ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2110.2.2023.NGDrukuj informację Ogłoszenie numer: O.2110.2.2023.NG

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Warsztaty Terapii Zajęciowej w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Oswiaty, Kultury i Sportu

Data udostępnienia: 2023-04-20

Ogłoszono dnia: 2023-04-20

Termin składania dokumentów: 2023-05-05 12:00:00

Nr ogłoszenia: O.2110.2.2023.NG

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko
Podinspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
 
Kandydatem może być osoba, która:
  1. spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  2. nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  4. posiada wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy;
  5. posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) oraz urządzeń biurowych;
  6. zna przepisy prawa z zakresu:
  • ustawy o samorządzie gminnym;
  • ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
  • ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
  • ustawy o Karcie Dużej Rodziny;
  • ustawy Prawo zamówień publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie (preferowane): wyższe administracyjne bądź pokrewne.
  2. doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej lub w pracy na stanowisku o podobnym lub równoważnym zakresie czynności min. 5 lat;
  3. staranność, samodzielność, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, komunikatywność;
  4. umiejętność: analitycznego myślenia, pracy w zespole i rozwiązywania problemów, radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
  5. prawo jazdy kat. B;
  6. znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Podinspektora.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. prowadzenie spraw z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii, w tym:
a) przygotowywanie i przedkładanie projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie oraz projektu preliminarza na jego wykonanie,
b) przedkładanie sprawozdań z realizacji zadań wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie,
c) realizacja zadań wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie,
d) inicjowanie i wspieranie przedsięwzięć mających na celu zmianę obyczajów w zakresie sposobu spożywania napojów alkoholowych oraz przeciwdziałanie przemocy w rodzinie,
e) współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
f) przyjmowanie wniosków o zobowiązanie do leczenia odwykowego osób nadużywających alkoholu,
g) prowadzenie profilaktycznej działalności wychowawczej, informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
h) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii,
i) wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych kampanii i akcji edukacyjnych oraz profilaktycznych,
j) diagnoza problemów związanych z alkoholizmem i ryzykownym spożywaniem napojów alkoholowych oraz narkomanią,
k) nadzór nad świetlicami środowiskowymi i socjoterapeutycznymi działającymi na terenie gminy,
l) realizacja i wprowadzanie nowych zadań zgodnych z rekomendacjami Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom,
m) kontynuacja i wdrażanie nowych programów profilaktycznych rekomendowanych przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom z zakresu problematyki alkoholowej, narkomanii oraz uzależnień behawioralnych;
      2. prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia i współdziałanie w tym zakresie z innymi podmiotami i jednostkami (także monitorowanie i dokumentowanie spraw dotyczących ochrony zdrowia  i   profilaktyki podejmowanych w szkołach i placówkach na terenie gminy);
      3. koordynowanie i prowadzenie spraw dotyczących działalności Ośrodka Pomocy Społecznej i Warsztatów Terapii Zajęciowej;
      4. prowadzenie spraw w ramach realizacji zadań wynikających z ustawy o Karcie Dużej Rodziny.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko administracyjno–biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu);
  7. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego,
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)".
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-05-05 12:00:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim lub drogą pocztową do dnia 05 maja 2023 r. do godziny 12:00. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel.:
Kadry – 68 4109710,
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego - 68 4109706.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

 
« powrót do poprzedniej strony