ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

kanaliza Morsko

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, 2008-03-21
 

IR.IX-340/1/2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 223, poz.1655 z 2007r.]


na wykonanie zadania pn:

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Morsko”

1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego :
66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl;
1.2. Nazwa, adresy i osoby do kontaktu:
Adres e-mail:
e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie aglomeracji Krosno Odrzańskie – kanalizacja sanitarna dla miejscowości Morsko.
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – we wsi Morsko, gmina Krosno Odrzańskie.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia : wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm w miejscowości Morsko o długości łącznej L= 321,50 m, z przyłączami 8 posesji o długości L= 84,00 m i elementów konstrukcyjnych tranzytowej przepompowni ścieków PS-34 usytuowanej na działce nr 39 we wsi Morsko. Przyłączenie przepompowni ścieków do zrealizowanego rurociągu tłocznego RT-34. Przyłączenie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do zrealizowanego rurociągu tłocznego RT-35.
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - do 30 czerwca 2008 roku
4. Informacja na temat wadium – Nie jest wymagane zabezpieczenie oferty wadium.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienia w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 300,00 m.
b) kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi dot. sieci kanalizacyjnych i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów (należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów).
4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w rt. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.
7) Wymagane jest wykazanie przynajmniej jednej osoby (kierownika robót), posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl


7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 15 kwietnia 2008. o godzinie 12:00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 15 kwietnia 2008 roku o godzinie 12: 30 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka 1000-lecia / wysoki parter/.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami
Jolanta Duziak, tel. (0-68) 383 50 17 wew. 313.

Załącznik
1. SIWZ_tom_3_i_6

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-03-25 15:04:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-03-25 15:12:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19166 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

P-le 1 - dach

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-341/09/08


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:


„REMONT W BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 1 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
PRZY UL. SREBRNA GÓRA 2 – WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO”


Nomenklatura CPV: 45450000-6 45261213-0 45262500
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)Rozbiórkę pokrycia z papy
2)Wymianę elementów konstrukcyjnych dachu – murłaty, krokwie narożne lub koszowe
3)Wymianę deskowania dachu
4)Ułożenie na krokwiach ekranu zabepieczającego z folii
5)Przycięcie i przybicie kontrłat i łat
6)Pokrycie dachów blachodachówką w arkuszach powlekanych akrylem lub plastisolem o wymiarach modułu fali 21,0x30,0 cm z ławą kominiarką
7)Ułożenie gąsiorów z blach tłoczonych powlekanych akrylem lub plastisolem o szerokości modułu do 18,33 cm i 24,80 mb płotków śniegowych w kolorze pokrycia
8)Osadzenie okien w połaci dachowej – wykonanie konstrukcji nośnej, wyłaz dachowy
9)Montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm
10) Montaż rur spustowych okrągłych o śr. 10 cm
11) Przemurowanie kominów z cegieł klinkierowych
12)Demontaż i wykonanie instalacji odgromowej
13)Wywóz gruzu

Termin wykonania zamówienia: do dnia 29 sierpień 2008 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.

Termin składania ofert upływa dnia 15 kwietnia 2008 r. o godzinie 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 kwietnia 2008 r. o godzinie 12:15 w siedzibie Zamawiającego, w budynku A (Sala Tysiąclecia).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 15 maja 2008 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.


Krosno Odrzańskie, 2008-03-25

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-03-25 13:53:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-03-25 14:59:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19216 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

SP2 - podłogi i drzwi

Akapit nr 1 - brak tytułu


IR.IV-341/08/08


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:


„REMONT W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
PRZY UL. MONIUSZKI 30 – WYMIANA WYKŁADZINY PCW ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ”


Nomenklatura CPV: : 45110000-1, 45420000-7, 45432111-5
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

WYMIANĘ WYKŁADZINY PCW:
1)zerwanie starej wykładziny
2)przygotowanie podłoża pod nową wykładzinę:
- frezowanie starego podłoża
- gruntowanie
- wylanie masy wyrównawczej
3)ułożenie wykładziny wraz z cokolikami i spawaniem
4)wywóz i utylizacja odpadów.

WYMIANĘ STOLARKI DRZWIOWEJ:
1)demontaż skrzydeł drzwiowych
2)wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o pow. do 2 m2 - szt. 27
3)montaż ościeżnic metalowych wraz z obróbką ościeży - szt. 20
4)montaż ościeżnic regulowanych - szt. 7
5)montaż skrzydeł drzwiowych technicznych o Rw=27 dB – 36,00 m2
6)montaż skrzydeł drzwiowych wzmocnionych – 12,60 m2
7)montaż drzwi aluminiowych z szybą bezpieczną do sali gimnastycznej 150x210 cm – szt. 2

Termin wykonania zamówienia: do dnia 29 sierpień 2008 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.

Termin składania ofert upływa dnia 15 kwietnia 2008 r. o godzinie 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 kwietnia 2008 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego, w budynku A (Sala Tysiąclecia).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 15 maja 2008 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.


Krosno Odrzańskie, 2008-03-25

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-03-25 13:46:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-03-25 14:59:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19306 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest remont drogi ST. Raduszec N. Raduszec: - Ręczne i mechaniczne wyrównywanie istniejącej nawierzchni brukowcowej mieszanką mineralno-asfaltową, standard II, jak na w-wę wiążącą 0/16mm średnio 175kg/m2- 756 t. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. – 4270 m2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 12 czerwca 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych – co najmniej 4000 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji. 8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 4000 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA  NAWIERZCHNI .
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 9 KWIETNIA 2008 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

  • (DOC, 328 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2009-11-13 16:03:09 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-13

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-03-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-03-17 13:23:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-03-17 13:25:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19239 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ograniczony dla mieszkańców gminy Krosno Odrzańskie na dzierżawę gruntu rolnego, położonego w obrębie wsi Łochowice – gmina Krosno Odrzańskie.


nr działki
pow. działki
cena wywoławcza
roczny czynsz
wadium
467
5,39 ha
równowartość
829 kg żyta
70 zł


Przetarg odbędzie się w dniu 14 kwietnia 2008 o godz. 900
w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrz. blok B , pokój nr 20.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr Bank Zachodni WBK S.A. Krosno Odrzańskie Nr 91 1090 15551 0000 5500 1055 najpóźniej do 11 kwietnia 2008r.
Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu.
Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet czynszu.
Dla osób ubiegających się o zakwalifikowanie do uczestnictwa w przetargu wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały na terenie gminy Krosno Odrzańskie ,który należy złożyć najpóźniej w dniu 2 kwietnia 2008r. w pokoju nr 18 , blok B – Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz.
W dniu 7 kwietnia 2008r. na tablicy ogłoszeń wywieszona zostanie lista osób zakwalifikowanych do uczestnictwa w przetargu.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa nr 1, blok B, pokój nr 18,
Telefon 068 383 50 80 wew. 318.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Ciecińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-03-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Ciecińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-03-13 12:26:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-03-13 12:26:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19578 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 10.03.2008 r.



ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


W związku z prowadzeniem przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą: „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów”
Zamawiający informuje:
1. Wybór najkorzystniejszej oferty, którą złożyła firma:
INTEGRA Sławomir Kamiński
81 – 185 Gdynia, ul. Gołębia 1
z ceną końcową brutto: 745612,74 zł

Uzasadnienie wyboru oferty – jedyna oferta

2.Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty:

- INTEGRA Sławomir Kamiński, 81 – 185 Gdynia, ul. Gołębia 1

3.Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
Punktacja łączna:
INTEGRA Sławomir Kamiński, 81 – 185 Gdynia, ul. Gołębia 1 – 100 pkt.



DYREKTOR

Waldemar Rojek




Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-03-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-03-10 09:36:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-03-10 09:37:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19570 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu



                                                                                       Krosno Odrzańskie,2008.03.05



                                                        O g ł o s z e n i e


Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem użytkowym w trakcie budowy położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kopernika .


nr działki          pow. w m2    wartość nieruchomości       wadium         
                                            cena wywoławcza
673/4 i 675/3       1230                34.748,00 zł            3.500,00 zł



Przetarg odbędzie się w dniu 7 kwietnia 2008 r. o godz. 9.00 w sali 1000 lecia w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 1 kwietnia 2008r.Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.


                                                                                             Burmistrz
                                                                                        Andrzej Chinalski






Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Węglik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Węglik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-03-07 15:02:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-03-07 15:03:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19677 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

p.Wziętek OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Akapit nr 1 - brak tytułu

Znak sprawy : IR.VI-2231-1/2008

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
 
1) Zamawiający (pełna nazwa) : Gmina Krosno Odrzańskie
 a) NIP : 926-10-00-601 ,
 b) REGON : 970770267 ,
 c) kod , miejscowość , województwo, powiat : 66-600 Krosno Odrzańskie, lubuskie , Krosno Odrzańskie ,
 d) ulica, nr domu , nr lokalu : ul. Parkowa 1 ,
 e) internet : http://www.krosnoodrzańskie.pl , e-mail: ,
 f) nr kierunkowy : (068) , tel. 383 50 17 , fax : 383 51 22 .
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na : „BUDOWA REMIZY OSP w Wężyskach – III etap : I. Roboty sanitarne, II. Roboty elektryczne, III. Roboty ogólnobudowlane“
3) Tryb postępowania : przetarg nieograniczony z art.39 P.z.p.
4) Liczba złożonych ofert = 1 5) Na podstawie art.20 ust.3 i art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Z 2007 r. Nr 223, poz.1655; tj.)unieważniono postępowanie ponieważ cena brutto najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Krosno Odrzańskie, 27 lutego 2008 r.
Burmistrz Krosna Odrzańskiego Andrzej Chinalski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Kolus
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-03-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kolus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-03-05 09:06:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-03-05 09:07:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19696 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU - BUDOWA SCHODÓW WIDOK - ŚWIERCZEWSKIEGO I ETEP

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.VII-7041/2/08
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy schodów od ul. Widok do ul. Świerczewskiego w Krośnie Odrzańskim. Zakres robót określono w załączniku do ogłoszenia. Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 31 lipca 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy schodów b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami budowlanymI dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM MOŻNA POWIERZYĆ: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu.
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 27 marca 2007 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta.


Załącznik
1. SIWZ + SST + Projekt + zakres

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-03-03 15:14:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-03-03 15:16:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19709 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyjaśnienia 20-02-2008

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

Krosno Odrzańskie, dnia 20.02.2008r.

IR.IX-340/6-4 /2007

WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy: Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wężyskach oraz sieć wodociągowa w miejscowości Chojna”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:
Pytanie 1:
Prosimy o wyjaśnienie rodzaju konstrukcji wsporczej to znaczy o podanie przekroju zastosowanych materiałów oraz udźwigu i sposobu jego zamontowania.
Odpowiedź 1:
Rodzaj konstrukcji wsporczej i jej udźwig, rodzaj zastosowanych materiałów zależą od typu zastosowanych urządzeń danego producenta.


Pytanie 2:
Prosimy o wyjaśnienie, w specyfikacji podane jest: „filtr ciśnieniowy składający się między innymi z filtra ciśnieniowego - konstrukcja specjalna” - na czym to polega?
Odpowiedź 2:
Zawarty zapis o treści „ filtr ciśnieniowy - konstrukcja specjalna” na stronie 18 opisu technicznego projektu budowlanego pt. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Wężyska” w punkcie 6.3. dobór zestawu filtracji, 6.3.1. Filtracja- odżelazianie i odmanganianie, dotyczy standardu rozwiązań zastosowanych przez producenta danego urządzenia.


Zamawiający dokonuje zamian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Tomie 2 z zakresie dotyczący zbiorczego formularza cenowego - w załączeniu.




Przewodniczący Komisji Przetargowej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-02-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-02-20 12:16:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-02-20 12:18:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19708 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji