ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Zielona Góra.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-04-17 07:38:59 przez Robert Kubicki

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE
 
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Zielona Góra.
 
Na podstawie art. 11 pkt 1, art. 27 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm.) oraz na podst. art. 39, ust. 1 i art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Zielona Góra uchwały Nr XVIII.153.2012 z dnia 2 marca 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zielona Góra.
 
Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące zmiany studium oraz do prognozy oddziaływania na środowisko.
 
Wnioski należy kierować do Wójta Gminy Zielona Góra na adres: Urząd Gminy Zielona Góra, ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, lub drogą elektroniczną  na adres e-mail : w terminie do  30  maja 2013r.
 
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
 
« powrót do poprzedniej strony