ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-06-02 14:36:45 przez

Akapit nr - brak tytułu

WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a

nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze,
Inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra


I. 1. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie wyższe ;
3) posiadać 3 – letni staż pracy w administracji (preferowany w administracji samorządowej);
4) posiadać doświadczenie zawodowe z zakresu problematyki funduszy UE;
5) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
6) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:
1) posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
2) dyspozycyjność;
3) umiejętność pracy w zespole;
4) odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) koordynowanie i monitorowanie realizacji programów rozwojowych Gminy;
2) przygotowywanie projektów i realizacja działań w oparciu o krajowe i europejskie fundusze pomocowe;
3) prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy strukturalnych od chwili złożenia wniosku do rozliczenia zadania;
4) koordynowanie i współdziałanie z referatami i samodzielnymi stanowiskami
w zakresie przygotowywania i realizacji projektów dofinansowywanych ze środków UE;
5) koordynowanie spraw wynikających ze Strategii i Planu Rozwoju Lokalnego Gminy, w tym:
a) pozyskiwanie środków z Funduszy Unijnych na realizację zadań oraz sporządzanie projektów unijnych,
b) administrowanie i prowadzenie sprawozdawczości ze zrealizowanych projektów współfinansowanych ze środków UE,
c) monitorowanie stanu zaawansowania prac nad wdrażaniem zadań wynikających ze Strategii i Planu Rozwoju Lokalnego Gminy;
5) przygotowywanie materiałów i redagowanie miesięcznika „GMINA ZIELONA
GÓRA – INFORMACJE”

II. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie
z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy
mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony
w przepisach o służbie cywilnej.

2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego.

3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu
w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.

4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
14.06.2011 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko Inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra”
w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym,
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się  do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Wójt Gminy Zielona Góra
/-/ Mariusz Zalewski
« powrót do poprzedniej strony