ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja o wyniku naboru na stanowiski referenta w referacie gospodarki gruntami z wykształceniem geodezyjnym

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-09-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-09-05 13:09:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-09-05 13:09:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-09-05 13:09:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1360 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 11.08.2006 r.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra.

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne w ogłoszeniu
Lp
Nazwisko i imię
Miejsce zamieszkania
1Barczyński Jacek Zielona Góra
2Cebulski Grzegorz Radwanów
3Hurkała Wojciech Racula
4Huzarski Cezary Wschowa
5Kacprzak Katarzyna Sulechów
6Sromala Tomasz Zielona Góra
Przewodniczączy Komisji
Wójt Gminy Zielona Góra

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-08-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-08-16 18:21:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-08-16 18:34:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-08-16 18:34:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1391 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Kierownika w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Kierownika w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne w ogłoszeniu:
LpNazwisko i imięMiejsce zamieszkania
1Gedrange Andrzej Zielona Góra
2Grabowska-Matyja Bożena Zielona Góra
3Lachowicz GrażynaLubsko
4Ostrowska Małgorzata Zielona Góra
5Zamiatała Urszula Piask

Przewodniczący Komisji
Wójt Gminy Zielona Góra

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-08-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-08-16 18:21:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-08-16 18:27:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-08-16 18:27:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1391 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA

ogłasza postępowanie ofertowe

na stanowisko Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich i Obronnych
oraz
na dwa stanowiska Referentów w Referacie Gospodarki Gruntami

Kandydat na stanowisko Kierownika Referatu, winien:
  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  3. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  4. posiadać wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  5. posiadać 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub ich jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, służbie zagranicznej i innych urzędach państwowych,
  6. posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
  7. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  8. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  9. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. podejmowanie i realizowanie zadań przypisanych Referatowi Spraw Obywatelskich i Obronnych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Zielona Góra oraz zadań wynikających z innych aktów prawnych, w tym:
    - Strategię Rozwoju Gminy,
    - Plan Rozwoju Lokalnego
    - oraz budżetu – współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu projektu budżetu,
  2. nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez referat zadań wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej,
  3. realizowanie czynności związanych z przygotowywaniem procedury związanej z wyborami prezydenckimi, parlamentu krajowego i europejskiego, organów samorządu terytorialnego, referendów oraz ławników sądowych,
  4. prowadzenie spraw z zakresu administracyjno-gospodarczej obsługi urzędu,
  5. prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego,
  6. prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych
  7. realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej.
Kandydat na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami, winien:
  1. nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  3. posiadać wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku leśnym,
  4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji na usunięcie drzew i zadrzewień,
  2. opiniowanie lasów projektowanych do uznania za ochronne lub pozbawione tego charakteru,
  3. współpraca z zarządami kół łowieckich działających na terenie Gminy,
  4. sporządzanie sprawozdawczości dla potrzeb GUS-u z zakresu zadrzewień, leśnictwa i łowiectwa.
Kandydat na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami, winien:
  1. nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  3. posiadać wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne,
  4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
  6. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji podziałowych, decyzji o rozgraniczeniu i decyzji o opłacie adiacenckiej,
  2. współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną i szacunkową, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe dotyczą w/w stanowisk:
  • samodzielność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
  • podanie i CV,
  • dokumenty potwierdzające w/w kryteria ( w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń złożonych pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego).
Informacje dodatkowe:
  • oferty prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem, odpowiednio „ oferta na stanowisko Referenta „ lub „ oferta na stanowisko Kierownika Referatu ” do dnia 4 sierpnia 2006 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, 65- 021 Zielona Góra,
  • oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  • kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
 
O G Ł O S Z E N I E
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza postępowanie ofertowe na stanowisko:
SEKRETARZA GMINY.

Kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy, winien :
  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  3. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  4. posiadać wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, kandydat może także legitymować się innym wykształceniem wyższym ale z co najmniej 5-letnim stażem pracy na stanowisku Sekretarza Gminy,
  5. posiadać 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub ich jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, służbie zagranicznej i innych urzędach państwowych,
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  7. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
  1. podanie i CV,
  2. dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń złożonych pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego).
Informacje dodatkowe:
  • oferty prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ oferta na stanowisko Sekretarza Gminy” do dnia 4 sierpnia 2006 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, 65- 021 Zielona Góra
  • oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane
  • kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-07-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-07-17 12:11:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-07-17 12:11:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-07-17 12:11:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1338 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Postępowanie ofertowe na stanowisko: SEKRETARZA GMINY.

Akapit nr 1 - brak tytułu

O G Ł O S Z E N I E
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA

ogłasza postępowanie ofertowe na stanowisko:

SEKRETARZA GMINY.

Kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy, winien :
  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  3. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  4. posiadać wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, kandydat może także legitymować się innym wykształceniem wyższym ale z co najmniej 10-letnim stażem pracy na stanowisku Sekretarza Gminy,
  5. posiadać pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub ich jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, służbie zagranicznej i innych urzędach państwowych,
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  7. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
  1. podanie i CV,
  2. dokumenty potwierdzające ww kryteria.
Oferty prosimy składać do dnia 10 stycznia 2006 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Sienkiewicza 9, 65- 443 Zielona Góra.
O dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-12-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-12-27 15:21:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-12-27 15:27:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-12-27 15:27:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1377 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Postępowanie ofertowe na stanowisko: SEKRETARZA GMINY.

Akapit nr 1 - brak tytułu

O G Ł O S Z E N I E
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA

ogłasza postępowanie ofertowe na stanowisko:

SEKRETARZA GMINY.

Kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy, winien :
  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  3. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  4. posiadać wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, kandydat może także legitymować się innym wykształceniem wyższym ale z co najmniej 10-letnim stażem pracy na stanowisku Sekretarza Gminy,
  5. posiadać pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub ich jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, służbie zagranicznej i innych urzędach państwowych,
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  7. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww stanowisku.
Preferowane będą osoby ze znajomością języka niemieckiego.

Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
  1. podanie i CV,
  2. dokumenty potwierdzające ww kryteria.
Oferty prosimy składać do dnia 10 listopada 2005 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Sienkiewicza 9, 65- 443 Zielona Góra.
O dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-10-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-10-19 11:51:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-10-19 11:51:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-10-19 11:51:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1349 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji