ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie

Informacja ogłoszona dnia 2006-07-17 12:11:27 przez

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA

ogłasza postępowanie ofertowe

na stanowisko Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich i Obronnych
oraz
na dwa stanowiska Referentów w Referacie Gospodarki Gruntami

Kandydat na stanowisko Kierownika Referatu, winien:
  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  3. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  4. posiadać wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  5. posiadać 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub ich jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, służbie zagranicznej i innych urzędach państwowych,
  6. posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
  7. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  8. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  9. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. podejmowanie i realizowanie zadań przypisanych Referatowi Spraw Obywatelskich i Obronnych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Zielona Góra oraz zadań wynikających z innych aktów prawnych, w tym:
    - Strategię Rozwoju Gminy,
    - Plan Rozwoju Lokalnego
    - oraz budżetu – współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu projektu budżetu,
  2. nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez referat zadań wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej,
  3. realizowanie czynności związanych z przygotowywaniem procedury związanej z wyborami prezydenckimi, parlamentu krajowego i europejskiego, organów samorządu terytorialnego, referendów oraz ławników sądowych,
  4. prowadzenie spraw z zakresu administracyjno-gospodarczej obsługi urzędu,
  5. prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego,
  6. prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych
  7. realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej.
Kandydat na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami, winien:
  1. nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  3. posiadać wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku leśnym,
  4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji na usunięcie drzew i zadrzewień,
  2. opiniowanie lasów projektowanych do uznania za ochronne lub pozbawione tego charakteru,
  3. współpraca z zarządami kół łowieckich działających na terenie Gminy,
  4. sporządzanie sprawozdawczości dla potrzeb GUS-u z zakresu zadrzewień, leśnictwa i łowiectwa.
Kandydat na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami, winien:
  1. nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  3. posiadać wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne,
  4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
  6. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji podziałowych, decyzji o rozgraniczeniu i decyzji o opłacie adiacenckiej,
  2. współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną i szacunkową, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe dotyczą w/w stanowisk:
  • samodzielność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
  • podanie i CV,
  • dokumenty potwierdzające w/w kryteria ( w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń złożonych pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego).
Informacje dodatkowe:
  • oferty prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem, odpowiednio „ oferta na stanowisko Referenta „ lub „ oferta na stanowisko Kierownika Referatu ” do dnia 4 sierpnia 2006 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, 65- 021 Zielona Góra,
  • oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  • kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
 
O G Ł O S Z E N I E
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza postępowanie ofertowe na stanowisko:
SEKRETARZA GMINY.

Kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy, winien :
  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  3. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  4. posiadać wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, kandydat może także legitymować się innym wykształceniem wyższym ale z co najmniej 5-letnim stażem pracy na stanowisku Sekretarza Gminy,
  5. posiadać 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub ich jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, służbie zagranicznej i innych urzędach państwowych,
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  7. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
  1. podanie i CV,
  2. dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń złożonych pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego).
Informacje dodatkowe:
  • oferty prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ oferta na stanowisko Sekretarza Gminy” do dnia 4 sierpnia 2006 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, 65- 021 Zielona Góra
  • oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane
  • kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-07-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-07-17 12:11:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-07-17 12:11:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-07-17 12:11:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1349 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony