ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2110.5.2023.NGDrukuj informację Ogłoszenie numer: O.2110.5.2023.NG

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2023-05-31

Ogłoszono dnia: 2023-05-31

Termin składania dokumentów: 2023-06-12 10:00:00

Nr ogłoszenia: O.2110.5.2023.NG

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko
Podinspektora w Wydziale Finansowym
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
 
  1. spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  2. nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  4. posiada wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy;
  5. posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office), poczty elektronicznej, Internetu oraz urządzeń biurowych;
  6. zna przepisy prawa z zakresu ustaw:
  • o samorządzie gminnym,
  • kodeks postępowania administracyjnego,
  • Ordynacja podatkowa,
  • o podatkach i opłatach lokalnych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie (preferowane): wyższe ekonomiczne, zrządzanie, finanse, rachunkowość bądź pokrewne.
  2. doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej lub w pracy na stanowisku o podobnym lub równoważnym zakresie czynności min. 2 lat;
  3. staranność, samodzielność, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, komunikatywność;
  4. umiejętność: analitycznego myślenia, zorientowanie na rezultaty pracy, wysoki poziom komunikacji werbalnej i pisemnej,  umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów, radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
  5. znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Podinspektora.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw w zakresie wymiaru należności podatkowych z tytułu podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego dla osób prawnych, w tym sporządzanie wezwań, postanowień i decyzji.
  2. Sprawdzanie prawidłowości wykazanych danych w złożonych informacjach podatkowych, wszczynanie i przeprowadzanie postępowań podatkowych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, niezłożenia informacji w wymaganym terminie.
  3. Prowadzenie spraw w zakresie wymiaru należności podatkowych z tytułu podatku od środków transportowych dla osób fizycznych i prawnych.
  4. Przeprowadzenie postępowań i sporządzanie dokumentów w zakresie postępowania podatkowego wszczętego na wniosek podatnika w zakresie zwolnienia, umorzenia, odroczenia i rozłożenia na raty należności podatkowych z tytułu podatku od środków transportowych, podatku od nieruchomości, podatku leśnego i podatku rolnego, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów dotyczących pomocy publicznej dla przedsiębiorców.
  5. Weryfikowanie posiadanych informacji podatkowych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów i budynków.
  6. Obsługa ewidencji podatników oraz jej uaktualnianie.
  7. Przeprowadzanie oględzin i kontroli podatkowych u podatnika.
  8. Przygotowanie zaświadczeń o udzielenie pomocy de minimis.
  9. Terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizacji zadań na stanowisku pracy.
  10. Prawidłowe archiwizowanie dokumentów księgowych.
  11. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i współpraca z inspektorem ochrony danych Urzędu.
  12. Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  13. Przygotowywanie i przekazywanie informacji do BIP wymaganych przepisami prawa, w zakresie realizowanych zadań.
  14. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy.
  15. Przekazywanie do administratora strony internetowej urzędu niezastrzeżonych szczególnymi przepisami prawa, ważnych informacji i wyjaśnień w zakresie prowadzonych i załatwianych spraw, w celu zamieszczenia ich na stronie internetowej do publicznego upowszechnienia.
  16. Opracowywanie materiałów przedkładanych Radzie Miejskiej oraz Burmistrzowi.
  17. Wykonywanie innych czynności służbowych w niniejszym zakresie, a wynikających z przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska, a także innych zadań zleconych do realizacji przez przełożonego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko administracyjno-biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu);
  7. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego,
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)".
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-12 10:00:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim lub drogą pocztową do dnia 12 czerwca 2023 r. do godziny 10:00. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel.:
Kadry – 68 4109710,
Naczelnik Wydziału Finansowego - 68 4109721.
 
BURMISTRZ
Marek Cebula

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony