ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sesja 04 marca 2011 roku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-02-24 08:01:22 przez

Akapit nr - brak tytułu

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.)

z w o ł u j ę

na dzień 4 marca 2011 roku, V zwyczajną Sesję Rady Gminy Zielona Góra. Obrady sesji odbędą się w sali obrad Urzędu Gminy Zielona Góra ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, początek obrad godz. 9 oo.
Porządek obrad:
  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów przebiegu dwóch ostatnich Sesji Rady Gminy Zielona
    Góra
  4. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych okresie międzysesyjnym.
  5. Sprawozdanie Wójta z pracy w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady
  6. Informacja Wójta o sposobie załatwienia wniosków lub interpelacji .
  7. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwały lub zajęcie stanowiska, wyrażenie opinii czy wystosowanie apelu w sprawach:
    1/zmieniającą uchwałę w sprawie zarządzenia poboru podatków w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości ich wynagradzania,
    2/ustalenie stawek dotacji przedmiotowych,
    3/ustalenie stawki dotacji przedmiotowej,
    4/zatwierdzenie taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków przedłożonej przez „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp.z o. o w Zielonej Górze,
    4/nadawania nazwy drodze wewnętrznej w Raculi.
    5/zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Racula na lata 2011-2018,
    6/określenia trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu
    interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania.
  8. Interpelacje i zapytania Radnych
  9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
  10. Wolne wnioski i informacje.
  11. Zamknięcie obrad.
« powrót do poprzedniej strony