Archiwum
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Informacja o wyniku naboru na stanowiski referenta w referacie gospodarki gruntami z wykształceniem geodezyjnym
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wyniku naboru na stanowiski referenta w referacie gospodarki gruntami z wykształceniem geodezyjnym Drukuj informację Informacja o wyniku naboru na stanowiski referenta w referacie gospodarki gruntami z wykształceniem geodezyjnym
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-09-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-09-05 13:09:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-09-05 13:09:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2006-09-05 13:09:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1360 raz(y) |
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 11.08.2006 r.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne w ogłoszeniu
Lp | Nazwisko i imię | Miejsce zamieszkania |
1 | Barczyński Jacek | Zielona Góra |
2 | Cebulski Grzegorz | Radwanów |
3 | Hurkała Wojciech | Racula |
4 | Huzarski Cezary | Wschowa |
5 | Kacprzak Katarzyna | Sulechów |
6 | Sromala Tomasz | Zielona Góra |
Przewodniczączy Komisji
Wójt Gminy Zielona Góra
Pobierz dane XML Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra. Drukuj informację Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-08-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-08-16 18:21:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-08-16 18:34:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2006-08-16 18:34:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1391 raz(y) |
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Kierownika w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Kierownika w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne w ogłoszeniu:
Lp | Nazwisko i imię | Miejsce zamieszkania |
1 | Gedrange Andrzej | Zielona Góra |
2 | Grabowska-Matyja Bożena | Zielona Góra |
3 | Lachowicz Grażyna | Lubsko |
4 | Ostrowska Małgorzata | Zielona Góra |
5 | Zamiatała Urszula | Piask |
Przewodniczący Komisji
Wójt Gminy Zielona Góra
Pobierz dane XML Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Kierownika w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Kierownika w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-08-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-08-16 18:21:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-08-16 18:27:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2006-08-16 18:27:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1391 raz(y) |
Ogłoszenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
OGŁOSZENIE
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza postępowanie ofertowe
na stanowisko Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich i Obronnych
oraz
na dwa stanowiska Referentów w Referacie Gospodarki Gruntami
Kandydat na stanowisko Kierownika Referatu, winien:
- posiadać obywatelstwo polskie,
- nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- posiadać 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub ich jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, służbie zagranicznej i innych urzędach państwowych,
- posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- podejmowanie i realizowanie zadań przypisanych Referatowi Spraw Obywatelskich i Obronnych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Zielona Góra oraz zadań wynikających z innych aktów prawnych, w tym:
- Strategię Rozwoju Gminy,
- Plan Rozwoju Lokalnego
- oraz budżetu – współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu projektu budżetu, - nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez referat zadań wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej,
- realizowanie czynności związanych z przygotowywaniem procedury związanej z wyborami prezydenckimi, parlamentu krajowego i europejskiego, organów samorządu terytorialnego, referendów oraz ławników sądowych,
- prowadzenie spraw z zakresu administracyjno-gospodarczej obsługi urzędu,
- prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych
- realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej.
Kandydat na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami, winien:
- nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku leśnym,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji na usunięcie drzew i zadrzewień,
- opiniowanie lasów projektowanych do uznania za ochronne lub pozbawione tego charakteru,
- współpraca z zarządami kół łowieckich działających na terenie Gminy,
- sporządzanie sprawozdawczości dla potrzeb GUS-u z zakresu zadrzewień, leśnictwa i łowiectwa.
Kandydat na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami, winien:
- nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
- posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji podziałowych, decyzji o rozgraniczeniu i decyzji o opłacie adiacenckiej,
- współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną i szacunkową, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe dotyczą w/w stanowisk:
- samodzielność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
- podanie i CV,
- dokumenty potwierdzające w/w kryteria ( w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń złożonych pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego).
Informacje dodatkowe:
- oferty prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem, odpowiednio „ oferta na stanowisko Referenta „ lub „ oferta na stanowisko Kierownika Referatu ” do dnia 4 sierpnia 2006 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, 65- 021 Zielona Góra,
- oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
O G Ł O S Z E N I E
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza postępowanie ofertowe na stanowisko:
SEKRETARZA GMINY.
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza postępowanie ofertowe na stanowisko:
SEKRETARZA GMINY.
Kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy, winien :
- posiadać obywatelstwo polskie,
- nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, kandydat może także legitymować się innym wykształceniem wyższym ale z co najmniej 5-letnim stażem pracy na stanowisku Sekretarza Gminy,
- posiadać 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub ich jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, służbie zagranicznej i innych urzędach państwowych,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
- podanie i CV,
- dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń złożonych pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego).
Informacje dodatkowe:
- oferty prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ oferta na stanowisko Sekretarza Gminy” do dnia 4 sierpnia 2006 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, 65- 021 Zielona Góra
- oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-07-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-07-17 12:11:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-07-17 12:11:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2006-07-17 12:11:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1338 raz(y) |
Postępowanie ofertowe na stanowisko: SEKRETARZA GMINY.
Akapit nr 1 - brak tytułu
O G Ł O S Z E N I E
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza postępowanie ofertowe na stanowisko:
SEKRETARZA GMINY.
Kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy, winien :
- posiadać obywatelstwo polskie,
- nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, kandydat może także legitymować się innym wykształceniem wyższym ale z co najmniej 10-letnim stażem pracy na stanowisku Sekretarza Gminy,
- posiadać pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub ich jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, służbie zagranicznej i innych urzędach państwowych,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
- podanie i CV,
- dokumenty potwierdzające ww kryteria.
Oferty prosimy składać do dnia 10 stycznia 2006 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Sienkiewicza 9, 65- 443 Zielona Góra.
O dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
O dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Pobierz dane XML Postępowanie ofertowe na stanowisko: SEKRETARZA GMINY. Drukuj informację Postępowanie ofertowe na stanowisko: SEKRETARZA GMINY.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2005-12-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2005-12-27 15:21:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2005-12-27 15:27:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2005-12-27 15:27:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1377 raz(y) |
Postępowanie ofertowe na stanowisko: SEKRETARZA GMINY.
Akapit nr 1 - brak tytułu
O G Ł O S Z E N I E
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza postępowanie ofertowe na stanowisko:
SEKRETARZA GMINY.
Kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy, winien :
- posiadać obywatelstwo polskie,
- nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, kandydat może także legitymować się innym wykształceniem wyższym ale z co najmniej 10-letnim stażem pracy na stanowisku Sekretarza Gminy,
- posiadać pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub ich jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, służbie zagranicznej i innych urzędach państwowych,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww stanowisku.
Preferowane będą osoby ze znajomością języka niemieckiego.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
- podanie i CV,
- dokumenty potwierdzające ww kryteria.
Oferty prosimy składać do dnia 10 listopada 2005 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Sienkiewicza 9, 65- 443 Zielona Góra.
O dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
O dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Pobierz dane XML Postępowanie ofertowe na stanowisko: SEKRETARZA GMINY. Drukuj informację Postępowanie ofertowe na stanowisko: SEKRETARZA GMINY.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2005-10-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2005-10-19 11:51:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2005-10-19 11:51:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2005-10-19 11:51:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1349 raz(y) |