ˆ

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

DANE WNIOSKODAWCY
Nazwisko i Imię / Jednostka: ......................... .....................................................
Adres: ......................................................................
Nr telefonu: ..............................................................

WNIOSEK
O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji w następującym zakresie:
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................

 
SPOSÓB I FORMA UDOSTĘPNIENIA INFORMACJI:*
ƒdostęp do przeglądania informacji w Gminie ƒkserokopiaƒpliki komputerowe

RODZAJ NOŚNIKA:
ƒdyskietka 3,5ƒCD-ROM
 FORMA PRZEKAZANIA INFORMACJI:
ƒ Przesłanie informacji pocztą elektroniczną pod adres ..............................................
ƒ Przesłanie informacji pocztą pod adres** ...............................................................
..............................................................................................................................
ƒ Odbiór osobiście przez wnioskodawcę
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. .Nr 133 poz 883.z późn. zm.)


.....................................................                ........................................................
                Miejscowość,                                            data podpis wnioskodawcy
Uwagi:
* proszę zakreślić właściwe pole krzyżykiem
** wypełnić jeśli adres jest inny niż podany wcześniej
 
Gmina Zielona Góra zastrzega prawo pobrania opłaty od informacji udostępnionych zgodnie z art. 15 ustawy o dostępie do informacji publicznej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-12-21 22:15:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-12-21 22:19:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2004-12-21 22:19:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5664 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »