ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Budowa 163 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr 691/9 w m. Ochla, Gmina Zielona Góra.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-09-04 13:57:29 przez Agnieszka Miech

Akapit nr - brak tytułu

Zielona Góra, 04 września 2013r.
RPP.6220.18.2011.ES
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 33 i art. 79 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) Wójt Gminy Zielona Góra informuje o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
budowie 163 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr 691/9 w m. Ochla, Gmina Zielona Góra.
  1. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zostało wszczęte dnia 06 kwietnia 2011r. na wniosek Pana Krzysztofa Konarskiego (w imieniu Roberta Pytkowskiego, Marka Pytkowskiego i Magdaleny Pytkowskiej).
  2. Przed wydaniem decyzji przeprowadzana jest ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
  3. Informacje o wniosku, raporcie o oddziaływaniu na środowisko i jego uzupełnieniu umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez Wójta Gminy Zielona Góra pod numerem 23/2011, 297/2013 i 410/2013.
  4. Informuje się o:
  • możliwości zapoznania się z wnioskiem i raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, pok. 303 w godz. 8.00-17.00 w poniedziałki,  7.00-15.00 od wtorku do czwartku oraz 7.00-14.00 w piątki,
  • możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie planowanego przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski składać można w terminie 21 dni od dnia wywieszenia ogłoszenia w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, a także za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres .
Uwagi i wnioski złożone po 21 dniach od ogłoszenia pozostawia się bez rozpatrzenia.
      5.  Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach wydana zostanie przez Wójta Gminy Zielona Góra po rozpatrzeniu uwag i wniosków oraz po wcześniejszym zaopiniowaniu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zielonej Górze i po uzgodnieniu warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp.
« powrót do poprzedniej strony