ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zielona Góra obejmującego tereny położone w obrębie Nowy Kisielin oraz o przystąpieniu do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-04-23 14:07:57 przez

Akapit nr - brak tytułu

WÓJT GMINY
ZIOELONA GÓRA
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY ZIELONA GÓRA

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego gminy Zielona Góra
obejmującego tereny położone w obrębie Nowy Kisielin
oraz o przystąpieniu do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 – ze zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 i 5 w związku z art. 46 pkt.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 - ze zm.) z a w i a d a m i a m o przystąpieniu w oparciu o Uchwałę Rady Gminy Zielona Góra Nr XXXVIII/303/09 z dnia 29 grudnia 2009 r. do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zielona Góra obejmującego tereny położone w obrębie Nowy Kisielin oraz o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski do planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko na piśmie w terminie do dnia 31 maja 2010 r. na adres: Urząd Gminy Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, ustnie do protokołu lub drogą elektroniczną bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres e-mail: .
Wniosek powinien zwierać imię, nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Zielona Góra.
« powrót do poprzedniej strony