ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr IV.2013 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-02-06 11:48:21 przez Robert Kubicki

Akapit nr - brak tytułu

Zarządzenie Nr IV.2013
Wójta Gminy Zielona Góra
z dnia 5  lutego 2013 r.
 
w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra.
 
Na podstawie art.104 § 1, art. 1041, 1042 § 2 i art. 1043 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.), art. 7 pkt 1 i 3 oraz art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
 
§ 1. W Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra, stanowiącym załącznik do  zarządzeniu Nr XIII/09 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 30 czerwca 2009 r.
w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra, zmienionym zarządzeniem Nr XXX/10 z dnia 16 grudnia 2010 r., zarządzeniem Nr XXVIII.2011 z dnia 18 sierpnia 2011 r. oraz zarządzeniem Nr XXXIV.2012 z dnia 11 grudnia 2012 r., w § 17 ust. 8   otrzymuje brzmienie:
    „ 8. Praca pracowników zatrudnionych na stanowiskach sprzątaczki wykonywana  jest:
  1. od poniedziałku do czwartku od godz. 1400 do godz. 2200,
               2)   w  piątek od godz. 1330 do godz. 2130. ”
 
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Zielona Góra.
 
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników.
 
 
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony