Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

2012

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr XXXIV.2012 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra.

Informacja ogłoszona dnia 2013-02-06 11:47:21 przez Robert Kubicki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr XXXIV.2012
Wójta Gminy Zielona Góra
z dnia 11 grudnia 2012r.
 
w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra.
 
Na podstawie art.104 § 1, art. 1041, 1042 § 2 i art. 1043 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.), art. 7 pkt 1 i 3 oraz art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
 
§ 1. W § 17 Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra, stanowiącym załącznik do  zarządzeniu Nr XIII/09 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 30 czerwca 2009 r.
w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra, zmienionym zarządzeniem Nr XXX/10 z dnia 16 grudnia 2010 r. oraz zarządzeniem Nr XXVIII.2011        z dnia 18 sierpnia 2011 r., wprowadza się następujące zmiany:
  1.  ust. 4  otrzymuje brzmienie:
    „ 4. Praca strażników gminnych wykonywana jest:
  1. od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym, w godzinach:
  1. pierwsza zmiana od godz. 700 do godz. 1500
                   b) druga zmiana od godz. 1400 do godz. 2200
              2)   w soboty w systemie jednozmianowym od godz. 1400 do godz. 2200; ”
     b)  ust. 5 otrzymuje brzmienie:
        „ 5. Komendant Straży Gminnej – z uwzględnieniem ust. 4 i ust. 7 – ustala miesięczny  
        harmonogram czasu pracy strażników, uwzględniając obowiązujący pięciodniowy            
        tydzień pracy, podlegający zatwierdzeniu przez Wójta Gminy lub upoważnionego przez 
        Wójta pracownika;”
     c) ust. 6 otrzymuje brzmienie:
          „ 6. Zatwierdzone ustalenia o rozkładzie czasu pracy zawarte w harmonogramie, o którym mowa w ust.5, Komendant Straży Gminnej przekazuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru, z dwutygodniowym wyprzedzeniem, strażnikom, a kopię harmonogramu składa na stanowisku ds. kadr;”
      d) ust. 7 otrzymuje brzmienie:
       „ 7. Przesunięcia w zakresie zmianowego systemu czasu pracy w odniesieniu do poszczególnych strażników odbywają się co tydzień. W uzasadnionych przypadkach możliwe jest dokonanie zmiany w harmonogramie, o którym mowa w ust. 5 i 6, pod warunkiem jej uprzedniego uzgodnienia z Wójtem Gminy lub z upoważnionym przez Wójta pracownikiem, z zastrzeżeniem, że strażnik powinien zostać powiadomiony         o zmianie nie później niż w dniu poprzedzającym dzień, którego zmiana dotyczy.”
 
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Zielona Góra.
 
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 r.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Heliniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Heliniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-06 11:47:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-06 11:47:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-11-04 13:36:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2205 raz(y)