Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-02-03 12:45:36 przez

Akapit nr - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 03.02.2012 r.

WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra.

I. 1. Kandydat przystępujący do nabor winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem;
3) posiadać minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w samorządzie w prowadzeniu spraw z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu;
4) posiadać wiedzę z zakresu:
- ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
- przeprowadzania postępowania administracyjnego;
5) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
6) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy prawo zamówień publicznych;
- ustawy o finansach publicznych;
2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office (Word, Excel);
3) posiadanie prawa jazdy kategorii B,
4) dyspozycyjność;
5) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
6) komunikatywność i wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowywanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi;
2) przygotowywanie rocznych planów finansowych dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi;
3) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań konkursowych w zakresie realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi,
4) rozliczanie rzeczowo-finansowej realizacji zadań przyjętych w ramach zawartych umów przez organizacje pozarządowe działające na terenie Gminy;
5) przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykonywania zadania publicznego, przez organizacje pozarządowe;
6) współudział w zakresie prowadzenia spraw związanych z redagowaniem miesięcznika „GMINA ZIELONA GÓRA – INFORMACJE”;
7) współudział w tworzeniu i redagowaniu informacyjnej strony internetowej Urzędu Gminy Zielona Góra.
II. Informacja o warunkach pracy na stanowisku j.w.:
1. Praca na przedmiotowych stanowiskach pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku w budynku Urzędu Gminy oraz w terenie na obszarze Gminy Zielona Góra.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
III. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6 %.
W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
IV. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie
z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy
mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej.
2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu
w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
do 14 lutego 2012 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko Inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.