ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ZIELONA GÓRA o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Informacja ogłoszona dnia 2012-11-05 10:40:16 przez Robert Kubicki

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ZIELONA GÓRA
o przystąpieniu do sporządzenia
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
 
 
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 - 5 w związku z art. 46 pkt.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 – z późn. zm.) z a w i a d a m i a m o przystąpieniu, w oparciu o Uchwałę Nr XV.121.2011 Rady Gminy Zielona Góra z dnia 17 października 2011 r., do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zielona Góra, obejmującego tereny położone w obrębie Przylep oraz do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
 
Przedmiotem opracowania planu będą tereny podlegające urbanizacji z przewagą funkcji mieszkaniowo – usługowej z dopuszczeniem nieuciążliwej działalności gospodarczej oraz leśne, a także inne funkcje wynikające z istniejących uwarunkowań przestrzennych i zgłoszonych wniosków.
 
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko na piśmie na adres Urzędu Gminy Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy w Zielonej Górze lub drogą elektroniczną bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres e-mail: w terminie do dnia 4 grudnia 2012 r.
 
Wniosek powinien zwierać imię, nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-05 10:40:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-05 10:40:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-05 10:40:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3721 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony