ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA DOKUMENTACJĘ

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg na wykonanie dokumentacji na „Przebudowę drogi gminnej we wsi Marcinowice”
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej na „Przebudowę drogi gminnej we wsi Marcinowice” - od drogi krajowej nr 29 przez wieś w kierunku ul. Świerczewskiego(do granicy miasta). Długość ok. 1,2 km.
2. Dokumentacje powinna być wykonana na aktualnych podkładach geodezyjnych i powinna zawierać :
a) projekt budowlany – wykonawczy obejmujący wszystkie branże tj. - drogowe - sanitarne
b) przedmiar robót
c) kosztorys inwestorski (zgodny z obowiązującymi przepisami)
d) pozwolenie na budowę
e) informacje dotyczące Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia wymagane przy realizacji zadania.
f) ewentualne pozwolenie wodno – prawne
(2 egzemplarze w formir papierowej + wersja elektroniczna)
• Każdy Oferent ma obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie (przy udziale przedstawiciela Zamawiającego) przed złożeniem ofert.
II. Termin wykonania zamówienia
Nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia: 18.12.2009 r.
III. Warunki udziału w przetargu Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy, który spełnia następujące warunki :
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia.
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
a) w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania dokumentacji na przebudowę drogi gminnej lub powiatowej o długości min 1 km (zlokalizowanej w terenie zabudowanym).
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
IV. Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
a) formularz oferty – załącznik nr 1
b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dokumentacji budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dokumentacji budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dokumentacje te zostały wykonane należycie – załącznik nr 2
c) podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 3
d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4
e) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
V. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami Informacji oraz wyjaśnień związanych z przetargiem udziela upoważniony przedstawiciel organizatora: Waldemar Pelec tel.: 0-68/ 383 50 17 wew. 520, fax.: 0-68/ 383 51 22
VI. Opis sposobu przygotowywania ofert
 1. Oferty należy składać w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach, zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający ich przypadkowe otwarcie. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE ul. PARKOWA 1 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE oraz powinna być oznakowana następująco: Wykonanie dokumentacji na „Przebudowę drogi gminnej we wsi Marcinowice” Nie otwierać przed godziną 1100 dnia 26-01-2009 r.
2. Koperta powinna być również opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane niezachowaniem powyższych warunków.
VII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert 1. Termin składania ofert upływa dnia 26 stycznia 2009 r. o godzinie 10:00. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w BIURZE OBSŁUGI INTERESANTA, budynek A. 2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 stycznia 2009 r. o godzinie 11.00 w siedzibie zamawiającego budynek B, pok. 11.

Załączniki

  • Druki (DOC, 69 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-15 10:08:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-15 10:09:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18573 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sprostowanie

Akapit nr 1 - brak tytułu

SPROSTOWANIE

Dotyczy: ogłoszenia i regulaminu przetargu

Kierownik Ośrodka Sportu i Rekreacji w Krośnie Odrzańskim w przetargu ustnym nieograniczonym na najem lokalu użytkowego w hali sportowo – widowiskowej z dn. 08.01.2009r. poprawia oczywiste omyłki pisarskie, które wystąpiły:


W OGŁOSZENIU w pkt. (6 i 7)
6.Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 06.02.2008r. o godz. 10:30 w Sali konferencyjnej hali sportowo-widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji, przy ul. Pułaskiego 3, w Krośnie Odrzańskim.

7.Wadium w pieniądzu w wysokości 415,00zł (słownie: czterysta piętnaście złotych) należy wpłacić na rachunek bankowy Banku WBK S.A. w Krośnie Odrzańskim, nr konta 45109015510000000110728286 do dnia 05.02.2008r. Wadium nie podlega zwrotowi w wypadku, gdy żaden z uczestników przetargu ustnego nieograniczonego nie zgłosi postąpienia ponad wywoławczą wysokość czynszu.

otrzymują nowe następujące brzmienie:

6.Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 06.02.2009r. o godz. 10:30 w Sali konferencyjnej hali sportowo-widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji, przy ul. Pułaskiego 3, w Krośnie Odrzańskim.

7.Wadium w pieniądzu w wysokości 415,00zł (słownie: czterysta piętnaście złotych) należy wpłacić na rachunek bankowy Banku WBK S.A. w Krośnie Odrzańskim, nr konta 45109015510000000110728286 do dnia 05.02.2009r. Wadium nie podlega zwrotowi w wypadku, gdy żaden z uczestników przetargu ustnego nieograniczonego nie zgłosi postąpienia ponad wywoławczą wysokość czynszu.

W REGULAMINIE w pkt. (4,8,9)

4. Przeznaczenie lokalu - powyższy lokal przeznaczono do najmu na czas nieoznaczony w celu prowadzenia hotelu i kawiarni.
Lokal powinien zostać wyposażony przez oferenta w niezbędny sprzęt gastronomiczny i AGD, dobrej jakości serwisy obiadowe i kawiarniane, sztućce, itp.

8. Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 06.02.2008r. o godz. 10:30 w Sali konferencyjnej hali sportowo-widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji, przy ul. Pułaskiego 3, w Krośnie Odrzańskim.

9. Wadium w pieniądzu w wysokości 415,00zł (słownie: czterysta piętnaście złotych) należy wpłacić na rachunek bankowy Banku WBK S.A. w Krośnie Odrzańskim, nr konta 45109015510000000110728286 do dnia 05.02.2008r. Wadium nie podlega zwrotowi w wypadku, gdy żaden z uczestników przetargu ustnego nieograniczonego nie zgłosi postąpienia ponad wywoławczą wysokość czynszu.

otrzymują nowe następujące brzmienie:

4. Przeznaczenie lokalu - powyższy lokal przeznaczono do najmu na okres 3 lat w celu prowadzenia hotelu i kawiarni.
Lokal powinien zostać wyposażony przez oferenta w niezbędny sprzęt gastronomiczny i AGD, dobrej jakości serwisy obiadowe i kawiarniane, sztućce, itp.

8. Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 06.02.2009r. o godz. 10:30 w Sali konferencyjnej hali sportowo-widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji, przy ul. Pułaskiego 3, w Krośnie Odrzańskim.

9. Wadium w pieniądzu w wysokości 415,00zł (słownie: czterysta piętnaście złotych) należy wpłacić na rachunek bankowy Banku WBK S.A. w Krośnie Odrzańskim, nr konta 45109015510000000110728286 do dnia 05.02.2009r. Wadium nie podlega zwrotowi w wypadku, gdy żaden z uczestników przetargu ustnego nieograniczonego nie zgłosi postąpienia ponad wywoławczą wysokość czynszu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-14 14:55:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-14 14:55:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18573 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009.01.08


O g ł o s z e n i e


       Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości gruntowe przeznaczone pod budowę pawilonów handlowo-usługowych w zabudowie szeregowej ,położone w Krośnie Odrzańskim przy ul. Działkowca.
nr działki
pow. w m2.
wartość nieruchomości cena wywoławcza
wadium
28/2
211
8.505,00 zł.
900,00 zł.
28/3
146
5.885,00 zł.
600,00 zł.
28/4
163
6.571,00 zł.
700,00 zł.
28/5
146
5.885,00 zł.
600,00 zł.
28/6
215
8.667,00 zł.
900,00 zł.


     Przetarg odbędzie się w dniu 10 lutego 2009 r. o godz. 940 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
     Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 3 lutego 2009r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
     Pierwsza opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego wynosi 20% ceny wylicytowanej, opłaty roczne 3% ceny wylicytowanej, do których zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 22%.Opłaty roczne mogą być aktualizowane raz w roku z uwagi na wzrost cen rynkowych. Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty sporządzenia dokumentacji formalno-prawnej w kwocie 500,00 zł.
     Termin uiszczenia pierwszej opłaty rocznej pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu podpisania aktu notarialnego. Zawiadomienie o dacie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu . Nie dotrzymanie tego terminu spowoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. 
     Nieruchomości gruntowe nie są obciążone na rzecz osób trzecich.
     Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat .Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

    Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-08 10:17:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-08 10:18:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18698 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009.01.08


O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości gruntowe przeznaczone pod budowę jednorodzinnych domów mieszkalnych
położenie
nr działki
pow. w m2.
wartość nieruchomości cena wywoławcza
wadium
Stary Raduszec
139 969
6.674,00 zł.
700,00 zł.
Strumienno
21/1 i 21/2 1395
7.561,00 zł.
800,00 zł.

 
         Przetarg odbędzie się w dniu 10 lutego 2009 r. o godz. 9:00 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

         Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 3 lutego 2009r.Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
         Pierwsza opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego wynosi 15% ceny wylicytowanej, opłaty roczne 1% ceny wylicytowanej, do których zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 22%.Opłaty roczne mogą być aktualizowane raz w roku z uwagi na wzrost cen rynkowych. Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty sporządzenia dokumentacji formalno-prawnej w kwocie 500,00 zł.
         Termin uiszczenia pierwszej opłaty rocznej pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu podpisania aktu notarialnego. Zawiadomienie o dacie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu . Nie dotrzymanie tego terminu spowoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
          Nieruchomości gruntowe nie są obciążone na rzecz osób trzecich.
         Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat .Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

         Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-08 10:10:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-08 10:18:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18737 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie przetargu ustnego nieograniczonego na najem lokalu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie przetargu ustnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego w hali sportowo – widowiskowej w skład którego wchodzą: pomieszczenia hotelowe i kawiarnia w Krośnie Odrzańskim przy
ul. Pułaskiego 3

1.Kierownik Ośrodka Sportu i Rekreacji w Krośnie Odrzańskim ogłasza przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego w hali sportowo – widowiskowej w skład którego wchodzą: pomieszczenia hotelowe i kawiarnia w Krośnie Odrzańskim przy ul. Pułaskiego 3.
2.Najem dotyczy lokalu mieszczącego się w siedzibie Hali Sportowo – Widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Krośnie Odrzańskim przy ul. Pułaskiego 3 o łącznej powierzchni 460,31 m2.
Szczegółowa powierzchnia lokalu:
- hotel –7 pokoi o łącznej pow. 268,52 m2;
- kawiarnia z salą barową i zapleczem – 174,95 m2;
- magazyn gospodarczy nr 1 i nr 2- 13,69 m2;
- toaleta - 3,15 m2
Nr działki na której stoi hala 666/1 o pow. 12573m2. Lokal nie wykazuje żadnych obciążeń.
3.Lokal znajduje się na I piętrze budynku. Wyposażony jest w sieci: elektryczną, wodociągowo – kanalizacyjną i centralnego ogrzewania zasilaną z kotłowni osiedlowej oraz media. Lokal jest wyposażony w meble, sprzęt RTV i inny, który zostanie wynajęty, a ich koszt jest wliczony w podaną cenę czynszu. Przeznaczenie lokalu - powyższy lokal przeznaczono do najmu na okres 3 lat w celu prowadzenia hotelu i kawiarni. Lokal powinien zostać wyposażony przez oferenta w niezbędny sprzęt gastronomiczny i AGD, dobrej jakości serwisy obiadowe i kawiarniane, sztućce, itp.
4.Przetarg ustny nieograniczony odbywa się w sposób i na warunkach określonych w Regulaminie przetargu na najem lokalu użytkowego w hali sportowo – widowiskowej w skład którego wchodzą: pomieszczenia hotelowe i kawiarnia w Krośnie Odrzańskim przy ul. Pułaskiego 3, z dnia 08.01.2009 r.
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Ośrodka Sportu i Rekreacji www.osirkrosno.pl oraz w biurze Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Pocztowej 27 w Krośnie Odrzańskim w pokoju nr 1.

5.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 415,00 zł. Warunek wniesienia wadium będzie spełniony wówczas, jeżeli środki pieniężne znajdą się na rachunku bankowym wymienionym w pkt. 7 najpóźniej do końca dnia poprzedzającego termin przetargu. Dowód wpłaty wadium należy przedłożyć komisji przetargowej w dniu przetargu oraz dodatkowo uczestnicy przetargu zobowiązani są do złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z treścią regulaminu przetargu i przyjęciu jego bez zastrzeżeń.
6.Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 06.02.2008r. o godz. 10:30 w Sali konferencyjnej hali sportowo-widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji, przy ul. Pułaskiego 3, w Krośnie Odrzańskim.
7.Wadium w pieniądzu w wysokości 415,00zł (słownie: czterysta piętnaście złotych) należy wpłacić na rachunek bankowy Banku WBK S.A. w Krośnie Odrzańskim, nr konta 45109015510000000110728286 do dnia 05.02.2008r. Wadium nie podlega zwrotowi w wypadku, gdy żaden z uczestników przetargu ustnego nieograniczonego nie zgłosi postąpienia ponad wywoławczą wysokość czynszu.
8.Wywoławcza miesięczna stawka czynszu najmu lokalu będzie ustalona na poziomie 4,51 zł. brutto za 1 m2, tj. bez energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, odprowadzania ścieków, usuwania odpadów i nieczystości stałych oraz opłat za media. Najemca ponosi wszelkie opłaty wynikające z Ustawy o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2006r. Nr 121 poz.844) zgodnie z Uchwałą nr XXVI/184/08 Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim z dn. 28.11.2008r. Stawka czynszu obejmować będzie koszt utrzymania technicznego nieruchomości, koszty napraw i  konserwacji. Szczegóły dotyczące zasad rozliczeń zostaną zapisane w umowie na najem lokalu.
9.Minimalna wysokość postąpienia wynosi 0,10 zł brutto ceny wywoławczej.
10.Szczegółowe zasady najmu regulować będzie umowa najmu zawarta pomiędzy Ośrodkiem Sportu i Rekreacji a oferentem wybranym w przetargu.
11.Zastrzega się prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.
12.W celu dokonania oględzin lokalu prosimy o telefoniczne uzgodnienie terminu z
p. Bogusławem Zarazą, nr tel.(068) 383 54 08



ZATWIERDZAM
Kierownik Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Krośnie Odrzańskim

Mirosław Kamiński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-01-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-01-08 09:53:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-01-08 09:53:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18715 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 22 grudnia 2008 r.

O g ł o s z e n i e


Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza przetarg na składanie pisemnych ofert na sprzedaż lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul.Piastów nr 10ł w Krośnie Odrzańskim, na działce nr 628/19 o powierzchni 1923 m2 .
 
nr lokalu,
opis lokalu
udział w częściach wspólnych
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
1) Piastów nr 10ł/13-I piętro 2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 73,84 m2,piwnica o pow.3,27 m2
35/1000
152.235,00
15.300,00
2) Piastów nr 10ł/23-II piętro 2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 73,58 m2,piwnica o pow.2,10 m2
35/1000
146.880,00
14.700,00




Ustala się następujące kryteria do składania pisemnych ofert.
  • pierwsza wpłata za nieruchomość minimum 25 % ceny wywoławczej,
  • pozostałą należność można rozłożyć na 9 rat rocznych,
  • oprocentowanie pozostałej należności 3 % w stosunku rocznym,
  • raty oraz oprocentowanie, o którym mowa wyżej są płatne z góry w terminie do
    31 marca każdego roku, od dnia zawarcia umowy notarialnej.

     Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem oferta na nabycie lokalu mieszkalnego w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim w Wydziale Organizacyjnym, budynek A Biurze Obsługi Interesanta. Termin składania ofert upływa w dniu 16 stycznia 2009 r. Do koperty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium.
     Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 13 stycznia 2009 r.Wadium wpłacone przez uczestnika, którego oferta zostanie przyjęta, zalicza się na poczet ceny nabycia. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 stycznia 2009 r. o godzinie 9:00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim przy ul. Parkowej nr 1.
     Termin uiszczenia pierwszej wpłaty za nieruchomość pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni, od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
      Do pierwszej wpłaty zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 7 % od całej ceny sprzedaży oraz koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 300,00,-zł,.
      Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.
      Nabywcy lokali zobowiązani są do ponoszenia na rzecz jednostki sprawującej zarząd budynkiem kosztów eksploatacji oraz remontów bieżących i kapitalnych.
      Lokale można oglądać 12 stycznia 2009 r. od godziny 10:00 do 11:00.
      Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
      Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz., blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Worgan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Worgan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-23 13:13:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-23 13:13:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18874 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o zamówieniu pn:Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w celu jego zagospodarowania lub utylizacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie: Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w celu jego zagospodarowania lub utylizacji
Numer ogłoszenia: 258620 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835185, faks 068 3835185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Zakład budżetowy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w celu jego zagospodarowania lub utylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje odbioru ustabilizowanego osadu ściekowego, w ilości około 1500 ton rocznie, przez okres trwania umowy (1rok), własnym transportem przez Wykonawcę. Osad jest poddany procesowi higienizacji. Parametry osadu poda Zamawiający. Załadunek osadu będzie odbywał się z terenu oczyszczalni ścieków w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 10 przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy odbioru osadu w terminach uzgodnionych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą ( minimum 3 razy w tygodniu), a także zastrzega sobie prawo zamówienia dodatkowego transportu odbioru osadu ponad ustalone terminy (telefonicznie) , jak również prawo ważenia samochodów zarówno przed i po załadunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku stosowania osadu w celach rolniczych lub rekultywacji gruntów Wykonawca zobowiązany jest: - przedstawić wymagania zgodnie z Ustawą o odpadach, Dz. U. 01.62.628 art. 43 - wykonać na własny koszt i przedstawić zamawiającemu wyniki badań gruntu na, którym będzie zagospodarowany osad i informacji o dawkach osadów ściekowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U.nr 134 poz.1140). Zamawiający natomiast będzie przedstawiał Wykonawcy (raz na kwartał) aktualne wyniki analizy chemicznej i biologicznej osadu. Wyniki ostatniej analizy komunalnego osadu ściekowego zostają załączone do niniejszej specyfikacji.- załącznik nr 6..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.39.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. b) W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: - wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert; - wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - w formie oryginału: a) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ), - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. b), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Uwaga: dokumenty napisane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie - (w sekretariacie, pok. nr 18).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  • SIWZ (DOC, 284.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13 | Osad ściekowy

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-10 11:46:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-10 11:46:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18906 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

„Zakup i dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2008-12- 09

O. V – 341/1/08
 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5017, fax. 0–68 3835122, e-mail: ,
2. Określenie trybu zamówienia
zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w rozporządzeniu na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), na:
„Zakup i dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”
3. Strona internetowa, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia
 http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/przetargi/ogłoszenia o przetargach.
Informacje dodatkowe
• Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, budynek A, w Biurze Obsługi Interesantów lub po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania na adres: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.
• Ogłoszenie o postępowaniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 256892-2008 rok wydania – 2008.
4. Określenie przedmiotu, wielkość zamówienia i informacja o ofertach częściowych
Określenie przedmiotu zamówienia:
Główny przedmiot zamówienia:
CPV: 30192000-1 – Wyroby biurowe
Dodatkowy przedmiot zamówienia:
CPV – 22600000-6 – Tusz CPV – 22816000-3 – Bloki papierowe
CPV – 22816100-4 – Bloczki notatkowe
CPV – 22816100-4 – Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki
CPV – 22851000-0 – Skoroszyty
CPV – 22990000-6 – Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych
CPV – 24910000-6 – Kleje
CPV – 30125110-5 – Toner do drukarek laserowych/ faksów
CPV – 30140000-2 – Maszyny liczące i rachunkowe
CPV – 30141200-1 – Kalkulatory biurkowe
CPV – 30145100-8 – Rolki do kalkulatorów
CPV – 30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
CPV – 30192100-2 – Gumki
CPV – 30192111-2 – Poduszki z tuszem
CPV – 30192121-5 – Długopisy kulkowe
CPV – 30192130-1 – Ołówki
CPV – 30192133-2 – Temperówki do ołówków
CPV – 30192160-0 – Korektory
CPV – 30192300-4 – Taśmy barwiące
CPV – 30192800-9 – Etykiety samoprzylepne
CPV – 30192930-9 – Korektory w piórze
CPV – 30197000-6 – Drobny sprzęt biurowy
CPV – 30197100-7 – Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie
CPV – 30197220-4 – Spinacze do papieru
CPV – 30197320-5 – Zszywacze
CPV – 30197321-2 – Usuwacz zszywek
CPV – 30197330-8 – Dziurkacze
CPV – 30197644-2 – Papier kserograficzny
CVP – 30199100-1 – Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki
CVP – 30199130-0 – Kalka inna niż maszynowa
CVP – 30199230-1 – Koperty
CVP – 30199300-3 – Papier wytłaczany lub perforowany
CVP – 30199410-7 – Papier samoprzylepny
CVP – 30199500-5 – Segregatory; pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
CVP – 30199720-3 – Papier listowy
CVP – 30234000-8 – Nośniki do przechowywania
CVP – 30234300-1 – Płyty kompaktowe (CD)
CVP – 30237320-8 – Dyskietki
CVP – 30237430-2 – Markery
CVP – 39241200-5 – Nożyczki
CVP – 39292500-0 – Linijki
CVP – 39541130-6 – Sznurek
Wielkość zamówienia:
Toner do drukarki HP LJ 1320 zastępczy – 45 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 1300 zastępczy – 30 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 3050 zastępczy – 40 szt.,
Rolka papierowa do maszynek liczących – 100 szt.,
Papier ksero A4 biały – 1000 ryz,
Papier ksero A3 biały – 20 ryz,
Segregator tekturowy A4/70 kolor z szyną – 300 szt.,
Skoroszyt przeźroczysty z wąsem PCV (1 op. – 10 szt.) – 100 op.,
Obwoluta do dokumentów (1op. – 100 szt.) – 50 op.,
Koperta przestrzenna S-DS.-200 – 400 szt.,
Korektor w długopisie – 70 szt.,
Klej w sztyfcie 15 gram – 100 szt.,
Ołówek techniczny drewniany HB – 100 szt.,
Marker fluorescencyjny – 150 szt.,
Długopis cienkopiszący z zatyczką (1 op. – 20 szt.) – 30 op.;
Szczegółowe określenie i wielkość przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 SIWZ.
Informacja o ofertach częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w rozumieniu art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) w stosunku do żadnej z części zamówienia.
5. Informacja o ofertach wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 ustawy Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) publicznych w stosunku do żadnej z części zamówienia.
6. Termin wykonania zamówienia
Od 1 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Warunki udziału w postępowaniu
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058),
e) złożą ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sposób dokonania oceny spełnienia powyższych warunków
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedłożonych i podpisanych oświadczeń załączonych do SIWZ, a także oryginalnych lub poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów – zaświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę.
8. Informacja na temat wadium
Nie dotyczy
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena (koszt) – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert
Miejsce składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek A (hol), Biuro Obsługi Interesanta lub przesyłając drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru na adres: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.
Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa dnia 22 grudnia 2008 r. o godzinie 12:30. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu Komisji Przetargowej w dniu 22 grudnia 2008 r. o godz. 13:00 w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim budynek A, sala 1000- lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.
Informacja dodatkowa
Osoba uprawniony do kontaktów z Wykonawcami – Anna Mikołajczyk, tel. (0-68) 3835017, w godz. 9.00 –14.00.
11. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany z ofertą przez okres 30 dni licząc od terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy
14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Nie dotyczy
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Oznacza to, że dotyczy tylko zwiększenia ilości dostawy poszczególnych materiałów biurowych zamieszczonych w załączniku nr 2 SIWZ, a nie zmiany rodzaju dostaw.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Kolus
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kolus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-09 08:41:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-09 08:42:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18684 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

KONKURS OFERT

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim
na podstawie Zarządzenia Nr 191/08 Burmistrza Krosna Odrzańskiego
z dnia 28 listopada 2008 roku


ogłasza konkurs ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej pod nazwą:
„Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych osobom w miejscu zamieszkania na terenie gminy Krosna Odrzańskiego w roku 2009”


        Wysokość środków finansowych na 2009 rok wynosi 153.000,00 zł. W roku 2008 opisane zadanie realizuje Polski Czerwony Krzyż. Kwota na realizację tego zadania wyniosła 120.000,00 zł.
       W roku poprzednim, tj. 2007 zadanie powyższe realizował również Polski Czerwony Krzyż za kwotę 100.000,00 zł.
        Środki finansowe przeznaczone na realizację w/w zadania przekazywane będą dla wykonawcy w formie dotacji w okresach miesięcznych.
        Zadanie realizowane będzie od 1 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku w miejscu zamieszkania klienta.
        Sprawozdanie końcowe z realizacji zadania wykonawca sporządza na formularzu stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 08 marca 2005 roku /Dz.U. Nr 44, poz. 428/.
       Oferty należy składać w Ośrodku Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10, w zamkniętych, opieczętowanych kopertach z dopiskiem „Konkurs na świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych osobom w miejscu zamieszkania na terenie gminy Krosna Odrzańskiego w roku 2009”, w terminie do dnia 29 grudnia 2008 roku.

Oferty rozpatrzone zostaną komisyjnie w terminie do dnia 31 grudnia 2008 roku.

        O wyniku wyboru oferty Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie, niezwłocznie po rozstrzygnięciu konkursu.
        Szczegółowy tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert, warunki przystąpienia do konkursu ofert oraz zakres czynności wykonywanych przy świadczeniu usług dostępne są w instrukcji dla oferentów.

Załączniki:
Instrukcja dla oferentów
Załącznik 1
Załącznik 2

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Lewandowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Lewandowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-11-28 08:32:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-11-28 09:00:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18875 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2008-11-14

O g ł o s z e n i e


Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej na działce nr 601/2 o pow. 3237 m2 w Krośnie Odrz. przy PCK nr 1B/10, przeznaczonej cele mieszkalne.
 
Opis lokalu
udział w nieruch.
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
lokal składa się z: 3 pokoi, kuchni, łazienki, wc i przedpokoju o pow. 49,50 m2, położony na IV piętrze i piwnicy o pow. 6,0 m2
187/10000
73.120,00 zł
7.350,00 zł


         Przetarg odbędzie się w dniu 16 grudnia 2008 r. o godz. 900 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

         Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 9 grudnia 2008r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej.. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu Uchylanie od podpisania aktu notarialnego powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Nieruchomość nie jest obciążona na rzecz osób trzecich. Nabywca zobowiązany jest do ponoszenia na rzecz jednostki sprawującej zarząd budynkiem kosztów eksploatacji oraz remontów bieżących i kapitalnych .

Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 350,00 zł.


Lokal można oglądać 8 grudnia 2008 r. w godz. 10:00 - 11:00

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.


Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-11-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-11-14 14:49:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-11-14 14:49:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18887 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji