Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Sesja 25 października 2010 roku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-10-20 12:25:39 przez

Akapit nr - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /Dz.U. z 20c8 01r Nr 142 poz.1591 z późn. zm/
z w o ł u j e
na dzień 25 października 2010 roku, XLVIII zwyczajną Sesję Rady Gminy Zielona Góra. Obrady odbędą się w sali obrad Urzędu Gminy Zielona Góra ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego 41, początek obrad godz 10 oo.
Porządek obrad:
  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu przebiegu ostatniej Sesji Rady Gminy Zielona Góra.
  4. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  5. Sprawozdanie Wójta z pracy w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady.
  6. Informacja Wójta o sposobie załatwienia wniosków lub interpelacji zgłoszonych na poprzedniej sesji.
  7. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwały lub zajęcie stanowiska w sprawach:
    1/zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniego Programu Gospodarczego w
    Gminie Zielona Góra na lata 2009-2013,
    2/zmiany uchwały budżetowej Gminy Zielona Góra na 2010 rok,
    3/określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
    4/zmieniająca uchwałę w sprawie podatku od nieruchomości,
    5/szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, przypadających Gminie Zielona Góra i jej jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, a także organów lub osób uprawnionych do udzielania tych ulg,
    6/trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy podmiotom niezaliczanym do sektora finansów publicznych i niedziałających w celu osiągnięcia zysku na cele publiczne związane z realizacją zadań gminy, innych niż określone w art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. Sposobu jej rozliczania oraz kontroli wykonywania zleconego zadania,
    7/zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat zajęcie pasa drogowego,
    8/zawarcia porozumienia międzygminnego dotyczącego remontu drogi gminnej.
  8. Interpelacje i zapytania Radnych.
  9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
  10. Wolne wnioski i informacje.
  11. Zamknięcie obrad.
PRZEWODNICZĄCY
RADY GMINY ZIELONA GÓRA
/-/Henryk Walczak