ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2110.6.2023.NGDrukuj informację Ogłoszenie numer: O.2110.6.2023.NG

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Oswiaty, Kultury i Sportu

Data udostępnienia: 2023-06-07

Ogłoszono dnia: 2023-06-07

Termin składania dokumentów: 2023-06-19 16:30:00

Nr ogłoszenia: O.2110.6.2023.NG

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko
Podinspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
 
Kandydatem może być osoba, która:
  1. spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  2. nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  4. posiada wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy;
  5. posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) oraz urządzeń biurowych;
  6. znajomość przepisów prawa z zakresu:
  • ustawy Karta Nauczyciela,
  • ustawy Kodeks pracy,
  • ustawy o pracownikach samorządowych,
  • rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
  • ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • ustawy o finansach publicznych,
  • ustawy o pracowniczych planach kapitałowych,
  • ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  • innych przepisów prawa (nie wymienionych wyżej) umożliwiających rzetelną realizację powierzonego zakresu obowiązków.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie (preferowane): wyższe ekonomiczne bądź pokrewne;
  2. doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej lub w pracy na stanowisku o podobnym lub równoważnym zakresie czynności;
  3. staranność, samodzielność, obowiązkowość, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, komunikatywność;
  4. umiejętność: analitycznego myślenia, pracy w zespole i rozwiązywania problemów, radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
  5. znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Podinspektora.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie spraw dotyczących placówek oświatowych w zakresie terminowego:
  1. naliczania wynagrodzeń i pochodnych od nich,
  2. sporządzania list płac,
  3. prowadzenia rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
  4. prowadzenia rozliczeń z Urzędem Skarbowym,
  5. prowadzenia rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  6. rozliczania i odprowadzania składek na ubezpieczenie społeczne oraz podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  7. dokonywania potrąceń z wynagrodzeń na podstawie otrzymanych dokumentów,
  8. sporządzania dokumentów do księgowości,
  9. wystawiania zaświadczeń o zarobkach,
  10. prowadzenia spraw związanych  z naliczeniem  świadczeń  z tytułu choroby, opieki i macierzyństwa,
  11. sporządzania dokumentów związanych z przejściem na emeryturę lub rentę,
  12. sporządzania sprawozdań w zakresie wynagrodzeń,
  13. ewidencjonowanie dokumentów księgowych,
  14. prawidłowego archiwizowania dokumentów księgowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko administracyjno-biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu);
  7. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego,
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)".
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-19 16:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim lub drogą pocztową do dnia 19 czerwca 2023 r. do godziny 16:30. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel.:
Kadry – 68 4109710,
Naczelnik Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu - 68 4109780.
 
Z up. BURMISTRZA
 
Roman Siemiński
Zastępca Burmistrza

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Gałązka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-07 13:28:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Natalia Gałązka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-07 13:31:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Natalia Gałązka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-26 11:22:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
719 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony