Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze
Szczegóły informacji
nabór na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 02.10.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra
ogłasza nabór
na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych
w Urzędzie Gminy Zielona Góra
1.Wymagania w stosunku do kandydatów:
- wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych;
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
d) niekaralność za przestępstwo umyślne;
e) nieposzlakowana opinia;
f) wykształcenie wyższe - kierunek administracja;
g) co najmniej półroczny staż pracy z tytułu zatrudnienia w administracji publicznej. Dopuszcza się również półroczny staż lub przygotowanie zawodowe odbyte w administracji publicznej na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ;
h) znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
i) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego; - wymagania dodatkowe:
a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
b) samodzielność i komunikatywność;
c) wysoka kultura osobista;
d) umiejętność koncentracji i spostrzegawczość;
e) wskazana znajomość języka niemieckiego;
f) wskazane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
2.Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego wraz z wymaganymi załącznikami oraz potwierdzeniem uiszczenia opłaty za wydanie dowodu osobistego;
- sprawdzanie zgodności danych zawartych we wniosku z danymi zawartymi w ewidencji ludności i aktach stanu cywilnego;
- obsługa programu komputerowego służącego do wprowadzania danych do Centrum Personalizacji Dokumentów;
- wydawanie dowodów osobistych;
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji i ewidencji związanych z wydawaniem, wymianą i utratą dowodów osobistych w tym kopert osobowych i rejestrów zgodnie z przepisami prawa, instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt;
- przekazywanie kopert osobowych do innych jednostek na terenie kraju oraz żądanie kopert osobowych z właściwych urzędów w przypadku wydawania dowodów osobistych osobom, które zmieniły miejsce zamieszkania.
3.Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy;
- referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska referenta;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- kserokopia dowodu osobistego.
4.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- termin:
2007-10-16 - sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych” - w godzinach pracy urzędu; - miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5.Informacje dodatkowe:
- oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-10-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-10-02 12:14:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-10-02 12:14:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-10-02 12:14:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2125 raz(y) |