ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa budynku Przedszkola nr 4 w Krośnie Odrzańskim przy ul. Bolesława Chrobrego 33.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-07-13 13:44:23 przez Dawid Gierczyński

Akapit nr - brak tytułu

Krosno Odrzańskie 13.07.2009r.

IR.VIII-340/7/09


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
I. ZAMAWIAJĄCY

I.1 Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Krosno Odrzańskie
Ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie
www.krosnoodrzanskie.pl
e-mail:

I.2. Rodzaj Zamawiającego: Administracja Samorządowa

II.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku Przedszkola nr 4 w Krośnie Odrzańskim przy ul. Bolesława Chrobrego 33.

II.1.2 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis ogólny stanu istniejącego, funkcja obiektu

Budynek przedszkola jest budynkiem wolnostojącym, w całości podpiwniczonym , piętrowym z użytkowym poddaszem i strychem .
Konstrukcja budynku tradycyjna, dach o konstrukcji drewnianej , czterospadowy o zróżnicowanych wysokościach, pokryty dachówką ceramiczną.
Budynek został zrealizowany w dwóch etapach. Wschodnie skrzydło budynku stanowi wybudowana w pierwszej połowie ubiegłego wieku willa , do której od strony zachodniej dobudowano nowe skrzydło . Realizacja drugiego etapu oraz prace modernizacyjno - remontowe części starej zostały przeprowadzone w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku .
Budynek posiada trzy wewnętrzne klatki schodowe : dwie klatki w części starej oraz jedną w części nowej .
Wejścia do budynku – dwa w części starej oraz dwa w części nowej, w tym jedno prowadzące bezpośrednio do zaplecza kuchni .

W budynku mieści się 3- oddziałowe przedszkole.
W piwnicy znajdują się pomieszczenia magazynowe, pralnia oraz pomieszczenia
woźnego. Na parterze znajdują się sale dla dzieci najmłodszych ( jadalnia, sypialnia, pokój zabaw), aula (świetlica), wc i umywalnie dla dzieci i personelu, kuchnia z rozdzielnią i zmywalnią, gabinet dyrektorki, pokój biurowy oraz pomieszczenia gospodarcze .
Na piętrze usytuowane są sale zabaw, jadalnie i umywalnie dla dzieci ( dla 2 grup ), salka zajęć ruchowych, rozdzielnia posiłków i zmywalnia, pokój nauczycielski oraz pomieszczenia gospodarcze dla sprzątaczek .
Na poddaszu znajdują się: nieużytkowane pokoje, sanitariat oraz niezagospodarowane części poddasza.
Dane liczbowe :

6.1.Powierzchnia zabudowy --------------------------------------------560,00 m2
6.2.Powierzchnia użytkowa netto --------------------------------- 1419,60 m2
w tym :
- piwnica ------------------------------------ 393,80 m2
- parter ---------------------------------------401,80 m2
- I piętro ------------------------------------372,20 m2
- poddasze ----------------------------------251,80 m2
6.3.Kubatura ----------------------------------------------------------------6985,00 m3

Ogólny opis robót budowlanych związanych z przebudową :

Prace budowlane rozbiórkowe
1. rozbiórka części ścianek działowych
2. demontaż wszystkich drzwi wewnętrznych i zewnętrznych prowadzących do nowej ,,części,,
3. wykucia w ścianach nośnych – poszerzenie istniejących otworów drzwiowych , wykucie nowych
4. skucie wszystkich płytek ceramicznych na posadzkach i ścianach
5. na tarasach rozbiórka posadzek ( do stropu ) i demontaż barierek
6. skucie tynków w pomieszczeniach starej kotłowni
7. rozbiórka schodów zewnętrznych od strony południowej ( schody prowadzące bezpośrednio z pokoju do ogrodu )
8. rozbiórka schodów zewnętrznych i zadaszenia na ścianie zachodniej
9. rozbiórka zewnętrznego zsypu na opał
10. demontaż wszystkich wykładzin pvc
11. demontaż wszystkich osłon grzejnikowych i boazerii drewnianych na ścianach
12. demontaż wszystkich balustrad ( schody, tarasy )
13. demontaż elementów obudowy stropu nad poddaszem ( tynk , podbitka polepa , deski…)
14. wykucie bruzd w ścianach przy podłączaniu istniejącej wentylacji grawitacyjnej do innych pomieszczeń
15. demontaż parapetów zewnętrznych
16. zdjęcie dachówki na całej połaci dachowej
17. demontaż ścian bocznych oraz pokrycia daszków lukarn ( wszystkich warstw do odsłonięcia elementów konstrukcyjnych )
18. demontaż zniszczonych elementów głównej więźby dachowej
19. demontaż istniejącej instalacji elektrycznej
20. demontaż istniejących instalacji sanitarnych
- centralnego ogrzewania i wszystkie istniejące grzejniki
- instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz instalację hydrantową; zdemontować istniejące odbiorniki
- kanalizacji sanitarnej dotyczy to również odpływów w piwnicach; zdemontować istniejące przybory kanalizacyjne
Materiały z robót rozbiórkowych należy składać na składowisko przyjmujące odpady z rozbiórek i remontów.
prace budowlane projektowane :

1. wymurowanie nowych ścianek działowych, zamurowania otworów
drzwiowych
2. przebudowa klatek schodowych – likwidacja zabiegu, poszerzenie biegu i podestu w głównej klatce schodowej , montaż nowych balustrad
3. osadzenie nadproży stalowych w ścianach istniejących
4. montaż typowych kabin wc w sanitariatach dla dzieci
5. osadzenie nowych drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami oraz zewnętrznych w części starej
6. wykonanie nowych posadzek ceramicznych
7. renowacja, cyklinowanie i lakierowanie parkietów
8. wykonanie nowych tynków i okładzin ściennych – roboty malarskie
9. remont tarasów: ułożenie nowych płytek wraz z wykonaniem nowych warstw podkładowych , montaż nowych balustrad
10. remont schodów zewnętrznych od strony wschodniej, przebudowa schodów zewnętrznych przed wejściem głównym
11. podłączenie istniejących murowanych kanałów wentylacyjnych do projektowanych pomieszczeń
12. remont daszku nad wejściem do nowej części budynku
13. remont stropu nad poddaszem
14. remont lukarn: dachów i ścian
15. zabezpieczenie pożarowe elementów drewnianych na poddaszu
16. wymiana zniszczonych elementów więźby dachowej
17. ułożenie nowego pokrycia dachu
18. montaż klap dymowych
19. wykonanie opierzeń i obróbek blacharskich na dachu : lukarn , kominów,
20. wykonanie ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych
21. osadzenie parapetów zewnętrznych
22. budowa nowej instalacji elektrycznej
23. budowa nowych instalacji sanitarnych:
 c.o wraz z instalacją nowych grzejników,
 instalacja wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i hydrantowa,
 instalacja kanalizacji sanitarnej.
24. budowa instalacji p.poż.
 sygnalizacji pożaru
 instalacji oddymiającej klatek schodowych
 instalacji alarmu stłuczenia szyb klap dachowych

Zamówienie obejmuje ponadto następujące elementy i prace, które oprócz elementów zawartych w przedmiarze powinny być uwzględnione w cenie ofertowej:
a) wszystkie prace geodezyjne związane z wytyczaniem, pomiarami powykonawczymi i dokumentacją powykonawczą całości realizowanego zadania,
b) zabezpieczenie robót pod względem BHP,
c) prace przygotowawcze i porządkowe w trakcie i po realizacji robót,
d) koszt energii elektrycznej i wody.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45.00.00.00-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej; Nie
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2. Termin wykonania zamówienia: 30 czerwiec 2010r.
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1 WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacje na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 85.000,00 złotych
III.2 WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a) Spełniają warunki określone a art.22 ust.1ustawy pzp. Spełnianie warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty .
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r.).
c) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych o porównywanym zakresie z przedmiotem zamówienia, a w szczególności udokumentują, że jako wykonawca w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zadanie o porównywalnym zakresie robót z przedmiotem zamówienia, tzn. budynek użyteczności publicznej wykończony pod klucz o kubaturze minimum 6.900,00 m3 - budowa lub przebudowa.
d) wykażą, że dysponują wykwalifikowaną kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
e) złożą ofertę zgodną z wymaganiami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przepisami Prawa zamówień publicznych;
f) Ocena spełniania wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia: „ spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Dowód wniesienia Wadium
2. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy.
3. Wykonawca, oprócz n/w dokumentów, jest zobowiązany do złożenia podstawowych informacji o sobie, zgodnie z załączonym wzorem.
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zaakceptowany wzór umowy – Formularz wzoru umowy.
6. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót [w układzie miesięcznym] - stanowiący załącznik do umowy.
7. Formularz cenowy – wypełniony (kosztorys uproszczony).
8. Kosztorys szczegółowy.
9. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:

a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

b) Aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.

c) Aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę

d) Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

e) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.

f) Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.


W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:


a) doświadczenie zawodowe. Zamawiający wymaga sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie (referencje od zamawiających). Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zadanie o porównywalnym zakresie robót z przedmiotem zamówienia, tzn. budynek użyteczności publicznej wykończony pod klucz o kubaturze minimum 6 900 m3 – budowa lub przebudowa.
b) Potencjał kadrowy: Wymagane jest wykazanie kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia oraz kierowników robót w danej branży tj:
- kierownika robót sanitarnych
- kierownika robót elektrycznych
Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię
zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego

c) Zamawiający wymaga oby Oferent przedstawił dokument stwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i przedstawił polisę lub inny dokument ubezpieczenia.


IV. PROCEDURA

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie: Najniższa cena

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie

IV.3 INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.krosnoodrzanskie.pl/bip/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
Wydział Rozwoju, Inwestycji Planowania Przestrzennego
Ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VI.3.4. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Urząd Miasta Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa1, 66-600 Krosno Odrzańskie
Biuro Obsługi Interesanta, Budynek A Urzędu Miasta
do dnia 4.08.2009 r. do godz. 12:00

Otwarcie ofert nastąpi 4.08.2009 o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego: Sala 1000 – lecia ( parter budynku A Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim )

Termin związania ofertą:
okres 30 dni (licząc od terminu składania ofert)

Ogłoszenie o przetargu umieszczono na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 13.07.2009 Numer ogłoszenia: 134552- 2009

Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.3.13 Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu ze środków UE

Gmina Krosno Odrzańskie otrzyma dofinansowanie tego zadania ze środków UE.
 


Podpisał:
Burmistrz
Andrzej Chinalski
« powrót do poprzedniej strony