ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.VI-2231-3/2007

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, woj.lubuskie, powiat krośnieński, tel. (068) 383 50 17 , fax (068) 383 51 22 , e-mail:

2. Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60000 EURO.

3. Adres strony internetowej:
www.krosnoodrzanskie.pl

4. Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH , WYKOŃCZENIOWYCH WNĘTRZ z POMOCNICZYMI NA PLAC BUDOWY BUDYNKU REMIZY OSP w Wężyskach Gmina Krosno Odrzańskie;- zgodnie z wykazem ilościowym stanowiącym załącznik nr 1a ;- poz.1-129 ;- integralną część do niniejszego zamówienia”.

5. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych :
nie przewiduje się składania ofert częściowych oraz wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia
Dostawy sukcesywne stosownie do postępu robót na budowie. Początek dostaw z dniem:
11-05-2007 r. a zakończenie realizacji zamówienia z dniem: 31-10-2007 r..

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
Przetarg jest otwarty dla każdego dostawcy , który spełni następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności [art.22ust.1 pkt 1];- aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia
ofert.
2) Przedłoży aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieceń Społecznych, potwierdzających, że dostawca nie zalega z opła-
caniem podatków , w opłatach oraz składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;- lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oraganu -
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji dostaw materiałów
zgodnie z załącznikiem nr 1a – integralną częścią zamówienia.
4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Zaakceptuje treść umowy według wzoru przy SIWZ.
6) Po zakończeniu realizacji zamówienia z dniem: 31-10-2007 r. przedłoży Zamawiającemu
wymagane certyfikaty – deklaracje zgodności produkcji wyrobów, atesty higieniczne -
materiałów budowlanych dostarczonych a objętych załącznikiem nr 1a- [wykazem materiałów
budowlanych.

8. Informacja dotycząca wadium – wadium nie jest wymagane.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100% z uwzględnieniem dostaw towarów masowych (np.: cementu, wapna) partiami ilościowymi określonymi w umowie.

10. Sposób dokonywania oceny.
Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez dostawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.

11. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcie ofert.

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego : ul.Parkowa 1 ; 66-600 Krosno Odrzańskie; w budynku głównym”A”- hol – BIURO OBSŁUGI INTERESANTAdo dnia: 10 maja 2007 r.
do godz.1200 . Otwarcie ofert dnia : 10 maja 2007 r. o godz.1230 również w siedzibie zamawiającego w budynku głównym „A” - sala konferencyjna – pokój nr 5.

12. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni;- bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

13. Uprawniony do kontaktu z oferentami :
Ryszard Wziętek , tel.(068) 383 50 17 wewnętrzny 319 lub fax (068) 383 51 22.

14. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatną można uzyskać15. osobiście w siedzibie zamawiającego , budynek administracyjny „A” , w pokoju nr 19 , lub po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania na adres: Gmina Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie ;- albo pobrać ją drogą elektroniczną ze strony internetowej Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie: ww.krosnoodrzanskie.pl ; informując o tym zamawiającego.

R.W.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ryszard Wziętek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-04-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Wziętek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-04-27 10:13:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-04-27 10:13:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20840 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,23-04-2007
IR.VI-2231-2/2007
 
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
 
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, woj.lubuskie, powiat krośnieński, tel. (068) 383 50 17 , fax (068) 383 51 22, e-mail:

2. Określenie trybu zamówienia
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 EURO

3. Adres strony internetowej
www.krosnoodrzanskie.pl

4. Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : „przetarcie drewna sosnowego na elementy konstrukcyjne drewnianej konstrukcji więźby dachowej w klasie C-40 i C-30 o przekrojach , wymiarach i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ , następnie wysuszeniu drewna konstrukcyjne- go w łącznej masie 33,4035 m³ , po wysuszeniu impregnacji, a ostatecznie jego dostawy na budowę REMIZY OSP w Wężyskach – Gmina Krosno Odrzańskie”.

5. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych
Nie przewiduje się składania ofert częściowych oraz wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia
do dnia 30 czerwca 2007 r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (a także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), którzy spełnią następujące warunki:

1) Posiada(ją) uprawnienia do wykonywania określonej działalności [art.22ust.1 pkt 1]
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,
2) Przedłoży aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających , że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, w opłatach oraz składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia :
- wykaże , że w ostatnich pięciu latach wykonał co najmniej trzy zamówienia w zakresie
podobnym do przedmiotu zamówienia , tj. zamówienia w porównywalnym zakresie;-
stopniu jego wykonania.
str. 1
4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Zagwarantuje impregnację drewna konstrukcyjnego 33,4035
8. m³ preparatem o łagodnym
działaniu , nieszkodliwym dla zdrowia i życia ludzkiego, zabezpieczającym przed pleśnią
a w konsekwencji zagrzybieniem drewna konstrukcyjnego oraz impregnacja środkiem
na trudnozapalność.
6) Zaakceptuje treść umowy według wzoru przy SIWZ.

9. Informacja dotycząca wadium - wadium nie jest wymagane.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100% z uwzględnieniem warunku wysuszenia drewna w komorze suszarniczej i jego impregnacji.

11. Sposób dokonywania oceny
Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.

12. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcie ofert
Termin składnia ofert upływa dnia 10 maja 2007 r. o godzinie 1200. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul.Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, w budynku głównym”A”- hol - Biuro Obsługi Interesanta.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 10 maja o godz.1230 w siedzibie Zamawiającego – budynku”A” -sala konferencyjna;- pokój nr 5.

13. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni;- bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

14. Uprawniony do kontaktów z oferentami
Ryszard Wziętek , tel. (068) 383 50 17 wewnętrzny 319.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatną) można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, budynek administracyjny”A , w pokoju nr 19, lub po uprzednim złożeniu pisemne-go zapotrzebowania na adres: Gmina Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie albo pobrać drogą elektroniczną ze strony internetowej Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie: www.krosnoodrzanskie.pl – informując o tym Zamawiającego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ryszard Wziętek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-04-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Wziętek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-04-26 09:04:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-04-26 09:04:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20937 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o wartości poniżej 60.000 euro


Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Wiejska 23 tel./068/3835185, fax /068/3835185 e-mail:  działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 rNr 19,poz.177 z późn.zm.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pod nazwą.:

„Czyszczenie sieci wodociągowej z osadów miękkich i półtwardych na terenie Krosna Odrzańskiego „

Nomenklatura CPV: 65111000 - 4

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
- znajduje się na stronie http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: Od 15.05.2007r. do 15.06.2007r

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.

Kryterium oceny ofert: cena 100%

Oferty należy składać / osobiście lub droga pocztową / w siedzibie zamawiającego – ZGKiM, ul. Wiejska 23, 66 – 600 Krosno Odrzańskie w sekretariacie, pokój nr 18 w terminie do 08 maja 2007r., do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08 maja 2007 r. o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 8.

Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 8 .06.2007 r.

Uprawniony do kontaktów z oferentami: Damian Miech , pokój nr 8 , telefon 068 3835185 wew. 39, w godzinach od 8.00 do 14.00.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 8 lub pobrać drogą elektroniczną, z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-04-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-04-24 12:56:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-04-24 12:57:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20844 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na dzierżawę działki przeznaczonej pod lokalizację pawilonu handlowego typu „Obornickiego”, położonej w Krośnie Odrz. przy ul. 1 Maja,

nr działki
pow. w m2
wysokośc czynszy
w kg żyta
cena wywoławcza
wadium
cz. 612/11
25
1.500kg+22%VAT
650,00 zł
65,00 zł


Przetarg odbędzie się w dniu 14 maja 2007 r. o godz. 9.00 w pokoju nr 17,I piętro, blok B Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul .Parkowej 1

Wadium w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64109015510000000055001056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 8 maja 2007r.Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet czynszu.
Stawki czynszu ulegać będą zmianie zgodnie z obowiązującą ceną urzędową żyta do celów podatkowych. Do czynszu będzie doliczany podatek VAT w wysokości 22%.

Termin uiszczenia czynszu pomniejszonego o wpłacone wadium upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-04-13 09:01:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-04-16 08:10:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20885 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e


Zgodnie z art. 39, 40 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póżn. zm. /

GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
ul. Parkowa nr 1
66-600 Krosno Odrzańskie
tel. 0-prefix-68/383 50 17,
fax: 0-prefix-68/383 51 22
rozpoczyna postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 60.000,00 euro na:

„Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową ;
- działki pod budowę jednorodzinnego domu mieszkalnego,
- działki na powiększenie już posiadanej nieruchomości,
- działki pod garażem wybudowanym z własnych środków,
- działki pod kioskiem, butikiem, pawilonem handlowym wybudowanym przez najemców gruntu,
- nieruchomości zabudowanej jednorodzinnym domem mieszkalnym,
- nieruchomości zabudowanej jednorodzinnym domem mieszkalnym z przynależnościami /budynkiem gospodarczym, garażem/,
- wycena lokalu mieszkalnego i udziału w gruncie,
- wycena lokalu użytkowego i udziału w gruncie,
- wycena lokalu mieszkalnego z przynależnością /grunt, piwnica, strych itp./
- wycena lokalu mieszkalnego z inwentaryzacją budynku/lokal + cena za 1 lokal inwentaryzowany/,
- sprzedaż prawa własności dla użytkownika wieczystego,
- zamiana użytkowania wieczystego w prawo własności.

I. Wymagane warunki od Wykonawcy :
- W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniających wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych .

II. Termin realizacji : do końca 2007 r.

III. Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia można odebrać w siedzibie
Zamawiającego od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w godzinach od 9.00–14.00. Uprawnione do kontaktów z oferentami są; Pani Danuta Masłowska i Pani Teresa Worgan tel. 383 51 10 wew.317, pokój nr 17 blok B Urzędu Miasta .Instrukcja jest bezpłatna.

IV. Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim w Wydziale Organizacyjnym –Biurze Obsługi Interesanta. Termin składania ofert upływa w dniu 26 kwietnia 2007 r. o godzinie 1100.


V. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 kwietnia 2007 r. o godzinie 1200 w siedzibie Urzędu Miasta /pokój nr 17 w budynku B Urzędu Miasta w Krośnie Odrz./.

VI. Kryteria wyboru – cena – 100%.

VII. Cała procedura postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oparta jest o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz .U. z 2006 r. Nr 164 , poz.1163 z póżn. zm./.

VIII. Wadium nie jest wymagalne.

IX. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-04-13 08:55:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-04-13 08:55:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20605 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.

2. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony.

3. Adres strony internetowej
www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:

4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi ST. Raduszec N. Raduszec:
- Ręczne i mechaniczne wyrównywanie istniejącej nawierzchni brukowcowej mieszanką mineralno-asfaltową, standard II, jak na w-wę wiążącą 0/16mm średnio 150kg/m2- 741 t.
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. – 4680 m2
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia
15 czerwca 2007 roku.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia.
2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych – co najmniej 4500 m2 każde zamówienie.
b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów)
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.

8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach
Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.)
2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z )
3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z )
4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 750 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z )
6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: KRAWEZNIKÓW, NAWIERZCHNI CHODNIKA.
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ

9. Informację na temat wadium
Nie dotyczy

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.

11. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta
Termin składania ofert upływa dnia 7 maja 2007 roku , o godz. 10.00.

12. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-04-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-04-05 09:27:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-04-05 09:27:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20781 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

O g ł o s z e n i e

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na oddanie w użytkowanie wieczyste działek budowlanych pod budowę jednorodzinnych domów mieszkalnych położonych na terenie miasta i gminy Krosno Odrzańskie.


 
położenie
nr działki
pow. w m2
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
Brzózka
50/2
970
5.238,00 zł 530,00 zł
Brzózka
50/1
943
4.112,00 zł 420,00 zł
Brzózka
50/4
949
3.456,00 zł 350,00 zł
Radnica
282/3
1145
6.200,00 zł 620,00 zł
Krosno Odrz. ul. Grobla
70/5
539
11.680,00 zł 1.200,00 zł
Krosno Odrz. ul. Gubińska
323
607
10.900,00 zł 1.090,00 zł


Przetarg odbędzie się w dniu 30 kwietnia 2007 r. o godz. 9.00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 24 kwietnia 2007r.Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
Termin uiszczenia pierwszej opłaty rocznej dla poz.1-4 i 6 wynoszącej 15% i 20% dla poz.5 wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Natomiast opłata roczna dla poz.1-4 i 6 wynosi 1% a dla poz. 5 3% ceny wylicytowanej + należny podatek VAT.
Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 700,00 zł.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-03-27 09:08:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-03-27 09:08:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20756 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.

2. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony.

3. Adres strony internetowej
www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:

4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej we wsi Łochowice: 887 mb krawężnika na ławie betonowej, 347,5 m2 wjazdów do bram z kostki betonowej o gr. 8 cm, 1023 m2 chodnika z kostki betonowej o gr. 6 cm.

5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia
20 czerwca 2007 roku.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia.
2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych z kostki betonowej lub kamiennej – co najmniej 1300 m2 każde zamówienie.
b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów)
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.

8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach
Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.)
2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z )
3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z )
4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat o zakresie co najmniej 1300 m2 każde), (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z )
6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami drogowymi dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM NIE MOŻNA POWIERZYĆ WYKONANIA: KRAWEZNIKÓW, NAWIERZCHNI CHODNIKA.
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ
9.dowód wniesienia wadium

9. Informację na temat wadium
6000,00 PLN

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.

11. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta
Termin składania ofert upływa dnia 19 marca 2007 roku , o godz. 10.00.

12. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Krosno Odrzańskie, 2007-03-09

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-03-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-03-09 12:32:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-03-09 12:33:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:46:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20730 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiana Regulaminu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Ejsmont
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Ejsmont
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-08-17 07:30:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-08-17 07:33:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-02-09 07:56:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
16678 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji