Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze

Szczegóły informacji

o g ł a s z a nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra: 1) Referenta w Referacie Gospodarki Finansowej, 2) Podinspektora ds. ochrony środowiska w Referacie Infrastruktury Technicznej.

Informacja ogłoszona dnia 2012-08-24 16:00:39 przez

Akapit nr 1 - brak tytułu

WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra:
1) Referenta w Referacie Gospodarki Finansowej,
2) Podinspektora ds. ochrony środowiska w Referacie Infrastruktury Technicznej.

I. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Finansowej winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie wyższe lub średnie o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem (kierunek: ekonomia, administracja);
3) posiadać doświadczenie zawodowe, (preferowana praca w administracji samorządowej);
4) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
5) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
- ordynacji podatkowej,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy o podatku rolnym,
- ustawy o podatku leśnym,
- postępowania administracyjnego;
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
3) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
4) komunikatywność i wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) naliczanie podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego dla osób fizycznych
i prawnych w zakresie wymiaru podatków j.s.t.;
2) prowadzenie księgowości podatkowej w/w zakresie;
3) dokonywanie kontroli w zakresie zadeklarowanych podatków.
II. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem (kierunek: budownictwo, ochrona środowiska, inżynieria środowiska);
3) posiadać 2 – letnie doświadczenie zawodowe;
4) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
5) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o ochronie środowiska,
- ustawy o ochronie zwierząt,
- ustawy o odpadach,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- postępowania administracyjnego;
2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office (Word, Excel);
3) posiadanie prawa jazdy kategorii B,
4) dyspozycyjność;
5) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
6) komunikatywność i wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w szczególności;
- prowadzenie ewidencji i kontroli zbiorników bezodpływowych,
- prowadzenie „zastępczego opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych”,
- wydawanie zezwoleń i decyzji wynikających z ww. ustawy;
2) współdziałanie przy opracowywaniu i realizacji regulaminu czystości i porządku w Gminie;
3) współdziałanie przy realizacji zadań organów Gminy wynikających z ustawy o odpadach, a w szczególności:
- opiniowanie programów gospodarki odpadami oraz zezwoleń na wytwarzanie, zbieranie, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów;
4) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń związanych tematycznie z zakresem czynności.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowiskach j.w.:
1. Praca na przedmiotowych stanowiskach pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku w budynku Urzędu Gminy oraz w terenie na obszarze Gminy Zielona Góra.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6 %.
W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
V. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej.
2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
do 3 września 2012 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Zielona Góra” lub „oferta na stanowisko Podinspektora ds. ochrony środowiska” w Referacie Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Gminy Zielona Góra”.
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Wójt Gminy Zielona Góra
/-/ Mariusz Zalewski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-24 16:00:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-24 16:00:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-24 16:00:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
25736 raz(y)