ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Renowacja Cmentarza Parafialnego z XIX w w m. Radnica

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-08-26 14:08:21 przez Rafał Gwiazdowski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

IR.IX-340/2/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 223, poz.1655 z 2007r. ze zmianami]
na wykonanie zadania pn:
„Renowacja Cmentarza Parafialnego z XIX w. w miejscowości Radnica”

1. ZAMAWIAJĄCY
Parafia Rzymsko - Katolicka pw Najświętszej Maryi Panny Częstochowskiej
w Radnicy
Siedziba Zamawiającego: 66-600 Krosno Odrzańskie, Radnica 21, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22
,
1.1. Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania przetargowego:
Gminie Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie
zwanej Pełnomocnikiem Zamawiającego, zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.2. adres internetowy Pełnomocnika Zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl; e-mail:

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Renowacja Cmentarza Parafialnego z XIX w. w miejscowości Radnica”
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – teren działki nr 255 w miejscowości Radnica, gmina Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie.
2.4 Określenie przedmiotu zamówienia:
- wykonanie ogrodzenia o długości 445,00 mb z paneli stalowych, systemowych o wysokości paneli 153 cm, szerokość paneli 250 cm, na słupkach stalowych oraz bramy i furtki,
- wykonanie głównego ciągu pieszo-jezdnego wraz z wykonaniem placu dla postawienia kontenerów do gromadzenia zanieczyszczeń o powierzchni łącznej 494,75 m2, nawierzchnia z kostki betonowej,
- wykonanie ciągów pieszych między kwaterami o powierzchni 813,40 m2, nawierzchnia z grysu bazaltowego.
2.5. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45 21 54 00-1, 45 34 20 00-6, 45 23 32 22 -2
2.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.7. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE

3. Termin wykonania zamówienia – wymagany,
3.1. Data zakończenia - do dnia 30 listopada 2009 roku.
4. Informacja na temat wadium – nie dotyczy.
5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających - nie dotyczy

6. WARUNKI UDZIAŁU
6.1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykaże, że dysponuje wykwalifikowana kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, to jest - w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie o porównywalnym zakresie zamówienia.
3) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
6.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.
7) Wymagane jest wskazanie osoby - kierownika robót, posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Polisa O.C. Wykonawcy
10) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z placem budowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.
11) Oświadczenie Wykonawcy, o zakresie robót, które wykonawca wykona własnymi siłami i o zakresie robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

7. PROCEDURA
7.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
7.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
7.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie

8. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
8.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
8.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 25 września 2009 r. o godzinie 12:00.
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
8.3. Otwarcie ofert nastąpi:
dnia 25 września 2009 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, budynek „A” – Sala 1000-lecia.
8.4. Termin związania z ofertą: 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.

9. Ogłoszenie o przetargu zostało umieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
26.08.2009 r. , Numer ogłoszenia: 294012-2009 i 294094-2009

10. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy.
12. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie dotyczy.

13. Informacje dodatkowe:
Dofinansowanie projektu z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach pomocy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi”.



Krosno Odrzańskie dnia 2009-08-26


Pełnomocnik Zamawiającego:
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
Andrzej Chinalski
« powrót do poprzedniej strony