ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

SP2 - podłogi i drzwi

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-03-25 14:59:26 przez Dawid Gierczyński, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu


IR.IV-341/08/08


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:


„REMONT W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
PRZY UL. MONIUSZKI 30 – WYMIANA WYKŁADZINY PCW ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ”


Nomenklatura CPV: : 45110000-1, 45420000-7, 45432111-5
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

WYMIANĘ WYKŁADZINY PCW:
1)zerwanie starej wykładziny
2)przygotowanie podłoża pod nową wykładzinę:
- frezowanie starego podłoża
- gruntowanie
- wylanie masy wyrównawczej
3)ułożenie wykładziny wraz z cokolikami i spawaniem
4)wywóz i utylizacja odpadów.

WYMIANĘ STOLARKI DRZWIOWEJ:
1)demontaż skrzydeł drzwiowych
2)wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o pow. do 2 m2 - szt. 27
3)montaż ościeżnic metalowych wraz z obróbką ościeży - szt. 20
4)montaż ościeżnic regulowanych - szt. 7
5)montaż skrzydeł drzwiowych technicznych o Rw=27 dB – 36,00 m2
6)montaż skrzydeł drzwiowych wzmocnionych – 12,60 m2
7)montaż drzwi aluminiowych z szybą bezpieczną do sali gimnastycznej 150x210 cm – szt. 2

Termin wykonania zamówienia: do dnia 29 sierpień 2008 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.

Termin składania ofert upływa dnia 15 kwietnia 2008 r. o godzinie 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 kwietnia 2008 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego, w budynku A (Sala Tysiąclecia).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 15 maja 2008 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.


Krosno Odrzańskie, 2008-03-25
« powrót do poprzedniej strony