Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze

Szczegóły informacji

nabór na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Informacja ogłoszona dnia 2007-10-02 12:14:56 przez

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 02.10.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra

ogłasza nabór
na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych
w Urzędzie Gminy Zielona Góra


1.Wymagania w stosunku do kandydatów:
  1. wymagania niezbędne:
    a) obywatelstwo polskie;
    b) ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych;
    c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
    d) niekaralność za przestępstwo umyślne;
    e) nieposzlakowana opinia;
    f) wykształcenie wyższe - kierunek administracja;
    g) co najmniej półroczny staż pracy z tytułu zatrudnienia w administracji publicznej. Dopuszcza się również półroczny staż lub przygotowanie zawodowe odbyte w administracji publicznej na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ;
    h) znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
    i) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
  2. wymagania dodatkowe:
    a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
    b) samodzielność i komunikatywność;
    c) wysoka kultura osobista;
    d) umiejętność koncentracji i spostrzegawczość;
    e) wskazana znajomość języka niemieckiego;
    f) wskazane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
2.Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
  1. przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego wraz z wymaganymi załącznikami oraz potwierdzeniem uiszczenia opłaty za wydanie dowodu osobistego;
  2. sprawdzanie zgodności danych zawartych we wniosku z danymi zawartymi w ewidencji ludności i aktach stanu cywilnego;
  3. obsługa programu komputerowego służącego do wprowadzania danych do Centrum Personalizacji Dokumentów;
  4. wydawanie dowodów osobistych;
  5. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji i ewidencji związanych z wydawaniem, wymianą i utratą dowodów osobistych w tym kopert osobowych i rejestrów zgodnie z przepisami prawa, instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt;
  6. przekazywanie kopert osobowych do innych jednostek na terenie kraju oraz żądanie kopert osobowych z właściwych urzędów w przypadku wydawania dowodów osobistych osobom, które zmieniły miejsce zamieszkania.
3.Wymagane dokumenty:
  1. curriculum vitae;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy;
  4. referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
  7. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska referenta;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
  9. kserokopia dowodu osobistego.
4.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
  1. termin:
    2007-10-16
  2. sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych” - w godzinach pracy urzędu;
  3. miejsce:
    Urząd Gminy Zielona Góra,
    ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
    65-021 Zielona Góra,
    I piętro, pok. 207 sekretariat.
5.Informacje dodatkowe:
  1. oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-02 12:14:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-02 12:14:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-10-02 12:14:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2125 raz(y)