Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

2011

Szczegóły informacji

Zarządzenie NrXXXVIII.2011 zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

Informacja ogłoszona dnia 2011-11-29 08:34:21 przez

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr XXXVIII.2011
Wójta Gminy Zielona Góra
z dnia 28 listopada 2011 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 7 pkt 1 i 3 i art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 223, poz. 1458 z późn. zm.) zarządza się co następuje:

§ 1. W zarządzeniu Nr XVIII/09 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 16 listopada 2009 r. w sprawie regulaminie naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, wprowadza się następujące zmiany:
1) § 8 otrzymuje brzmienie:
„ § 8. 1. Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze winno zawierać:
1) nazwę i adres jednostki;
2) określenie stanowiska;
3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem, zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe;
4) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku;
5) informację o warunkach pracy na danym stanowisku;
6) informację, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %;
7) wskazanie wymaganych dokumentów;
8) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
2. Wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt 3, określa się w sposób następujący:
1) wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku;
2) wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku.
3. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w § 15 ust.
7, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.”
2) w § 15 po ust. 5 dodaje się ust. 6 i 7 w brzmieniu:
„ 6. W toku drugiego etapu naboru Komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe;
7. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6 %, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 6”.
3) w § 18 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Jeżeli w okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osoba wyłonioną w drodze naboru zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów , o których mowa w § 15 ust. 6. Przepis § 15 ust. 7 stosuje się odpowiednio”.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Zielona Góra.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-29 08:34:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-29 08:34:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-02-14 08:56:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2095 raz(y)