Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Plan zamówień

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o przetargu - „WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-06-04 15:28:01 przez Dawid Gierczyński

Akapit nr - brak tytułu

IR.IV-341-06/2009


OGŁOSZENIE O PRZETARGU - roboty budowlane


o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)

Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

„WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3”

Nomenklatura CPV: 45110000-1, 45453100-8, 45410000-4, 4542100-4, 45421130-4, 45442100-8
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż elementów stolarki drzwiowej,
2) wykucia,
3) wykonanie nowego otworu drzwiowego,
4) przymurowanie i uzupełnienie ubytków, wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych na ościeżach,
5) montaż stolarki otworowej:
- montaż drzwi aluminiowych kompletnych oszklonych w otworze drzwiowym między segmentami "B" i "C"
- montaż drzwi PCV kompletnych pełnych w otworze drzwiowym do klasy nr 10 (matematyka)
- montaż ościeżnic drewnianych
- montaż ościeżnic stalowych
- montaż skrzydeł drzwiowych pełnych drewnianych
6) wykonanie tynków ościeży i powierzchni posadzek – naprawa stanu po montażu stolarki
7) malowanie wewnętrznych tynków gładkich
8) wywiezienie gruzu i starej stolarki.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 24 sierpnia 2009 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Termin składania ofert upływa dnia 26 czerwca 2009 r. o godzinie 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 czerwca 2009 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 11 budynku B (budynek biblioteki).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.

Krosno Odrzańskie, 2009-06-04
 
BURMISTRZ
Andrzej Chinalski