ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

I ETAP BUDOWY SCHODÓW OD UL. WIDOK DO UL. ŚWIERCZEWSKIEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-02-05 08:39:49 przez Wioletta Pobiedzińska

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
1. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy schodów od ul. Widok do ul. Świerczewskiego w Krośnie Odrzańskim. Długość: 27 mb, 57 m2 spoczników z kostki betonowej, 20 m2 schodów z kostki betonowej, 52 mb cieków betonowych.
Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia 16 czerwca 2008 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy schodów b). kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów) 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5). Udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji.
7a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.formularz oferty – wg wzoru załączonego druku, ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.) 2.kosztorys ofertowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.druk "doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( minimum 3 realizacje za ostatnie 5 lat, (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z ) 6. kserokopia uprawnień w zakresie kierowania robotami budowlanymI dla wyznaczonego do nadzoru kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do OIIB W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5) – PODWYKONAWCOM MOŻNA POWIERZYĆ: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu.
8.podstawowe informacje o wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
9. Informację na temat wadium Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 27 LUTEGO 2007 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta.
« powrót do poprzedniej strony