Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2110.5.2023.NGDrukuj informację Ogłoszenie numer: O.2110.5.2023.NGSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansowy
Data udostępnienia: 2023-05-31
Ogłoszono dnia: 2023-05-31
Termin składania dokumentów: 2023-06-12 10:00:00
Nr ogłoszenia: O.2110.5.2023.NG
Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko
Podinspektora w Wydziale Finansowym
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
- spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy;
- posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office), poczty elektronicznej, Internetu oraz urządzeń biurowych;
- zna przepisy prawa z zakresu ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- Ordynacja podatkowa,
- o podatkach i opłatach lokalnych.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie (preferowane): wyższe ekonomiczne, zrządzanie, finanse, rachunkowość bądź pokrewne.
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej lub w pracy na stanowisku o podobnym lub równoważnym zakresie czynności min. 2 lat;
- staranność, samodzielność, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, komunikatywność;
- umiejętność: analitycznego myślenia, zorientowanie na rezultaty pracy, wysoki poziom komunikacji werbalnej i pisemnej, umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów, radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
- znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Podinspektora.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw w zakresie wymiaru należności podatkowych z tytułu podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego dla osób prawnych, w tym sporządzanie wezwań, postanowień i decyzji.
- Sprawdzanie prawidłowości wykazanych danych w złożonych informacjach podatkowych, wszczynanie i przeprowadzanie postępowań podatkowych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, niezłożenia informacji w wymaganym terminie.
- Prowadzenie spraw w zakresie wymiaru należności podatkowych z tytułu podatku od środków transportowych dla osób fizycznych i prawnych.
- Przeprowadzenie postępowań i sporządzanie dokumentów w zakresie postępowania podatkowego wszczętego na wniosek podatnika w zakresie zwolnienia, umorzenia, odroczenia i rozłożenia na raty należności podatkowych z tytułu podatku od środków transportowych, podatku od nieruchomości, podatku leśnego i podatku rolnego, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów dotyczących pomocy publicznej dla przedsiębiorców.
- Weryfikowanie posiadanych informacji podatkowych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów i budynków.
- Obsługa ewidencji podatników oraz jej uaktualnianie.
- Przeprowadzanie oględzin i kontroli podatkowych u podatnika.
- Przygotowanie zaświadczeń o udzielenie pomocy de minimis.
- Terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizacji zadań na stanowisku pracy.
- Prawidłowe archiwizowanie dokumentów księgowych.
- Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i współpraca z inspektorem ochrony danych Urzędu.
- Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych.
- Przygotowywanie i przekazywanie informacji do BIP wymaganych przepisami prawa, w zakresie realizowanych zadań.
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy.
- Przekazywanie do administratora strony internetowej urzędu niezastrzeżonych szczególnymi przepisami prawa, ważnych informacji i wyjaśnień w zakresie prowadzonych i załatwianych spraw, w celu zamieszczenia ich na stronie internetowej do publicznego upowszechnienia.
- Opracowywanie materiałów przedkładanych Radzie Miejskiej oraz Burmistrzowi.
- Wykonywanie innych czynności służbowych w niniejszym zakresie, a wynikających z przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska, a także innych zadań zleconych do realizacji przez przełożonego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko administracyjno-biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu);
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego,
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)".
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)".
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-06-12 10:00:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim lub drogą pocztową do dnia 12 czerwca 2023 r. do godziny 10:00. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno OdrzańskieVII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel.:
Kadry – 68 4109710,
Naczelnik Wydziału Finansowego - 68 4109721.
BURMISTRZ
Marek Cebula