ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Krosno OdrzańskieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Krosno Odrzańskie

Szczegóły informacji

Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Krosno Odrzańskie

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: usługi

Zamawiający: Gmina Krosno Odrzańskie

Finansowanie: brak

Nr UZP: 69006-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-03-14 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-03-14 11:45:00

Ogłoszono dnia: 2012-03-06 przez Barbara Groncik

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim , ul. Parkowa 1, 66 – 600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 383 5017 w. 125, faks 68 383-51-22,.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Krosno Odrzańskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Krosno Odrzańskie w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krosno Odrzańskie.
Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w 5 szkołach podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Krosno Odrzańskie w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013.
Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów:
 
- ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji,
- z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- z zaburzeniami rozwoju mowy,
- z zaburzeniami komunikacji społecznej,
- z wadami postawy,
- wymagających rozwijania zainteresowań z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych,
- wymagających rozwijania zainteresowań plastycznych,
- wymagających rozwijania zainteresowań muzycznych,
- wymagających rozwijania zainteresowań językowych,
- wymagających rozwijania zainteresowań artystycznych,
- wymagających rozwijania zainteresowań szachowych,
- rewalidacja indywidualna.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć
z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z dyrektorem szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu
o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu.
Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio:
- zajęcia specjalistyczne - 60 minut,
- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut,
- zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut.

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2012 roku oraz od 1.09.2012 roku do 30.06.2013 roku.
2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, a następnie przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu.
Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać:
-cel ogólny i cele szczegółowe zajęć,
-formy realizacji,
-sposoby realizacji celów,
-oczekiwane efekty,
-sposób ewaluacji efektów,
-tematy kolejnych zajęć,
-wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu.
 
Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do poziomu rozwoju uczniów, nie przewyższa ich możliwości, treści zajęć są sensownie dobrane, uwzględniają aktualną wiedzę, czas zajęć jest maksymalnie wykorzystany.
 
 3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć,
imienne listy obecności).
4. Sporządzanie sprawozdań semestralnych z realizacji zajęć na podstawie analiz, diagnoz
i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów, do pomocy
i współpracy    z osobami nadzorującymi projekt, współpracy z dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia oraz Wydziałem Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miasta
w Krośnie Odrzańskim.
5.Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu.
6.Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu.
7.Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć.
9. Dbałości o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, sprzętu        i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu.
10. Współdziałanie z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć.
11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia.
 
Zajęcia edukacyjne prowadzone będą w niżej wymienionych szkołach podstawowych:
1.Szkole Podstawowej nr 1 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Krośnie Odrzańskim
ul. Bohaterów Wojska Polskiego 21
2.Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Kilińskiego w Krośnie Odrzańskim ul. Moniuszki 30
3.Szkole Podstawowej w Radnicy 146
4.Szkole Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Zespole Edukacyjnym
w Osiecznicy   ul. Szkolna 15
5.Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Wężyskach 162
 
Cele projektu:
Głównym celem Projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju 320 uczniów (175 uczennic i 145 uczniów) klas I – III szkół podstawowych w Gminie Krosno Odrzańskie dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji Projektu 2012/2013.
Cele szczegółowe projektu:
Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół podstawowych   z Gminy Krosno Odrzańskie poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie 2012/2013. Rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Krosno Odrzańskie poprzez zwiększenie liczby zajęć dodatkowych w okresie 2012/2013. Zwiększenie dostępności i wzmocnienie psychologiczne uczniów oraz uczennic szkół podstawowych z Gminy Krosno Odrzańskie poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie 2012/2013.
 
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi łącznie w 5 szkołach 3928 godzin zajęć edukacyjnych, w tym:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Krośnie Odrzańskim ul. Bohaterów Wojska Polskiego 21
 
Część 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 
3 grupy po 5 dzieci 8dz./7chł.- 124 godzin po 45 minut - rok 2011/2012 - 44 h, rok 2012-2013 - 80 h ;
 CPV: 80.00.00.00-4 
Część 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
1 grupa 7 dzieci 3dz./4chł.- 80 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 50 h ;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
3 grup po 4 dzieci 8dz./4chł. - 120 godzin po 60 minut - rok 2011-2012 - 40 h, rok 2012-2013 - 80 h ;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 4: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych:
1 grupa 8 dzieci 4dz./4chł. - 80 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 – 30 h,  rok 2012-2013 - 50 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 5: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
1 grupa 6 dzieci 3dz./3chł. – 120 godzin po 60 minut – rok 2011- 2012 – 40 h, rok 2012/2013 80 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 6: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów - artystyczne:
1 grupa 8 dzieci 6dz./2chł. - 80 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 50 h;
CPV: 80.00.00.00-4 
Część 7: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów - językowe:
1 grupa 6 dzieci 4dz./2chł. - 60 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 30 h;
CPV: 80.00.00.00-4 
 
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Kilińskiego w Krośnie Odrzańskim ul. Moniuszki 30:
Część 8: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 
3 grupy po 5 dzieci 9dz./6chł. - 240 godzin po 45 minut - rok 2011/2012 - 80 h, rok 2012-2013 - 160 h ;
CPV: 80.00.00.00-4 
Część 9: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
1 grupa 8 dzieci 4dz./4chł. - 120 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 40 h, rok 2012-2013 - 80 h;
CPV: 80.00.00.00-4 
Część 10: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
3 grupy po 4 dzieci 6dz./6chł. – 160 godzin po 60 minut - rok 2011-2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 100 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 11: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych  z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: 
1 grupa 8 dzieci 4dz./4chł. - 120 godzin po 45 minut rok 2011-2012 - 40 h, rok 2012-2013 - 80 h;
CPV: 80.00.00.00-4  
Część 12: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów artystyczne – teatralne:
1 grupa 12 dzieci 7dz./5chł. - 120 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 40 h, rok 2012-2013 - 80 h;
CPV: 80.00.00.00-4 
Część 13: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów - językowe:
1 grupa 8 dzieci 4dz./4chł. - 80 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 50 h;
CPV: 80.00.00.00-4 
Część14: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie:
1 grupa 8 dzieci 6dz./2chł. - 80 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 30 h,
 
rok 2012-2013 - 50 h; CPV: 80.00.00.00-4 
Część 15: Zajęcia rozwijające zainteresowania szachowe uczniów:
1 grupa 6 dzieci 3dz./3chł. – 80 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 30 h,  rok 2012-2013 - 50 h;
CPV: 80.00.00.00-4 
Część 16: Zajęcia terapeutyczne – rewalidacja indywidualna:
1 grupa 4 dzieci 2dz./2chł. - 120 godzin po 60 minut - rok 2011-2012 - 40 h, rok 2012-2013 - 80 h;
CPV: 80.00.00.00-4 
Część 17: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
1 grupa 6 dzieci 3dz./3chł. – 80 godzin po 60 minut – rok 2011- 2012 – 30 h, rok 2012/2013 - 50 h;
CPV: 80.00.00.00-4
 
Szkoła Podstawowa w Radnicy 146:
Część 18: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 
2 grupy po 5 dzieci 5dz./5chł. - 140 godzin po 45 minut - rok 2011/2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 80 h ;
CPV: 80.00.00.00-4 
Część 19: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
2 grupy po 4 dzieci 3dz./5chł. - 72 godziny po 60 minut - rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 42 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 20: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
2 grupy po 5 dzieci 5dz./5chł. - 144 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 54 h, rok 2012-2013 - 90 h;
CPV: 80.00.00.00-4  
Część 21: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
2 grupy po 6 dzieci 7dz./5chł. – 144 godziny po 60 minut – rok 2011- 2012 – 54 h, rok 2012/2013 90 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 22: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: 
1 grupa 8 dzieci 4dz./4chł. - 144 godzin po 45 minut rok 2011-2012 - 54 h, rok 2012-2013 - 90 h; 
CPV: 80.00.00.00-4  
 
Szkoła Podstawowa w Zespole Edukacyjnym w Osiecznicy ul. Szkolna 15
Część 23: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 
3 grupy po 5 dzieci 6dz./9chł. - 120 godzin po 45 minut - rok 2011/2012 - 40 h, rok 2012-2013 - 80 h ;
CPV: 80.00.00.00-4 
Część 24: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
4 grupy po 4 dzieci 11dz./5chł. - 180 godzin po 60 minut - rok 2011-2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 120 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 25: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
2 grupy po 6 dzieci 7dz./5chł. – 120 godzin po 60 minut – rok 2011- 2012 – 40 h, rok 2012/2013 80 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 26: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych  z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: 
1 grupa 8 dzieci 5dz./3chł. - 120 godzin po 45 minut rok 2011-2012 - 40 h, rok 2012-2013 - 80 h; 
CPV: 80.00.00.00-4  
 
 
 
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Wężyskach 162:
Część 27: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji: 
2 grupy po 5 dzieci 5dz./5chł. - 120 godzin po 45 minut - rok 2011/2012 - 40 h, rok 2012-2013 - 80 h ;
CPV: 80.00.00.00-4 
Część 28: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
2 grupy po 4 dzieci 4dz./4chł. - 200 godzin po 60 minut - rok 2011-2012 - 80 h, rok 2012-2013 - 120 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 29: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
2 grupy po 7 dzieci 7dz./7chł. - 80 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 50 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 30: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
1 grupa 6 dzieci 3dz./3chł. – 120 godzin po 60 minut – rok 2011- 2012 – 40 h, rok 2012/2013 - 80 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 31: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej:
1 grupa 6 dzieci 3dz./3chł. - 80 godzin po 60 minut rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 50 h;
CPV: 80.00.00.00-4
Część 32: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych  z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: 
1 grupa 8 dzieci 4dz./4chł. - 80 godzin po 45 minut rok 2011-2012 - 30 h,  rok 2012-2013 - 50 h; 
CPV: 80.00.00.00-4  
Część 33: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie:
1 grupa 10 dzieci 7dz./3chł. - 80 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 30 h,  rok 2012-2013 - 50 h;
CPV: 80.00.00.00-4 
 Część 34: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne uczniów :
1 grupa 10 dzieci 5dz./5chł. - 120 godzin po 45 minut - rok 2011-2012 - 40 h, rok 2012-2013 - 80 h;
CPV: 80.00.00.00-4 
 
U W A G A !!!
Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkań
i wyjazdów w ramach zajęć a także organizowanych imprez. Wynagrodzenie nauczycieli prowadzących zajęcia będzie wynagrodzeniem współfinansowanym   ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy w trakcie roku szkolnego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4. 80100000-5
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak. Liczba części 34.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik     nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie,   że ww. warunki, Wykonawca spełnił. 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia.


      Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Zamawiający żąda od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do prowadzenia danego typu zajęć, zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009r.
w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, w zakresie każdej z części, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III.3.4 niniejszego ogłoszenia, jeżeli z zastrzeżeniem pkt 6.3.2 SIWZ przedstawi: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia    i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 5 do SIWZ, b) oświadczenie podpisane przez osobę składającą ofertę, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
 
    • Zamawiający określając wymóg w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza kwalifikacje, które zostały wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w SIWZ.
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie,   że ww. warunki, Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału       w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,                     w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
    • zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
      w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
      w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
 
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
      w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały
 udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków                  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne      i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
 wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  • 1 – cena – 100
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.2.3) Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz
z adresem strony na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące systemu zakupów:
nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.2.4) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie.
1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,               w przypadku:
1.1. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy,
1.2. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności
w przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby, prowadzącej zajęcia, nowa osoba, która będzie prowadzić zajęcia musi spełniać wymagania określone w pkt 9.2.3.1 SIWZ. Zmiany te mogą zostać dokonane wyłącznie w przypadku Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby, która będzie prowadziła zajęcia oraz wyrażenia zgody Zamawiającego na tę zmianę. W przypadku Wykonawcy, który jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć np. choroba umowa ulega rozwiązaniu, a w przypadku śmierci wygasa.
3. W przypadku wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia       w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres, w którym okoliczności te występują.
4. Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
5. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.
6. Zmniejszenie zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 
7. Zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych.
8. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
9. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
10. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
 
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę zawartej umowy Strony zobowiązane są poinformować pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek Zainteresowanego, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1 w godzinach pracy Urzędu.
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1, bądź wysłać pocztą na ten sam adres Zamawiającego.
IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.4) Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
IV.4.5) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.6) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,                   w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Groncik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Groncik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-03-06 15:53:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-03-06 15:59:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-03 13:25:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1191 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony