ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2110.2.2024.NGDrukuj informację Ogłoszenie numer: O.2110.2.2024.NG

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Warsztaty Terapii Zajęciowej w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Data udostępnienia: 2024-03-08

Ogłoszono dnia: 2024-03-08

Termin składania dokumentów: 2024-03-18 16:30:00

Nr ogłoszenia: O.2110.2.2024.NG

Id ogłoszenia: O.2110.2.2024.NG

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko
Inspektora w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
 
  1. spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  2. nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  4. posiada wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy lub średnie i 5 lat stażu pracy;
  5. posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) oraz urządzeń biurowych;
  6. zna przepisy prawa z zakresu:
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
  • ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie (preferowane): wyższe o kierunku budownictwo, zamówienia publiczne lub inne odpowiadające zakresowi zadań wykonywanych na stanowisku;
  2. doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej lub w pracy na stanowisku o podobnym lub równoważnym zakresie czynności (mile widziane) min. 5 lat;
  3. staranność, samodzielność, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, komunikatywność;
  4. umiejętność: analitycznego myślenia, pracy w zespole i rozwiązywania problemów, radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
  5. prawo jazdy kat. B;
  6. znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Inspektora.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizowanie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz na wykonanie robót budowlanych, w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień publicznych;
  2. określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania inwestycji;
  3. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji:
    1. przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych (szczegółowa analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej),
    2. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę,
    3. przekazywanie placu budowy dla wykonawców,
    4. koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
    5. zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych i remontowych właściwym organom,
    6. nadzór w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań,
    7. organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych,
    8. przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych, rozliczanie zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
  4. sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych na majątek gminy;
  5. opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
  6. pozliczanie kosztów realizowanych zadań obejmujących:
    1. zadania inwestycyjne i remontowe realizowane z własnych środków finansowych,
    2. zadania inwestycyjne i remontowe realizowane jako zadania wspólne z innymi podmiotami,
    3. przygotowanie dokumentacji umożliwiającej przejęcie na majątek zrealizowanego zadania.
  7. współpraca z innymi podmiotami w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe, usługowe, przemysłowe;
  8. przygotowywanie sprawozdań i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych;
  9. opiniowanie wniosków dotyczących inwestycji lub remontów od osób fizycznych, instytucji, radnych i innych;
  10. współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie prowadzonych inwestycji;
  11. opracowywanie rocznych i wieloletnich planów wydatków inwestycyjnych;
  12. przygotowywanie materiałów do projektu budżetu oraz Wieloletniego Planu Inwestycyjnego w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych;
  13. współpraca w opracowaniu Wieloletniego Programu Inwestycyjnego;
  14. współpraca przy opracowywaniu założeń i projektów programów społeczno – gospodarczych gminy;
  15. opracowywanie kart zadań inwestycyjnych do projektu budżetu;
  16. analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących remontów w jednostkach organizacyjnych gminy;
  17. uczestnictwo w komisjach przetargowych i odbiorach robót dotyczących remontów w jednostkach organizacyjnych gminy;
  18. współpraca w zakresie przygotowywania projektów wniosków współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych;
  19. koordynowanie monitoringu, sprawozdawczości rzeczowo – finansowej oraz rozliczanie przyjętych do realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  20. przygotowywanie informacji o zrealizowanych projektach;
  21. przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko administracyjno-biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (kserokopie zaświadczeń o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu);
  7. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne o rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L.  z 2016 r. Nr 119, s. 1)".
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-03-18 16:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim lub drogą pocztową do dnia 18 marca 2024 r. do godziny 16:30. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel.:
Kadry – 68 4109710,
Naczelnik Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego - 68 4109770.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony