Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Data udostępnienia: 2023-11-07

Ogłoszono dnia: 2023-11-07

Termin składania dokumentów: 2023-11-20 16:30:00

Nr ogłoszenia: O.2110.13.2023.NG

Id ogłoszenia: O.2110.13.2023.NG

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowiska
Podinspektora w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego
 Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
 
Kandydatem może być osoba, która:
  1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiada wykształcenie wyższe lub średnie i 3 letni staż pracy, preferowane o kierunku architektonicznej, ogólnobudowlanej lub sanitarnej.
  5. Posiada umiejętności obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
  6. Zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa z zakresu:
  • ustawy Prawo budowlane,
  • ustawy Prawo zamówień publicznych,
  1. Zna zagadnienia związane z przedstawionym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Podinspektora w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego.
  2. Posiada prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Posiada co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku pracy, w administracji publicznej.
  2. Uprawnienia specjalistyczne (np. uprawnienia budowlane).
  3. Umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii.
  4. Staranność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizowanie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz na wykonawstwo robót budowlanych, w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.
  2. Określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania inwestycji.
  3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji:
    • przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych (szczegółowa analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej),
    • przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę,
    • przekazanie placu budowy dla wykonawców,
    • koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem finansowo – rzeczowym,
    • zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych i remontowych właściwym organom,
    • nadzór w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań,
    • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych,
    • przeglądy gwarancyjne, rozliczanie zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
  4. Sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych na majątek gminy.
  5. Opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
  6. Rozliczanie kosztów realizowanych zadań obejmujących:
    • zadania inwestycyjne i remontowe realizowane z własnych środków finansowych,
    • zadania inwestycyjne i remontowe realizowane jako zadania wspólne z innymi podmiotami,
    • przygotowanie dokumentacji umożliwiającej przejęcie na majątek zrealizowanego zadania.
  7. Współpraca z innymi podmiotami w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe, usługowe, przemysłowe.
  8. Przygotowywanie sprawozdań i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych.
  9. Opiniowanie wniosków dotyczących inwestycji lub remontów od osób fizycznych, instytucji, radnych i innych.
  10. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie prowadzonych inwestycji.
  11. Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów wydatków inwestycyjnych.
  12. Przygotowywanie materiałów do projektu budżetu oraz Wieloletniego Planu Inwestycyjnego w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych.
  13. Współpraca w opracowaniu Wieloletniego Programu Inwestycyjnego.
  14. Współpraca przy opracowywaniu założeń i projektów programów społeczno – gospodarczych gminy.
  15. Opracowywanie kart zadań inwestycyjnych do projektu budżetu.
  16. Analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących remontów w jednostkach organizacyjnych gminy.
  17. Uczestnictwo w komisjach przetargowych i odbiorach robót dotyczących remontów w jednostkach organizacyjnych gminy.
  18. Współpraca w zakresie przygotowywania projektów wniosków współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych.
  19. Koordynowanie monitoringu, sprawozdawczości rzeczowo – finansowej oraz rozliczanie przyjętych do realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych.
  20. Przygotowywanie informacji o zrealizowanych projektach.
  21. Przygotowywanie postanowień, projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko administracyjno–biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu);
  7. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)".
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-11-20 16:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim lub drogą pocztową do dnia 20 listopada 2023 r. do godziny 16:30. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel.:
Kadry – 68 4109710,
Naczelnik Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego - 68 4109770.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Gałązka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-07 13:09:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Natalia Gałązka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-07 13:11:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Natalia Gałązka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-29 09:56:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
655 raz(y)