ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja o wyborze oferty "Dostawa paliw płynnych"

Akapit nr 1 - brak tytułu

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W związku z prowadzeniem przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą: „Dostawa paliw płynnych” , Zamawiający informuje:

1. Wybór najkorzystniejszej oferty, którą złożyła firma:
PRONAFT Sp. z o.o.
ul. Poznańska 38
66-200 Świebodzin
z ceną końcową brutto: 209.050,66 zł.


2. Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty:

a) PHU „TOM-EK” s.c.
Tomasz Ogórek, Edward Klucowicz
ul. Boh.WP 33, 66-600 Krosno Odrz.
b) PRONAFT Sp. z o.o.
ul. Poznańska 38
66-200 Świebodzin
3. Ceny ofert:
a) cena oferty o najwyższej cenie: 209.754,60 brutto
b) cena oferty o najniższej cenie: 209.050,66 brutto
- Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
Punktacja łączna:
a) PHU „TOM-EK” s.c.
Tomasz Ogórek, Edward Klucowicz
ul. Boh.WP 33, 66-600 Krosno Odrz.        - 99.66 pkt.

b) PRONAFT Sp. z o.o.
ul. Poznańska 38
66-200 Świebodzin            - 100 pkt.

- Oferty odrzucone:
brak ofert odrzuconych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-11-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-11-04 11:49:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-11-04 11:49:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18798 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty "Dostawa gazu płynnego propan -butan w butlach 11 kg"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,30.10.2008 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W związku z prowadzeniem przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą: „Dostawa gazu płynnego propan – butan w butlach 11 kg” , Zamawiający informuje:
a) Wybór najkorzystniejszej oferty, którą złożyła firma:
BAŁTYKGAZ sp. z o.o.
ul. Sobieskiego 5,
84 – 230 Rumia
z ceną końcową brutto: 36,23 zł.

- Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty:

a) BAŁTYKGAZ sp. z o.o., ul. Sobieskiego 5,
84 – 230 Rumia
- Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
Punktacja łączna:
1. BAŁTYKGAZ sp. z o.o. – 100 pkt.
- Oferty odrzucone:
brak ofert odrzuconych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-30 07:37:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-30 07:39:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18756 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Modyfikacja SIWZ "Dostawa paliw płynnych" - Formularz asortymentowo cenowy

Akapit nr 1 - brak tytułu

Modyfikacja SIWZ „Dostawa paliw płynnych” ,ogłoszenie o zamówieniu nr 233216 - 2008

Zgodnie z Art. 38 Pzp następuje modyfikacja treści SIWZ

W załączniku nr 1 – Formularzu asortymentowo cenowym wprowadzono przez omyłkę zapisy dotyczący podania cen oleju napędowego letniego w pkt 3, podpunkt b i podpunkcie c- zimowego.

3.Stosownie do pobranej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Firma nasza oferuje realizację zamówienia za poniższą cenę:
a) - cena 1 litra etyliny Pb 95 netto                                  ………………………………..zł
- stawka i kwota podatku VAT (procent i kwota) …………..% ………………………………..zł
- cena 1 litra etyliny Pb 95 brutto                                     ………………………………..zł
- w tym marża oferenta (kwota)                                      ………………………………..zł

b) - cena 1 litra oleju napędowego letniego netto             ………………………………..zł
- stawka i kwota podatku VAT (procent i kwota) …………%  ………………….…………….zł
- cena 1 litra oleju napędowego letniego brutto                ………………………………..zł
- w tym marża oferenta (kwota) ………………………………..zł

c) - cena 1 litra oleju napędowego zimowego netto          ………………………………..zł
- stawka i kwota podatku VAT (procent i kwota) …………% ………………….…………….zł
- cena 1 litra oleju napędowego zimowego brutto            ………………………………..zł
- w tym marża oferenta (kwota)                                    ………………………………..zł




d) - końcowa cena netto (całości wartości zamówienia)   ………….. …………….......... zł

w tym: podatek VAT naliczony według obowiązujących przepisów ( .......... %) …
.....................................zł

cena brutto (całości wartości zamówienia)      ……………………………..... zł
 
słownie brutto: ................................................................................

Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 1),pkt 3 otrzymuje nowe następujące brzmienie:

3.Stosownie do pobranej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Firma nasza oferuje realizację zamówienia za poniższą cenę:
a) - cena 1 litra etyliny Pb 95 netto                                  ………………………………..zł
- stawka i kwota podatku VAT (procent i kwota) …………..% ………………………………..zł
- cena 1 litra etyliny Pb 95 brutto                                     ………………………………..zł
- w tym marża oferenta (kwota)                                      ………………………………..zł

b) - cena 1 litra oleju napędowego netto                         ………………………………..zł
- stawka i kwota podatku VAT (procent i kwota) …………% ………………….…………….zł
- cena 1 litra oleju napędowego brutto                            ………………………………..zł
- w tym marża oferenta (kwota)                                     ………………………………..zł

c) - końcowa cena netto (całości wartości zamówienia) ………….. …………….......... zł

w tym: podatek VAT naliczony według obowiązujących przepisów ( .......... %)
................................zł

cena brutto (całości wartości zamówienia) ……………………………..... zł

słownie brutto: .....................................................................


ZAMAWIAJĄCY zgodnie z Art. 38, ust. 6 Pzp przedłuża termin składania ofert z dnia 23.10.2008r., do godz. 09.00 do dnia 28.10.2008r. do godz. 09:00.
Zamawiający przedłuża także termin otwarcia ofert z dnia 23.10.2008 o godz. 10:00 do dnia 28.10.2008 o godz. 10:00.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-21 12:30:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-21 12:31:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18769 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o zamówieniu " Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w celu jego zagospodarowania lub utylizacji", nr 234380-2008

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie: Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w celu jego zagospodarowania lub utylizacji
Numer ogłoszenia: 234380 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835185, fax. 068 3835185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Zakład budżetowy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w celu jego zagospodarowania lub utylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje odbioru ustabilizowanego osadu ściekowego, w ilości około 1600 ton rocznie, przez okres trwania umowy (1rok), własnym transportem przez Wykonawcę. Osad jest poddany procesowi higienizacji. Parametry osadu poda Zamawiający. Załadunek osadu będzie odbywał się z terenu oczyszczalni ścieków w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 10 przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy odbioru osadu w terminach uzgodnionych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą ( minimum 3 razy w tygodniu), a także zastrzega sobie prawo zamówienia dodatkowego transportu odbioru osadu ponad ustalone terminy (telefonicznie) , jak również prawo ważenia samochodów zarówno przed i po załadunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku stosowania osadu w celach rolniczych lub rekultywacji gruntów Wykonawca zobowiązany jest: - przedstawić wymagania zgodnie z Ustawą o odpadach, Dz. U. 01.62.628 art. 43 - wykonać na własny koszt i przedstawić zamawiającemu wyniki badań gruntu na, którym będzie zagospodarowany osad i informacji o dawkach osadów ściekowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U.nr 134 poz.1140). Zamawiający natomiast będzie przedstawiał Wykonawcy (raz na kwartał) aktualne wyniki analizy chemicznej i biologicznej osadu. Wyniki ostatniej analizy komunalnego osadu ściekowego zostają załączone do niniejszej specyfikacji.- załącznik nr 6..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.39.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1.Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp);.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty określone poniżej, a potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - /załącznik nr 2/; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23 66-600 Krosno Odrzańskie - (w sekretariacie, pokój nr 18).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  • SIWZ (DOC, 294.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13 | Odbiór ustabilizowanego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w celu jego zagospodarowania lub utylizacji.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-17 12:38:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-17 12:38:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18785 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Modyfikacja SIWZ „Dostawa paliw płynnych” ,ogłoszenie o zamówieniu nr 233216 - 2008

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zgodnie z Art. 38 Pzp następuje modyfikacja treści SIWZ

W dziale XIV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
W punktach (5,6)
5. Oferta nie powinna zawierać żadnych nieczytelnych lub nieautoryzowanych poprawek i skreśleń. Ewentualne poprawki lub korekty błędów należy nanieść czytelnie oraz datować i zaopatrzyć podpisem, stosownie do postanowień pkt. 8 niniejszego działu.
6. Składane dokumenty powinny być załączone do oferty w formie oryginałów (min. wszelkie oświadczenia) albo jako kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Poświadczenie zgodności z oryginałem powinno być dokonane stosownie do postanowień pkt. 8 niniejszego działu.

otrzymują nowe następujące brzmienie:

5. Oferta nie powinna zawierać żadnych nieczytelnych lub nieautoryzowanych poprawek i skreśleń. Ewentualne poprawki lub korekty błędów należy nanieść czytelnie oraz datować i zaopatrzyć podpisem, stosownie do postanowień pkt. 7 niniejszego działu.
6. Składane dokumenty powinny być załączone do oferty w formie oryginałów (min. wszelkie oświadczenia) albo jako kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Poświadczenie zgodności z oryginałem powinno być dokonane stosownie do postanowień pkt. 7 niniejszego działu.
W Dziale XXII. WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ I OGŁOSZENIE WYNIKÓW PRZETARGU
W punkcie:(1)
1. Wybór oferty najkorzystniejszej, zostanie dokonany w oparciu o podane w dziale XVII SIWZ kryterium i sposób oceny ofert.

otrzymują nowe następujące brzmienie:

1. Wybór oferty najkorzystniejszej, zostanie dokonany w oparciu o podane w dziale XVIII SIWZ kryterium i sposób oceny ofert.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-17 11:23:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-17 11:27:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:42:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18768 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 15 października 2008 r.

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza przetarg na składanie pisemnych ofert na sprzedaż lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul.Piastów nr 10ł w Krośnie Odrzańskim, na działce nr 628/19 o powierzchni 1923 m2.
 
nr lokalu
opis lokalu
udział w częściach wspólnych
wartość nieruchomości
cena wywoławcza 
wadium
1) Piastów nr 10ł/2 - parter
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp.o pow.użyt. 73,45 m2,piwnica o pow.4,06m2
35/1000
141.950,00
14.200,00
2) Piastów nr 10ł/3 -parter
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 74,17 m2,piwnica o pow.5,29 m2
36/1000
143.310,00
14.400,00
3) Piastów nr 10ł/13-I piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 73,84 m2,piwnica o pow.3,27 m2
35/1000
152.235,00
15.300,00
4) Piastów nr 10ł/23-II piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 73,58 m2,piwnica o pow.2,10 m2
35/1000
146.880,00
14.700,00
5) Piastów nr 10ł/33 – poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka z wc i pp.o pow.użyt. 45,07 m2,piwnica o pow.2,18 m2
21/1000
91.460,00
9.200,00
6) Piastów nr 10ł/34 – poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka z wc i pp. o pow. użyt. 53,97 m2, piwnica o pow.3,24 m2
26/1000
109.480,00
11.000,00


          Ustala się następujące kryteria do składania pisemnych ofert.
- pierwsza wpłata za nieruchomość minimum 25 % ceny wywoławczej,
- pozostałą należność można rozłożyć na 9 rat rocznych,
- oprocentowanie pozostałej należności 3 % w stosunku rocznym,
- raty oraz oprocentowanie, o którym mowa wyżej są płatne z góry w terminie do
  31 marca każdego roku, od dnia zawarcia umowy notarialnej.
        Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem oferta na nabycie lokalu mieszkalnego w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim w Wydziale Organizacyjnym, budynek A Biurze Obsługi Interesanta. Termin składania ofert upływa w dniu 10 listopada 2008 r. Do koperty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium.

         Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 5 listopada 2008 r. Wadium wpłacone przez uczestnika, którego oferta zostanie przyjęta, zalicza się na poczet ceny nabycia. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 listopada 2008 r. o godzinie 9:00 .

         Termin uiszczenia pierwszej wpłaty za nieruchomość pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni, od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

          Do pierwszej wpłaty zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 7 % od całej ceny sprzedaży oraz koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 300,00,-zł,.
 
Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.

          Nabywcy lokali zobowiązani są do ponoszenia na rzecz jednostki sprawującej zarząd budynkiem kosztów eksploatacji oraz remontów bieżących i kapitalnych.

Lokale można oglądać 3 listopada 2008 r. od godziny 10:00 do 11:00.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

           Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz., blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Worgan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Worgan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-17 09:26:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-17 09:27:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18887 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa gazu płynnego propan - butan w butlach 11 kg

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie: Dostawa gazu płynnego propan - butan w butlach 11 kg
Numer ogłoszenia: 233642 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835185, fax. 068 3835185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Zakład budżetowy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazu płynnego propan - butan w butlach 11 kg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje dostawy 5500 szt. butli z gazem płynnym propan -butan ( opakowanie jednostkowe 11 kg ) o wartości opałowej nie mniejszej niż 45 900 KJ/kg w terminach uzgodnionych w umowie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą potwierdzonej każdorazowo dołączanym świadectwem jakości.. Zamawiający posiada własne butle gazowe jako opakowanie na wymianę bez dodatkowych opłat na rzecz wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.20.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1.Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp);.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty określone poniżej, a potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - /załącznik nr 2/; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie - (w sekretariacie, pok. nr 18).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  • SIWZ (DOC, 207.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13 | Dostawa Gazu...

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-16 10:55:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-16 10:59:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18853 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o zamówieniu nr 233216

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie: DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH
Numer ogłoszenia: 233216 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835185, fax. 068 3835185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Zakład budżetowy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : Dostawę paliw płynnych w następujących ilościach i asortymentach: 1) Etylina Pb95 - 7000 litrów 2) Olej napędowy - 48000 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1.Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp);.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty określone poniżej, a potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - /załącznik nr 2/; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie - (w sekretariacie, pok. nr 18).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  • SIWZ (DOC, 215.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13 | Dostawa paliw płynnych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-15 13:27:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-15 13:28:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18776 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie 2008.09.17

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny ograniczony do rolników wsi Radnica na sprzedaż nieruchomości rolnej położonej w Radnicy.

 
nr działki
pow. w ha
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
282/4
0,7053
4.595,00 zł
500,00 zł
 
 
Przetarg odbędzie się w dniu 21 października 2008 r. o godz. 9:00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 14 października 2008r.Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

Termin uiszczenia całej wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-09-17 13:05:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-09-17 13:05:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18895 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie 2008.09.17
 
O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości niezabudowanej przeznaczonej na garażowanie pojazdów ,położonej w Nowym Raduszcu.
 
nr działki
pow. w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
17/5 i 102/3
710
3.848,00 zł
400,00 zł



Przetarg odbędzie się w dniu 21 października 2008 r. o godz. 9:30 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 14 października 2008 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

Termin uiszczenia pierwszej opłaty rocznej w wysokości 25% wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Opłaty roczne w wysokości 5% ceny wylicytowanej + podatek VAT płatne do 31 marca każdego roku z góry bez wezwania.
 
Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.

Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł. 

             Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-09-17 12:53:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-09-17 12:53:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18725 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji