ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

wyjaśnienie Gostchorze

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, dnia 03.09.2006r.


IR.IX-340/2 /2007

WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Dotyczy : Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Kamień, Morsko, Gostchorze - budowa kanałów tłocznych”

Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

Pytanie 1. W nawiązaniu do Modyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 28-08-2007 prosimy o przesłanie Aktualizowanego formularza cenowego dal zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Kamień, Morsko, Gostchorze - budowa kanałów tłocznych”, gdyż na Państwa stronie internetowej do w/w Modyfikacji SIWZ jest zamieszczony „Aktualizowany Formularz cenowy” dla innego zamówienia publicznego.

Odpowiedź 1:
W dniu 3 września 2007r dokonano poprawki na stronie internetowej i zamieszczono prawidłowy Aktualizowany formularz cenowy. W związku z powyższym przedłużono termin składania ofert do dnia 10 września 2007r.

Pytanie 2. Prosimy o wyjaśnienie czy Gmina będzie pobierała opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na własnej inwestycji? Jeżeli tak to prosimy o podanie wielkości opłat za zajęcie pasa drogowego, oraz podanie , jaki procent dróg stanowią pozostałe drogi z podziałem dla poszczególnych zarządców dróg, celem właściwego naliczenia niezbędnych opłat.

Odpowiedź 2:
Gmina nie będzie pobierała opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na własnej inwestycji.
Rurociąg tłoczny RT-34 od wsi Kamień do wsi Morsko jest zlokalizowany w całości w pasie drogi gminnej.
Rurociąg tłoczny RT-35 od wsi Morsko do wsi Gostchorze jest zlokalizowany w pasie drogi wojewódzkiej tylko na długości około 25 m (w tym przejście pod jezdnią)– co stanowi 0,5% długości wszystkich kanałów tłocznych, a pozostały odcinek w ciągu dróg gminnych.
Rurociąg tłoczny RT-36 w miejscowości Gostchorze usytuowany jest w pasie drogi wojewódzkiej na odcinku około 40 m (w tym przejście pod jezdnią), co stanowi 0,8% długości wszystkich kanałów tłocznych, a pozostały odcinek wzdłuż dróg gminnych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-04 07:53:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-04 07:54:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21024 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

wyjaśnienie do Radnicy

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, dnia 03.09.2006r.


IR.IX-340/3 - 2/2007

WYJAŚNIENIA DO
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



Dotyczy : Wyjasnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Radnica, Szklarka Radnicka – budowa rurociągów tłocznych”


Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

Pytanie 1. Prosimy o wyjaśnienie czy Gmina będzie pobierała opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na własnej inwestycji? Jeżeli tak to prosimy o podanie wielkości opłat za zajęcie pasa drogowego, oraz podanie , jaki procent dróg stanowią pozostałe drogi z podziałem dla poszczególnych zarządców dróg, celem właściwego naliczenia niezbędnych opłat.

Odpowiedź:
Gmina nie będzie pobierała opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na własnej inwestycji.
Rurociąg tłoczny PT-39 od miejscowości Gostchorze do Radnicy jest zlokalizowany w całości w pasie drogi wojewódzkiej – co stanowi 45 % długości kanałów.
Rurociąg tłoczny PT-40 w miejscowości Radnica jest zlokalizowana w pasie drogi wojewódzkiej na długości około 48,5 m – co stanowi 0,7% długości kanałów. Pozostały rurociąg tłoczny PT 42 od miejscowości Radnica do Szklarki Radnickiej usytuowany jest w pasie dróg gminnych i na terenie PKP.




Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-03 15:50:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-03 15:51:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20952 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

zawisdomienie o przedłużeniu terminu - Gostchorze,

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 3 września 2007r.


IR.IX-340/2/2007


Dotyczy postępowania przetargowego na wykonanie zadania pn.

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Gostchorze, Morsko, Kamień – budowa rurociągów tłocznych”

Zawiadomienie
o przedłużeniu terminu składania ofert


Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia wszystkich wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania:
 „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Gostchorze, Morsko, Kamień – budowa rurociągów tłocznych”
o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 10 września 2007r. do godz. 12:00.

W związku powyższym Zamawiający dokonuje następujących zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w treści A / Instrukcja dla Oferentów, zmienia się:
a/ ust. 12. Termin związania z ofertą, punkt 12.1 otrzymuje brzmienie:
„Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. od dnia 10 września 2007 r. ;
d/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.1 otrzymuje brzmienie:
„ Ofertę w zapieczętowanej kopercie, opatrzonej napisami jak w pkt. 13.4.
niniejszej Specyfikacji, należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta
w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, – hol budynku „A” –
Biuro Obsługi Interesanta, do dnia 10 września 2007 roku do godz. 12:00.”
e/ ust. 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, pkt. 14.4 otrzymuje brzmienie:
„ Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu KOMISJI
PRZETARGOWEJ, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego,
w budynku „A” Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1
w Krośnie Odrzańskim, pokój Nr 5 – salka konferencyjna,
w dniu 10 września 2007 r. o godz. 12:30.”




Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-09-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-09-03 15:48:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-09-03 15:49:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:45:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20967 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

budowa remizy... RadnicaII

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie 28.08.2007r.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane


GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
[t.j. Dz.U. nr 164, poz.1163 z 2006r. ze zmianami]

na wykonanie zadania pn:

„Budowa remizy i szatni dla sportowców w Radnicy – II etap”


1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego :
66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl;
1.2. Nazwa, adresy i osoby do kontaktu:
Adres e-mail:
e-mail:

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Budowa remizy i szatni dla sportowców w Radnicy – II etap”
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – Radnica, działka nr 351
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stanu surowego otwartego budynku remizy, tzn. budowa kondygnacji parteru i I piętra – ściany nośne, stropy nad parterem, dach w konstrukcji stalowej (nad częścią budynku) i drewnianej (nad pozostałą częścią budynku) oraz zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych deskami.

2. Zestawienie wymiarów, powierzchni i kubatury budynku
Długość: 35,00 m
Szerokość: 12,48 m
Wysokość: 10,47 m
Powierzchnia całkowita: 738,0 m2
Kubatura: 3192,5 m3

Fundamenty i ściany fundamentowe oraz ogrodzenie zostały wykonane w I etapie i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Również wieża strażacka (odrębny obiekt) nie jest przedmiotem zamówienia.

2.7. Wspólny słownik zamówień CPV - 45.216121-8
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.9. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE

3. Termin wykonania zamówienia – wymagany.
3.1. Data zakończenia - w nieprzekraczalnym terminie do 30.03.2008r.

4. Informacja na temat wadium – nie jest wymagane.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w porównywalnym zakresie i stopniu skomplikowania.
b) kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów (należy dołączyć kserokopię uprawnień i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów).
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.

7) wymagane jest wykazanie przynajmniej jednej osoby (kierownika budowy), posiadającej uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 19.09. 2007 r. o godzinie 12.00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 19.09.2007 o godzinie 13.00 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka konferencyjna, pok. Nr 5.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami
Bożena Tubielewicz, tel. (0-68) 383 50 17

Rysunki, opisy i specyfikacja techniczna:

1. Opis techniczny konstrukcji
2. Projekt wykonawczy i wykaz stali
3. Rysunki techniczne z projektu budowlanego
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bożena Tubielewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bożena Tubielewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-28 15:24:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-28 15:32:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21009 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

aktualizoacja gostchorze

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, dnia 28.08.2006r.

IR.IX-340/2 - 1/2007


MODYFIKACJA
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



Dotyczy : Zmiany do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Kamień, Morsko, Gostchorze – budowa rurociągów tłocznych”


Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

1. Treść podpunktów a i b w treści ustępu 4.1. Przedmiotu zamówienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia otrzymuje brzmienie:
ppkt a/
Rurociągu tłocznego RT34 pomiędzy wioskami Morsko - Kamień, na terenie działek o numerach: 39. Przepompownia PS34 tłoczyć będzie ścieki sanitarne rurociągiem z PE100 Dy 160 mm, SDR 17, PN10 zgrzewanym doczołowo.
Długość rurociągu tłocznego RT34 wynosi L = 2050,5 m.
Rurociąg tłoczny RT – 34, zestawienie:
- L= 2050,5m Dy 160
- zasuwa DN150 z obudową i skrzynką - 1 szt.
- zasuwa DN150 - 6 szt
- zawór kulkowy DN 32, kołnierz stal DN 80 z GW 32- 2 szt.
- trójnik równoprzel. DN150/150 stal - 2 szt.
- trójnik równoprzel. Dy160/160 PE - 1 szt.
- trójnik. DN160/90 PE - 2 szt.
- studzienka typowa BS DN1500 - 2 szt.
- studzienka PP DN425 - 2 szt.
- tuleja kołnierzowa DN160/150 - 7 szt.
- tuleja kołnierzowa DN90/80 - 2 szt.
- zawór DN32 - 2 szt.
- kołnierz specjalny 7101 DN150 - 6 szt
- rury ochronne DN300 - L= 8,0m
- studzienki kanalizacyjne z PCV o średnicy 315 mm – 2szt.

ppkt b/
Rurociągu tłocznego RT35 pomiędzy wioskami Gostchorze – Morsko, usytuowanego w obrębie terenu działek o numerach: 289/7, 289/6, 288, 287/2, 287/1, 357/1 [przecisk przez drogę wojewódzką nr 276], 322, 321, 305/1, 297, 39. Przepompownia PS35 tłoczyć będzie ścieki sanitarne rurociągiem z PE100 Dy 160 mm, SDR 17, PN 10 zgrzewanym doczołowo.
Długość rurociągu tłocznego RT35 wyniesie L = 2394,5m.
Rurociąg tłoczny RT – 35, zestawienie:
- L= 2394,5m Dy 160
- zasuwa DN150 z obudową i skrzynką - 4 szt.
- zasuwa DN150 - 5 szt
- zawór kulkowy DN 32, kołnierz stal. DN 80 z GW32- 3 szt.
- trójnik równoprzel. DN150/150 stal - 2 szt.
- trójnik równoprzel. Dy160/160 PE - 2 szt.
- trójnik. DN160/90 PE - 4 szt.
- studzienka typowa BS DN1500 - 2 szt.
- studzienka PP DN425 - 2 szt.
- tuleja kołnierzowa DN160/150 - 13 szt.
- tuleja kołnierzowa DN90/80 - 3 szt.
- kołnierz specjalny 7101 DN150 - 5szt
- zawór DN32 - 2 szt.
- rury ochronne DN300 - L= 26,0m

2. Do treści ustępu nr 4.2 Przedmiot zamówienia – Informacje dodatkowe Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dodaje się punkt d/ o treści:
d/ Informuje się, że wyposażenie studzienek odpowietrzających usytuowanych na kanale tłocznym RT-34 i RT-35 w zawór napowietrzająco - odpowietrzający dla ścieków [5 kompletów] planowane jest do realizacji w późniejszym terminie.
W przedmiotowym zamówieniu studzienki odpowietrzające należy wyposażyć - w zawór kulowy DN32 oraz kołnierz stalowy DN80 z GW32 jako tymczasowe odpowietrzenie sieci.

3. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-34 – Roboty montażowe wykreśla się pozycję kosztorysową nr 1.3.12. – Montaż zaworu napowietrzająco – odpowietrzającego do bezpośredniej zabudowy podziemnej Dn 80 - 2 komplety.

4. Pozycja nr 1.3.12. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny RT-34 – Roboty montażowe otrzymuje brzmienie:
KNNR 4 132-4
Montaż zaworów kulkowych o średnicy 32 mm w studzience jako odpowietrzenie sieci, z kołnierzem stalowym DN80 z GW32. – 2 komplety.

5. W pozycji nr 1.3.15. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-39 – Roboty montażowe opis pozycji kosztorysowej otrzymuje brzmienie:
Kształtki stalowe kołnierzowe o średnicy zewnętrznej 159 mm (trójnik stal. 1-kołn.-2 szt.; króciec 1- kołn.-6 szt, kołnierz specjalny -6szt, wkładka In situ- 2 szt.)

6. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny RT-35 – Roboty montażowe wykreśla się pozycję kosztorysową nr 2.3.12 Montaż zaworu napowietrzająco – odpowietrzającego do bezpośredniej zabudowy podziemnej DN80 – 1 komplety.

7. Pozycja nr 2.3.12. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny RT-35 – Roboty montażowe otrzymuje brzmienie:
KNNR 4 132-4
Montaż zaworów kulkowych o średnicy 32 mm w studzience jako odpowietrzenie sieci, z kołnierzem stalowym DN80 z GW32. – 3 komplety.

8. W pozycji nr 2.3.15. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny RT-35 – Roboty montażowe opis pozycji kosztorysowej otrzymuje brzmienie:
Kształtki stalowe o średnicy zewnętrznej 159 mm i (trójnik stal. 150/150-2szt; króciec stal. 1- kołn.-5 szt; kołnierz specjalny-3szt; wkładka In situ – 2 szt; kołnierz ślepy -1szt.)

W załączeniu do publikacji SIWZ dołączamy aktualizowany formularz cenowy.






Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-28 14:46:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-28 14:49:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20982 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiana do Specyfikacji - kanały tłoczne Radnica

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, dnia 28.08.2006r.

IR.IX-340/3 - 1/2007


MODYFIKACJA
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



Dotyczy : Zmiany do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Radnica, Szklarka Radnicka – budowa rurociągów tłocznych”


Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:

1. Do treści ustępu nr 4.2 Przedmiot zamówienia – Informacje dodatkowe Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dodaje się punkt d/ o treści:
d/ Informuje się, że wyposażenie studzienek odpowietrzających usytuowanych na kanale tłocznym PT-39 i PT-42 w zawór napowietrzająco - odpowietrzający dla ścieków DN 50 [4 komplety] planowane jest do realizacji w późniejszym terminie.
W przedmiotowym zamówieniu studzienki odpowietrzające należy wyposażyć - w zawór kulowy DN32 oraz kołnierz stalowy DN80 z GW32 jako tymczasowe odpowietrzenie.

2. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-39 – Roboty montażowe wykreśla się pozycję kosztorysową nr 1.3.10. - zawór napowietrzająco - odpowietrzający DN 50 mm – 3 komplety.

3. Pozycja nr 1.3.10. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-39 – Roboty montażowe otrzymuje brzmienie:
KNNR 4 132-4
Montaż zaworów kulkowych o średnicy 32 mm w studzience jako odpowietrzenie sieci, z kołnierzem stalowym DN80 z GW32 – 3 komplety.

4. W pozycji nr 1.3.13. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-39 – Roboty montażowe opis pozycji kosztorysowej otrzymuje brzmienie:
Montaż kształtek ze stali nierdzewnej Dn 100, kołnierzowe (trójnik 100/100-2szt;króciec 1- kołn.-4 szt; kołnierz specjalny DN100-2szt; kołnierz specjalny DN150 - 6 szt.)

5. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-42 – Roboty montażowe wykreśla się pozycję kosztorysową nr 3.3.6. zawór napowietrzająco - odpowietrzający DN50 – 1 szt.

6. Pozycja nr 3.3.6. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-42 – Roboty montażowe otrzymuje brzmienie:
KNNR 4 132-4
Montaż zaworów kulkowych o średnicy 32 mm w studzience jako odpowietrzenie sieci, z kołnierzem stalowym DN80 z GW32 – 1 komplet.

7. W przedmiarze robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-42 – Roboty montażowe wykreśla się pozycję kosztorysową nr 3.3.7. dla studzienki odpowietrzająco z kręgów żelbetowych DN 1200, płyty pokrywowej z pierścieniem odciążającym oraz włazem kanałowym D600 i dnem prefabrykowanym – studnie 3 szt.

8. W pozycji nr 3.3.9. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-42 – Roboty montażowe opis pozycji kosztorysowej otrzymuje brzmienie:
Montaż kształtek ze stali nierdzewnej Dn 100, kołnierzowe (trójnik 100/100-2szt; króciec 1- kołn.-4 szt; kołnierz specjalny DN100-2szt; kołnierz specjalny DN150-2szt)

9. W pozycji nr 3.3.17. przedmiaru robót Formularza cenowego „Kanał tłoczny PT-42 – Roboty montażowe, podstawa wyceny pozycji kosztorysowej otrzymuje brzmienie:
KNR–W 2-19.


W załączeniu do publikacji SIWZ dołączamy aktualizowany formularz cenowy.






Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-28 14:41:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-28 14:43:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20970 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

kanalizacja sanitarna- tłoczne radnica - szklarka radnicka

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
[t.j. Dz.U. nr 164, poz.1163 z 2006r. ze zmianami]

na wykonanie zadania pn:
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Radnica, Szklarka Radnicka – budowa rurociągów tłocznych”
 

1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego :
66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl;
1.2. Nazwa, adresy i osoby do kontaktu:
Adres e-mail:
e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Radnica, Szklarka Radnicka – budowa rurociągów tłocznych”
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – gmina Krosno Odrzańskie: rurociągi tłoczne pomiędzy miejscowościami Gostchorze –Radnica – Szklarka Radnicka.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia : wykonanie kanałów tłocznych kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 6.699,50 m. Na odcinku od miejscowości Gostchorze – Radnica prace prowadzone są wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 276.
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: - 45.23.13.00-8; 45.23.24.40-8.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - w nie przekraczalnym terminie do 10.12.2007r.
4. Informacja na temat wadium – Nie jest wymagane zabezpieczenie oferty wadium.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie w zakresie e budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum – 500,00 m.
b) kierownik budopwymusi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi dot. sieci kanalizacyjnych i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów (należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów).
4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w rt. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.

7) Wymagane jest wykazanie przynajmniej jednej osoby (kierownika budowy), posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 6 września 2007 r. o godzinie 13:00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 6 września 2007 roku o godzinie 13:30 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka konferencyjna, pok. Nr 5.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami
Jolanta Duziak, tel. (0-68) 383 50 17 wew. 313.


Załącznik-Rysunki

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-17 11:26:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-17 11:39:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21015 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane (budowa rurociągów tłocznych)

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, 2007-08-16

IR.IX-340/2/2007


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 164, poz.1163 z 2006r. ze zmianami]

na wykonanie zadania pn:

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Aglomeracji Krosno Odrzańskie - kanalizacja sanitarna dla miejscowości Gostchorze, Morsko, Kamień – budowa rurociągów tłocznych”

1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego :
66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl;
1.2. Nazwa, adresy i osoby do kontaktu:
Adres e-mail:
e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie aglomeracji Krosno Odrzańskie – kanalizacja sanitarna dla miejscowości Gostchorze, Morsko, Kamień – budowa rurociągów tłocznych.
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – gmina Krosno Odrzańskie, pomiędzy wioskami Gostchorze, Morsko, Kamień.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia : wykonanie kanałów tłocznych kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 4 712,00 m, pomiędzy wioskami: Gostchorze – Morsko – Kamień.

2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8.

2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.8. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - do 10 grudnia 2007roku
4. Informacja na temat wadium – Nie jest wymagane zabezpieczenie oferty wadium.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienia w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 500,00 m.
b) kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi dot. sieci kanalizacyjnych i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów (należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów).
4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w rt. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.
7) Wymagane jest wykazanie przynajmniej jednej osoby (kierownika robót), posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 6 września 2007 r. o godzinie 12:00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 6 września o godzinie 12: 30 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka konferencyjna, pok. Nr 5.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami
Jolanta Duziak, tel. (0-68) 383 50 17 wew. 313.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-16 12:39:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-16 12:47:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21211 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa ul. Ogrodowej

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU]

1. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest budowy ul. Ogrodowej. Nawierzchnie z mieszanek min-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 3cm. Transport samoch.5-10 t - 2 169,00 m2; Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10t - 548,00 m2; Podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 18cm - 548,00 m2; Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej. Krawężniki na płask ława F=0,07m2. – 357,00 m; Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej gr.8cm spoiny wypełniane piaskiem - 257,10 m2. Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 09 listopada 2007 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej – co najmniej 2000 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 2000 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: NAWIERZCHNI ULICY, CHODNIKA I ZJAZDÓW .
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 3 września 2007 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-13 11:10:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-13 11:15:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21234 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa ul. Kazimierza Odnowiciela - I etap

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122. 2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony. 3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail: 4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy ul. Kazimierza Odnowiciela. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość warstwy 18cm – 5151 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wiążąca grub. 4 cm – 515 m2, nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej 20x10 cm o grub. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5cm. KOSTKA CZERWONA – 52 m2. Nie przewiduje się składania ofert częściowych. 5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Termin wykonania zamówienia 25 października 2007 roku. 7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej – co najmniej 500 m2 każde zamówienie. b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji. 7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 500 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: PODBUDOWY, NAWIERZCHNI ULICY I ZJAZDÓW . 8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia. 9. Informację na temat wadium Nie dotyczy 10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%. 11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 24 sierpnia 2007 roku , o godz. 10.00. 12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-01 10:28:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-01 10:42:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21269 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji