ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2008.09.12


O g ł o s z e n i e


Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej na działce nr 601/2 o pow. 3237 m2 w Krośnie Odrz.. przy PCK nr 1B/10, przeznaczonej cele mieszkalne.
 
Opis lokalu
udział w nieruch.
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
lokal składa się z: 3 pokoi, kuchni, łazienki , wc i przedpokoju
o pow. 49,50 m2, położony na IV piętrze i piwnicy o pow. 6,0 m2
187/10000
91.400,00 zł
9.200,00 zł.


Przetarg odbędzie się w dniu 14 października 2008 r. o godz. 900 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 7 października 2008r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej.. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu Uchylanie od podpisania aktu notarialnego powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 350,00 zł.

Lokal można oglądać 6 października 2008 r. w godz. 10:00 - 11:00

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-09-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-09-12 12:58:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-09-12 12:59:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18750 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 29 września 2008r.

O g ł o s z e n i e
 
Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. 2004 r. Nr 261, poz. 2603 – tekst jednolity z późn. zm. ) o d w o ł u j e   s i ę  przetarg na lokale mieszkalne położone w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10ł, ogłoszony 8 września 2008 r., z uwagi na mylne określenie poboru podatku VAT.
 
 
 
 
 
Krosno Odrzańskie, 08 września 2008 r.

O g ł o s z e n i e


             Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza przetarg na składanie pisemnych ofert na sprzedaż lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul.Piastów nr 10ł w Krośnie Odrzańskim, na działce nr 628/19 o powierzchni 1923 m2 .
nr lokalu
opis lokalu
udział w częściach wspólnych
wartość nieruchomości
cena wywoławcza 
wadium
1) Piastów nr 10ł/2 - parter
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp.o pow.użyt. 73,45 m2,piwnica o pow.4,06m2
35/1000
141.950,00
14.200,00
2) Piastów nr 10ł/3 -parter
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 74,17 m2,piwnica o pow.5,29 m2
36/1000
143.310,00
14.400,00
3) Piastów nr 10ł/13-I piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 73,84 m2,piwnica o pow.3,27 m2
35/1000
152.235,00
15.300,00
4) Piastów nr 10ł/23-II piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 73,58 m2,piwnica o pow.2,10 m2
35/1000
146.880,00
14.700,00
5) Piastów nr 10ł/33 – poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka z wc i pp.o pow.użyt. 45,07 m2,piwnica o pow.2,18 m2
21/1000
91.460,00
9.200,00
6) Piastów nr 10ł/34 – poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka z wc i pp. o pow. użyt. 53,97 m2, piwnica o pow.3,24 m2
26/1000
109.480,00
11.000,00
 
Ustala się następujące kryteria do składania pisemnych ofert.
- pierwsza wpłata za nieruchomość minimum 25 % ceny wywoławczej,
- pozostałą należność można rozłożyć na 5 rat rocznych,
- oprocentowanie pozostałej należności 3 % w stosunku rocznym,
- raty oraz oprocentowanie, o którym mowa wyżej są płatne z góry w terminie do 31 marca każdego roku, od dnia zawarcia umowy notarialnej.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem oferta na nabycie lokalu mieszkalnego w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim w Wydziale Organizacyjnym, budynek A Biurze Obsługi Interesanta. Termin składania ofert upływa w dniu 10 października 2008 r. Do koperty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium.
          Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 3 października 2008 r.Wadium wpłacone przez uczestnika, którego oferta zostanie przyjęta, zalicza się na poczet ceny nabycia. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 października 2008 r. o godzinie 9:30.
          Termin uiszczenia pierwszej wpłaty za nieruchomość pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni, od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
          Do pierwszej wpłaty oraz rat rocznych zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 7 % oraz koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 300,00,-zł,.
Lokale można oglądać 2 października 2008 r. od godziny 10:00 do 11:00.
 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
          Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz., blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Worgan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-09-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Worgan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-09-10 10:01:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-09-10 10:03:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18753 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.VII-7041/19/08
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej:
www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic K. Wielkiego i K. Odnowiciela. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość warstwy 18cm -768m2; nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wiążąca grub. 4 cm - 768m2; krawężniki betonowe 15x30 cm "poziomo" wraz z wyk. ław betonowych F=0,08m2, beton B-20, na podsypce cement.-piask. 1:4 grub.5cm – 372m; Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej 20x10 cm o grub. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5cm. KOSTKA CZERWONA - 73,5 m2; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna grub. 4 cm – 515 m2; nawierzchnia chodników z kostki betonowej 20x10cm o grub.8cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 8cm. KOSTKA SZARA. 136 m2. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
10 listopada 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy dró – co najmniej 700 m2 każde zamówienie b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach:
Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 700 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA NAWIERZCHNI ULICY . 8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
9. Informację na temat wadium:
Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 25 sierpnia 2008 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ogłoszenie o przetargu umieszczono na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 1 sierpnia 2008 r.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-08-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-08-01 08:04:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-08-01 08:04:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18642 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

osiedle Chrobry

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2008-07-29


IR.IX-340/3/2008


OGŁOSZENIE
O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - ZAWARCIU UMOWY


1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Krosno Odrzańskie
adres pocztowy: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1,
woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
e-mail:

2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

3. Ogłoszeniu o zamówieniu opublikowano w BZP z 28.04.2008, numer ogłoszenia: 88345-2008.

4. Adres strony internetowej: www.krosnoodrzanskie.pl

5. Nazwa zamówienia:

„Uzbrojenie terenu osiedla Chrobry w Krośnie Odrzańskim”


6. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

7. Data udzielenia zamówienia : 24 lipca 2008 roku.

8. Uzasadnienie wyboru wykonawcy: Oferta o najniżej cenie.
Spełnia wymogi SIWZ, a cena oferty mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

9. Nazwa Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KUBIX”
10. Adres Wykonawcy: 65-240 ZIELONA GÓRA
ul. Akademicka 3
kontakt telefoniczny: 068-327-29-07
11. Cena wybranej oferty brutto: 413 558,75zł,

12. Oferta o najwyższej cenie: 879.976,80 zł,
Oferta o najniższej cenie: 413 558,75 zł.

13. Osoba uprawniona do kontaktów:
Jolanta Duziak, tel. (0-68) 383 50 17 wew. 313.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-07-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-07-29 10:20:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-07-29 10:20:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18704 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
 Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej:
www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do placu pokoszarowego w Krośnie Odrzańskim: Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 20 cm – 828,5 m2, warstwa wiążąca grub. 8 cm z betonu asfaltowego – 630,50 m2, warstwa ścieralna grub. 5 cm – 721,50m2, krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej 235,00m Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
30 października 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia.
2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy dróg z masy mineralno asfaltowych – co najmniej 600 m2 każde zamówienie.
b). kierownicy robót drogowych i energetycznych muszą posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i energetycznymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów)
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji i okresu rękojmi.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
 
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach:
Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
1. formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.)
2. kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z )
3. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z )
4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
5. wypełnić druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 600 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z )
6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi i energetycznymi dla osób wyznaczonych do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniami o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
7. wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA PODBUDOWY, NAWIERZCHNI ULICY, podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
 
9. Informację na temat wadium:
Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 21 sierpnia 2008 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-07-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-07-21 08:11:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-07-21 08:11:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18892 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2008.07.09


O g ł o s z e n i e


            Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej na działce nr 601/2 o pow. 3237 m2 w Krośnie Odrz.. przy PCK nr 1B/10, przeznaczonej cele mieszkalne.
 

Opis lokalu
udział w nieruch.
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
lokal składa się z: 3 pokoi, kuchni, łazienki, wc i przedpokoju o pow. 49.50 m2, położony na IV piętrze i piwnicy o pow. 6,0 m2
 
187/10000
91.400,00 zł
9.200,00 zł
 
 


             Przetarg odbędzie się w dniu 12 sierpnia 2008 r. o godz. 9:00 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.


             Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 5 sierpnia 2008r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
            Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej.. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu Uchylanie od podpisania aktu notarialnego powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

            Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 350,00 zł.

Lokal można oglądać 4 sierpnia 2008 r. w godz. 10:00 - 11:00

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.


            Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-07-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-07-10 11:59:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-07-10 11:59:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18928 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI Z TERENU GMINY KROSNO ODRZAŃSKIE W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 TERMINIE OD 01.09.2008 DO 30.06.2009”.

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usłudze

o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwot wyrażonych na podstawie w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 – tekst jednolity) na wykonanie zadania
 
pn: ,,DOWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI Z TERENU GMINY KROSNO ODRZAŃSKIE W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 TERMINIE OD 01.09.2008 DO 30.06.2009”.
 
 1. ZAMAWIAJĄCY GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE Siedziba zamawiającego: 66 – 600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, tel. 0-68 383 50 17, fax. 0-68 383 51 22,
 1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://www.krosnoodrzanskie.pl; e-mail:
 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 2.1 Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: ,,Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli z terenu gminy Krosno Odrzańskie w roku szkolnym 2008/2009 w terminie od 01.09.2008 do 30.06.2009”.
 2.2. Rodzaj zamówienia – usługa.
 2.3 Lokalizacja usługi – teren gminy Krosno Odrzańskie.
 2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
 2.5 Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy.
 2.6 Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych tj. przewzów dzieci i młodzieży szkolnej w Gminie Krosno Odrzańskie do szkół, przedszkoli i z powrotem w okresie od 01.09.2008r. do 30.06.2009r., na utworzonych przez oferenta liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu), wg harmonogramu przedstawionego w niniejszej specyfikacji. Ponadto zleceniobiorca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem (na podstawie biletów miesięcznych), w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu dzieci do domu.
Wykaz dzieci dojeżdżających do szkół w roku szkolnym 2008/2009 z terenu gminy Krosno Odrzańskie – tabela zbiorcza.
Lp.
Odległość w kilometrach
Cena biletu skzolnego za miesiąc w zł.
Liczba dojeżdżających uczniów
Wartość w zł
Wartość ogółem w przeliczeniu na 10 miesięcy
1.
0-3
66
2.
4-6
169
3.
7-9
109+10*
4.
10-12
49
5.
13-15
28
6.
16-18
7
Razem :
438
 
* Przewidywane zwiększenie liczby dojeżdżających uczniów w ciągu roku szkolnego na wszystkich liniach.
 2.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczniów na wszystkich liniach przewozowych w całym okresie trwania umowy.
 2.8 Wspólny słownik zamówień [CPV]: 60113000 - 3 i 60113100 - 4
 2.9 Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
 2.10 Czy dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 01 WRZEŚNIA 2008 ROKU DO 30 CZERWCA 2009 ROKU.
 4. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: NIE DOTYCZY.
 5. WARUNKI UDZIAŁU:
  5.1 Opis warunków udziału w postępowaniu. Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego usługodawcy (wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia  następujące warunki:
 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności (art. 22 ust. 1),
 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych),
 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych),
 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).
 5.2 Opis sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.
 5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych,
 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 3. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, ważnej na cały okres wykonywania zamówienia,
 4. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, tj. środków transportu, zawierający dane pojazdów dotyczące marki, ilości miejsc,
 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
 6. Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatku lub uzyskał przewidziane prawem   zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległej płatności, lub uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
 8. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług o charakterze zbliżonym do niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
 9. Zatwierdzony wzór umowy – stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
 10. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1
 6. PROCEDURA
 6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
 6.2. Kryteria oceny ofert – cena 100%.
 6.3. Informacja o wykorzystaniu aukcji elektronicznej – nie.
 7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 7.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl.
 7.2. Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert upływa dnia 25 lipca 2008 r. o godzinie 10:00. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” – hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
 7.3 Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 lipca 2008 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego, budynek „A” – pokój nr 26.
 7.4. Termin związania z ofertą: Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert
 8. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI.
 8.1. Osoba uprawnioną do kontaktów z oferentami w imieniu zamawiającego jest Naczelnik Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu – Jerzy Dębicki pok. nr 26, tel. 068-383-50-17 wew. 126.

Załączniki

  • SIWZ (DOC, 274.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13 | SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Maryniec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-07-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Maryniec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-07-10 11:16:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-07-10 11:29:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18853 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 07 lipca 2008 r.

O g ł o s z e n i e


             Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza przetarg na składanie pisemnych ofert na sprzedaż lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul.Piastów nr 10ł w Krośnie Odrzańskim, na działce nr 628/19 o powierzchni 1923 m2 .
nr lokalu
opis lokalu
udział w częściach wspólnych
wartość nieruchomości
cena wywoławcza 
wadium
1) Piastów nr 10ł/2 - parter
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka, wc i pp.o pow.użyt. 73,45 m2,piwnica o pow.4,06m2
35/1000
141.950,00
14.200,00
2) Piastów nr 10ł/3 -parter
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 74,17 m2,piwnica o pow.5,29 m2
36/1000
143.310,00
14.400,00
3) Piastów nr 10ł/13-I piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 73,84 m2,piwnica o pow.3,27 m2
35/1000
152.235,00
15.300,00
4) Piastów nr 10ł/23-II piętro
2 pokoje, aneks kuchenny,
łazienka,wc i pp.o pow.użyt. 73,58 m2,piwnica o pow.2,10 m2
35/1000
146.880,00
14.700,00
5) Piastów nr 10ł/33 – poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka z wc i pp.o pow.użyt. 45,07 m2,piwnica o pow.2,18 m2
21/1000
91.460,00
9.200,00
6) Piastów nr 10ł/34 – poddasze
1 pokój, aneks kuchenny,
łazienka z wc i pp. o pow. użyt. 53,97 m2, piwnica o pow.3,24 m2
26/1000
109.480,00
11.000,00
 
Ustala się następujące kryteria do składania pisemnych ofert.
- pierwsza wpłata za nieruchomość minimum 50 % ceny wywoławczej,
- pozostałą należność można rozłożyć na 5 rat rocznych,
- oprocentowanie pozostałej należności 3 % w stosunku rocznym,
- raty oraz oprocentowanie, o którym mowa wyżej są płatne z góry w terminie do 31 marca każdego roku, od dnia zawarcia umowy notarialnej.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem oferta na nabycie lokalu mieszkalnego w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim w Wydziale Organizacyjnym, budynek A Biurze Obsługi Interesanta. Termin składania ofert upływa w dniu 4 sierpnia 2008 r. Do koperty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium.
          Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 30 lipca 2008 r.Wadium wpłacone przez uczestnika, którego oferta zostanie przyjęta, zalicza się na poczet ceny nabycia. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 sierpnia 2008 r. o godzinie 10:00.
          Termin uiszczenia pierwszej wpłaty za nieruchomość pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni, od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
          Do pierwszej wpłaty oraz rat rocznych zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 7 % oraz koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 300,00,-zł,.
Lokale można oglądać 29 lipca 2008 r. od godziny 1000 do 1100.
 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
          Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz., blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Worgan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-07-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Worgan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-07-09 09:45:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-07-09 09:46:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18951 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie,2008.07.07


O g ł o s z e n i e

              Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż działek przeznaczonych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe położonych w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Henryka Brodatego.
 
nr działki
pow. w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
1219/1
151
2.871,00 zł
300,00 zł
1219/2
87
1.654,00 zł
200,00 zł
1219/3
134
2.547,00 zł
300,00 zł
132/4
142
2.699,00 zł
300,00 zł
1219/4
158
3.004,00 zł
350,00 zł
1219/5
154
2.928,00 zł
300,00 zł
1219/6
159
3.023,00 zł
350,00 zł
 
 
          
           Przetarg odbędzie się w dniu 7 sierpnia 2008 r. o godz. 9:00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

           Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 31 lipca 2008 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
 
           Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
 
Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.
 
         Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł.
 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
 
         Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-07-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-07-08 09:00:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-07-08 09:00:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18941 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu


OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej
www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy schodów od ul. Widok do ul. Świerczewskiego w Krośnie Odrzańskim. Zakres robót określono w załączniku do ogłoszenia. Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 29 września 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia.
2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy schodów b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów)
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.)
2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z )
3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z )
4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
5.druk doświadczenie zawodowe tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z )
6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami budowlanymI dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM MOŻNA POWIERZYĆ: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu.
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 24 lipca 2008 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-07-02 09:42:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-07-02 09:44:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18972 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji