Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze
Szczegóły informacji
ogłasza nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 22.11.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra
ogłasza nabór
na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami
w Urzędzie Gminy Zielona Góra
1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
- wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych;
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
d) niekaralność za przestępstwo umyślne;
e) nieposzlakowana opinia;
f) wykształcenie średnie lub wyższe - geodezyjne, rolnicze lub wyższe o specjalności gospodarowanie nieruchomościami ;
g) znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o zamówieniach publicznych i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o samorządzie gminnym oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
h) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego. - wymagania dodatkowe:
a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
b) samodzielność i komunikatywność;
c) wysoka kultura osobista;
d) umiejętność koncentracji i spostrzegawczość,
e) umiejętność pracy w zespole.
2. Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji gruntów,
b) zawieranie i rozwiązywanie umów dzierżawnych,
c) współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
a) prowadzenie ewidencji gruntów,
b) zawieranie i rozwiązywanie umów dzierżawnych,
c) współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
3. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
7) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska referenta;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
9) kserokopia dowodu osobistego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
2007-12-07
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami” - w godzinach pracy urzędu;
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
1) termin:
2007-12-07
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami” - w godzinach pracy urzędu;
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-11-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-11-23 09:46:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-11-23 09:46:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-11-23 09:46:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1961 raz(y) |