ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2110.3.2024.NGDrukuj informację Ogłoszenie numer: O.2110.3.2024.NG

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Zastępca Naczelnika Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Data udostępnienia: 2024-03-13

Ogłoszono dnia: 2024-03-13

Termin składania dokumentów: 2024-03-25 16:30:00

Nr ogłoszenia: O.2110.3.2024.NG

Id ogłoszenia: O.2110.3.2024.NG

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym kierowniczym stanowisku pracy i ogłasza nabór
na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Rozwoju, Inwestycji
i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
 
Kandydatem może być osoba, która:
  1. Spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 oraz ust. 4 ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Posiada obywatelstwo polskie.
  3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  4. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  6. Posiada wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane o kierunku budownictwo, gospodarka przestrzenna, inżynieria środowiska, zamówienia publiczne, architektura lub pokrewne.
  7. Posiada co najmniej pięcioletni staż pracy.
  8. Posiada umiejętności obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
  9. Posiada umiejętność organizacji pracy zespołu.
  10. Zna przepisy prawa z zakresu gospodarki przestrzennej, budownictwa, ustawy o samorządzie gminnym, postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych.
  11. Zna zagadnienia związane z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Zastępcy Naczelnika Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
  2. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
  3. Prawo jazdy kat. B.
  4. Uprawnienia specjalistyczne (np. uprawnienia budowlane).
  5. Umiejętność planowania strategicznego i planistycznego.
  6. Komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, odporność na stres, wysoka kultura osobista, staranność, samodzielność, obowiązkowość.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Współudział w kierowaniu pracą Wydziału zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Wydziałem oraz zastępowanie Naczelnika Wydziału podczas jego nieobecności.
  2. Prawidłowe organizowanie pracy Wydziału i podziału pracy pomiędzy pracowników.
  3. Przestrzeganie procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Wydziale.
  4. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników.
  5. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej, oraz Komisji z zakresu działania Wydziału.
  6. Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału.
  7. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu.
  8. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje posłów, senatorów, radnych, komisji Rady, wojewody, organów samorządu województwa i powiatu.
  9. Nadzór nad realizacją zadań Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, w szczególności:
  • organizowanie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz na wykonawstwo robót budowlanych, w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień publicznych,
  • określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania inwestycji gminnych,
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych,
  • opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • rozliczanie kosztów realizowanych zadań,
  • współpraca z innymi podmiotami w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe, usługowe, przemysłowe,
  • sprawozdawczość i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych,
  • współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i modernizacji obiektów zabytkowych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów wydatków inwestycyjnych,
  • przygotowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie kart zadań inwestycyjnych do projektu budżetu,
  • przyjmowanie, analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących remontów w placówkach oświatowych i jednostkach organizacyjnych,
  • uczestnictwo w komisjach przetargowych i odbiorach robót dotyczących remontów w placówkach oświatowych i kultury oraz rozliczanie przyznanych środków,
  • dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy w celu oceny aktualności studium i planów miejscowych,
  • inicjowanie, koordynacja i obsługa działań związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian studium,
  • realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem  prawidłowości procedur udzielania zamówień oraz prowadzenie obsługi gminy w zakresie realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych,
  • realizacja zadań w zakresie budowy przystanków,
  • prowadzenie spraw dotyczących bieżących remontów Urzędu,
  • realizacja zadań związanych z transportem publicznym.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko kierownicze, administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych (kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Dokumenty potwierdzające staż pracy - kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu (kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe oraz posiadane kwalifikacje (dodatkowe uprawnienia, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, zaświadczenia o szkoleniach  kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze ogłoszone przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1 z późn. zm.)".
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby. List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-03-25 16:30:00
b. Sposób:
  1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 25 marca 
    2024 r. do godziny 16.30.
    O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel.:
Kadry – 68 4109710.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony