.położenie i opis
nieruchomości
działka nr
pow. m2
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
1. Krosno Odrzańskie
ul. 17 Pionierów nr 7/6
lokal składa się z 3 pokoi,
kuchni, łazienki z wc i pp. o pow.
62,47 m2, położony na I piętrze
713/51
162 m2
165/1000
41.230,00 zł 4.200,00 zł
2. Krosno Odrzańskie
ul. Mickiewicza nr 5/7
składający się z 1 pokoju,
kuchni z przedpoko., łazienki
z wc o pow. użytko. 25,17 m2,
położony na I piętrze
927
363 m2
38/1000
21.950,00 zł 2.200,00 zł
3. Krosno Odrzańskie
ul. Piastów nr 6/6
składający się z 1 pokoju,
aneksu kuchen., łazienki z wc
i pp. o pow. 21,90 m2
606
426 m2
31/1000
18.790,00 zł 1.900,00 zł




Przetarg odbędzie się w dniu 23 lipca 2007 r. o godzinie 9.00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 16 lipca 2007 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia.
Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Niedotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 244,00,-zł,.
Niezgłoszenie się do zawarcia aktu notarialnego w kancelarii notarialnej powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Lokale można oglądać 13 lipca 2007 r. 10.00 do 11.00.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz.,blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-21 09:17:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-21 09:17:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20799 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

IR.IX-340/1/2007

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, 2007-06-18

IR.IX-340/1/2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane


GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 164, poz.1163 z 2006r. ze zmianami]
na wykonanie zadania pn:
„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
na terenie gminy Krosno Odrzańskie
- budowa kanałów odprowadzających ścieki z posesji położonych w rejonie ulic: Gubińskiej, Bohaterów Wojska Polskiego, Żymierskiego, Grobli, Prusa w Krośnie Odrzańskim


1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego :
66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl;
1.2. Nazwa, adresy i osoby do kontaktu:
Adres e-mail:
e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Krosno Odrzańskie - budowa kanałów odprowadzających ścieki z posesji położonych w rejonie ulic: Gubińskiej, Bohaterów Wojska Polskiego, Żymierskiego, Grobli, Prusa w Krośnie Odrzańskim.
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – miasto Krosno Odrzańskie:
ul. Gubińska, ul. Bohaterów Wojska Polskiego, ul. Żymierskiego, ul. Grobla, ul. Prusa i ul. Rybaki.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia : wykonanie kanałów odprowadzających ścieki
z budynków / posesji - 81 szt., o łącznej długości 1662,00 m,
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: - 45.23.24.10.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - w nie przekraczalnym terminie do 30.10.2007r.
4. Informacja na temat wadium – Nie jest wymagane zabezpieczenie oferty wadium.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w porównywalnym zakresie i stopniu skomplikowania.
b) kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi dot. sieci kanalizacyjnych i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów (należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów).
4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w rt. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.

7) Wymagane jest wykazanie przynajmniej jednej osoby (kierownika robót), posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 10 lipca 2007 r. o godzinie 12:00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 10 lipca o godzinie 12:15 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka konferencyjna, pok. Nr 5.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami
Jolanta Duziak, tel. (0-68) 383 50 17 wew. 313.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-19 09:06:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-19 09:06:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20683 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122, www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail: ,

zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na:
„Remont dróg gminnych , dojazdowych do pól we wsi Brzózka - dz. nr 325,226 o łącznej długości 1400 mb. i Wężyska – dz. nr 524 o łącznej długości 620 mb.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, budynek B pok. nr 11, lub pocztą po przesłaniu faksem zainteresowania udziałem w przetargu oraz pobranie pocztą elektroniczną bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie.

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Mechaniczne wyrównanie i zagęszczenie części jezdnej o długości 2020mb,

2. zakup ,dostawa i rozplantowanie warstwą 10 cm i szerokości 4,0 mb 2020 ton żużlu na odcinku 2020 mb,(1 tona na 1mb drogi)

3. Przykrycie piaskiem warstwą 2 cm części jezdnej wykonanej z żużlu na odcinku 2020 mb.

3. Nie przewiduje się składania ofert częściowych oraz wariantowych.

4. Termin realizacji od dnia podpisania umowy 60 dni.

5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

6. Wadium – nie dotyczy

7. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena (koszt) - 100%

8. Termin składania ofert upływa dnia 28 czerwca 2007 r. o godzinie 10:00. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek A, Biuro Obsługi Interesanta, Otwarcie ofert nastąpi dnia 28 czerwca 2007 r. o godzinie 12.00 w siedzibie zamawiającego budynek B, pok.17 .

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

10. Uprawniony do kontaktów z oferentami –Pan Bogdan Matuszewski tel. (0-68) 3835017 wew. 520, fax.: (068) 383 5122,

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bogdan Matuszewski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bogdan Matuszewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-14 11:39:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-14 11:42:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20765 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.

2. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony.

3. Adres strony internetowej
www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:

4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Remont drogi gminnej dojazdowej do pól we wsi Bielów – cz.dz. nr 369 o długości 1450 mb i we wsi Wężyska – dz. nr 535 o długości 880 mb

5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia
31 lipca 2007 roku.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia.
2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych – co najmniej 4500 m2 każde zamówienie.
b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów)
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5). Udzieli co najmniej 1 roku gwarancji.

8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach
Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.)
2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z )
3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z )
4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 750 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z )
6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5)
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ

9. Informację na temat wadium
Nie dotyczy

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.

11. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta
Termin składania ofert upływa dnia 28 czerwca 2007 roku , o godz. 10.00.

12. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Krosno Odrzańskie, 2007-06-13

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bogdan Matuszewski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bogdan Matuszewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-14 11:34:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-14 11:36:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21575 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2007.06.04
GN.VII.341/1/2007

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122, www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail: ,

zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na:
„Remont drogi gminnej , dojazdowej do pól we wsi Nowy Raduszec , gmina Krosno Odrzańskie- dz. nr 282,284,287,93 o łącznej długości 1500 mb.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, budynek B pok. nr 11, lub pocztą po przesłaniu faksem zainteresowania udziałem w przetargu oraz pobranie pocztą elektroniczną bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie.

Przedmiotem zamówienia jest: 
- Mechaniczne wyrównanie i zagęszczenie części jezdnej o długości 1500mb,
- zakup ,dostawa i rozplantowanie warstwą 10 cm i szerokości 4,0 mb 1150 ton żużlu na odcinku 1150 mb,(1 tona na 1mb drogi)
- Przykrycie piaskiem warstwą 2 cm części jezdnej wykonanej z żużlu na odcinku 1150mb.
- zakup ,dostawa i rozplantowanie warstwą 10 cm i szerokości 4,0 mb 350 ton tłucznia bazaltowego 0 -30,5 na odcinku 350 mb .(1 tona na 1mb drogi).
3. Nie przewiduje się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
 
4. Termin realizacji od dnia podpisania umowy 60 dni.

5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

6. Wadium – nie dotyczy

7. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena (koszt) - 100%

8. Termin składania ofert upływa dnia 18 czerwca 2007 r. o godzinie 10:00. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek A, Biuro Obsługi Interesanta, Otwarcie ofert nastąpi dnia 18 czerwca 2007 r. o godzinie 12.00 w siedzibie zamawiającego budynek B, pok.17 .

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

10. Uprawniony do kontaktów z oferentami –Pan Bogdan Matuszewski tel. (0-68) 3835017 wew. 520, fax.: (068) 383 5122,

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bogdan Matuszewski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bogdan Matuszewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-05 14:37:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-05 14:37:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21663 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Remont chodnika przy ul. Świerczewskiego

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika przy ul. Świerczewskiego w Krośnie Odrzańskim. Zakres robót:1090 m2 chodnika z kostki betonowej wraz z przełożeniem 514 mb krawężnika kamiennego.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 20 sierpnia 2007 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia.
2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych z kostki betonowej lub kamiennej – co najmniej 1000 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów)
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z )
3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z )
4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 1000 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z )
6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: UŁOŻENIA KRAWEŻNIKÓW, NAWIERZCHNI CHODNIKA . 8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ 9. Informację na temat wadium Nie dotyczy 10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%. 11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 15 czerwca 2007 roku , o godz. 10.00. 12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

SIWZ SST Projekt

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-05 12:34:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-05 12:34:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21448 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Remont sanitariatów w budynku Gimnazjum w Krosnie Odrzańskim przy ul. Pułaskiego 3

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-341/09/07


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości nie przekraczającej 60.000 euro


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 164 poz.1163 z 2006 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU GIMNAZJUM W KROSNIE ODRZAŃSKIM
PRZY UL. PUŁASKIEGO 3”


Nomenklatura CPV: : 45.33.0000-9, 45.40.0000-1, 45.31.1000-0

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 sierpnia 2007 r.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.

Kryterium oceny ofert: cena 100%

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Termin składania ofert upływa dnia 18 czerwca 2007 r. o godzinie 11:00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 18 czerwca 2007 r. o godzinie 11:30 w siedzibie zamawiającego,
pok. nr 5 w budynku A (salka konferencyjna).

Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 18 lipca 2007 r.

Uprawniona do kontaktów z oferentami: Cichacka Martyna, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 126,
pokój nr 26 w budynku A Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek A, pokój nr 26), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.


Krosno Odrzańskie, 2007-06-01
Szkic z opisem

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-01 13:20:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-01 13:35:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21648 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Krośnie Odrzanskim przy ul. Bohaterów Wojska Polskiego 21

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-341/10/07


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości nie przekraczającej 60.000 euro


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 164 poz.1163 z 2006 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1
W KROSNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. BOHATERÓW WOJSKA POLSKIEGO 21”


Nomenklatura CPV: : 45.33.0000-9, 45.40.0000-1, 45.31.1000-0

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 sierpnia 2007 r.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.

Kryterium oceny ofert: cena 100%

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Termin składania ofert upływa dnia 18 czerwca 2007 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18 czerwca 2007 r. o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiającego,
pok. nr 5 w budynku A (salka konferencyjna).

Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 18 lipca 2007 r.

Uprawniona do kontaktów z oferentami: Cichacka Martyna, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 126,
pokój nr 26 w budynku A Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek A, pokój nr 26), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.


Krosno Odrzańskie, 2007-06-01

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-01 12:56:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-01 13:12:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21633 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Widok w krośnie Odrzańskim: 623 m2 nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 28 września 2007 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia.
2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych z kostki betonowej lub kamiennej – co najmniej 800 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów)
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z )
3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z )
4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 800 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z )
6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: KRAWEZNIKÓW, NAWIERZCHNI CHODNIKA I ULICY .
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
9. Informacja na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 5 czerwca 2007 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Krosno Odrzańskie.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta


SIWZ+SST+PROJEKT

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-05-28 11:42:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-05-28 11:42:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21587 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji