Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Szczegóły informacji

Na stanowiska Inspektorów w Referacie Gospodarki Finansowej i w Referacie Infrastruktury Technicznej oraz na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Informacja ogłoszona dnia 2007-01-15 15:18:45 przez

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
ogłasza nabór

na stanowiska Inspektorów w Referacie Gospodarki Finansowej i w Referacie Infrastruktury Technicznej oraz na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
I. 1. Kandydat na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej, winien:
  1. nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  3. posiadać wykształcenie wyższe ( magisterskie) ekonomiczne,
  4. posiadać 5-letni staż pracy w komórce finansowej j.s.t. ze znajomością zagadnień objętych procedurami kontrolnymi,
  5. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  6. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  7. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. realizowanie zadań kontrolnych w jednostkach organizacyjnych gminy, wynikających z ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.),
II. 1. Kandydat na stanowisko Inspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej, winien:
  1. nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  3. posiadać wykształcenie wyższe (magisterskie) – kierunek ochrona środowiska ,
  4. posiadać 3-letni staż pracy na stanowiskach w administracji publicznej, realizujących zagadnienia z zakresu ustawy Prawo ochrony środowiska oraz o odpadach,
  5. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  6. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  7. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
  2. bieżące monitorowanie realizacji programu ochrony środowiska oraz programu gospodarowania odpadami,
  3. prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem zezwoleń na świadczenie usług w zakresie:
    a) odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
    b) opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości stałych,
    c) ochrony przed bezdomnymi zwierzętami ,
  4. opracowanie ewidencji zbiorników bezodpływowych na ścieki i przydomowe oczyszczalnie,
  5. opracowanie i realizacja planu usuwania azbestu z terenu gminy,
  6. opracowanie rejestru substancji niebezpiecznych na terenie gminy,
  7. kontrola przestrzegania przepisów o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
III. 1. Kandydat na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami, winien:
  1. nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  3. posiadać wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne lub wyższe o specjalności gospodarowanie nieruchomościami ,
  4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z wydawaniem decyzji podziałowych, decyzji o rozgraniczeniu i decyzji o opłacie adiacenckiej,
  2. współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną i szacunkową, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe dotyczą w/w stanowisk:
  • samodzielność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole.
Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:
  • podanie i CV,
  • dokument potwierdzający kryterium, o którym mowa w pkt I.1.1), II.1.1) i w pkt III.1.1) w formie prawem przewidzianym,
  • dokumenty potwierdzające w/w kryteria ( w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń złożonych pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego).
Informacje dodatkowe:
  • dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem, odpowiednio „ oferta na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Finansowej lub Referacie Infrastruktury Technicznej„ oraz „ oferta na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Gruntami ”
  • aplikacje należy składać do dnia 31 stycznia 2007 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, 65- 021 Zielona Góra,
  • aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  • kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i zakwalifikują się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-01-15 15:18:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-01-15 15:18:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-01-15 15:18:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1325 raz(y)