ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie warunków zabudowyDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie warunków zabudowy

Szczegóły informacji

Ustalenie warunków zabudowy

Wydział: Referat Planowania Przestrzennego

Ogłoszono dnia: 2005-11-15 09:06:29

Osoba kontaktowa

pok.301, 304 II p

Telefon kontaktowy

68-4755686, 68-4755685

Adres e-mail

Wymagane Dokumenty

  1. PODSTAWA PRAWNA:
    • Ustawa z dnia 27 marca o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717)
  2. WYMAGANE DOKUMENTY
    • Wypełniony wniosek o ustalenie warunków zabudowy,
    • Dwie kopie mapy zasadniczej lub, w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego obejmującej teren, którego wniosek dotyczy i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać w skali 1:500 lub 1:1000, w stosunku do inwestycji liniowych 1:2000.- granice terenu należy zaznaczyć na mapie) obszar objęty mapą – trzykrotna szerokość frontu działki nie mniejsza niż 50m;
    • Graficzne przedstawienie inwestycji- koncepcja architektoniczna, urbanistyczna,
    • Opinia lub zaświadczenie właściwego zarządcy sieci o możliwości wykonania uzbrojenia technicznego terenu, co zostanie zagwarantowane w drodze umowy z inwestorem,
    • Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach- zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257, poz. 2573, ze zmianami)
    • Pełnomocnictwo upoważniające wnioskodawcę do reprezentowania inwestora
  3. UWAGI
    • Do terminu nie wlicza się czasu, w którym sprawa jest uzgadniana z innymi organami

Czas realizacji

2 miesiące od dnia złożenia wniosku o ustalenie warunków zabudowy

Opłaty

opłaty: Opłata skarbowa z wyłączeniem inwestycji mieszkaniowej 107 zł. Potwierdzenie opłaty skarbowej należy dołączyć do składanego wniosku. Opłatę należy wnieść w kasie Urzędu Gminy -I piętro, która jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.30 lub na konto Urzędu Gminy Zielona Góra 02 1020 5402 0000 0202 0027 6667 PKO BP S.A. Oddział Zielona Góra

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-11-15 08:57:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-11-15 09:06:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-11-15 08:57:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10330 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony