Archiwum
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Wioletta Pietrań-Szot zam. w Zielonej Górze.
Uzasadnienie wyboru :
Uzasadnienie wyboru :
- kierunkowe wykształcenie,
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i innych ustaw przypisanych na ww. stanowisku,
- dobra znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- komunikatywność.
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA Drukuj informację INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-04-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-04-03 17:20:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-04-03 17:20:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-04-03 17:20:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1288 raz(y) |
Informacja o naborze na stanowisko Inspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 21.03.2007 r.
Informacja o naborze na stanowisko Inspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej
Informuję, że w wyniku pierwszego etapu naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Gminy Zielona Góra Komisja, po przeprowadzonej analizie dokumentów aplikacyjnych i porównaniu danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze do następnego etapu rekrutacji, nie zakwalifikowała żadnej kandydatury z powodu niespełnienia wymagań formalnych zawartych ww. ogłoszeniu.
Pobierz dane XML Informacja o naborze na stanowisko Inspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej Drukuj informację Informacja o naborze na stanowisko Inspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-03-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-03-21 16:09:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-03-21 16:09:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-03-21 16:09:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1289 raz(y) |
Informacja o naborze na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 21.03.2007 r.
Informacja o naborze na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej
Informuję, że w wyniku pierwszego etapu naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Zielona Góra Komisja, po przeprowadzonej analizie dokumentów aplikacyjnych i porównaniu danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze do następnego etapu rekrutacji, nie zakwalifikowała żadnej kandydatury z powodu niespełnienia wymagań formalnych zawartych ww. ogłoszeniu.
Pobierz dane XML Informacja o naborze na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej Drukuj informację Informacja o naborze na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-03-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-03-21 16:07:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-03-21 16:07:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-03-21 16:07:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1259 raz(y) |
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 21.03.2007 r.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne w ogłoszeniu:
Lp. Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania
1. Barbara Miłoś-Kaluta Zielona Góra
2. Wioletta Pietrań-Szot Zielona Góra
3. Grzegorz Klim Nowogród Bobrzński
Pobierz dane XML Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra. Drukuj informację Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-03-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-03-21 16:06:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-03-21 16:06:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-03-21 16:06:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1268 raz(y) |
Ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze:
Akapit nr 1 - brak tytułu
OGŁOSZENIE
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze:
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze:
- Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej,
- Inspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej
- Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
I. 1. Kandydat na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej, winien:
1) nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) posiadać wykształcenie wyższe ( magisterskie) ekonomiczne,
4) posiadać 5-letni staż pracy w administracji samorządowej w komórce finansowej lub kontrolnej,
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
6) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) posiadać wykształcenie wyższe ( magisterskie) ekonomiczne,
4) posiadać 5-letni staż pracy w administracji samorządowej w komórce finansowej lub kontrolnej,
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
6) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) realizowanie zadań kontrolnych w jednostkach organizacyjnych gminy, wynikających z ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.).
1) realizowanie zadań kontrolnych w jednostkach organizacyjnych gminy, wynikających z ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.).
II. 1. Kandydat na stanowisko Inspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej, winien:
1) nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) posiadać wykształcenie wyższe (magisterskie) – specjalność - budowa dróg i mostów lub ogólno-budowlane - absolwenci technikum drogowego,
4) posiadać 3-letni staż pracy ,
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
6) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
1) nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) posiadać wykształcenie wyższe (magisterskie) – specjalność - budowa dróg i mostów lub ogólno-budowlane - absolwenci technikum drogowego,
4) posiadać 3-letni staż pracy ,
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
6) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowywanie decyzji wyrażających zgodę (lub odmowę) na wykonanie zjazdu z drogi gminnej,
2) przygotowywanie decyzji zezwalających na zlokalizowanie obiektów w pasie drogi gminnej,
3) uzgadnianie przebiegu projektowanej infrastruktury technicznej w ciągu dróg gminnych,
4) nadzór i koordynacja zadań dotyczących budowy, modernizacji, remontów, utrzymania i oznakowania dróg gminnych,
5) współdziałanie z właściwymi jednostkami w sprawach dotyczących dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych.
1) przygotowywanie decyzji wyrażających zgodę (lub odmowę) na wykonanie zjazdu z drogi gminnej,
2) przygotowywanie decyzji zezwalających na zlokalizowanie obiektów w pasie drogi gminnej,
3) uzgadnianie przebiegu projektowanej infrastruktury technicznej w ciągu dróg gminnych,
4) nadzór i koordynacja zadań dotyczących budowy, modernizacji, remontów, utrzymania i oznakowania dróg gminnych,
5) współdziałanie z właściwymi jednostkami w sprawach dotyczących dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych.
III. 1. Kandydat na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami, winien:
1) nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) posiadać wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne lub wyższe o specjalności gospodarowanie nieruchomościami ,
4) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
5) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6) posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
1) nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) posiadać wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne lub wyższe o specjalności gospodarowanie nieruchomościami ,
4) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
5) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6) posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji podziałowych, decyzji o rozgraniczeniu i decyzji o opłacie adiacenckiej,
2) współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną i szacunkową, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe dotyczą w/w stanowisk:
1) prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji podziałowych, decyzji o rozgraniczeniu i decyzji o opłacie adiacenckiej,
2) współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną i szacunkową, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe dotyczą w/w stanowisk:
- samodzielność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
- podanie i CV,
- dokument potwierdzający kryterium, o którym mowa w pkt I.1.1), II.1.1) i w pkt III.1.1) w formie prawem przewidzianym,
- dokumenty potwierdzające w/w kryteria ( w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń złożonych pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego).
Informacje dodatkowe:
- dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem, odpowiednio „ oferta na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej lub Referacie Infrastruktury Technicznej„ oraz „ oferta na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami ”,
- aplikacje należy składać do dnia 15 marca 2007 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, 65- 021 Zielona Góra,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i zakwalifikują się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Pobierz dane XML Ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze: Drukuj informację Ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze:
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-03-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-03-02 15:22:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-03-02 15:22:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-03-02 15:22:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1328 raz(y) |
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
Akapit nr 1 - brak tytułu
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA STANOWISKO INSPEKTORA W REFERACIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
NA STANOWISKO INSPEKTORA W REFERACIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Izabela Wójcikowska zam. w Zielonej Górze.
Uzasadnienie wyboru:
- kierunkowe wykształcenie,
- siedmioletni staż pracy w samorządzie, w tym dwuletni staż pracy na stanowisku inspektora ds. ochrony środowiska,
- dobra znajomość zagadnień z zakresu ochrony środowiska, przypisanych na
ww. stanowisku.
Zielona Góra, dnia 23. 02.2007 r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI GRUNTAMI
NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI GRUNTAMI
Informuję, że w wyniku postępowania rekrutacyjnego na ww. stanowisko nie dokonano wyboru żadnego kandydata. W ocenie Komisji kandydatura zakwalifikowana do drugiego etapu naboru nie posiadała wystarczającej wiedzy z zakresu zadań realizowanych na ww. stanowisku oraz predyspozycji do pracy na wskazanym stanowisku.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-02-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-02-27 22:27:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-02-27 22:28:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-02-27 22:28:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1357 raz(y) |
Wyniki naboru na stanowiska Inspektorów w Referacie Gospodarki Finansowej i w Referacie Infrastruktury Technicznej oraz na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 09.02.2007 r.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatura spełniająca wymagania formalne w ogłoszeniu:
Lp. Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania
1. Agnieszka Śnieszko Zielona Góra
Zielona Góra, dnia 09.02.2007 r.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Inspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatura spełniająca wymagania formalne w ogłoszeniu:
Lp. Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania
1. Izabela Wójcikowska Zielona Góra
1. Izabela Wójcikowska Zielona Góra
Zielona Góra, dnia 09.02.2007 r.
Informacja o naborze na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej
Informuję, że w wyniku pierwszego etapu naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Zielona Góra Komisja, po przeprowadzonej analizie dokumentów aplikacyjnych i porównaniu danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze do następnego etapu rekrutacji, nie zakwalifikowała żadnej kandydatury z powodu niespełnienia wymagań formalnych zawartych ww. ogłoszeniu.
Pobierz dane XML Wyniki naboru na stanowiska Inspektorów w Referacie Gospodarki Finansowej i w Referacie Infrastruktury Technicznej oraz na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację Wyniki naboru na stanowiska Inspektorów w Referacie Gospodarki Finansowej i w Referacie Infrastruktury Technicznej oraz na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-02-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-02-09 17:43:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-02-09 17:46:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-02-09 17:46:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1384 raz(y) |
Na stanowiska Inspektorów w Referacie Gospodarki Finansowej i w Referacie Infrastruktury Technicznej oraz na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Akapit nr 1 - brak tytułu
OGŁOSZENIE
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza nabór
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza nabór
na stanowiska Inspektorów w Referacie Gospodarki Finansowej i w Referacie Infrastruktury Technicznej oraz na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
I. 1. Kandydat na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej, winien:
- nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie wyższe ( magisterskie) ekonomiczne,
- posiadać 5-letni staż pracy w komórce finansowej j.s.t. ze znajomością zagadnień objętych procedurami kontrolnymi,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizowanie zadań kontrolnych w jednostkach organizacyjnych gminy, wynikających z ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.),
II. 1. Kandydat na stanowisko Inspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej, winien:
- nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie wyższe (magisterskie) – kierunek ochrona środowiska ,
- posiadać 3-letni staż pracy na stanowiskach w administracji publicznej, realizujących zagadnienia z zakresu ustawy Prawo ochrony środowiska oraz o odpadach,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
- bieżące monitorowanie realizacji programu ochrony środowiska oraz programu gospodarowania odpadami,
- prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem zezwoleń na świadczenie usług w zakresie:
a) odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
b) opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości stałych,
c) ochrony przed bezdomnymi zwierzętami , - opracowanie ewidencji zbiorników bezodpływowych na ścieki i przydomowe oczyszczalnie,
- opracowanie i realizacja planu usuwania azbestu z terenu gminy,
- opracowanie rejestru substancji niebezpiecznych na terenie gminy,
- kontrola przestrzegania przepisów o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
III. 1. Kandydat na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami, winien:
- nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne lub wyższe o specjalności gospodarowanie nieruchomościami ,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji podziałowych, decyzji o rozgraniczeniu i decyzji o opłacie adiacenckiej,
- współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną i szacunkową, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe dotyczą w/w stanowisk:
- samodzielność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
- podanie i CV,
- dokument potwierdzający kryterium, o którym mowa w pkt I.1.1), II.1.1) i w pkt III.1.1) w formie prawem przewidzianym,
- dokumenty potwierdzające w/w kryteria ( w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń złożonych pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego).
Informacje dodatkowe:
- dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem, odpowiednio „ oferta na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej lub Referacie Infrastruktury Technicznej„ oraz „ oferta na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami ”
- aplikacje należy składać do dnia 31 stycznia 2007 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, 65- 021 Zielona Góra,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i zakwalifikują się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Pobierz dane XML Na stanowiska Inspektorów w Referacie Gospodarki Finansowej i w Referacie Infrastruktury Technicznej oraz na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację Na stanowiska Inspektorów w Referacie Gospodarki Finansowej i w Referacie Infrastruktury Technicznej oraz na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-01-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-01-15 15:18:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-01-15 15:18:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-01-15 15:18:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1316 raz(y) |
Informacja o wyniku naboru na stanowiski referenta w referacie gospodarki gruntami z wykształceniem leśnym
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wyniku naboru na stanowiski referenta w referacie gospodarki gruntami z wykształceniem leśnym Drukuj informację Informacja o wyniku naboru na stanowiski referenta w referacie gospodarki gruntami z wykształceniem leśnym
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-09-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-09-25 09:00:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-09-25 09:01:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2006-09-25 09:01:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1348 raz(y) |
Informacja o wyniku naboru na stanowiski Kierownika referatu do spraw obywatelskich i obronnych
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wyniku naboru na stanowiski Kierownika referatu do spraw obywatelskich i obronnych Drukuj informację Informacja o wyniku naboru na stanowiski Kierownika referatu do spraw obywatelskich i obronnych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-09-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-09-05 13:12:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-09-05 13:16:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2006-09-05 13:16:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1419 raz(y) |